Korpus bibliotekarstva
delo v knjigotrštvu, založništvu. Za izkušene | bibliotekarje, | željne nove kariere, bi izpostavili možnosti | MD 2008_BM 1128 |
bo delovnih mest za vse formalno izobražene | bibliotekarje | premalo.Najtežje bo gotovo novincem brez izkušenj | MD 2008_BM 1151 |
je koncept informacijskega opismenjevanja za | bibliotekarje | relativno nov in se je uveljavil predvsem zato | Z Ip_2006_BT 35 |
informacijske strokovnjake, knjižničarje oz. | bibliotekarje | pa informatorji, razen če bomo želeli kje namenoma | Z Ip_2006_BT 46 |
specializacije ali posebnega izobraževanja za | bibliotekarje | - pedagoge, zato v anketi tudi nismo predvideli | Z Ip_2006_PKH 55 |
pismenosti za inštruktorje, tako za učitelje kot za | bibliotekarje. | Prva naloga FORMIST-a je, da zbira in organizira | Z Ip_2006_PZ 59 |
informacije ponujajo še nerešene teme tudi za | bibliotekarje | in informacijske strokovnjake.Med temi so naslednje | Z JzBink_2007_MJ 341 |
uporabnikov in Razvojno psihologijo - psihologijo za | bibliotekarje. | Sodeluje pri izrednem in podiplomskem študiju | Z JzBink_2007_PM 215 |
Ni jim uspelo vzpostaviti sistema šolanja za | bibliotekarje, | prav tako niso uspeli ustanoviti lastnega strokovnega | Z Kp_2007_BS_SI 43 |
mreže slovenskih 10 V uvrstitev v I. kategorijo - | bibliotekarje | je bila po splošnem uradniškem zakonu potrebna | Z Kp_2007_BS_SI 74 |
svetovno vojno je bilo na slovenskem ozemlju za | bibliotekarje | predpisano absolviranje Zavoda za avstrijsko | Z Kp_2007_BS_SI 75 |
letu 1950 organiziran večmesečni tečaj za nižje | bibliotekarje, | kije bil zamišljen kot priprava za polaganje | Z Kp_2007_BS_SI 131 |
knjižnic ter začrtali pravila dobre prakse za | bibliotekarje, | ki se ukvarjajo z digitaliziranjem besedil.Smernice | Z Pdd_2010_VOP_etal 32 |
lastnosti in sposobnosti, preprosto ni. Imamo pa | bibliotekarje, | ki so posamezne lastnosti in sposobnosti maksimalno | Z Zr_1998_AM 280 |
vedno videti, da se bibliotekarji tega zavedamo. | Bibliotekarje | sicer eden starejših poklicev v družbeni delitvi | Z Zr_1998_JP 9 |
dvoma je šlo pri študentih za izjemno generacijo, | bibliotekarje, | ki so že leta delali praktično v knjižničarstvu | Z Zr_1998_JP 221 |
Med njimi je vrsta takšnih, ki uvajajo bodoče | bibliotekarje | in informacijske specialiste v poslovni svet | Z Zr_1998_MI 2 |
tudi zunaj knjižničarstva. Za tako izobražene | bibliotekarje | obstajajo možnosti zaposlitve tudi v slovenskih | Z Zr_1998_MI 3 |
tudi zunaj knjižničarstva zanimivo tudi za naše | bibliotekarje. | Z Zr_1998_MI 33 | |
dosegli na drugih področjih. Pomembnejše slovenske | bibliotekarje | bi lahko uvrstili v štiri obdobja.V prvi polovici | Z Zr_1998_UJ 10 |
zemljepis in slavistiko. Spada med tiste redke | bibliotekarje | preteklega stoletja, ki so se takoj po študiju | Z Zr_1998_UJ 63 |
vseživljenjskega izobraževanja za vse slovenske | bibliotekarje, | program specializacij in programe seznanjanja | Z Zr_1998_ZM1 235 |
fakultete v Ljubljani), univerzitetnim diplomiranim | bibliotekarjem | (diplomantom Oddelka za bibliotekarstvo na Filozofski | D 2004_VD 1088 |
razmejitve med izposojevalcem in referenčnim | bibliotekarjem. | Klasično izposojo knjižničnega gradiva poznamo | D 2005_KM 27 |
lahko nastanejo težave pri vzpostavitvi stika z | bibliotekarjem, | prav tako pa se lahko zgodi, da v primeru požara | D 2011_SB 186 |
za kar pa je potrebna dobra komunikacija med | bibliotekarjem | in uporabnikom.Pri uporabnikih s posebnimi potrebami | D 2011_SB 460 |
Univerzi v Ljubljani, med drugim tudi visokošolskim | bibliotekarjem, | ter primer usposabljanja za bibliotekarje na | D 2011_SB 676 |
ga udeležili. Namen usposabljanja je podpora | bibliotekarjem | pri njihovem izobraževanju o potrebah uporabnikov | D 2011_SB 794 |
težave lahko imajo tudi pri komuniciranju z | bibliotekarjem, | ostali uporabniki pa se lahko sami gibljejo in | D 2011_SB 1013 |
in opremljenostjo prostora, težave v zvezi z | bibliotekarjem | ter težave pri uporabi knjižnice.Znotraj teh | D 2011_SB 1023 |
neprimerne opremljenosti. 8.1.3.2 Težave v zvezi z | bibliotekarjem | Težave v zvezi z bibliotekarjem se nanašajo predvsem | D 2011_SB 1030 |
Težave v zvezi z bibliotekarjem Težave v zvezi z | bibliotekarjem | se nanašajo predvsem na njegovo znanje (anketiranci | D 2011_SB 1030 |
prikazani v grafu 3. Slika 5: Težave v zvezi z | bibliotekarjem. | 8.1.3.3 Težave pri uporabi knjižnice. Slika 6 | D 2011_SB 1033 |
smislu. Bolj kakovosten referenčni pogovor z | bibliotekarjem, | kot navajata dva anketiranca, sicer ni način | D 2011_SB 1083 |
knjižnico nekoliko preurediti (oznake, ki so | bibliotekarjem | smiselne, so uporabniku popolni nesmisel in zmeda | D 2011_SB 1222 |
4 Negativne izkušnje z uporabo knjižnice ali | bibliotekarjem | Glede na to, da so intervjuvanci v večini povedali | D 2011_SB 1224 |
izkušnja bodisi z uporabo knjižnice bodisi z | bibliotekarjem. | Večina odgovarja, da imajo več pozitivnih kot | D 2011_SB 1224 |
negativnih izkušenj z uporabo knjižnice ali z | bibliotekarjem. | En intervjuvanec pa meni, da je to, kakšne izkušnje | D 2011_SB 1233 |
opozarja pa na slabo komunikacijo med njim in | bibliotekarjem. | Temu mnenju se pridružujejo tudi nekateri drugi | D 2011_SB 1388 |
negativno izkušnjo z uporabo knjižnice in/ali | bibliotekarjem? | 5.Kaj bi v knjižnici moralo biti drugače, da | D 2011_SB 1475 |
postale integrirani del knjižničnih katalogov) | bibliotekarjem | služile kot pomoč pri izgradnji knjižničnih zbirk | KN 2009_3_MR_KA 111 |
pomoč pri izgradnji knjižničnih zbirk. Pa ne le | bibliotekarjem, | tudi uporabnikom bi tovrstna orodja spleta 2 | KN 2009_3_MR_KA 112 |
sindikalno podružnico izdelala predlog, da se prizna | bibliotekarjem | dopolnilna plača v znesku din 4.ooo,-, knjižničarjem | K 1957_1_PF 32 |
lepih bibliografskih del, ki bodo pomenila našim | bibliotekarjem | občutno pomoč, ko izidejo; opozorim naj le na | K 1957_2_KJ_etal 166 |
podrobno poznavanju paleografija potrebno le | bibliotekarjem | knjižnic s starim knjižnim fondom (cirilski in | K 1957_2_ZBDS1 11 |
občinstvo, da se je začelo zanimati za knjige. | Bibliotekarjem | sta se zdela važna novi, racionalni delovni postopek | K 1957_4_nn 5 |
raziskav, delo naj bi bilo osnovni priročnik | bibliotekarjem | manjšinskih knjižnic pri njihovem vsakdanjem | K 1998_1_VRM 50 |
edina naloga, ki je informatik v primerjavi z | bibliotekarjem | ne opravlja. Drugačen način poimenovanja delovnih | K 1998_2_3_GJ 186 |
upoštevamo še možnost napredovanja v nazive, ki ga | bibliotekarjem | v osnovnem in srednjem šolstvu nudi poseben pravilnik | K 1998_2_3_KZS 78 |
strokovni literaturi, ki je bila dostopna slovenskim | bibliotekarjem, | sicer že lahko zasledimo moderno tipologijo, | K 1998_4_KDE 124 |
izmenjava elektronskih sporočil med uporabnikom in | bibliotekarjem. | Slednji svoje stališče zagovarjajo S tem, da je | K 1999_1_PA 74 |
osebnemuali elektronskemu kontaktu z referenčnim | bibliotekarjem. | Z vidika bibliotekarja tako usposabljanje uporabnikov | K 1999_1_PA 136 |
vprašanja ter komentarji uporabnikov referenčnim | bibliotekarjem | (Jensen, 1995: 82-86). Slaba stran tovrstnega | K 1999_1_PA 140 |
zaželjen pa je tudi stalen kontakt z referenčnirn | bibliotekarjem. | Uspešno pa tak načinusposabljanja odpravlja ovire | K 1999_1_PA 145 |
predmetno področje dela skupaj s knjižničarjem oz. | bibliotekarjem | ali pa ta izvaja svoje vsebine sam.Glede na razmere | K 1999_2_3_BM 74 |
uporabnike, ki mora biti poverjeno profesionalnim | bibliotekarjem, | ker je potrebno nuditi enak strokovni nivo knjižničnih | K 1999_2_3_MZJ 59 |
ali oddelka. Želijo si uspešne komunikacije z | bibliotekarjem, | ki bo skrbel za realizacijo njihovih posebnih | K 1999_2_3_MZJ 146 |
jih združuje enotno številčenje, je namenjen | bibliotekarjem | kot pomoč pri vključevanju teh del v knjižnične | K 1999_4_SM 2 |
poljubno izbirati. Tak kontroliran slovar omogoča | bibliotekarjem | hitrejše indeksiranje, uporabniku pa dovolj izčrpno | K 2000_3_KT 6 |
vidikih: kot študentom (uporabnikom) in kot bodočim | bibliotekarjem | - informacijskim strokovnjakom, ki nudijo te | K 2001_1_2_LB_etal 151 |
in drugih periodičnih publikacijah, namenjenih | bibliotekarjem | (članki: Centralna katalogizacija slovenskega | K 2001_3_KG 19 |
knjižničarstva raziskovalcem v bibliotekarski stroki, | bibliotekarjem | in študentom.Zbira strokovno literaturo o bibliotekar | K 2001_3_ZZ 95 |
predstavljajo vsebino dokumenta. PO so tako v pomoč | bibliotekarjem | in uporabnikom, saj nam pomagajo najti publikacijo | K 2002_4_CR 1 |
strokovnimi navodili. Tudi s tistimi ne, ki so | bibliotekarjem | izrecno prepovedovala pristransko kupovanje literature | K 2002_4_KDE 144 |
knjižnice, ki bi, tako knjižnici sami kot tudi njenim | bibliotekarjem, | prinesel boljši položaj, predvsem pa višje finančne | K 2003_1_2_KDE1 29 |
Splošni slovenski geslovnik 17 . Namenjen je | bibliotekarjem | za vsebinsko obdelavo gradiva in poleg geslovnika | K 2003_1_2_LT 82 |
enciklopedija naj bi bila v veliko pomoč glasbenim | bibliotekarjem | in uporabnikom glasbenih knjižnic, saj je temeljno | K 2003_3_CT 145 |
potrebne enotne smernice, ki bi visokošolskim | bibliotekarjem | in učiteljem služile kot osnova za njihovo pedagoško | K 2004_1_2_BN 6 |
predlog naj služi le kot pomoč visokošolskim | bibliotekarjem | vse do takrat, ko bomo dobili tudi na področju | K 2004_1_2_BN 15 |
Za izboljšanje svojega gmotnega položaja pa so | bibliotekarjem | na voljo že omenjene možnosti izobraževanja in | K 2004_3_KGD 62 |
Uporabnik v knjižnici bi težje navezal stik z | bibliotekarjem, | ki bi v službo prišel v stari trenerki, ponošeni | K 2004_3_KGD 73 |
knjižnica - ministrstva, in seveda komunikacija med | bibliotekarjem | in vsemi profili uporabnikov, ki koristijo usluge | K 2004_3_KGD 77 |
komunikacijski proces, ki poteka med referenčnim | bibliotekarjem | in uporabnikom. Vsa področja, ki jih zajema model | K 2004_3_KGD 102 |
ravni. Da lahko poteka referenčni pogovor med | bibliotekarjem | in uporabnikom spretno in učinkovito, mora bibliotekar | K 2004_3_KGD 105 |
posreden stik med uporabnikom in knjižnico oz. | bibliotekarjem | in - oblika gradiva. Vidik časovnega okvira vključuje | K 2004_3_ZU_ZV_etal 13 |
pričakovani razpored vidikov. Študentom in | bibliotekarjem | smo dali v reševanje vprašalnik, ki smo ga sestavili | K 2004_3_ZU_ZV_etal 85 |
Zabukovec in Polič, 2002), da kakovost odnosa med | bibliotekarjem | in študentom temelji predvsem na neposrednem | K 2004_3_ZU_ZV_etal 113 |
strani, saj bi razjasnili marsikatero dilemo. | Bibliotekarjem | pa so lahko v pomoč predlogi elementov spletnih | K 2005_4_OM_SA 108 |
opisen odgovor. Pred samim izpolnjevanjem smo | bibliotekarjem | pojasnili definicijo informacijske pismenosti | K 2005_4_PZ_PZ 111 |
izobraževanje samo je v veliki meri prepuščeno | bibliotekarjem; | - samo 5 knjižnic je potrdilo, da je tovrstno | K 2005_4_PZ_PZ 192 |
težav pri prepoznavanju in poimenovanju povzroča | bibliotekarjem | elektronsko gradivo, ki prihaja v knjižnice z | K 2006_4_KI 20 |
et al., 2004; Zwitter, 2005). To pa nekaterim | bibliotekarjem | ni zadostovalo, in so se lotili bogatejšega opisovanja | K 2007_3_4_SA_HV_etal 19 |
kompleksnih strokovnih tekstov bomo skušali slovenskim | bibliotekarjem | olajšati dostop do virov, ki dokumentirajo začetke | K 2007_5_KDE 17 |
gradivom in knjižnico kot celoto, so sicer tedanjim | bibliotekarjem | nudila prvovrstno vodilo in oporo pri strokovnem | K 2007_5_KDE1 80 |
referencami, vendar je konkretne odločitve prepuščala | bibliotekarjem. | Predvsem pri strokovni obdelavi gradiva se je | K 2007_5_KDE1 97 |
posamezno strokovno področje ter poziv učiteljem in | bibliotekarjem, | naj v roku 4 tednov sporočijo, katera dela, ki | K 2007_5_KDE1 163 |
(Ambrožič et al., 2006). Razmerje med | bibliotekarjem | z doktoratom v plačni skupini D1 in knjižničarjem | K 2008_2_3_FPS 97 |
ga habilitiran pedagog, včasih v sodelovanju z | bibliotekarjem. | Manj pogosto je integrirano poučevanje vsebin | K 2008_4_SK_etal 86 |
izobraževanje samo je v veliki meri prepuščeno | bibliotekarjem; | - samo pet knjižnic je potrdilo, da je tovrstno | K 2008_4_SK_etal 92 |
Predstavljeni vzorci člankov, ki bi utegnili biti v pomoč | bibliotekarjem, | so tudi spodbuda, da bi se bibliotekarji bolj | K 2010_4_JP 40 |
sestavili vzorce člankov, ki bi utegnili biti v pomoč | bibliotekarjem, | smo izrazili željo, da bi bibliotekarji bolj | K 2010_4_SA_etal 260 |
na bibliotekarskih posvetovanjih in kongresih, | bibliotekarjem | so na voljo prevodi smernic IFLA, ki obravnavajo | K 2011_2_3_SAB_etal 46 |
smislu. Bolj kakovosten referenčni pogovor z | bibliotekarjem, | kot navajata dva anketiranca, sicer ni način | K 2011_2_3_SAB_etal 138 |
literature, njeno citiranje pa bi obdelali z | bibliotekarjem. | Kasneje naj bi jih seznanili s kompleksnejšimi | MD 2004_GA 412 |
pripravi magistrskega dela: - Zahvaljujem se | bibliotekarjem, | ki so kljub obilici vsakodnevnih obveznosti sodelovali | MD 2004_LT 22 |
Splošni slovenski geslovnik 17. Namenjen je | bibliotekarjem | za vsebinsko obdelavo gradiva in poleg geslovnika | MD 2004_LT 107 |
februarja 2003 " oblikovali z namenom, da bi | bibliotekarjem | in študentom bibliotekarstva olajšali iskanje | MD 2004_LT 847 |
Tako za potrebe uporabnikov kot tudi v pomoč | bibliotekarjem | so razvili dve dodatni rešitvi: Zone-1 in Digital | MD 2004_LT 935 |
Likar Spoštovani! Iskreno se zahvaljujem 112 | bibliotekarjem, | ki so vrnili izpolnjen vprašalnik "Odnos uporabnikov | MD 2004_LT 1113 |
obliki smo vprašalnik posredovali petim kolegom | bibliotekarjem | iz različnih visokošolskih knjižnic Univerze | MD 2006_TN 917 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |