Korpus bibliotekarstva
imeli bogate raziskovalne | izkušnje. | Te so jim sicer po eni | DD 1998_JP 226 |
naslonili na dolgoletne | izkušnje, | ki jih imajo z uporabo | DD 1998_JP 1323 |
Nekateri avtorji, ki imajo | izkušnje | v uporabi obeh metod, | DD 1998_JP 1327 |
produkcije (raziskovalne | izkušnje | scientometrije?).Toda | DD 1998_JP 1860 |
ki prinašajo konkretne | izkušnje | iz praktičnega dela.Zato | DD 1998_JP 2176 |
katerih namen je prenašati | izkušnje | iz prakse. Prav tako je | DD 1998_JP 2356 |
sklepala na posameznikove | izkušnje | z računalnikom ter njegova | DD 2007_VP 517 |
pa je ugotovljeno, da | izkušnje | nekako prekrijejo kognitivni | DD 2007_VP 591 |
dojemanje na osnovi konkretne | izkušnje | in razumevanje na osnovi | DD 2007_VP 638 |
oziroma ustvarja in kakšne | izkušnje | si nabira na njihovi osnovi | DD 2007_VP 680 |
mišljenja in učni stil, | izkušnje, | preferenca določene dejavnosti | DD 2007_VP 728 |
lažje pa tudi prenašajo | izkušnje | na drug vmesnik, ki je | DD 2007_VP 829 |
Berljivost črk, kot tudi | izkušnje, | tudi v tem sistemu niso | DD 2007_VP 2184 |
razlikujejo le glede na | izkušnje, | ne pa glede na ostale | DD 2007_VP 2347 |
Ugotavljali smo le, kolikšne | izkušnje | so imeli uporabniki s | DD 2007_VP 2525 |
že uporabljala, so se | izkušnje | povezovale s funkcijama | DD 2007_VP 2528 |
področju iskanja informacij, | izkušnje | (bodisi z računalniki | DD 2007_VP 2721 |
področij. Eno takih so | izkušnje | s sistemi za poizvedovanje | DD 2007_VP 2770 |
prijaznosti. Vsekakor pa | izkušnje | so pomemben dejavnik, | DD 2007_VP 2772 |
znanstvene discipline, | izkušnje | (pri poizvedovanju, v | DD 2007_VP 2789 |
podlagi svoje uporabniške | izkušnje. | Podana so tudi vprašanja | D 2004_KA 7 |
na predhodne znanje in | izkušnje | pri delu z računalnikom | D 2004_KA 169 |
opirajo na spoznanja in | izkušnje | svojih predhodnikov.Tako | D 2004_KA 268 |
pozitivne ali negativne | izkušnje | z uporabo sistema.Z odgovori | D 2004_KA 293 |
pogumni, da izrazijo osebne | izkušnje | ali mnenje, medtem ko | D 2004_KA 324 |
kriterijih: - glede na | izkušnje | za delo z računalnikom | D 2004_KA 359 |
katerimi vmesniki že imajo | izkušnje, | na kakšne težave so naleteli | D 2004_KA 421 |
opravilom, ne glede na | izkušnje, | ki jih imajo, vedno želijo | D 2004_KA 472 |
bilo jasno videti, da | izkušnje | uporabnikov v veliki meri | D 2004_KA 640 |
lahko podali mnenja in | izkušnje | uporabnikov in splošno | D 2004_KA 748 |
podatkov, poznamo njegove | izkušnje, | izobrazbo, znanje, odnos | D 2004_VD 473 |
specifična znanja ter širše | izkušnje. | 4.2 POSTOPKI KADROVANJA | D 2004_VD 493 |
opravljati (dosedanje | izkušnje) | , o podatki o odnosu do | D 2004_VD 824 |
nujno iti skozi pretekle | izkušnje, | vendar se splača raziskati | D 2004_VD 878 |
usposobljenost kadrov, predhodne | izkušnje, | motiviranost za delo idr | D 2004_VD 934 |
ugotovile, da do konca študija | izkušnje | z delom v knjižnici (poleg | D 2004_VD 1104 |
označujejo za primerne delovne | izkušnje. | Anketirancem smo zastavili | D 2004_VD 1411 |
najpogosteje pojavljajo | izkušnje | pri delu z uporabniki | D 2004_VD 1414 |
splošna razgledanost, | izkušnje | z delom v podobni knjižnici | D 2004_VD 1414 |
od kandidata navajajo " | izkušnje | v pedagoški in bibliotekarski | D 2004_VD 1417 |
mestu. Zaželene so tudi | izkušnje | s poučevanjem v razredu | D 2004_VD 1418 |
potrebujejo še pedagoške | izkušnje. | Radi morajo imeti mladostnike | D 2004_VD 1420 |
prištevajo tiste, ki že imajo | izkušnje | s podobnim delom v "primerno | D 2004_VD 1422 |
specialna knjižnica. Delovne | izkušnje, | ki jih od kandidatov pričakujejo | D 2004_VD 1426 |
visokošolske knjižnice, so | izkušnje | pri delu z uporabniki | D 2004_VD 1426 |
osnovnih nalog v knjižnici in | izkušnje | s katalogizacijo.Želijo | D 2004_VD 1427 |
odvrnila, da so pričakovane | izkušnje | pogojene z delovnim mestom | D 2004_VD 1429 |
ne vplivajo. Delovne | izkušnje | kandidata na odločitev | D 2004_VD 1461 |
Predvsem so zaželene | izkušnje | z delom v knjižnici istega | D 2004_VD 1462 |
pa bi morali nadrejeni | izkušnje, | znanja, sposobnosti in | D 2004_VD 1574 |
uporabo; prav nasprotno, | izkušnje | knjižnic iz tujine nakazujejo | D 2005_KM 344 |
1 OPREDELITEV PROBLEMA | Izkušnje | slovenskih splošnih knjižnic | D 2005_KM 477 |
Preglednica 11: Pretekle | izkušnje | sodelujočih s knjigomatom | D 2005_KM 533 |
obenem pa imajo dolgoletne | izkušnje | s tradicionalnim načinom | D 2005_KM 713 |
delovne in življenjske | izkušnje, | dodatna obremenjenost | D 2006_FM 1 |
druge neizobraževalne | izkušnje; | organizirajo posebne sprejemne | D 2006_FM 400 |
formatu. 3. Zagotoviti učne | izkušnje, | ki omogočajo študentom | D 2006_FM 594 |
študentih. Raziskave in | izkušnje | knjižničarjev so namreč | D 2006_FM 637 |
usmerjena v življenje, da so | izkušnje | najbogatejši vir učenja | D 2006_FM 725 |
glede na leta, interese, | izkušnje, | predhodno izobrazbo, socialni | D 2006_FM 733 |
čez čas vsakdo pridobi | izkušnje | učenja, ki so neprijetne | D 2006_FM 794 |
prizadet, če se njegove | izkušnje | pri izobraževanju zanemari | D 2006_FM 818 |
interference. Predhodne | izkušnje | lahko olajšajo ali otežujejo | D 2006_FM 821 |
učenju, saj so nekatere | izkušnje | irelevantne v šolskih | D 2006_FM 823 |
značilnostmi (ibid.). | Izkušnje, | ki jih prinašajo odrasli | D 2006_FM 829 |
Neustrezne predhodne | izkušnje | namreč lahko ovirajo potek | D 2006_FM 831 |
dobro, da poiščemo tiste | izkušnje, | ki bi lahko pozitivno | D 2006_FM 833 |
lahko odkrijemo relevantne | izkušnje | odraslih udeležencev in | D 2006_FM 834 |
doma in tako utrjujejo | izkušnje | pridobljene v programu | D 2006_FM 838 |
lahko pridobivajo tovrstne | izkušnje | sami in kako se lahko | D 2006_FM 841 |
nadgradnje že obstoječe | izkušnje | in posameznik v svoji | D 2006_FM 863 |
informacije, lahko prejšnje | izkušnje | tudi zavirajo proces sprejemanja | D 2006_FM 863 |
znanju, je pridobitev prave | izkušnje, | kjer udeleženci sami spoznajo | D 2006_FM 955 |
kontrole, predznanje in | izkušnje | (Knowles, Holton, Swanson | D 2006_FM 977 |
odraslih, pa so pretekle | izkušnje | z računalnikom.Mnogi odrasli | D 2006_FM 1053 |
tako da jim pretekle | izkušnje | s knjižnico ne morejo | D 2006_FM 1055 |
predhodne računalniške | izkušnje | se vsi soočajo s težavami | D 2006_FM 1063 |
si pridobijo pomembne | izkušnje | v knjižnici, povezane | D 2006_FM 1183 |
ustrezne aktivne učne | izkušnje. | Ogledala sem si tri prostodost | D 2006_FM 1274 |
lahko izmenjevali svoje | izkušnje | z drugimi študenti in | D 2006_FM 1337 |
upoštevamo tudi že obstoječe | izkušnje | in znanja udeležencev | D 2006_FM 1373 |
izobraževanja, predznanje in | izkušnje | posameznikov izberemo | D 2006_FM 1394 |
Upoštevati moramo predznanje in | izkušnje | ciljne skupine ter določene | D 2006_FM 1396 |
Delovne in življenjske | izkušnje, | ki jih odrasli prinašajo | D 2006_FM 1484 |
spretnosti. Ker pa se | izkušnje | odraslih med seboj močno | D 2006_FM 1486 |
identiteto, ki vključuje | izkušnje, | interese, navade, način | D 2006_FM 1498 |
študiju in imajo negativne | izkušnje | z izobraževanjem.Poleg | D 2006_FM 1505 |
uporabi knjižnice. Te | izkušnje | bodo izhodišče pri pripravi | D 2006_FM 1614 |
si pridobili potrebne | izkušnje. | Šele ko bodo izpolnjeni | D 2006_FM 1625 |
programa, predznanje in | izkušnje | posameznikov oz. ciljne | D 2006_FM 1821 |
odrasli vključijo lastne | izkušnje | in relevantno znanje v | D 2006_FM 1895 |
delovne in življenjske | izkušnje. | S temi izkušnjami se odrasli | D 2006_FM 1997 |
potrebam in bo upošteval | izkušnje | posameznikov.Prav tako | D 2006_FM 2004 |
Izkušnje | govorijo, da študente | D 2006_PP 1165 | |
prispevala svoj čas in | izkušnje. | To sta Marjan Golob in | D 2007_GZ 6 |
odnos odraslih do učenja. | Izkušnje | kažejo, da so odrasli | D 2007_GZ 88 |
Odrasli si bolje zapomnijo | izkušnje | in spoznanja, torej smiselne | D 2007_GZ 90 |
publikacije še nismo lotili. Te | izkušnje | bomo pridobivali v drugi | D 2007_MA 270 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |