Korpus bibliotekarstva
bibliopedagoškem delu, ki osvešča mlade bralce o pomenu | knjižnic, | knjig in branja nasploh, o načinu "uporabe" knjižnic | K 1997_2_3_BB 24 |
knjig in branja nasploh, o načinu "uporabe" | knjižnic | in njihovega fonda..., ali če definiramo to področje | K 1997_2_3_BB 24 |
malo vedo o knjižničarskem delu. - Uporabniki | knjižnic | enačijo knjižničarje z administrativnimi delavci | K 1997_2_3_BB 103 |
študentje naletijo na neustrezen odnos delavcev | knjižnic | do obiskovalcev ali do knjižničnega dela nasploh | K 1997_2_3_FS 23 |
organiziranje knjižnične matične dejavnosti 4. vodenje | knjižnic | oz. oddelkov večjih knjižnic 5. načrtovanje in | K 1997_2_3_FS 57 |
dejavnosti 4. vodenje knjižnic oz. oddelkov večjih | knjižnic | 5. načrtovanje in organiziranje dejavnosti knjižnic | K 1997_2_3_FS 57 |
knjižnic 5. načrtovanje in organiziranje dejavnosti | knjižnic, | knjižničnih mrež in sistema 6. strokovno usposabljanje | K 1997_2_3_FS 57 |
standardi in organizacijo posameznih tipov/vrst | knjižnic. | Splošni del prakse pokriva področja, ki so v | K 1997_2_3_FS 61 |
informacijo o sodobni organiziranosti in opremljenosti | knjižnic. | 3.4 Opis vloge knjižnice kot izvajalke delovne | K 1997_2_3_FS 84 |
Starše in Šentilj. Poleg delovanja krajevnih | knjižnic | in bibliobusa oskrbujejo s knjižničnim gradivom | K 1997_2_3_FS 97 |
prakse je dan na bibliobusu (8 ur), ogled enot - | knjižnic | v mestnih predelih, v primestnih naseljih in | K 1997_2_3_FS 142 |
novih nalog in spodbujanja inovativnosti. Vodenje | knjižnic | postaja z uvajanjem novih tehnologij vse bolj | K 1997_2_3_GJ 3 |
uporabnikom (Deekle, Klerk, 1992). Celo direktorji | knjižnic | dostikrat ne znajo prav opredeliti poslanstva | K 1997_2_3_GJ 21 |
vzpodbujano ali je celo nezaželjeno. - Stili vodenja | knjižnic | so večinoma usmerjeni navzven, to je v pridobivanje | K 1997_2_3_GJ 26 |
Morda je temu vzrok tudi majhno število velikih | knjižnic, | katere bi lahko razvile številne različno profilirane | K 1997_2_3_GJ 30 |
glede na še vedno slabo definirane nove cilje | knjižnic | (poleg starih) je jasno, da postaja vodenje večjih | K 1997_2_3_GJ 34 |
poleg starih) je jasno, da postaja vodenje večjih | knjižnic | čedalje bolj kompleksno.Ker se morajo odzivati | K 1997_2_3_GJ 34 |
dejavnosti za lastne zaposlene in zaposlene iz manjših | knjižnic, | ker popolnega izobraževanja v okviru šolskega | K 1997_2_3_GJ 42 |
poteka sicer s pristankom in finančno podporo | knjižnic, | vendar brez izdelanega programa napredovanja | K 1997_2_3_GJ 48 |
se bo na koncu odrazilo v boljšem poslovanju | knjižnic. | V ta namen je potrebno razviti nov stil vodenja | K 1997_2_3_GJ 60 |
spreminjajo. So posledica dolge življenjske dobe | knjižnic, | njihove tradicije in rutine.Zaposleni sicer marsikdaj | K 1997_2_3_GJ 83 |
Sprememba organizacijskih shem V večini večjih | knjižnic | so notranje organizacijske sheme slabo strukturirane | K 1997_2_3_GJ 148 |
napredovanje) ozirala po uspešnih posameznikih iz drugih | knjižnic | in sorodnih institucij.Če jim bo ponudila ugodne | K 1997_2_3_GJ 171 |
tovrstne spremembe, organizacija dela pa se v večini | knjižnic | temu ni prilagodila, so tu možnosti velike in | K 1997_2_3_GJ 174 |
bodo zelo uspešni. Sedanji sistem financiranja | knjižnic | žal ne zagotavlja kaj več kot izraziti minimum | K 1997_2_3_GJ 198 |
z Zakonom o zavodih. Določa pa naslednje tipe | knjižnic: | splošnoizobraževalne, šolske, visokošolske, specialne | K 1997_2_3_GV_CN 53 |
Razvoj informacijskih sredstev in opremljanje | knjižnic | z njimi postavlja pred mladinske knjižničarje | K 1997_2_3_HBE 1 |
Novljan, 1996), ki temeljito secira delo šolskih | knjižnic. | Postavili smo si vprašanje: kaj pa mladinski oddelki | K 1997_2_3_HBE 17 |
kaj pa mladinski oddelki splošnoizobraževalnih | knjižnic? | Kakšna je njihova vloga in položaj? | K 1997_2_3_HBE 18 |
gradiva in informacijskih virov v vseh vrstah | knjižnic | in drugih informacijskih centrih."(Novljan, 1996 | K 1997_2_3_HBE 20 |
knjižničarstvo ni samo sebi namen) obiskovalce naših | knjižnic. | Vendar dobivam nehote občutek, da se je knjižničarstv | K 1997_2_3_HBE 36 |
to, o čem knjiga govori. V določenih vrstah | knjižnic, | kjer uporabniki določajo takšen način izposoje | K 1997_2_3_HBE 41 |
dopolnjevati ali celo opravljati delo šolskih | knjižnic, | ki, predvsem zaradi pomanjkanja denarja pa tudi | K 1997_2_3_HBE 67 |
pri njem do konca življenja vzbudiš odpor do | knjižnic | in knjižničarjev!Za dobro delo pa se moramo tudi | K 1997_2_3_HBE 91 |
1. Uvod - virtualna knjižnica in prihodnost | knjižnic | Zadnjih nekaj let se je pojem virtualna knjižnica | K 1997_2_3_JP 7 |
organiziran računalniški servis za avtomatizacijo | knjižnic. | Takrat je bila potrebna tehnologija zelo draga | K 1997_2_3_JP 67 |
bibliografskimi servisi neizogibna za večino | knjižnic, | ki so želele avtomatizirati svoje delovne procese | K 1997_2_3_JP 69 |
seveda vse pomembnejše druge storitve različnih | knjižnic | postale še bolj enostavno in hitreje dosegljive | K 1997_2_3_JP 72 |
argumente izpred dvajsetih let o tem, da izolacija | knjižnic | ogroža dosegljivost nacionalnih virov in uspešnih | K 1997_2_3_JP 77 |
ustreza več dejanskem stanju, položaju in nalogam | knjižnic. | Informacijska povezanost vseh ponudnikov, nekdaj | K 1997_2_3_JP 77 |
in drugačne prihranke. Vendar je sodelovanje | knjižnic | pri obdelavi gradiva veliko starejše in se je | K 1997_2_3_JP 82 |
sisteme in seveda še manjši interes s strani | knjižnic, | ki morajo same obdelovati večino svojega gradiva | K 1997_2_3_JP 87 |
informacijskih virih na druge načine. Za večino | knjižnic | je to še seveda stvar prihodnosti.Ko ponujajo | K 1997_2_3_JP 90 |
rihodnosti. Ko ponujajo svoje usluge velikemu številu | knjižnic, | jim bibliografski servisi omogočajo tudi veliko | K 1997_2_3_JP 91 |
raziskava na večjem vzorcu raličnih specialnih | knjižnic. | Obdelava gradiva je le eno od delovnih opravil | K 1997_2_3_JP 98 |
administrativnih del (Morris, 1996). Klasično delo | knjižnic | - nabava gradiva, obdelava, hranjenje in izposoja | K 1997_2_3_JP 104 |
so Yahoo, AltaVista ali Lycos, nastajajo mimo | knjižnic | kaže, kako lahko poteka razvoj po pesimističnem | K 1997_2_3_JP 112 |
podatkovnimi zbirkami . V Sloveniji takšnih | knjižnic, | vsaj kolikor vem, ni. Zakaj takšna razlika? | K 1997_2_3_JP 126 |
razlika? Predvsem je tehnološka opremljenost naših | knjižnic | praviloma slabša in seveda je tudi servisov, | K 1997_2_3_JP 128 |
usposobiti knjižničarje za delo v vseh vrstah | knjižnic. | To pomeni širšo temeljno bibliotekarsko izobrazbo | K 1997_2_3_JP 133 |
bibliotekarsko izobrazbo in poznavanje dela v vseh tipih | knjižnic. | Obstaja namreč stalna dilema o tem, ali naj bo | K 1997_2_3_JP 134 |
knjižnicah razlikuje od dela v večini drugih | knjižnic. | Toda sodoben razvoj bibliotekarstva, ki z informacijs | K 1997_2_3_JP 138 |
novih predpisih.10 Za delo avstrijskih javnih | knjižnic | je namreč že od 18. stoletja dalje skrbela visoka | K 1997_2_3_KDE 58 |
navodila, ki so zajemala celotno organizacijo | knjižnic | od ureditve katalogov do zaščite gradiva in dela | K 1997_2_3_KDE 60 |
medknjižnični izposoji - zlasti univerzitetnih | knjižnic, | ki nudijo podporo študiju na univerzah - ter | K 1997_2_3_MV_LSA 0 |
Medknjižničria izposoja pomeni medsebojno povezovanje | knjižnic | in ima v slovenskem prostoru bogato zgodovino | K 1997_2_3_MV_LSA 4 |
svoja naročila za medknjižnično izposojo, od | knjižnic | pa je odvisno, ali jim bodo to možnost dale na | K 1997_2_3_MV_LSA 13 |
oblikujejo se mnoga praktična stališča za delo | knjižnic, | kot npr. standardi, smernice itd. Medknjižnična | K 1997_2_3_MV_LSA 18 |
ki imajo velik vpliv tudi na delo akademskih | knjižnic. | Vse več informacij je shranjenih in dostopnih | K 1997_2_3_MV_LSA 19 |
dobava dokumentov. Online dostopni katalogi | knjižnic | in vzajemni katalogi so nepogrešljivo orodje | K 1997_2_3_MV_LSA 28 |
znanstvenih revij in celotna besedila. Nove naloge | knjižnic | so torej poiskati povezave z viri, kakor tudi | K 1997_2_3_MV_LSA 36 |
Danskem konec avgusta letos so knjižničarji iz treh | knjižnic | CERN, Geneva, Švica; University Library Aalborg | K 1997_2_3_MV_LSA 42 |
izposoje je bil tudi daljši kot 24 ur) - poslanstvo | knjižnic | je zadovoljiti uporabnika in mu nuditi relevantno | K 1997_2_3_MV_LSA 51 |
Ampak z digitalizacijo nedvomno gradimo nov tip | knjižnic | in si zagotavljamo svoje mesto v moderni družbi | K 1997_2_3_MV_LSA 101 |
stanja delovanja osnovnošolskih in srednješolskih | knjižnic | na območju občin Novo mesto, Šenternej in Škocjan | K 1997_2_3_MZJ 0 |
Temelji na primerjavi dejanskega stanja šolskih | knjižnic | s standardi in normativi za šolske knjižnice | K 1997_2_3_MZJ 1 |
anketiranih 16 osnovnošolskih in 5 srednješolskih | knjižnic. | Jedro članka predstavlja analiza ankete in ugotavljanj | K 1997_2_3_MZJ 2 |
potrdil Idejni koncept razvoja slovenskih šolskih | knjižnic | in podprojekt Vzorčne šolske knjižnice Formirale | K 1997_2_3_MZJ 11 |
vključujejo se v programe Ro/2, vse več šolskih | knjižnic | je vključenih v COBISS/OPAC, v knjižnice prihaja | K 1997_2_3_MZJ 11 |
državnem nivoju smo dobili analizo delovanja šolskih | knjižnic | v letu 1992, avtorice Silve Novljan. Šolska knjižnica | K 1997_2_3_MZJ 12 |
1990) ter z rezultati analize stanja šolskih | knjižnic | Silve Novljan iz publikacije Šolska knjižnica | K 1997_2_3_MZJ 17 |
naloge šolske knjižnice Cilji in naloge šolskih | knjižnic | so natančno opredeljeni s standardi, ki pravijo | K 1997_2_3_MZJ 19 |
kaže na precej slabšo kadrovsko zasedenost naših | knjižnic. | V 3 knjižnicah srednjih šol imajo 5 knjižničnih | K 1997_2_3_MZJ 42 |
strokovno kadrovsko zasedenost naših srednješolskih | knjižnic. | Poseben problem pri kadrih v šolskih knjižnicah | K 1997_2_3_MZJ 50 |
knjižnici imata od 5000 do 8000 enot, - 7 šolskih | knjižnic | ima od 8000 do 11000 enot, - 2 knjižnici imata | K 1997_2_3_MZJ 60 |
zaloge knjižnega gradiva mi je odgovorilo 15 | knjižnic. | Za število naslovov in izvodov periodičnega tiska | K 1997_2_3_MZJ 64 |
neknjižnega gradiva pa nisem dobila podatkov od 4 | knjižnic. | Šolske knjižnice razpolagajo tudi s 493 naslovi | K 1997_2_3_MZJ 65 |
Rezultati analize slovenskih osnovnošolskih | knjižnic | pričajo tudi o skoraj enakem odnosu, 96% : 4 | K 1997_2_3_MZJ 71 |
odgovarja tudi rezultatu ankete drugih slovenskih | knjižnic | (17,6 knjige na učenca) je zadovoljivo in ima | K 1997_2_3_MZJ 72 |
in učitelja). Od treh naših srednješolskih | knjižnic, | ima ena nekaj več kot 6000 enot, dve pa od 14000 | K 1997_2_3_MZJ 78 |
Osnovna šola Za celotni letni prirast mi je le 7 | knjižnic | od 15 anketiranih posredovalo popolne podatke | K 1997_2_3_MZJ 88 |
posameznih zvrsteh knjižničnega gradiva. 8 anketiranih | knjižnic | mi ni posredovalo podatkov o številu naslovov | K 1997_2_3_MZJ 88 |
številu naslovov in izvodov periodičnega tiska, 10 | knjižnic | pa mi ni posredovalo podatkov o številu izvodov | K 1997_2_3_MZJ 88 |
UDK, naslovni,tematski) nima 8 osnovnošolskih | knjižnic | ali 53% knjižnic.AIK klasičnega kataloga nimata | K 1997_2_3_MZJ 118 |
tematski) nima 8 osnovnošolskih knjižnic ali 53% | knjižnic. | AIK klasičnega kataloga nimata dve knjižnici, | K 1997_2_3_MZJ 118 |
AIK klasičnega kataloga nimata dve knjižnici, 5 | knjižnic | nima UDK kataloga, torej uporabniku ne more izbrati | K 1997_2_3_MZJ 119 |
gradiva v okviru določenega strokovnega področja, 5 | knjižnic | pa nima klasičnega naslovnega kataloga. Situacija | K 1997_2_3_MZJ 119 |
je računalniško opremljenih 12 osnovnošolskih | knjižnic, | z drugimi besedami, 80% osnovnošolskih knjižnic | K 1997_2_3_MZJ 121 |
knjižnic, z drugimi besedami, 80% osnovnošolskih | knjižnic | ima zdaj računalniške AIK,UDK in naslovne kataloge | K 1997_2_3_MZJ 121 |
šol že ima avtomatizirano izposojo , to je 10 | knjižnic | ali 66%, od teh desetih knjižnic 4 že izposojajo | K 1997_2_3_MZJ 122 |
izposojo , to je 10 knjižnic ali 66%, od teh desetih | knjižnic | 4 že izposojajo s pomočjo črtne kode. Nekatere | K 1997_2_3_MZJ 122 |
temeljne knjižnične zaloge vseh osnovnošolskih | knjižnic. | Razveseljuje dejstvo, da se bodo zdaj šolski | K 1997_2_3_MZJ 125 |
pri uvajanju računalnikov v delo in poslovanje | knjižnic. | Odločitve za vključenost v COBISS in Internet | K 1997_2_3_MZJ 139 |
knjižničarju. Za današnjo stopnjo razvoja šolskih | knjižnic | (pomanjkanje prostora, pomanjkanje kadra, pomanjkanje | K 1997_2_3_MZJ 144 |
prostor ter v stvarno stanje in stroške slovenskih | knjižnic, | je za zaključke potrebno opredeliti vsaj 3 knjižnične | K 1997_2_3_NPM 55 |
knjižničnem informacijskem sistemu so to vse vrste | knjižnic, | mora imeti organizacijo in predstavitev informacij | K 1997_2_3_NS 14 |
informacijski pismenosti, o uporabi tehnologije in | knjižnic | v knjižničnem sistemu.Z znanjem lažje uveljavlja | K 1997_2_3_NS 37 |
brez katere ne bodo mogli usvojiti znanja o rabi | knjižnic | in njihovih informacijskih virov.Razredni učitelj | K 1997_2_3_NS 74 |
v vse kraje in poskrbeti, da bi v obeh vrstah | knjižnic | deloval strokovno izobražen kader, saj je s tem | K 1997_2_3_NS 90 |
njižničarstva. Morda tudi zato formalni ustanovitelji | knjižnic | (ki so pogosto nepoznavalci knjižnic) še zmeraj | K 1997_2_3_NS 97 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |