Korpus bibliotekarstva
ustanovitelji knjižnic (ki so pogosto nepoznavalci | knjižnic) | še zmeraj zaposlujejo knjižničarsko neizobražene | K 1997_2_3_NS 97 |
pri pripravljanju strokovnih smernic razvoja | knjižnic | (čemu bomo dali poudarek, prioriteto?), pri uveljavljanju | K 1997_2_3_NS 100 |
znanja. Rada sem to, kar sem, ker kot uporabnik | knjižnic | cenim knjižničarsko znanje.Z veseljem povem profesion | K 1997_2_3_NS 103 |
faktorjev, ki vplivajo na povezovanje različnih tipov | knjižnic | in strukturo uporabnikov. V zaključku so predstavljen | K 1997_2_3_PL 3 |
bi morali najti tudi del prispevka in deleža | knjižnic, | kakor tudi ustrezen status knjižničark oz. knjižničarjev | K 1997_2_3_PL 11 |
literature, pripomočkov, kakor tudi različnih tipov | knjižnic; | - rezultati so velik doprinos k šolskemu oz. | K 1997_2_3_PL 40 |
pokazati znanje na drugačen način. 4. Pomen šole in | knjižnic | - knjižničark in knjižničarjev - za delo mladih | K 1997_2_3_PL 41 |
pripeljali do tega, da se bodo morali različni tipi | knjižnic | in šol med seboj povezovati, si izmenjevati izkušnje | K 1997_2_3_PL 41 |
šolah in knjižnicah poznali posebnosti vseh tipov | knjižnic, | poznali njihove ponudbe, potrebe in uporabnike | K 1997_2_3_PL 42 |
življenjskem obdobju srečujejo z različnimi tipi | knjižnic, | naj si bo to zaradi šolanja, zaposlitve, raziskovanja | K 1997_2_3_PL 43 |
uporabljamo. Ob tem ne smemo pozabiti tudi na napako | knjižnic, | da se premalo reklamirajo, ostajajo preveč zaprte | K 1997_2_3_PL 45 |
proces. 5. Možni načini za aktivno vključevanje | knjižnic | v raziskovalno dejavnost mladih Navajam le nekaj | K 1997_2_3_PL 46 |
predlogov, ki bi jih lahko uporabili v vseh tipih | knjižnic. | Seveda se zavedam, da so še mnogi drugi in morda | K 1997_2_3_PL 46 |
. Vsaka knjižnica naj ima seznam tudi drugih | knjižnic | iz lastnega področja, kakor tudi seznam knjižnic | K 1997_2_3_PL 55 |
knjižnic iz lastnega področja, kakor tudi seznam | knjižnic | iz drugih področij, zaradi dajanja informacij | K 1997_2_3_PL 55 |
predstavitveni prospekt s kratko predstavitvijo vseh tipov | knjižnic, | zbranih po področjih ali pa po tipih knjižnic | K 1997_2_3_PL 56 |
knjižnic, zbranih po področjih ali pa po tipih | knjižnic. | To bi služilo tako za dajanje informacij, kakor | K 1997_2_3_PL 56 |
..), seznanili z možnostmi za uporabo drugih | knjižnic | oz. ustanov...; - v vsaki knjižnici bi lahko | K 1997_2_3_PL 62 |
knjižnice (to naj bi omogočilo dostop do vseh tipov | knjižnic, | kakor tudi zaposlenim v knjižnici, da ustrezno | K 1997_2_3_PL 62 |
možnosti ne pomenijo ogrožanja posameznih tipov | knjižnic, | marveč predstavljajo bogatenje obstoječih knjižnic | K 1997_2_3_PL 67 |
knjižnic, marveč predstavljajo bogatenje obstoječih | knjižnic | z medsebojnim povezovanjem in sodelovanjem ter | K 1997_2_3_PL 67 |
tako v šolah kot v knjižnicah. Različni tipi | knjižnic | se morajo med seboj povezati in sodelovati. | K 1997_2_3_PL 73 |
meri bo to odvisno od njih, učiteljev mentorjev, | knjižnic, | šol in ne nazadnje od šolske in kulturne politike | K 1997_2_3_SJ 2 |
Povečalo seje število šolskih knjižničarjev, šolskih | knjižnic | in njihova opremljenost (knjižničar na šoli je | K 1997_2_3_SJ 3 |
Knjižničar na šoli je normativ. Šolskih | knjižnic | je več, so bolje opremljene, v razmahu pa je | K 1997_2_3_SJ 13 |
pred nekaj leti smo imeli pri nas sistem javnih | knjižnic, | osrednjih šolskih knjižnic je bilo več na osnovnih | K 1997_2_3_SJ 51 |
nas sistem javnih knjižnic, osrednjih šolskih | knjižnic | je bilo več na osnovnih šolah, po srednjih šolah | K 1997_2_3_SJ 51 |
dejavnosti. V sodobni informacijski družbi bo vloga | knjižnic | vedno večja in prihajalo bo do novih izzivov | K 1997_2_3_SJ 87 |
različne programe za propagando in predstavljanje | knjižnic. | Ena od takih tradicionalnih manifestacij je "Mesec | K 1997_2_3_TPD 19 |
knjižničarjev v državno in mednarodna združenja | knjižnic | in knjižničarjev.Aktivno vključevanje in sodelovanje | K 1997_2_3_TPD 20 |
področju iz izkušenj opažam premajhno povezanost | knjižnic. | Slovenski prostor je zaradi svoje velikosti obvladlji | K 1997_2_3_TPD 22 |
potopisna predavanja. c) organizirani obiski | knjižnic, | vodstvo skupin po knjižnici. d) aktivni stiki | K 1997_2_3_TPD 26 |
z javnostjo: - članki v časopisju; - brušure | knjižnic; | - plakati ter druge oblike reklame in informiranja | K 1997_2_3_TPD 26 |
strokovnih časopisov. BROŠURE Veliko slovenskih | knjižnic | že ima izdelano brošuro, v kateri lahko najdemo | K 1997_2_3_TPD 70 |
in sporočilnih možnosti. Kar nekaj slovenskih | knjižnic | že ima izdelane domače strani na internetu, na | K 1997_2_3_TPD 77 |
pomenilo vedeti, da bodo prav zaradi virtualnih | knjižnic | še bolj potrebni, da se bo njihov ugled v družbi | K 1997_2_3_UJ 22 |
večje množice uporabnikov v veselje direktorjev | knjižnic | lepo naraščal.S tem bo tudi ekonomski položaj | K 1997_2_3_UJ 98 |
poklicev v zgodovini človeštva? Ali virtualni svet | knjižnic | še potrebuje knjižničarja?Ali bo robotizacija | K 1997_2_3_UJ 106 |
še potrebuje knjižničarja? Ali bo robotizacija | knjižnic | izničila knjižničarja? Ali pa se bomo po kafkovsko | K 1997_2_3_UJ 107 |
knjižničarji smo v tem svetovnem mrežnem spletu | knjižnic, | ki teži v poenotenje.To je lahko pozitivno in | K 1997_2_3_UJ 121 |
pa že možne povezave tudi na lokalne kataloge | knjižnic | (npr. CSA links-to-holdings).Na domači strani | K 1997_2_3_VL_VM 58 |
strokovnih 5 ter nekaj naslovov katalogov velikih | knjižnic | . Oblikovati je potrebno bazo s ponudbo naslovov | K 1997_2_3_VL_VM 59 |
konzorcij: - je npr. skupina lokacij (sites) oz. | knjižnic | v okviru ene institutcije ali firme, ali mreža | K 1997_2_3_VL_VM 116 |
tehniška knjižnica je bila ob NUK ena zadnjih | knjižnic | v Sloveniji, ki do leta 1994 ni mogla ponuditi | K 1997_2_3_ZM 14 |
večino visokošolskih in splošnoizobraževalnih | knjižnic. | Prostor je predstavljal Centralni tehniški knjižnici | K 1997_2_3_ZM 14 |
omogočala tudi lažjo reorganizacijo obeh obstoječih | knjižnic | v nacionalno in univerzitetno, če bi se Univerza | K 1997_2_3_ZM 28 |
Delavci CTK so prebrali nekaj literature o selitvah | knjižnic | in pridobili precej selitvenih nasvetov od kolegov | K 1997_2_3_ZM 69 |
odločitvi ravnatelja, da podpre skupno gradnjo obeh | knjižnic. | Nikakor se niso hotele sprijazniti z dejstvom | K 1997_2_3_ZM 81 |
gradnjo UKL, s tem pa škodile predvsem uporabnikom | knjižnic, | ki so za mnogo let prikrajšani za boljše storitve | K 1997_2_3_ZM 110 |
knjižničarskih odzivov in tratenja črnila. Ravnatelji | knjižnic | se od časa do časa srečajo z izrednimi razmerami | K 1997_2_3_ZM 159 |
knjižnične statistike pri ugotavljanju uspešnosti | knjižnic | in predstavi mednarodni standard o kazalcih uspešnosti | K 1997_4_AM 3 |
predstavi mednarodni standard o kazalcih uspešnosti | knjižnic. | Uvod Knjižnice so že od svojega nastanka dalje | K 1997_4_AM 3 |
ukvarjati šele v zadnjih desetletjih, ko obstoj | knjižnic | ni več samoumeven, saj so se tudi javne oziroma | K 1997_4_AM 7 |
postajajo vedno bolj kritični in zahtevni in tudi od | knjižnic, | sicer tradicionalno nekomercialnih ustanov, pričakujejo | K 1997_4_AM 9 |
ciljev ali o tem, kakšen vpliv imajo storitve | knjižnic | na njihovo okolje (uporabnike) in kako je le | K 1997_4_AM 13 |
meril za ugotavljanje uspešnosti 1 delovanja | knjižnic | (ang. library performance measurement). Kljub | K 1997_4_AM 14 |
omejeno vrednostjo pri ugotavljanju uspešnosti | knjižnic. | Namen prispevka je tudi, da vzpodbudi našo knjižničars | K 1997_4_AM 20 |
Statistics, 1975-, str. 63) "Podatki najstarejših | knjižnic | o številu njihovih rokopisov so prvi zametki | K 1997_4_AM 61 |
dveh konferencah. Drugo mednarodno statistiko | knjižnic | je Unesco zbiral leta 1955 in potem redno vsaki | K 1997_4_AM 117 |
nova merila za merjenje (uspešnosti) delovanja | knjižnic. | Da pa bi bili statistični podatki o knjižnicah | K 1997_4_AM 123 |
priporočil iz leta 1970 vprašalniki o delovanju | knjižnic | dokaj enostavni.Na začetku so spraševali po petih | K 1997_4_AM 127 |
kot po devetih. Unesco je podatke za vse tipe | knjižnic | ves čas objavljal v eni tabeli. 8 ISO (International | K 1997_4_AM 129 |
omenili določilo, da naj se mednarodna statistika | knjižnic | zbira redno, in sicer vsaka 3 leta in zajema | K 1997_4_AM 134 |
osebje. Drugo poglavje je namenjeno klasifikaciji | knjižnic | in opisuje nacionalne knjižnice, knjižnice visokošolskih | K 1997_4_AM 141 |
zbiranja. Zbirali naj bi podatke o: številu | knjižnic | glede na njihov tip, populaciji, kateri so le | K 1997_4_AM 143 |
knjižnicah in v njihov pomen za izboljšanje delovanja | knjižnic. | Priporočila niso prinesla bistvenih sprememb in | K 1997_4_AM 144 |
vprašalnik preoblikuje v dva ali tri, glede na tip | knjižnic, | ter da se spremeni čas zbiranja podatkov - namesto | K 1997_4_AM 150 |
vprašalnikov (zbirali podatke le za določen tip | knjižnic) | .Predlog je bil leta 1981 v Leipzigu sprejet in | K 1997_4_AM 150 |
vprašalniki za zbiranje mednarodne statistike | knjižnic | Statistične podatke o knjižnicah objavlja Unesco | K 1997_4_AM 152 |
najprej pripravil enoten vprašalnik za vse tipe | knjižnic, | ki naj bi ga razpošiljal vsaka tri leta, zajemal | K 1997_4_AM 154 |
ugotovili, da hkratno zbiranje podatkov za vse vrste | knjižnic | povzroča preveč tehničnih težav tako pri zbiranju | K 1997_4_AM 155 |
dele, tako da vsak del zajema eno ali dve vrsti | knjižnic | in sicer: 1. del: Splošne, nacionalne in druge | K 1997_4_AM 155 |
Specialne knjižnice. Vprašalniki za posamezne vrste | knjižnic | se razlikujejo glede na število in vrsto podatkov | K 1997_4_AM 156 |
poročanja; podatke zbirajo le za nekatere vrste | knjižnic | (ponavadi podatkov za šolske in specialne knjižnice | K 1997_4_AM 156 |
pripravo in sprejemanje standardov s področja | knjižnic, | informacijskih in dokumentacijskih centrov, indeksiranja | K 1997_4_AM 157 |
knjižnične statistike pri ugotavljanju uspešnosti | knjižnic. | 2.3.2.2 Standard ISO za mednarodno knjižnično | K 1997_4_AM 168 |
načrtovanju in izvedbi statističnih popisov svojih | knjižnic | seveda upoštevajo, vendar pa ugotavljajo, da | K 1997_4_AM 171 |
upoštevane pri izdelavi vprašalnikov o delu slovenskih | knjižnic | in pri navodilih za njihovo izpolnjevanje.Omenili | K 1997_4_AM 173 |
največkrat za komentarje ob letnih pregledih dela | knjižnic | ali pa je problematika omenjena znotraj posameznih | K 1997_4_AM 176 |
mesecev in let ter s statističnimi podatki drugih | knjižnic. | Indeks mora biti knjižničarju v pomoč pri načrtovanju | K 1997_4_AM 184 |
Pregelj (1950) v priročniku za delo ljudskih | knjižnic | kot njihovo najpomembnejšo nalogo navaja propagando | K 1997_4_AM 191 |
Šlajpahova v priročniku za knjižničarje ljudskih | knjižnic, | kjer jim svetuje, da naj redno vodijo statistične | K 1997_4_AM 193 |
da naj redno vodijo statistične podatke o delu | knjižnic, | kajti brez verodostojnih, skrbnih in natančnih | K 1997_4_AM 193 |
omogoča le primerjavo kvantitativnih značilnosti | knjižnic | in ne govori o kvaliteti dela knjižnice, pa je | K 1997_4_AM 206 |
sir. V Priročniku za poslovanje specialnih | knjižnic | v poglavju o vodenju knjižnične statistike Šlajpahova | K 1997_4_AM 209 |
opozorila na vprašanje ugotavljanja uspešnosti dela | knjižnic | s pomočjo kazalcev kakovosti. Še leta 1985 zasledimo | K 1997_4_AM 214 |
koli kvalitetnejše ocene stanja in poslovanja | knjižnic | neprimerni.Zelo olajšano bi bilo delo knjižnic | K 1997_4_AM 217 |
knjižnic neprimerni. Zelo olajšano bi bilo delo | knjižnic | in zagotovljena kvaliteta podatkov, če bi se | K 1997_4_AM 218 |
za poenotenje vodenja podatkov vsaj po vrstah | knjižnic. | .."(Korže-Strajnar, 1985, str. 64). 15 "Vsi našteti | K 1997_4_AM 218 |
delovnih pripomočkih za organizacijo poslovanja | knjižnic | (1987) predlagala različne obrazce za zajemanje | K 1997_4_AM 224 |
različne obrazce za zajemanje podatkov o delu | knjižnic, | da knjižnice ne bi več vsaka na svoj način zbirala | K 1997_4_AM 224 |
neprimerljivi in zamegljujejo pravo podobo stanja | knjižnic" | (Korže-Strajnar, 1987, str. 5).Statistične evidence | K 1997_4_AM 224 |
vodenje evidenc o delu (splošnoizobraževalnih) | knjižnic | so dejansko pomenili pomemben korak k poenotenemu | K 1997_4_AM 230 |
sodobnih načel knjižničnega managementa večina naših | knjižnic | še ne pozna. 2.4.2 Zbiranje (statističnih) podatkov | K 1997_4_AM 237 |
zakonodaja ni priznala in so bili maloštevilni delavci | knjižnic | le državni uradniki (Dvajset let..., 1968, str | K 1997_4_AM 239 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |