Korpus bibliotekarstva
virov in je ostanek samo | besedilo. | Torej se uresničuje tisto | DD 1998_JP 362 |
bibliometrijskimi metodami | Besedilo | nameravam zaključiti z | DD 1998_JP 2694 |
sta pomagala oblikovati | besedilo | in zaradi katerih je besedilo | DD 1998_JP 2752 |
besedilo in zaradi katerih je | besedilo | tudi nastalo.Še posebej | DD 1998_JP 2752 |
zgledom spodbujala, da sem | besedilo | uspešno zaključil. Vesel | DD 1998_JP 2755 |
zaključil. Vesel bom, če bo | besedilo | našlo svoje mesto v slovenskem | DD 1998_JP 2756 |
leta 1666, pa poročilo | besedilo | predstave, ki jo je nato | DD 2000_DF 1018 |
potiskanem listu pa je uvodno | besedilo | Bralcu.V njem se med drugim | DD 2000_DF 1412 |
Ljubljani natisnjeno slovensko | besedilo. | Za Kranjsko pa sta pomembna | DD 2000_DF 1485 |
njegovimi zadnjimi natisi je | besedilo | Ahacija Stržinarja Peissem | DD 2000_DF 1537 |
po 3 krajcarje prodajal | besedilo | turške vojne napovedi | DD 2000_DF 1651 |
ključne besede, izvleček, | besedilo | članka, opombe na dnu | DD 2005_KM 403 |
vsebino članka (Day, 1998). | Besedilo | članka (paper text) Posamezne | DD 2005_KM 424 |
iskanja (npr. na celotno | besedilo, | na sorodne iskalne izraze | DD 2007_VP 992 |
opcijo 'full-text' (celotno | besedilo) | ; tu lahko gre bodisi za | DD 2007_VP 995 |
kako uporabijo celotno | besedilo, | - kaj uporabijo pri celotnem | DD 2007_VP 1034 |
skrajšani format, celotno | besedilo | (oz. celotni zapis), ključne | DD 2007_VP 1387 |
afiliacija avtorjev, celotno | besedilo | članka). Slovarji so | DD 2007_VP 1428 |
imajo dostopno celotno | besedilo, | celotna besedila v določenem | DD 2007_VP 1440 |
zadetka, ne pa celotno | besedilo. | Sistem Ebsco Host se pokazal | DD 2007_VP 1659 |
Dejstvo, da imajo za isto | besedilo | na voljo več različnih | DD 2007_VP 1871 |
kako uporabijo celotno | besedilo, | oziroma, kaj z njim storijo | DD 2007_VP 1878 |
kako uporabijo celotno | besedilo, | so raziskovanci večinoma | DD 2007_VP 1879 |
formatih je na voljo celotno | besedilo. | - Zdi se jim pomembno | DD 2007_VP 2687 |
znotraj storitve zabavno | besedilo | reklamnih sporočil sicer | D 2004_KA 60 |
avdio opremo, posneto | besedilo | pretipkala, analizirala | D 2004_KA 339 |
predloge, zato je potrebno | besedilo | čim bolj minimalizirati | D 2004_KA 450 |
uporabniki največkrat to | besedilo | le površno preleteli s | D 2004_KA 571 |
Jasno je treba označiti to | besedilo | kot navodila oz. pomoč | D 2004_KA 576 |
skrbno jezikovno oblikovano | besedilo) | , - vizualno-estetski vidik | D 2004_VD 641 |
malo prostora, moramo | besedilo | skrčiti na bistveno in | D 2004_VD 652 |
Ve, komu je | besedilo | namenjeno in po kakšnem | D 2006_PP 132 |
Znanstveno | besedilo | pa mora biti v nasprotju | D 2006_PP 188 |
"Znanstveno | besedilo | ima izrazito poudarjeno | D 2006_PP 190 |
kateri funkcijski zvrsti | besedilo | pripada, izražati vsebino | D 2006_PP 214 |
"Vsako | besedilo | tako nastane kot izbor | D 2006_PP 218 |
avtorjev, mora biti njihovo | besedilo | urejeno tako, da se natančno | D 2006_PP 264 |
Takemu vložku v naše | besedilo | rečemo citat ali navedek | D 2006_PP 282 |
Parafrazirano | besedilo | lahko razširimo, pojasnjujemo | D 2006_PP 294 |
vključimo v naše lastno | besedilo | kot dobesedno. | D 2006_PP 306 |
vrstic) vrinemo med naše | besedilo | z narekovaji. | D 2006_PP 330 |
dokumentiranja je glavno | besedilo | dela neobremenjeno z bibliografskimi | D 2006_PP 376 |
tem načinu je osnovno | besedilo | zelo pregledno, vendar | D 2006_PP 382 |
se nanašajo na glavno | besedilo, | ga razčlenjujejo, dopolnjujejo | D 2006_PP 462 |
česar bi bilo osnovno | besedilo | manj jasno. | D 2006_PP 468 |
Diplomska naloga kot strokovno | besedilo | Diplomska naloga je | D 2006_PP 470 |
navodila zahtevajo, da se | besedilo | oblikuje s pomočjo urejevalnikov | D 2006_PP 1023 |
zahtevata Arial, za osnovno | besedilo | pa Times New Roman ali | D 2006_PP 1031 |
velikost 12 pt za osnovno | besedilo. | D 2006_PP 1037 | |
obliko pisave za osnovno | besedilo | ter posebej za naslove | D 2006_PP 1255 |
prvi in edini združil | besedilo, | video, sliko in zvok. | D 2008_KT 351 |
slika, naslovna vrstica, | besedilo. | Bralec najprej opazi sliko | D 2008_KT 917 |
naslovnika, da bo prebral | besedilo | (Strnad, 2008, str. 9 | D 2008_KT 919 |
čas ocenjujejo, če je | besedilo | in njihovo branje skladno | D 2009_PM 86 |
skladno z njihovim ciljem, o | besedilo | pred branjem pregledajo | D 2009_PM 86 |
vrednost besedila in se na | besedilo | odzivajo na različne načine | D 2009_PM 86 |
komunikacijski proces, v katerem | besedilo | prenaša sporočilo, bralec | D 2009_SS 73 |
pomen ... vnesti pomen v | besedilo, | da ga lahko izluščimo | D 2009_SS 112 |
nadaljnem poglabljanju v | besedilo. | Bralec na tej stopnji | D 2009_SS 175 |
opazuje in razčlenjuje | besedilo | in svoje branje, korigira | D 2009_SS 176 |
npr.: Kaj se zgodi, če | besedilo | preberem še enkrat, kaj | D 2009_SS 179 |
uredi svoja spoznanja in | besedilo | kritično ovrednoti.Bralec | D 2009_SS 182 |
pogledu? Zakaj mi je/ni | besedilo | všeč?Kaj v njem izpolnjuje | D 2009_SS 184 |
torej v tem srečanju | besedilo | zaživi.Zgodba ni enaka | D 2009_SS 199 |
posledicah, kraju in času, | besedilo | pa poveže v svojo predstavo | D 2009_SS 249 |
pojavi kakšno dramsko | besedilo | za maturo - naj se pojavi | D 2009_SS 686 |
se pojavi kakšno lirsko | besedilo | (pesem) 12.3 vprašanje | D 2009_SS 686 |
besedil. Vsako umetnostno | besedilo | je namenjeno temu, da | D 2009_SS 705 |
povzemanju spoznanj tako bralec | besedilo | ovrednoti, ga razloži | D 2009_SS 744 |
vrednotenju bralec ocenjuje | besedilo | s sklicevanjem na znanje | D 2009_SS 746 |
tri dejavnike: bralca, | besedilo | in njuno interakcijo. | D 2009_SS 857 |
kakšno dramsko ali lirsko | besedilo. | Prav tako menijo, da bi | D 2009_SS 895 |
interpretacije in poglede na isto | besedilo | sošolcev.Predlagajo tudi | D 2009_SS 899 |
predlogi, če seveda na dano | besedilo | obstaja; ? ustvarjati | D 2009_SS 920 |
samostojno interpretirajo | besedilo | in v njem opažajo veliko | D 2009_SS 922 |
naslednje štiri pogoje: o ima | besedilo | v elektronski obliki, | D 2010_PL 61 |
točki določa, da mora biti | besedilo | ključni del e-knjige. | D 2010_PL 66 |
ponuja dele ali celotno | besedilo, | vendar gre v tem primeru | D 2010_PL 67 |
oblikovanje teksta. o .TXT: Golo | besedilo | ne ohranja posebnih znakov | D 2010_PL 92 |
strani velikosti A4, zato | besedilo | na njih ni prikazano pravilno | D 2010_PL 96 |
občutljiv na dotik je | besedilo | na njem jasno in izrazito | D 2010_PL 429 |
katerih zna prebrati kazalo, | besedilo | lahko povečamo v dveh | D 2010_PL 475 |
zvočne datoteke in brati | besedilo | v angleškem jeziku.Omogoča | D 2010_PL 486 |
pa je, da je prikazano | besedilo | v primerjavi z drugimi | D 2010_PL 512 |
na oznakah piktogrami ( | besedilo, | ponazorjeno s slikami | D 2011_SB 320 |
najbolj primerno je golo | besedilo | .txt).Grafika in besedilo | D 2011_SB 378 |
besedilo .txt). Grafika in | besedilo | naj bosta razumljiva in | D 2011_SB 379 |
pretvorimo v zapisano | besedilo, | je odgovor pravilen, vendar | D 2011_SB 1061 |
vsebuje poenostavljeno | besedilo | in strukturo, ni pa napisano | D 2011_SB 1066 |
primer poenostavljeno | besedilo | (5), lahko berljive knjige | D 2011_SB 1081 |
črke in jasno napisano | besedilo | (2).Manj zahtevno gradivo | D 2011_SB 1081 |
Mobile (vir: HumanWare) | Besedilo | nato razporedi na zaslon | KN 2009_4_5_JD 46 |
poudarjena, istočasno pa je | besedilo | brano v zvočni obliki | KN 2009_4_5_JD 71 |
Braillovi znaki. Tako bere | besedilo | z zaslona oziroma opis | KN 2009_4_5_JD 89 |
govora - ta izgovarja | besedilo, | ki ga dobiva od programa | KN 2009_4_5_JD 106 |
ta na zaslonu poišče | besedilo | in ga pošilja sintetizatorju | KN 2009_4_5_JD 106 |
želji lahko izgovorjeno | besedilo | poslušamo ponovno.Med | KN 2009_4_5_JD 108 |
na zaslonu izpiše brano | besedilo, | trenutno brani stavek | KN 2009_4_5_JD 129 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |