Korpus bibliotekarstva
kijih ni bilo v OCLC, je iskal v katalogih štirih | knjižnic | na Internetu. Našel je 75% podatkov. | K 1997_1_PM 39 |
preverjal v OCLC in šestih katalogih ameriških | knjižnic | tiste podatke, ki jih ni bilo v RLIN.Našel je | K 1997_1_PM 42 |
iskanjem virov za diplomsko nalogo o zgodovini | knjižnic | Filozofske fakultete v Ljubljani sem v Zgodovinskem | K 1997_1_SH 1 |
osvetliti pomen in vlogo obeh velikih mož v razvoju | knjižnic | slovenskega glavnega mesta. Ustanovitev ljubljanske | K 1997_1_SH 2 |
stran 55-68 SODELOVANJE DVEH VRST | KNJIŽNIC | Z VIDIKA INFORMACIJSKIH POTREB UPORABNIKOV IN | K 1997_1_SM 0 |
izobraževanja bodočih aktivnih uporabnikov visokošolskih | knjižnic. | To je še toliko bolj pomembno, ker obe vrsti knjižnic | K 1997_1_SM 1 |
To je še toliko bolj pomembno, ker obe vrsti | knjižnic | sodita na izobraževalno področje. Uvod Običajno | K 1997_1_SM 2 |
povezovanja šolskih in splošno- izobraževalnih | knjižnic. | O povezovanju šolskih m visokošolskih knjižnic | K 1997_1_SM 3 |
knjižnic. O povezovanju šolskih m visokošolskih | knjižnic | pa ni veliko prispevkov, čeprav sodita obe vrsti | K 1997_1_SM 4 |
ni veliko prispevkov, čeprav sodita obe vrsti | knjižnic | na izobraževalno področje.Že s tega vidika bi | K 1997_1_SM 4 |
v povezavi z informacijskimi službami drugih | knjižnic | v sistemu kos nalogam, ki jih postavljajo vedno | K 1997_1_SM 9 |
izobražujejo bodoče uporabnike visokošolskih | knjižnic. | S tega vidika bi lahko pričakovali večjo povezavo | K 1997_1_SM 11 |
osrednja točka delovanja sodobnih visokošolskih | knjižnic. | Zato je pomembno, da so organizirane tako, da | K 1997_1_SM 17 |
informacij. To je tudi razlog, da vedno več | knjižnic | zaposluje informacijske strokovnjake, ki pomagajo | K 1997_1_SM 22 |
uporabljajo knjižnice več univerz. Povezanost | knjižnic | z medknjižnično izposojo in interaktivnim iskanjem | K 1997_1_SM 28 |
kije temeljil na ideji o skupnosti visokošolskih | knjižnic | v Mariboru, vendar se ni uresničil.Prizadevanja | K 1997_1_SM 40 |
uspelo vzpostaviti mrežo mariborskih visokošolskih | knjižnic. | V okviru knjižničnega informacijskega sistema | K 1997_1_SM 42 |
nadaljevanju KISUM) deluje devet visokošolskih | knjižnic, | njihova organizacija in poslovanje sta bili že | K 1997_1_SM 43 |
pravi, d a j e nujnost povezovanja in sodelovanja | knjižnic | temeljna."Načelo vsi imeti vse ne velja niti | K 1997_1_SM 47 |
se lahko vpiše v katerokoli od visokošolskih | knjižnic, | običajno se vsi na osnovi potrdila o šolanju | K 1997_1_SM 55 |
vseslovenski bazi COBIB in v katalogih posameznih | knjižnic, | ki so vključene v sistem COBISS.Uporabniki knjižnice | K 1997_1_SM 96 |
Steinbuch, M. Sodelovanje dveh vrst | knjižnic | z vidika informacijskih potreb uporabnikov in | K 1997_1_SM 104 |
je nudila veliko možnosti za sodelovanje obeh | knjižnic, | še zlasti zato, ker so gimnazijski uporabniki | K 1997_1_SM 104 |
uporabniki bodoči aktivni uporabniki visokošolskih | knjižnic. | 3.1.1.Izobraževanje uporabnikov za raziskovalno | K 1997_1_SM 104 |
vsebino: viri informacij, vrste dokumentov, vrste | knjižnic, | INDOK centri, citiranje literature, izbor ustrezne | K 1997_1_SM 112 |
primarne in sekundarne vire, priročnike, vrste | knjižnic, | knjižnični informacijski sistem, citiranje uporabljene | K 1997_1_SM 136 |
enotno izkaznico in možnost obiskovanja vseh | knjižnic | v KISUM.V višjih letnikih, zlasti v četrtem, | K 1997_1_SM 142 |
izposoja Ena najstarejših oblik sodelovanja obeh | knjižnic | je medknjižnična izposoja. Običajno poteka v | K 1997_1_SM 145 |
poti velikokrat naroča gradivo iz visokošolskih | knjižnic. | Knjige ali članke, ki niso dostopni v slovenskih | K 1997_1_SM 149 |
izobražujejo bodoče aktivne uporabnike visokošolskih | knjižnic, | zato bi morala biti v praksi prisotna večja, | K 1997_1_SM 162 |
bolj sistematična povezava med obema vrstama | knjižnic, | zlasti na področju izobraževanja uporabnikov | K 1997_1_SM 162 |
ima možnost neposredno uporabljati vse vrste | knjižnic, | kar pomeni, da je uporabnik šolske knjižnice | K 1997_1_SM 167 |
da je uporabnik šolske knjižnice, UKM in vseh | knjižnic | v KISUM.Vsak se lahko brezplačno vpiše tudi v | K 1997_1_SM 167 |
Ostale Steinbuch, M. Sodelovanje dveh vrst | knjižnic | z vidika informacijskih potreb uporabnikov in | K 1997_1_SM 170 |
tudi glavna značilnost sodobnih visokošolskih | knjižnic, | da je uporabnik osrednja točka njihovega delovanja | K 1997_1_SM 179 |
knjižnici prevladujejo, sledi nadaljnja delitev | knjižnic | na splošnoizobraževalne, šolske, strokovne itd | K 1997_1_SR 5 |
Predstavitev univerzitetnih oz. visokošolskih | knjižnic | tehnološko najbolj razvite države na svetu na | K 1997_1_VZ 8 |
njimi so tudi bodoči uporabniki univerzitetnih | knjižnic. | Za knjižnice in knjižničarje je uporaba Interneta | K 1997_1_VZ 12 |
različnih virov informacij in javnih katalogov mnogih | knjižnic | po svetu, kar jim omogoča, da lahko bolje zadovoljujejo | K 1997_1_VZ 13 |
dovoljujejo potrebe svojih uporabnikov. Za uporabnike | knjižnic | pa pomeni možnost priključitve z domačega aH | K 1997_1_VZ 14 |
drugih strokovnjakov, povezanih v Zvezo ameriških | knjižnic | (ALA).Čeprav ima država veliko univerzitetnih | K 1997_1_VZ 19 |
ALA). Čeprav ima država veliko univerzitetnih | knjižnic, | so zanje uspeli poenotiti metodologijo za zbiranje | K 1997_1_VZ 20 |
Pojem univerzitetne knjižnice kot posebne vrste | knjižnic | je začel uvajati Unesco in leta 1974 je bila | K 1997_1_VZ 26 |
in leta 1974 je bila uveljavljena nova delitev | knjižnic | kot mednarodni standard.V njem so kot posebne | K 1997_1_VZ 26 |
tej delitvi obstajajo tri vrste visokošolskih | knjižnic | (Ambrožič, 1993a: 8): - glavna (mam) ali osrednja | K 1997_1_VZ 28 |
univerzitetna knjižnica ali skupina prostorsko ločenih | knjižnic | univerze, a pod enim vodstvom; - knjižnice univerznih | K 1997_1_VZ 28 |
ameriških t. i. akademskih (college and university) | knjižnic | se od leta 1990 naprej ukvarja Razvojni center | K 1997_1_VZ 29 |
ameriških državah in DC skupaj 3274 visokošolskih | knjižnic. | Pri uvajanju projekta za izboljšanje popisa akademski | K 1997_1_VZ 34 |
uvajanju projekta za izboljšanje popisa akademskih | knjižnic | sta sodelovala Narodna komisija za knjižnice | K 1997_1_VZ 35 |
za raziskovanje in statistiko Zveze ameriških | knjižnic. | (Williams, 1994: 4) Organizacijski model ameriških | K 1997_1_VZ 35 |
Organizacijski model ameriških univerzitetnih | knjižnic | se od našega razlikuje. V ZDA imajo centralizirane | K 1997_1_VZ 36 |
delovno. Centralizacija omogoča večjo učinkovitost | knjižnic. | (Ambrožič, 1993a: 34) Amerika ima veliko privatnih | K 1997_1_VZ 39 |
dve organizacijsko ločeni mreži visokošolskih | knjižnic: | ljubljanske in mariborske univerze.Ljubljansko | K 1997_1_VZ 41 |
1993b), kjer navaja tri organizacijske tipe | knjižnic | univerze: nepovezane oddelčne knjižnice fakultete | K 1997_1_VZ 42 |
fakultete - brez centralne knjižnice (npr. 16 | knjižnic | Filozofske fakultete), centralne knjižnice - | K 1997_1_VZ 42 |
obstaja centralna knjižnica in več oddelčnih | knjižnic | (Biotehniška, Pravna fakulteta idr.).Formalno | K 1997_1_VZ 42 |
informacij ter večji stroški poslovanja. Število teh | knjižnic | se spreminja v odvisnosti od statusa njihovih | K 1997_1_VZ 48 |
NUK, CTK), 51 članic ljubljanske univerze in 10 | knjižnic | nedefiniranega statusa.Mariborska univerza ima | K 1997_1_VZ 49 |
statusa. Mariborska univerza ima 7 visokošolskih | knjižnic. | Drugače pa je s knjižnicami mariborske univerze | K 1997_1_VZ 50 |
vsega začetka bolj enotna mreža visokošolskih | knjižnic | z Univerzitetno knjižnico (UKM) kot glavno knjižnico | K 1997_1_VZ 51 |
ponovno) polnopravna članica univerze. Je pa teh | knjižnic | manj, poleg tega pa je pri vzpostavljanju knjižničnega | K 1997_1_VZ 52 |
dokumenti, ki jih na mrežo pošilja Zveza ameriških | knjižnic. | Ta s svojimi številnimi odbori, službami in uradi | K 1997_1_VZ 55 |
nas je število visokošolskih in univerzitetnih | knjižnic | v ZDA.V letu 1992 je bilo od 122.663 (ocena) | K 1997_1_VZ 58 |
ZDA. V letu 1992 je bilo od 122.663 (ocena) | knjižnic | vseh vrst 32744 akademskih, torej nekaj manj | K 1997_1_VZ 59 |
akademskih, torej nekaj manj kot 2,7 % vseh ameriških | knjižnic. | Za primerjavo pa še pogled v Encarto (Microsoft | K 1997_1_VZ 59 |
številke. Leta 1990 naj bi bilo 34.600 vseh | knjižnic, | od tega skoraj 4600 (?) univerzitetnih (college | K 1997_1_VZ 61 |
000.000 filmskih in video enot. Velikost zaloge | knjižnic | se giblje med 5.000 (146 knjižnic) in več kot | K 1997_1_VZ 63 |
Velikost zaloge knjižnic se giblje med 5.000 (146 | knjižnic) | in več kot milijon volumnov (152 knjižnic). | K 1997_1_VZ 63 |
146 knjižnic) in več kot milijon volumnov (152 | knjižnic) | . Knjižnice so zaposlovale skupaj okrog 96.000 | K 1997_1_VZ 63 |
zaposlenega v javnem sektorju, čeprav je število javnih | knjižnic | manjše (1515) kot privatnih (1759). Za jesen | K 1997_1_VZ 65 |
pogledamo po državah, imajo največ akademskih | knjižnic | v naslednjih državah: v Kaliforniji (291), New | K 1997_1_VZ 69 |
tudi javno dostopne kataloge. Za uporabnike | knjižnic | je pomenila velik korak naprej naraščajoča raba | K 1997_1_VZ 72 |
javni katalogi so dosegljivi v večini akademskih | knjižnic | s terminalov in osebnih računalnikov, mnogi pa | K 1997_1_VZ 82 |
mnogi pa tudi preko internih mrež kampusov izven | knjižnic. | Prek Interneta pa so dostopni v povprečno 64,5 | K 1997_1_VZ 82 |
Prek Interneta pa so dostopni v povprečno 64,5% | knjižnic; | dostopnost narašča, višja ko je stopnja zahtevnosti | K 1997_1_VZ 83 |
vseh knjižnicah, uporabniki pa povprečno v 78% | knjižnic, | najpogostejša tipa dostopa sta Gopher in WWW | K 1997_1_VZ 83 |
Gopher in WWW, kiju največ uporabljajo. Veliko | knjižnic | nudi elektronski dostop do referenčnih baz podatkov | K 1997_1_VZ 84 |
razvila dobra polovica ameriških univerzitetnih | knjižnic. | Njihovo število je največje pri univerzah z doktorskim | K 1997_1_VZ 92 |
strani največjih in najbolj znanih univerzitetnih | knjižnic: | Harvard, Vale, California-Berkeley,... pogledali | K 1997_1_VZ 94 |
pogledali pa smo tudi v države z manjšim številom | knjižnic | (Wyoming, Nevada, Alaska).Po obsegu je največja | K 1997_1_VZ 94 |
online, že omenjenega HOLLIS-a, domačih strani | knjižnic | sistema, katalogov študijskih smeri na Harvardu | K 1997_1_VZ 101 |
študijskih smeri na Harvardu ter katalogov drugih | knjižnic | (med drugimi Kongresna knjižnica, Kalifornijska | K 1997_1_VZ 101 |
nekatere splošne podatke za 5419 univerzitetnih | knjižnic. | Vse skupaj so imele 1,452.203 naslovov, od teh | K 1997_1_VZ 130 |
kjer si lahko pogledamo seznam univerzitetnih 20 | knjižnic | in dveh "neuniverzitetnih" knjižnic: NUK in CTK | K 1997_1_VZ 133 |
univerzitetnih 20 knjižnic in dveh "neuniverzitetnih" | knjižnic: | NUK in CTK.Na domači strani NUK se z malo truda | K 1997_1_VZ 133 |
velikih je sicer možen dostop do katalogov vseh | knjižnic, | saj se je razvilo dobro sodelovanje pri graditvi | K 1997_1_VZ 144 |
knjižnice drugih tipov. Takšno sodelovanje več tipov | knjižnic | je značilno tudi za ameriške knjižnice manjših | K 1997_1_VZ 145 |
mogoče. Zasluge za dobro splošno predstavitev | knjižnic | (tudi univerzitetnih) pa ima v veliki meri Zveza | K 1997_1_VZ 156 |
univerzitetnih) pa ima v veliki meri Zveza ameriških | knjižnic. | V povezavi s prihodnostjo knjižnic Južnič (1990 | K 1997_1_VZ 156 |
ameriških knjižnic. V povezavi s prihodnostjo | knjižnic | Južnič (1990:166) ugotavlja, daje "smisel avtomatizacije | K 1997_1_VZ 157 |
delovnem mestu ali doma. Vendar to ne pomeni konec | knjižnic, | kot so nekateri predvidevali, saj je do "virtualne | K 1997_1_VZ 158 |
drugi, večji knjižnici. Tudi delavci večjih | knjižnic | praviloma nimajo možnosti del prakse opravljati | K 1997_2_3_AM 53 |
delovale v okviru izobraževalnih ustanov ali večjih | knjižnic. | Obstojale so tudi poletne šole in izobraževalni | K 1997_2_3_AM 64 |
knjižničarstva npr. društvo bibliotekarjev, društvo | knjižnic, | zveza takšnih društev ipd. Standarde, ki naj | K 1997_2_3_AM 66 |
dokazati ministrstvom, pristojnim za posamezne vrste | knjižnic, | da morajo biti temeljni pogoji za vstop v stroko | K 1997_2_3_AM 291 |
napredovanje znotraj nje enotni ne glede na vrsto | knjižnic. | In nenazadnje, dokler še nimamo tako pestre izobraževa | K 1997_2_3_AM 291 |
bralce. 1.uvod V okvir splošnoizobraževalnih | knjižnic | v Sloveniji sodijo tudi mladinske oz. pionirske | K 1997_2_3_BB 1 |
mladostniki do 15. leta starosti. Člani pionirskih | knjižnic | (Pionirske knjižnice Rotovž, Pionirske knjižnice | K 1997_2_3_BB 2 |
knjižničarji opravljajo v okviru splošnoizobraževalnih | knjižnic | in šolskih knjižnic "gigantsko delo" v korist | K 1997_2_3_BB 7 |
okviru splošnoizobraževalnih knjižnic in šolskih | knjižnic | "gigantsko delo" v korist otrok in mladine, saj | K 1997_2_3_BB 7 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |