Korpus bibliotekarstva
našli še bolj zgodaj, k | čemer | se bomo vrnili ob utemeljitvi | DD 1998_JP 335 |
niso imeli pri sebi o | čemer | smo že govorili.Pri tem | DD 1998_JP 1002 |
upoštevati praktično vse, o | čemer | smo do tu pisali, razlike | DD 1998_JP 1782 |
znanstvenih revijah, o | čemer | smo že govorili.Po mnenju | DD 1998_JP 1829 |
področja. Internet (o | čemer | bomo še govorili) jim | DD 1998_JP 2366 |
nazoren način učenja, s | čemer | je postavil temelje pedagoški | DD 2000_DF 1334 |
kemijskega inženirstva, pri | čemer | sta uporabila nižje meje | DD 2005_KM 931 |
citati enako vrednost, o | čemer | dvomijo nekateri raziskovalci | DD 2005_KM 1139 |
njihovega obravnavanja, pri | čemer | se izoblikujejo tudi pomembni | DD 2005_KM 1675 |
njihovega obravnavanja, pri | čemer | se izoblikujejo tudi pomembni | DD 2005_KM 1744 |
štirih velikosti, pri | čemer | večje črke pritegnejo | DD 2007_VP 168 |
uporabnik na voljo, pri | čemer | izbira med vrstami interakcije | DD 2007_VP 284 |
oblikovanje in estetiko), pri | čemer | je še posebej izpostavljeno | DD 2007_VP 310 |
informacijske vire, pri | čemer | cenijo tudi vlogo informacijskih | DD 2007_VP 401 |
stroko ali področje, pri | čemer | učitelj ali zunanje zahteve | DD 2007_VP 617 |
je predstavljena, pri | čemer | je bistvenega pomena zunanja | DD 2007_VP 619 |
vmesniku za uspešno delo, pri | čemer | tudi on opozarja, da morajo | DD 2007_VP 842 |
uporablja spraševanje, pri | čemer | so najpogostejši načini | DD 2007_VP 865 |
večbesedne iskalne izraze, pri | čemer | nas je najbolj zanimalo | DD 2007_VP 989 |
združimo največ dve, pri | čemer | lahko uporabimo operator | DD 2007_VP 1456 |
nelatiničnih pisavah - pri | čemer | je potrebno poudariti | DD 2007_VP 1668 |
sintetiziranjem, pri | čemer | jim najbolj ustrezajo | DD 2007_VP 1718 |
bile ocene od 1 do 5, pri | čemer | nižje ocene pomenijo manjšo | DD 2007_VP 1921 |
povprečna ocena 3), pri | čemer | sta en uporabnik in ena | D 2004_KA 563 |
povprečna ocena 3,2), pri | čemer | so trije uporabniki dejali | D 2004_KA 599 |
povprečna ocena 2,3), pri | čemer | sta dva uporabnika (oba | D 2004_KA 629 |
knjižničnega delavca, pri | čemer | se med knjižne enote ne | D 2004_VD 363 |
omejevanje stroškov, pri | čemer | so v prvi vrsti na udaru | D 2004_VD 500 |
informacij o tistem, o | čemer | se nameravamo s kandidatom | D 2004_VD 650 |
verbalne komunikacije, pri | čemer | sistematično opazujemo | D 2004_VD 828 |
vprašanja odprtega tipa, pri | čemer | se je potrebno izogibati | D 2004_VD 865 |
svojo spletno stran), pri | čemer | so anketiranci po izpolnjevanju | D 2004_VD 1150 |
7% oz. 29 od 53), pri | čemer | posamezen tip knjižnice | D 2004_VD 1244 |
direktor/vodja knjižnice, pri | čemer | mu pomagajo drugi zaposleni | D 2004_VD 1255 |
za možnost "drugo", pri | čemer | je anketiranec spraševal | D 2004_VD 1265 |
številkami od 1 od 5, pri | čemer | 1 pomeni najmanj verjeten | D 2004_VD 1314 |
visokošolske knjižnice, pri | čemer | je ena poudarila, da od | D 2004_VD 1369 |
kot 10 kandidatov, pri | čemer | je ustrezala razpisanim | D 2004_VD 1545 |
ohranila svojo vlogo, ob | čemer | večina knjižnic danes | D 2005_KM 42 |
accounting machine), ob | čemer | je imel težave pri koriščenju | D 2005_KM 55 |
običajno razblinil, pri | čemer | je imelo pomembno vlogo | D 2005_KM 67 |
kasneje (Kokole 1984), ob | čemer | se je že kazalo močno | D 2005_KM 91 |
Šauperl-Zorko, 1991), pri | čemer | so se pogosto srečevale | D 2005_KM 95 |
knjižničnega gradiva, pri | čemer | posredovanje knjižničarja | D 2005_KM 181 |
pritisniti na tipko * ob | čemer | se mu na zaslonu izpiše | D 2005_KM 286 |
člansko izkaznico, ob | čemer | knjigomat zazna, da je | D 2005_KM 321 |
številka, varnostni bit, pri | čemer | so ostale informacije | D 2005_KM 446 |
splošnih knjižnic, pri | čemer | smo analizirali uporabnike | D 2005_KM 483 |
dotične knjižnice, pri | čemer | ne bomo navajali problemov | D 2005_KM 706 |
devetdesetih letih, pri | čemer | so uporabljale različno | D 2005_KM 724 |
spreminja po območjih, pri | čemer | je v splošnem "stara" | D 2006_FM 377 |
privaditi novi situaciji, pri | čemer | se velikokrat soočajo | D 2006_FM 993 |
samostojen način, pri | čemer | prevzame bibliotekar vlogo | D 2006_FM 1479 |
računalnika) ali osebno, pri | čemer | uporablja različne metode | D 2006_FM 1706 |
pripravljeni učiti le tisto, v | čemer | vidijo smisel, kar potrebujejo | D 2006_FM 2000 |
posvečali pisanju, pri | čemer | je oblikovanje edina vsebina | D 2006_PP 883 |
sami izvedbi pisanja, pri | čemer | slabo polovico tega prostora | D 2006_PP 901 |
M12S, M14S in M15S, pri | čemer | so vsa naštetta navodila | D 2006_PP 921 |
človekove osebnosti, pri | čemer | se usmerjeno oblikuje | D 2007_GZ 58 |
jih poznajo ljudje, pri | čemer | so osnovnega pomena načrtno | D 2007_GZ 273 |
informacijskimi viri, pri | čemer | jih usmerjata učitelj | D 2008_KT 130 |
kot izbirni predmet, pri | čemer | imajo pomembno vlogo šolske | D 2008_KT 191 |
pismenosti pomembno vlogo, pri | čemer | sodeluje tudi knjižnica | D 2008_KT 325 |
opismenjevanja učencev, pri | čemer | spodbujajo tudi branje | D 2008_KT 345 |
njihovimi uporabniki, pri | čemer | se zaupanje uporabnikov | D 2008_KT 362 |
družinske vzgoje, pri | čemer | je izredno pomemben razvoj | D 2009_KD 86 |
in vzgoja s knjigo, pri | čemer | se knjižna vzgoja vse | D 2009_KD 142 |
ki jo je zaposlila, pri | čemer | upošteva zakonodajo in | D 2009_KD 184 |
knjigo sami prebrali, pri | čemer | smejo glasovati za katero | D 2009_PM 566 |
teoretično raziskovanje, pri | čemer | sem uporabila deskriptivno | D 2009_SS 59 |
celozaslonski prikaz knjige, pri | čemer | krmilno podokno skrijemo | D 2010_PL 115 |
problemsko situacijo, pri | čemer | pridejo do izraza vse | D 2010_PL 247 |
pridobivanja ocen, pri | čemer | se v največji možni meri | D 2010_PL 286 |
oz. mreže okvirov, pri | čemer | je okvir množica znanja | D 2010_PL 306 |
obliki mreže objektov, pri | čemer | objekt vključuje tako | D 2010_PL 306 |
pravil in dejstev, pri | čemer | so pravila navadno zapisana | D 2010_PL 306 |
diskretne kriterije, pri | čemer | so vrednosti ponavadi | D 2010_PL 312 |
kvantitativno vrednotenje, pri | čemer | dobi vsaka od variant | D 2010_PL 327 |
povečevanje slik, pri | čemer | je med napravami s 6" | D 2010_PL 526 |
tematiki oz. vsebini, pri | čemer | se posamezni vsebinski | D 2011_BK 322 |
v tri kategorije, pri | čemer | so v prvi kategoriji tiste | D 2011_BK 347 |
strokovnimi pripombami, pri | čemer | je bil celoten proces | D 2011_SB 15 |
posebna usluga knjižnice, o | čemer | smo že govorili. 3.3.2 | D 2011_SB 447 |
organizacijskim razvojem, pri | čemer | se usposabljanje nanaša | D 2011_SB 602 |
organizacijska dejavnost, pri | čemer | je usposabljanje eden | D 2011_SB 614 |
z velikimi stroški, o | čemer | smo že govorili v poglavju | D 2011_SB 762 |
in usposabljanjem, pri | čemer | se proces pridobivanja | D 2011_SB 910 |
posebnimi potrebami, pri | čemer | smo bili pozorni tudi | D 2011_SB 919 |
intervju opravili pisno, pri | čemer | smo jim po njihovem prvem | D 2011_SB 973 |
potrebami invalidi, pri | čemer | nekateri poleg te navedbe | D 2011_SB 998 |
dojemajo knjižnico, pri | čemer | navajajo, da jim ni samoumevna | D 2011_SB 1014 |
pomanjkanje gradiva, pri | čemer | nekateri navajajo konkretneje | D 2011_SB 1026 |
pravopisom in računanjem, pri | čemer | te težave niso povezane | D 2011_SB 1075 |
knjige za dislektike, pri | čemer | niso konkretni, kaj to | D 2011_SB 1078 |
obkrožili odgovor, pri | čemer | so morali svoj odgovor | D 2011_SB 1102 |
prostega vnosa odgovora, pri | čemer | so lahko izbrali več odgovorov | D 2011_SB 1113 |
posebnimi potrebami, pri | čemer | en intervjuvanec dodaja | D 2011_SB 1326 |
vsi intervjuvanci, pri | čemer | večina meni, da bi bibliotekarji | D 2011_SB 1396 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |