Korpus bibliotekarstva

knjižnic* (47.693-47.792)


navedlo, da je obiskovalo Narodno in univerzitetno      knjižnico      v letu 2002 nekajkrat na mesec, tri (23,07%)  MD 2003_VG 1129
je šla poiskat vire o svoji temi v fakultetno      knjižnico      in potem, ko je prišla domov, še v slovenski  MD 2003_VG 1268
pojavile kakšne luknje v tem pisanju sem se podala v      knjižnico      ne mhm in spet iskala glede na to kar sem še  MD 2003_VG 1362
pojavile kakšne luknje v tem pisanju sem se podala v      knjižnico      ne mhm in spet iskala glede na to kar sem še  MD 2003_VG 1446
glede na podatke o zalogi iz kataloga napotijo v      knjižnico,      ki te vire ima.To ne pomeni, da ostali nimajo  MD 2003_VG 1462
katerih knjižnicah je potem pa točno v tisto      knjižnico      grem ne mhm in od doma se lahko grem direktno  MD 2003_VG 1465
dalje kje bi bila dostopna in v bistvu najbližjo      knjižnico      tam kjer mi je" (spraševanka št. 13) V zgornji  MD 2003_VG 1470
poročali. "ja tako da najprej jaz prvo pogledam v to      knjižnico      [maskirano: na fakulteti] preden se sploh lotim  MD 2003_VG 1475
takoj članke ne mhm pač ni treba prvič ni treba v      knjižnico      jaja recimo je močen vpliv se meni zdi no da  MD 2003_VG 1497
vire informacij (institucije, osebe), ne samo za      knjižnico.      o sposobnost pridobivanja informacij - poteka  MD 2004_GA 170
knjižnica prvo, lahko pa tudi zadnje srečanje s      knjižnico      (Novljan, 1996). Informacijska pismenost je za  MD 2004_GA 262
vire informacij in pogosteje obiskujejo šolsko      knjižnico.     Dekleta uporabljajo klasično gradivo.   MD 2004_GA 297
o omogočiti študentu učinkovito uporabljati      knjižnico      o učinkovito učiti se o mu razviti sposobnosti  MD 2004_GA 307
referenčna orodja o razumeti mora povezanost med      knjižnico      in študijem ter ostalimi študijskimi aktivnostmi  MD 2004_GA 307
za prve letnike, saj malo študentov uporablja      knjižnico      pri študiju.Knjižnice se bojijo in je zato ne  MD 2004_GA 340
da bodo študenti za svoje naloge uporabljali      knjižnico.     Tudi profesorji so večkrat slabo informacijsko  MD 2004_GA 353
nujno, da zato, ker znajo uporabljati klasično      knjižnico,      znajo uporabljati tudi moderne vire informacij  MD 2004_GA 354
Med osnovnimi znanji so seznanitev s fakultetno      knjižnico,      predstavitev virtualne knjižnice Slovenije (COBISS  MD 2004_GA 409
povprašali jih bomo, kako pogosto so obiskovali šolsko      knjižnico,      kako pogosto obiskujejo splošno knjižnico o ali  MD 2004_GA 507
šolsko knjižnico, kako pogosto obiskujejo splošno      knjižnico      o ali razumejo in obvladajo namen citiranja za  MD 2004_GA 507
računalniških znanj prepuščeno učiteljem, seznanjanje s      knjižnico      pa knjižničarjem.Tako vsaj kaže rezultat. 11  MD 2004_GA 554
spraševali, kako pogosto so obiskovali šolsko      knjižnico      v srednji šoli. Tabela 7: Obisk šolske knjižnice  MD 2004_GA 667
vprašanje. Vidimo, da je največ anketirancev šolsko      knjižnico      obiskovalo včasih, kar nekaj pa je takih, ki  MD 2004_GA 669
prihoda na fakulteto obiskovali tudi splošno      knjižnico      in kako pogosto.Želeli smo ugotoviti, ali se  MD 2004_GA 672
seminarske naloge, gredo po njo tudi v splošno      knjižnico,      če so v njej vpisani. Vprašanje se je glasilo  MD 2004_GA 674
se je glasilo: Kako pogosto obiskujete splošno      knjižnico?      Razlika med uporabo splošne knjižnice pred in  MD 2004_GA 675
poslušanjem so navedli, da včasih uporabljajo splošno      knjižnico      (X=2,08).Po poslušanju se je število nekoliko  MD 2004_GA 677
mrežah (53%), nekaj manj anketirancem pa to pomeni      knjižnico,      v katero ni treba fizično vstopiti (34%).V drugi  MD 2004_GA 697
število tistih, ki jim elektronska knjižnica pomeni      knjižnico,      v katero ni treba vstopiti povečalo kljub manjšemu  MD 2004_GA 698
da je kar dosti takih, ki nikoli ne pridejo v      knjižnico.     Predvidevamo, da poznavanje vsaj enega tipa knjižnice  MD 2004_GA 825
s katerimi pridejo v stik, med drugim tudi s      knjižnico      na fakulteti.Spoznajo, da je tudi knjižnica z  MD 2004_GA 826
razlikovanje pa je tudi izpitno vprašanje. Splošno      knjižnico      naj bi vsaj enkrat obiskal vsak človek bodisi  MD 2004_GA 829
med anketiranci taki, ki niso hodili v šolsko      knjižnico,      ampak v splošno in spoznali vsaj to.Anketirance  MD 2004_GA 830
kako pogosto so obiskovali šolsko in splošno      knjižnico.     Preverjali smo, ali se je povečala uporaba obiskovanja  MD 2004_GA 831
prakse vidimo, da študentje včasih pridejo v      knjižnico      po različne stvari (npr. pisalo, ravnilo) in  MD 2004_GA 837
informacij in njihovo uporabo. Tako splošno kot šolsko      knjižnico      so včasih obiskali. Po poslušanju predmeta Informatik  MD 2004_GA 869
kako pogosto so obiskovali splošno in šolsko      knjižnico.     Obe so obiskovali le včasih.  MD 2004_GA 911
po policah. Elektronska knjižnica jim pomeni      knjižnico,      v katero fizično ni potrebo vstopiti.Anketiranci  MD 2004_GA 915
uspele Danesijeve reprodukcije za Vatikansko      knjižnico.      Fotokromogliptografija (photochromoglyptographie  MD 2004_GG 293
izdelajo tri kopije, eno za produkcijo, eno za      knjižnico      in eno za shranjevanje na drugi lokaciji.Junija  MD 2004_GG 316
Vaticane ter sodelovanje založbe Belser s to      knjižnico      pri izdajanju faksimilov.Opozarja na probleme  MD 2004_GG 341
leta 678 ob odpravi v Rim verjetno odkupil tudi      knjižnico      znanega rimskega patricijskega avtorja in učenjaka  MD 2004_GG 927
jih prejele kot donacijo ali v kakšni drugi, za      knjižnico      ugodni obliki.Knjižnice zaradi visokih cen same  MD 2004_GG 1219
romanov in bomo tako lahko nosili s seboj kar celo      knjižnico.     Gates meni, da bodo prav elektronske knjige pripomogle  MD 2004_JT 1282
knjižnice delujejo. Kljub prizadevanjem za eno      knjižnico      novega naslova nismo uspeli pridobiti, saj organizacija  MD 2004_LT 411
odgovorim na vsa vprašanja, ker je za specialno      knjižnico      COBISS zanimiv le kot katalog, ne pa kot programska  MD 2004_LT 686
vključevanja novih tehnologij za sodobno elektronsko      knjižnico      (SingleSearch in Sirsi Resolver) in za upravljanje  MD 2004_LT 982
sem zaključil z mislijo, da je potrebno spletno      knjižnico      razvijati po majhnih korakih, da so delovni vložki  MD 2004_PK 8
kajti nobeno funkcionalno in kakovostno spletno      knjižnico      ni možno zgraditi v petih ali šestih mesecih  MD 2004_PK 23
kljub vsemu ni možno razvijati zrelo spletno      knjižnico      v enem letu ali dveh letih. Po moji oceni sta  MD 2004_PK 48
NMO / LZO in povrhu tega še okvirno prikazuje      knjižnico      SSK (v okviru začasnega pododdelka projekt UDK  MD 2004_PK 429
nedobičkonosnega zasebnika, ki vodi projektno skupino in za      knjižnico      SSK, kjer se v glavnem tudi izvaja večji del  MD 2004_PK 550
prikaz 27: Lokalno računalniško omrežje (LAN) za      knjižnico      SSK in zasebnika NMO / LZO Slika 27 ponazarja  MD 2004_PK 562
lokalno omrežje (LAN - Local Area Network) za      knjižnico      SSK in komunikacijsko opremo zasebnika NMO /  MD 2004_PK 562
organizaciji ni bilo prav veliko posluha za šolsko      knjižnico      in za njene potrebe in s tem tudi za potrebe  MD 2004_VZ 57
upoštevanju okoliščin, značilnih za konkretno      knjižnico.     Naše delo je le pripomoček, ki šolskemu knjižničarju  MD 2004_VZ 81
zakonodaja oz. predpisi opredeljujejo šolsko      knjižnico      v 68. členu Zakona o financiranju vzgoje in izobraževanja  MD 2004_VZ 107
ZOFVI) kot obvezni sestavni del šole: "Šola ima      knjižnico.     Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno  MD 2004_VZ 107
predvsem v anglo-saksonskih državah danes za šolsko      knjižnico      najpogosteje uporabljajo izraz, ki smo ga prevedli  MD 2004_VZ 115
podpira IFLA (Carroll, 1995) opredeljuje šolsko      knjižnico      - medijski center (School Library Media Center  MD 2004_VZ 125
Manifest o šolskih knjižnicah, kjer definira šolsko      knjižnico      kot skrbnico informacij in idej, ki so osnova  MD 2004_VZ 125
gradivo, o predstavlja knjižnično gradivo in      knjižnico      z uporabo različnih aktivnosti in gradiv, o motivira  MD 2004_VZ 130
oddelkov padlo pod predpisanih 20, ki za šolsko      knjižnico      "prinesejo celega" knjižničarja, je zaposleni  MD 2004_VZ 159
pripomočke, o prostor za strokovno pedagoško priročno      knjižnico      ter o drugi dopolnilni prostori (npr. računalniška  MD 2004_VZ 184
je predpisano, da znaša najmanjša površina za      knjižnico      v šoli z več kot 20 oddelki 80 m 2.Knjižnica  MD 2004_VZ 187
je šolam dodelila sredstva za nabavo knjig za      knjižnico.     Največ zaslug za to ima Melvil Dewey.   MD 2004_VZ 217
upoštevani tudi standardi in normativi za šolsko      knjižnico.      Vendar je razvoj knjižnic kmalu zopet padel navzdol  MD 2004_VZ 241
podjetja SAOP) opremo. Računalnik je šolsko      knjižnico      za nekaj časa spet postavil v center dogajanja  MD 2004_VZ 254
razredi tehnološko in komunikacijsko povezani s      knjižnico      oz. z licenčnimi podatkovnimi bazami in z internetom  MD 2004_VZ 293
pripomore k boljšim rezultatom na testih znanja?      Knjižnico      naj ima dlje časa odprto, učiteljem naj nudi  MD 2004_VZ 295
močneje pa naj se knjižničar poveže s splošno      knjižnico      v bližini šole. 33 To pomeni, da je zaposleni  MD 2004_VZ 296
zadnjih letih tudi pri nas, vendar ne za šolsko      knjižnico,      kjer je običajno zaposlena le po ena knjižničarka  MD 2004_VZ 459
uporabnika (2000, str. 4). Stopnja zadovoljstva s      knjižnico      je odvisna od tega, kdo jo ocenjuje: financerji  MD 2004_VZ 555
kljub temu zdijo uporabne in koristne za vsako      knjižnico:      število učiteljev in učencev, ki pridejo vsak  MD 2004_VZ 625
število učiteljev in učencev, ki pridejo vsak dan v      knjižnico;      ocena števila gradiva, ki se izposoja; odstotek  MD 2004_VZ 625
glede na njihovo skupno število), ki uporablja      knjižnico      vsaj enkrat mesečno idr.... Avtorica (prav tam  MD 2004_VZ 625
kateri kazalci so najbolj primerni za posamezno      knjižnico,      za zbiranje in analizo podatkov ter interpretacijo  MD 2004_VZ 631
uspešnosti delovanja knjižnice bodo naredile      knjižnico      bolj učinkovito in relevantno za potrebe uporabnikov  MD 2004_VZ 742
knjižničarja na šoli uporabijo še za druga dela, ki s      knjižnico      niso neposredno povezana (npr. spremstva, nadomeščanje  MD 2004_VZ 752
learning outcomes) in so tesno povezani s šolsko      knjižnico.     Dugan in Hernon (2002) svarita, da učinki (outcomes  MD 2004_VZ 836
vendar pa ne pretirano velikih. Do 150 m 2 veliko      knjižnico      ima namreč več kot štiri petine anketiranih šol  MD 2004_VZ 1204
posluje v prostorih, ki so bili zgrajeni prav za      knjižnico,      24% (12) knjižnic deluje v preurejenih razredih  MD 2004_VZ 1207
aritmetična sredina) sredstev mesečnega proračuna na      knjižnico      je bila 93.607 SIT mesečno.Preračun je narejen  MD 2004_VZ 1209
anketiranci statistično zaposlenega 0,97 delavca na      knjižnico.     Dobljeni podatek bomo primerjali z zadnjim dosegljivim  MD 2004_VZ 1285
da bi lahko izračunali povprečje zaposlitve na      knjižnico.      Povprečje za državo je tedaj znašalo 1,03 delavca  MD 2004_VZ 1292
Povprečje za državo je tedaj znašalo 1,03 delavca na      knjižnico,      odstopanje med našimi in državnimi podatki pa  MD 2004_VZ 1293
sicer med 0,3 do 0,9 delavca, povprečno 0,6 na      knjižnico.      66% (33) knjižnic ima zaposlenega enega ali več  MD 2004_VZ 1294
3 delavca, kar znese povprečno 0,6 delavca na      knjižnico.      Na tem mestu si dovoljujemo primerjavo z Združenimi  MD 2004_VZ 1297
srednješolski centri združujejo več šol, ki imajo skupno      knjižnico,      zato je v njih običajno zaposlenega več osebja  MD 2004_VZ 1303
navedli so, da gre za ugotavljanje zadovoljstva s      knjižnico      na splošno - še potekal in podatki v času anketiranja  MD 2004_VZ 1425
posameznimi storitvami, z odpiralnim časom ali s      knjižnico      kot celoto.Avtorji pa ugotavljajo, da ne smemo  MD 2004_VZ 1443
nahaja? a) v prostoru, ki je bil zgrajen prav za      knjižnico      b) na hodniku c) v preurejenem razredu č) na  MD 2004_VZ 1576
uporabnik oseba, ki je v zadnjem letu obiskala      knjižnico.      **Šteje se uporaba gradiva v knjižnici, tudi  MD 2004_VZ 1602
nemerljiv. Na tem mestu sem dolžan imenovati še      Knjižnico      Ivana Tavčarja Škofja Loka, ki mi je s posredovanjem  MD 2005_EM 16
ali druge oblike distribucije, npr. potujočo      knjižnico.      Videli smo, da praktično vse komponente, ki  MD 2005_EM 147
odločil uporabljati našo storitev kot kako drugo.      Knjižnico      torej obiskujejo ljudje, ki so jo izbrali (Barter  MD 2005_EM 159
življenje veliko lažje in prijetneje, ker uporablja      knjižnico      in njene storitve (Barter, 1994, s. 6). Pri skrbi  MD 2005_EM 163
principe teorije sistemov bomo aplicirali na splošno      knjižnico      kot eno od oblik odprtega sistema. Tako dojemanje  MD 2005_EM 236
praksi predstavljamo uvedbo nove dejavnosti v      knjižnico,      ne da bi upoštevali, da bomo zanjo potrebovali  MD 2005_EM 364
stanje v končnem času (Kljajić, 1994, s. 76). Za      knjižnico      kot sistem, ki je izpostavljen različnim vplivom  MD 2005_EM 369

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  47.193 47.293 47.393 47.493 47.593 47.693 47.793 47.893 47.993 48.093 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA