Korpus bibliotekarstva

čemer (798)


našli še bolj zgodaj, k      čemer      se bomo vrnili ob utemeljitvi  DD 1998_JP 335
niso imeli pri sebi o      čemer      smo že govorili.Pri tem  DD 1998_JP 1002
upoštevati praktično vse, o      čemer      smo do tu pisali, razlike  DD 1998_JP 1782
znanstvenih revijah, o      čemer      smo že govorili.Po mnenju  DD 1998_JP 1829
področja. Internet (o      čemer      bomo še govorili) jim  DD 1998_JP 2366
nazoren način učenja, s      čemer      je postavil temelje pedagoški  DD 2000_DF 1334
kemijskega inženirstva, pri      čemer      sta uporabila nižje meje  DD 2005_KM 931
citati enako vrednost, o      čemer      dvomijo nekateri raziskovalci  DD 2005_KM 1139
njihovega obravnavanja, pri      čemer      se izoblikujejo tudi pomembni  DD 2005_KM 1675
njihovega obravnavanja, pri      čemer      se izoblikujejo tudi pomembni  DD 2005_KM 1744
štirih velikosti, pri      čemer      večje črke pritegnejo  DD 2007_VP 168
uporabnik na voljo, pri      čemer      izbira med vrstami interakcije  DD 2007_VP 284
oblikovanje in estetiko), pri      čemer      je še posebej izpostavljeno  DD 2007_VP 310
informacijske vire, pri      čemer      cenijo tudi vlogo informacijskih  DD 2007_VP 401
stroko ali področje, pri      čemer      učitelj ali zunanje zahteve  DD 2007_VP 617
je predstavljena, pri      čemer      je bistvenega pomena zunanja  DD 2007_VP 619
vmesniku za uspešno delo, pri      čemer      tudi on opozarja, da morajo  DD 2007_VP 842
uporablja spraševanje, pri      čemer      so najpogostejši načini  DD 2007_VP 865
večbesedne iskalne izraze, pri      čemer      nas je najbolj zanimalo  DD 2007_VP 989
združimo največ dve, pri      čemer      lahko uporabimo operator  DD 2007_VP 1456
nelatiničnih pisavah - pri      čemer      je potrebno poudariti  DD 2007_VP 1668
sintetiziranjem, pri      čemer      jim najbolj ustrezajo  DD 2007_VP 1718
bile ocene od 1 do 5, pri      čemer      nižje ocene pomenijo manjšo  DD 2007_VP 1921
povprečna ocena 3), pri      čemer      sta en uporabnik in ena  D 2004_KA 563
povprečna ocena 3,2), pri      čemer      so trije uporabniki dejali  D 2004_KA 599
povprečna ocena 2,3), pri      čemer      sta dva uporabnika (oba  D 2004_KA 629
knjižničnega delavca, pri      čemer      se med knjižne enote ne  D 2004_VD 363
omejevanje stroškov, pri      čemer      so v prvi vrsti na udaru  D 2004_VD 500
informacij o tistem, o      čemer      se nameravamo s kandidatom  D 2004_VD 650
verbalne komunikacije, pri      čemer      sistematično opazujemo  D 2004_VD 828
vprašanja odprtega tipa, pri      čemer      se je potrebno izogibati  D 2004_VD 865
svojo spletno stran), pri      čemer      so anketiranci po izpolnjevanju  D 2004_VD 1150
7% oz. 29 od 53), pri      čemer      posamezen tip knjižnice  D 2004_VD 1244
direktor/vodja knjižnice, pri      čemer      mu pomagajo drugi zaposleni  D 2004_VD 1255
za možnost "drugo", pri      čemer      je anketiranec spraševal  D 2004_VD 1265
številkami od 1 od 5, pri      čemer      1 pomeni najmanj verjeten  D 2004_VD 1314
visokošolske knjižnice, pri      čemer      je ena poudarila, da od  D 2004_VD 1369
kot 10 kandidatov, pri      čemer      je ustrezala razpisanim  D 2004_VD 1545
ohranila svojo vlogo, ob      čemer      večina knjižnic danes  D 2005_KM 42
accounting machine), ob      čemer      je imel težave pri koriščenju  D 2005_KM 55
običajno razblinil, pri      čemer      je imelo pomembno vlogo  D 2005_KM 67
kasneje (Kokole 1984), ob      čemer      se je že kazalo močno  D 2005_KM 91
Šauperl-Zorko, 1991), pri      čemer      so se pogosto srečevale  D 2005_KM 95
knjižničnega gradiva, pri      čemer      posredovanje knjižničarja  D 2005_KM 181
pritisniti na tipko * ob      čemer      se mu na zaslonu izpiše  D 2005_KM 286
člansko izkaznico, ob      čemer      knjigomat zazna, da je  D 2005_KM 321
številka, varnostni bit, pri      čemer      so ostale informacije  D 2005_KM 446
splošnih knjižnic, pri      čemer      smo analizirali uporabnike  D 2005_KM 483
dotične knjižnice, pri      čemer      ne bomo navajali problemov  D 2005_KM 706
devetdesetih letih, pri      čemer      so uporabljale različno  D 2005_KM 724
spreminja po območjih, pri      čemer      je v splošnem "stara"  D 2006_FM 377
privaditi novi situaciji, pri      čemer      se velikokrat soočajo  D 2006_FM 993
samostojen način, pri      čemer      prevzame bibliotekar vlogo  D 2006_FM 1479
računalnika) ali osebno, pri      čemer      uporablja različne metode  D 2006_FM 1706
pripravljeni učiti le tisto, v      čemer      vidijo smisel, kar potrebujejo  D 2006_FM 2000
posvečali pisanju, pri      čemer      je oblikovanje edina vsebina  D 2006_PP 883
sami izvedbi pisanja, pri      čemer      slabo polovico tega prostora  D 2006_PP 901
M12S, M14S in M15S, pri      čemer      so vsa naštetta navodila  D 2006_PP 921
človekove osebnosti, pri      čemer      se usmerjeno oblikuje  D 2007_GZ 58
jih poznajo ljudje, pri      čemer      so osnovnega pomena načrtno  D 2007_GZ 273
informacijskimi viri, pri      čemer      jih usmerjata učitelj  D 2008_KT 130
kot izbirni predmet, pri      čemer      imajo pomembno vlogo šolske  D 2008_KT 191
pismenosti pomembno vlogo, pri      čemer      sodeluje tudi knjižnica  D 2008_KT 325
opismenjevanja učencev, pri      čemer      spodbujajo tudi branje  D 2008_KT 345
njihovimi uporabniki, pri      čemer      se zaupanje uporabnikov  D 2008_KT 362
družinske vzgoje, pri      čemer      je izredno pomemben razvoj  D 2009_KD 86
in vzgoja s knjigo, pri      čemer      se knjižna vzgoja vse  D 2009_KD 142
ki jo je zaposlila, pri      čemer      upošteva zakonodajo in  D 2009_KD 184
knjigo sami prebrali, pri      čemer      smejo glasovati za katero  D 2009_PM 566
teoretično raziskovanje, pri      čemer      sem uporabila deskriptivno  D 2009_SS 59
celozaslonski prikaz knjige, pri      čemer      krmilno podokno skrijemo  D 2010_PL 115
problemsko situacijo, pri      čemer      pridejo do izraza vse  D 2010_PL 247
pridobivanja ocen, pri      čemer      se v največji možni meri  D 2010_PL 286
oz. mreže okvirov, pri      čemer      je okvir množica znanja  D 2010_PL 306
obliki mreže objektov, pri      čemer      objekt vključuje tako  D 2010_PL 306
pravil in dejstev, pri      čemer      so pravila navadno zapisana  D 2010_PL 306
diskretne kriterije, pri      čemer      so vrednosti ponavadi  D 2010_PL 312
kvantitativno vrednotenje, pri      čemer      dobi vsaka od variant  D 2010_PL 327
povečevanje slik, pri      čemer      je med napravami s 6"  D 2010_PL 526
tematiki oz. vsebini, pri      čemer      se posamezni vsebinski  D 2011_BK 322
v tri kategorije, pri      čemer      so v prvi kategoriji tiste  D 2011_BK 347
strokovnimi pripombami, pri      čemer      je bil celoten proces  D 2011_SB 15
posebna usluga knjižnice, o      čemer      smo že govorili. 3.3.2  D 2011_SB 447
organizacijskim razvojem, pri      čemer      se usposabljanje nanaša  D 2011_SB 602
organizacijska dejavnost, pri      čemer      je usposabljanje eden  D 2011_SB 614
z velikimi stroški, o      čemer      smo že govorili v poglavju  D 2011_SB 762
in usposabljanjem, pri      čemer      se proces pridobivanja  D 2011_SB 910
posebnimi potrebami, pri      čemer      smo bili pozorni tudi  D 2011_SB 919
intervju opravili pisno, pri      čemer      smo jim po njihovem prvem  D 2011_SB 973
potrebami invalidi, pri      čemer      nekateri poleg te navedbe  D 2011_SB 998
dojemajo knjižnico, pri      čemer      navajajo, da jim ni samoumevna  D 2011_SB 1014
pomanjkanje gradiva, pri      čemer      nekateri navajajo konkretneje  D 2011_SB 1026
pravopisom in računanjem, pri      čemer      te težave niso povezane  D 2011_SB 1075
knjige za dislektike, pri      čemer      niso konkretni, kaj to  D 2011_SB 1078
obkrožili odgovor, pri      čemer      so morali svoj odgovor  D 2011_SB 1102
prostega vnosa odgovora, pri      čemer      so lahko izbrali več odgovorov  D 2011_SB 1113
posebnimi potrebami, pri      čemer      en intervjuvanec dodaja  D 2011_SB 1326
vsi intervjuvanci, pri      čemer      večina meni, da bi bibliotekarji  D 2011_SB 1396

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA