Korpus bibliotekarstva
se mi zdi pomembno, da | bibliotekarji, | ne glede na to, kje delujejo | DD 1998_JP 62 |
prakso spodbujala 85. | Bibliotekarji, | ki skrbijo za ta del znanstvenega | DD 1998_JP 884 |
literature), zato morajo | bibliotekarji | skrbeti, da so bibliografske | DD 1998_JP 886 |
raziskavo niso opravili | bibliotekarji, | napake niso ločili na | DD 1998_JP 979 |
Pomembno je tudi, da | bibliotekarji | in drugi strokovnjaki | DD 1998_JP 1223 |
bilo. V teh deželah se | bibliotekarji | organizirajo in delujejo | DD 1998_JP 2053 |
publikacij, Vendar nekateri | bibliotekarji | opozarjajo, da to ni še | DD 1998_JP 2432 |
metoda, s katero želijo | bibliotekarji | ovrednotiti revije, ki | DD 1998_JP 2492 |
ugotavljajo tudi sami evropski | bibliotekarji, | da sta avtorske pravice | DD 1998_JP 2510 |
Zato tako avtorji kot | bibliotekarji | vse pogosteje premišljujejo | DD 1998_JP 2512 |
Pomembno je predvsem to, da | bibliotekarji | in knjižničarstvo pozorno | DD 1998_JP 2748 |
posebne zbirke, morajo biti | bibliotekarji | ali višji knjižničarji | D 2004_VD 609 |
da bodo vsi diplomirani | bibliotekarji | delali v knjižnici.Hkrati | D 2004_VD 1108 |
univerzitetni diplomirani | bibliotekarji. | Pri tem moramo opozoriti | D 2004_VD 1447 |
univerzitetni diplomirani | bibliotekarji, | ki predstavljajo 19,9 | D 2004_VD 1496 |
študente. Programe izvajajo | bibliotekarji | oz. informatorji v sodelovanju | D 2006_FM 512 |
izobrazbe. Zaradi tega morajo | bibliotekarji, | ki želijo delati v šolskih | D 2006_FM 1202 |
nad njihovo disciplino. | Bibliotekarji | pa imajo izjemne informacijsko | D 2006_FM 1542 |
Pobudo za to bi morali dati | bibliotekarji. | Pri tem je pomembno, da | D 2006_FM 1544 |
na kakšen način jo bodo | bibliotekarji | predstavili fakulteti | D 2006_FM 1548 |
zgoraj je potrebno, da so | bibliotekarji | močno okrepljeni z znanji | D 2006_FM 1554 |
pa bi morali dati prav | bibliotekarji, | ki imajo največ izkušenj | D 2006_FM 2037 |
bi pri nas potrebovali | bibliotekarji | dodatno okrepitev z ustreznimi | D 2006_FM 2038 |
2006, str. 38) pravi, da | bibliotekarji | potrjujejo svojo strokovno | D 2007_GZ 228 |
knjižnicami in drugimi | bibliotekarji. | Bibliotekar poskrbi za | D 2007_GZ 234 |
besede taksonomija, katero | bibliotekarji | uporabljajo za klasifikacijo | D 2007_MT 140 |
vzgojiteji, slovenisti, | bibliotekarji) | posrednikih ter definirala | D 2009_PM 244 |
saj le-ti v večini niso | bibliotekarji, | ampak učitelji, ki se | D 2009_PM 588 |
o profilu zaposlenih. | Bibliotekarji | se izobražujemo za delo | D 2009_PS 412 |
da so znanja, ki bi jih | bibliotekarji | - KEK - ci potrebovali | D 2009_PS 518 |
knjigarstvo, 2011 Izvleček: | Bibliotekarji | se pri svojem delu srečujejo | D 2011_SB 5 |
njihove potrebe, morajo | bibliotekarji | poznati različne prilagoditve | D 2011_SB 7 |
knjižnice zanje neuporabne, | bibliotekarji | pa si ne prizadevajo za | D 2011_SB 278 |
Robinson, 2005). Zato morajo | bibliotekarji | upoštevati vrsto dejavnikov | D 2011_SB 281 |
očesnemu stiku z nami. | Bibliotekarji | potrebujejo navodila kako | D 2011_SB 294 |
V ta namen se morajo | bibliotekarji | podrobneje seznaniti s | D 2011_SB 307 |
možnosti dostopa. Rešitev: | bibliotekarji | morajo poznati ta območja | D 2011_SB 339 |
screen readers)? Ali so | bibliotekarji | pripravljeni zagotoviti | D 2011_SB 344 |
knjižnica nudi, morajo vsi | bibliotekarji | vedeti zanjo in jo znati | D 2011_SB 413 |
izkušnjo (Carter, 2004). | Bibliotekarji | morajo biti pri načrtovanju | D 2011_SB 558 |
uči na svoj način, naj | bibliotekarji | razvijejo različne načine | D 2011_SB 568 |
knjižnici dobrodošle. | Bibliotekarji | se morajo zavedati, da | D 2011_SB 583 |
popolnoma dostopna. Tudi | bibliotekarji | se verjetno ne bodo počutili | D 2011_SB 592 |
svoje vsakdanje delo kot | bibliotekarji | (Koulikourdi, 2008).Pri | D 2011_SB 622 |
raziskavi, izvedeni med | bibliotekarji, | zaposlenimi v Nacionalni | D 2011_SB 626 |
posebnimi potrebami nekoč | bibliotekarji, | ki bodo izobraževali in | D 2011_SB 657 |
knjižnice, vendar pa se morajo | bibliotekarji | tudi sami zavedati pomembnosti | D 2011_SB 677 |
potrebe po usposabljanju med | bibliotekarji | v knjižnici, lahko uporabimo | D 2011_SB 682 |
prepričati, da so vsi | bibliotekarji | pripravljeni delati z | D 2011_SB 684 |
tista področja, kjer se | bibliotekarji | počutijo negotove ter | D 2011_SB 687 |
skupine. Ni treba, da vsi | bibliotekarji | podrobno poznajo vse aspekte | D 2011_SB 692 |
različnih oddelkih. Vsi | bibliotekarji, | ki so v neposrednem stiku | D 2011_SB 696 |
potrebne prilagoditve. Vsi | bibliotekarji | morajo vedeti, kdo znotraj | D 2011_SB 698 |
posebnimi potrebami. Vsi | bibliotekarji | se morajo zavedati, da | D 2011_SB 700 |
Dodatno motivirani | bibliotekarji | se lahko usposobijo za | D 2011_SB 701 |
je tudi, da imajo vsi | bibliotekarji | priložnost, da spregovorijo | D 2011_SB 735 |
slabovidnih Slovenije. | Bibliotekarji | imajo do uporabnikov s | D 2011_SB 754 |
posamezniki in predpisi. Mnogi | bibliotekarji | so lahko zastrašeni zaradi | D 2011_SB 756 |
posebnimi potrebami. | Bibliotekarji | so večinoma skrbni ljudje | D 2011_SB 764 |
visoko kvalitetne storitve, | bibliotekarji | pa lahko veliko prispevajo | D 2011_SB 820 |
ali si želijo, da bi | bibliotekarji | poznali več vsebin o tej | D 2011_SB 927 |
pomoči uporabniku, saj | bibliotekarji | ne vedo, kako bi jim pomagali | D 2011_SB 1031 |
- drugi uporabniki in | bibliotekarji | se tako navadijo na uporabnike | D 2011_SB 1093 |
zbirke prilagodi njim in da | bibliotekarji | znajo komunicirati z njimi | D 2011_SB 1100 |
da se s temi vsebinami | bibliotekarji | večinoma srečajo skozi | D 2011_SB 1110 |
zelo želel it tja. Če | bibliotekarji | ne bi bili tako tihi in | D 2011_SB 1198 |
morali večkrat it tja, | bibliotekarji | pa bi lahko bili bolj | D 2011_SB 1205 |
uporabniki sami kot tudi | bibliotekarji | s tem, da jih sprejmejo | D 2011_SB 1212 |
kakšno knjigo za branje. | Bibliotekarji | samo sedijo in čakajo | D 2011_SB 1215 |
obiska odgovorni predvsem | bibliotekarji. | "Problem bibliotekark | D 2011_SB 1220 |
negativnih izkušenj, da so | bibliotekarji | povečini prijazni in pripravljeni | D 2011_SB 1225 |
nevidna invalidnost, so | bibliotekarji | pogosto nestrpni, nervozni | D 2011_SB 1226 |
zdi nedopustno, saj so | bibliotekarji | kot neke vrste reklama | D 2011_SB 1227 |
Včasih jih zmoti, če | bibliotekarji | ne priskočijo na pomoč | D 2011_SB 1229 |
Izkušnjo razlagajo tako, da | bibliotekarji | niso vedeli in niso mogli | D 2011_SB 1230 |
odgovarjala, zagotovo pa so | bibliotekarji | premalo seznanjeni s problematiko | D 2011_SB 1246 |
Komunikacija je bistvo vsega. | Bibliotekarji | bi morali navezati prvi | D 2011_SB 1250 |
dobro počutit. Če bi bili | bibliotekarji | bolj odprti, se ne bi | D 2011_SB 1252 |
Vendar mislim, da bi morali | bibliotekarji | imeti kakšna dodatna izobraževanja | D 2011_SB 1285 |
gluhimi uporabniki, ker | bibliotekarji | na splošno ne vedo, kako | D 2011_SB 1300 |
obstajajo. Morala bi biti, če | bibliotekarji | to želijo.ZBDS ali NUK | D 2011_SB 1311 |
nekaterim ljudem dogaja. | Bibliotekarji | bi morali biti sposobni | D 2011_SB 1317 |
s katerih področij bi | bibliotekarji | lahko imeli več znanja | D 2011_SB 1323 |
velikokrat problem, da se | bibliotekarji | drugače obnašajo, in ravno | D 2011_SB 1327 |
Gluhi dodajajo, da bi se | bibliotekarji | morali zavedati, da ima | D 2011_SB 1333 |
saj so mnenja, da so | bibliotekarji | premalo komunikativni | D 2011_SB 1389 |
izognili, je nujno, da so | bibliotekarji | seznanjeni s problematiko | D 2011_SB 1395 |
čemer večina meni, da bi | bibliotekarji | morali vsaj osnovna znanja | D 2011_SB 1396 |
enakopravno. Da pa bi jim | bibliotekarji | to omogočili, potrebujejo | D 2011_SB 1405 |
storitev. Usposabljali bi jih | bibliotekarji. | To je naslednji korak pri | D 2011_SB 1430 |
še marsikaj. Ko bodo | bibliotekarji | toliko ozaveščeni o uporabnikih | D 2011_SB 1441 |
zakaj? 7. Ali menite, da | bibliotekarji | pri delu z uporabniki | D 2011_SB 1478 |
katerem področju imajo | bibliotekarji | po vašem mnenju najmanj | D 2011_SB 1482 |
STROKOVNE POTREBE SLOVENSKI | BIBLIOTEKARJI? | 27. in 28. oktobra 2010 | KN 2010_11_KI 0 |
uporabljajo slovenski | bibliotekarji | v specialnih in visokošolskih | KN 2010_11_KI 2 |
Nook, Colibri ipd.) med | bibliotekarji | ni priljubljeno, kar 91 | KN 2010_11_KI 65 |
zanimivo pa je, da so | bibliotekarji | v tem pogledu dosti bolj | KN 2010_11_KI 75 |
) ugotavljata, koliko | bibliotekarji | poznajo tuje in slovenske | KN 2010_11_KI 79 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |