Korpus bibliotekarstva
navedlo, da je obiskovalo Narodno in univerzitetno | knjižnico | v letu 2002 nekajkrat na mesec, tri (23,07%) | MD 2003_VG 1129 |
je šla poiskat vire o svoji temi v fakultetno | knjižnico | in potem, ko je prišla domov, še v slovenski | MD 2003_VG 1268 |
pojavile kakšne luknje v tem pisanju sem se podala v | knjižnico | ne mhm in spet iskala glede na to kar sem še | MD 2003_VG 1362 |
pojavile kakšne luknje v tem pisanju sem se podala v | knjižnico | ne mhm in spet iskala glede na to kar sem še | MD 2003_VG 1446 |
glede na podatke o zalogi iz kataloga napotijo v | knjižnico, | ki te vire ima.To ne pomeni, da ostali nimajo | MD 2003_VG 1462 |
katerih knjižnicah je potem pa točno v tisto | knjižnico | grem ne mhm in od doma se lahko grem direktno | MD 2003_VG 1465 |
dalje kje bi bila dostopna in v bistvu najbližjo | knjižnico | tam kjer mi je" (spraševanka št. 13) V zgornji | MD 2003_VG 1470 |
poročali. "ja tako da najprej jaz prvo pogledam v to | knjižnico | [maskirano: na fakulteti] preden se sploh lotim | MD 2003_VG 1475 |
takoj članke ne mhm pač ni treba prvič ni treba v | knjižnico | jaja recimo je močen vpliv se meni zdi no da | MD 2003_VG 1497 |
vire informacij (institucije, osebe), ne samo za | knjižnico. | o sposobnost pridobivanja informacij - poteka | MD 2004_GA 170 |
knjižnica prvo, lahko pa tudi zadnje srečanje s | knjižnico | (Novljan, 1996). Informacijska pismenost je za | MD 2004_GA 262 |
vire informacij in pogosteje obiskujejo šolsko | knjižnico. | Dekleta uporabljajo klasično gradivo. | MD 2004_GA 297 |
o omogočiti študentu učinkovito uporabljati | knjižnico | o učinkovito učiti se o mu razviti sposobnosti | MD 2004_GA 307 |
referenčna orodja o razumeti mora povezanost med | knjižnico | in študijem ter ostalimi študijskimi aktivnostmi | MD 2004_GA 307 |
za prve letnike, saj malo študentov uporablja | knjižnico | pri študiju.Knjižnice se bojijo in je zato ne | MD 2004_GA 340 |
da bodo študenti za svoje naloge uporabljali | knjižnico. | Tudi profesorji so večkrat slabo informacijsko | MD 2004_GA 353 |
nujno, da zato, ker znajo uporabljati klasično | knjižnico, | znajo uporabljati tudi moderne vire informacij | MD 2004_GA 354 |
Med osnovnimi znanji so seznanitev s fakultetno | knjižnico, | predstavitev virtualne knjižnice Slovenije (COBISS | MD 2004_GA 409 |
povprašali jih bomo, kako pogosto so obiskovali šolsko | knjižnico, | kako pogosto obiskujejo splošno knjižnico o ali | MD 2004_GA 507 |
šolsko knjižnico, kako pogosto obiskujejo splošno | knjižnico | o ali razumejo in obvladajo namen citiranja za | MD 2004_GA 507 |
računalniških znanj prepuščeno učiteljem, seznanjanje s | knjižnico | pa knjižničarjem.Tako vsaj kaže rezultat. 11 | MD 2004_GA 554 |
spraševali, kako pogosto so obiskovali šolsko | knjižnico | v srednji šoli. Tabela 7: Obisk šolske knjižnice | MD 2004_GA 667 |
vprašanje. Vidimo, da je največ anketirancev šolsko | knjižnico | obiskovalo včasih, kar nekaj pa je takih, ki | MD 2004_GA 669 |
prihoda na fakulteto obiskovali tudi splošno | knjižnico | in kako pogosto.Želeli smo ugotoviti, ali se | MD 2004_GA 672 |
seminarske naloge, gredo po njo tudi v splošno | knjižnico, | če so v njej vpisani. Vprašanje se je glasilo | MD 2004_GA 674 |
se je glasilo: Kako pogosto obiskujete splošno | knjižnico? | Razlika med uporabo splošne knjižnice pred in | MD 2004_GA 675 |
poslušanjem so navedli, da včasih uporabljajo splošno | knjižnico | (X=2,08).Po poslušanju se je število nekoliko | MD 2004_GA 677 |
mrežah (53%), nekaj manj anketirancem pa to pomeni | knjižnico, | v katero ni treba fizično vstopiti (34%).V drugi | MD 2004_GA 697 |
število tistih, ki jim elektronska knjižnica pomeni | knjižnico, | v katero ni treba vstopiti povečalo kljub manjšemu | MD 2004_GA 698 |
da je kar dosti takih, ki nikoli ne pridejo v | knjižnico. | Predvidevamo, da poznavanje vsaj enega tipa knjižnice | MD 2004_GA 825 |
s katerimi pridejo v stik, med drugim tudi s | knjižnico | na fakulteti.Spoznajo, da je tudi knjižnica z | MD 2004_GA 826 |
razlikovanje pa je tudi izpitno vprašanje. Splošno | knjižnico | naj bi vsaj enkrat obiskal vsak človek bodisi | MD 2004_GA 829 |
med anketiranci taki, ki niso hodili v šolsko | knjižnico, | ampak v splošno in spoznali vsaj to.Anketirance | MD 2004_GA 830 |
kako pogosto so obiskovali šolsko in splošno | knjižnico. | Preverjali smo, ali se je povečala uporaba obiskovanja | MD 2004_GA 831 |
prakse vidimo, da študentje včasih pridejo v | knjižnico | po različne stvari (npr. pisalo, ravnilo) in | MD 2004_GA 837 |
informacij in njihovo uporabo. Tako splošno kot šolsko | knjižnico | so včasih obiskali. Po poslušanju predmeta Informatik | MD 2004_GA 869 |
kako pogosto so obiskovali splošno in šolsko | knjižnico. | Obe so obiskovali le včasih. | MD 2004_GA 911 |
po policah. Elektronska knjižnica jim pomeni | knjižnico, | v katero fizično ni potrebo vstopiti.Anketiranci | MD 2004_GA 915 |
uspele Danesijeve reprodukcije za Vatikansko | knjižnico. | Fotokromogliptografija (photochromoglyptographie | MD 2004_GG 293 |
izdelajo tri kopije, eno za produkcijo, eno za | knjižnico | in eno za shranjevanje na drugi lokaciji.Junija | MD 2004_GG 316 |
Vaticane ter sodelovanje založbe Belser s to | knjižnico | pri izdajanju faksimilov.Opozarja na probleme | MD 2004_GG 341 |
leta 678 ob odpravi v Rim verjetno odkupil tudi | knjižnico | znanega rimskega patricijskega avtorja in učenjaka | MD 2004_GG 927 |
jih prejele kot donacijo ali v kakšni drugi, za | knjižnico | ugodni obliki.Knjižnice zaradi visokih cen same | MD 2004_GG 1219 |
romanov in bomo tako lahko nosili s seboj kar celo | knjižnico. | Gates meni, da bodo prav elektronske knjige pripomogle | MD 2004_JT 1282 |
knjižnice delujejo. Kljub prizadevanjem za eno | knjižnico | novega naslova nismo uspeli pridobiti, saj organizacija | MD 2004_LT 411 |
odgovorim na vsa vprašanja, ker je za specialno | knjižnico | COBISS zanimiv le kot katalog, ne pa kot programska | MD 2004_LT 686 |
vključevanja novih tehnologij za sodobno elektronsko | knjižnico | (SingleSearch in Sirsi Resolver) in za upravljanje | MD 2004_LT 982 |
sem zaključil z mislijo, da je potrebno spletno | knjižnico | razvijati po majhnih korakih, da so delovni vložki | MD 2004_PK 8 |
kajti nobeno funkcionalno in kakovostno spletno | knjižnico | ni možno zgraditi v petih ali šestih mesecih | MD 2004_PK 23 |
kljub vsemu ni možno razvijati zrelo spletno | knjižnico | v enem letu ali dveh letih. Po moji oceni sta | MD 2004_PK 48 |
NMO / LZO in povrhu tega še okvirno prikazuje | knjižnico | SSK (v okviru začasnega pododdelka projekt UDK | MD 2004_PK 429 |
nedobičkonosnega zasebnika, ki vodi projektno skupino in za | knjižnico | SSK, kjer se v glavnem tudi izvaja večji del | MD 2004_PK 550 |
prikaz 27: Lokalno računalniško omrežje (LAN) za | knjižnico | SSK in zasebnika NMO / LZO Slika 27 ponazarja | MD 2004_PK 562 |
lokalno omrežje (LAN - Local Area Network) za | knjižnico | SSK in komunikacijsko opremo zasebnika NMO / | MD 2004_PK 562 |
organizaciji ni bilo prav veliko posluha za šolsko | knjižnico | in za njene potrebe in s tem tudi za potrebe | MD 2004_VZ 57 |
upoštevanju okoliščin, značilnih za konkretno | knjižnico. | Naše delo je le pripomoček, ki šolskemu knjižničarju | MD 2004_VZ 81 |
zakonodaja oz. predpisi opredeljujejo šolsko | knjižnico | v 68. členu Zakona o financiranju vzgoje in izobraževanja | MD 2004_VZ 107 |
ZOFVI) kot obvezni sestavni del šole: "Šola ima | knjižnico. | Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno | MD 2004_VZ 107 |
predvsem v anglo-saksonskih državah danes za šolsko | knjižnico | najpogosteje uporabljajo izraz, ki smo ga prevedli | MD 2004_VZ 115 |
podpira IFLA (Carroll, 1995) opredeljuje šolsko | knjižnico | - medijski center (School Library Media Center | MD 2004_VZ 125 |
Manifest o šolskih knjižnicah, kjer definira šolsko | knjižnico | kot skrbnico informacij in idej, ki so osnova | MD 2004_VZ 125 |
gradivo, o predstavlja knjižnično gradivo in | knjižnico | z uporabo različnih aktivnosti in gradiv, o motivira | MD 2004_VZ 130 |
oddelkov padlo pod predpisanih 20, ki za šolsko | knjižnico | "prinesejo celega" knjižničarja, je zaposleni | MD 2004_VZ 159 |
pripomočke, o prostor za strokovno pedagoško priročno | knjižnico | ter o drugi dopolnilni prostori (npr. računalniška | MD 2004_VZ 184 |
je predpisano, da znaša najmanjša površina za | knjižnico | v šoli z več kot 20 oddelki 80 m 2.Knjižnica | MD 2004_VZ 187 |
je šolam dodelila sredstva za nabavo knjig za | knjižnico. | Največ zaslug za to ima Melvil Dewey. | MD 2004_VZ 217 |
upoštevani tudi standardi in normativi za šolsko | knjižnico. | Vendar je razvoj knjižnic kmalu zopet padel navzdol | MD 2004_VZ 241 |
podjetja SAOP) opremo. Računalnik je šolsko | knjižnico | za nekaj časa spet postavil v center dogajanja | MD 2004_VZ 254 |
razredi tehnološko in komunikacijsko povezani s | knjižnico | oz. z licenčnimi podatkovnimi bazami in z internetom | MD 2004_VZ 293 |
pripomore k boljšim rezultatom na testih znanja? | Knjižnico | naj ima dlje časa odprto, učiteljem naj nudi | MD 2004_VZ 295 |
močneje pa naj se knjižničar poveže s splošno | knjižnico | v bližini šole. 33 To pomeni, da je zaposleni | MD 2004_VZ 296 |
zadnjih letih tudi pri nas, vendar ne za šolsko | knjižnico, | kjer je običajno zaposlena le po ena knjižničarka | MD 2004_VZ 459 |
uporabnika (2000, str. 4). Stopnja zadovoljstva s | knjižnico | je odvisna od tega, kdo jo ocenjuje: financerji | MD 2004_VZ 555 |
kljub temu zdijo uporabne in koristne za vsako | knjižnico: | število učiteljev in učencev, ki pridejo vsak | MD 2004_VZ 625 |
število učiteljev in učencev, ki pridejo vsak dan v | knjižnico; | ocena števila gradiva, ki se izposoja; odstotek | MD 2004_VZ 625 |
glede na njihovo skupno število), ki uporablja | knjižnico | vsaj enkrat mesečno idr.... Avtorica (prav tam | MD 2004_VZ 625 |
kateri kazalci so najbolj primerni za posamezno | knjižnico, | za zbiranje in analizo podatkov ter interpretacijo | MD 2004_VZ 631 |
uspešnosti delovanja knjižnice bodo naredile | knjižnico | bolj učinkovito in relevantno za potrebe uporabnikov | MD 2004_VZ 742 |
knjižničarja na šoli uporabijo še za druga dela, ki s | knjižnico | niso neposredno povezana (npr. spremstva, nadomeščanje | MD 2004_VZ 752 |
learning outcomes) in so tesno povezani s šolsko | knjižnico. | Dugan in Hernon (2002) svarita, da učinki (outcomes | MD 2004_VZ 836 |
vendar pa ne pretirano velikih. Do 150 m 2 veliko | knjižnico | ima namreč več kot štiri petine anketiranih šol | MD 2004_VZ 1204 |
posluje v prostorih, ki so bili zgrajeni prav za | knjižnico, | 24% (12) knjižnic deluje v preurejenih razredih | MD 2004_VZ 1207 |
aritmetična sredina) sredstev mesečnega proračuna na | knjižnico | je bila 93.607 SIT mesečno.Preračun je narejen | MD 2004_VZ 1209 |
anketiranci statistično zaposlenega 0,97 delavca na | knjižnico. | Dobljeni podatek bomo primerjali z zadnjim dosegljivim | MD 2004_VZ 1285 |
da bi lahko izračunali povprečje zaposlitve na | knjižnico. | Povprečje za državo je tedaj znašalo 1,03 delavca | MD 2004_VZ 1292 |
Povprečje za državo je tedaj znašalo 1,03 delavca na | knjižnico, | odstopanje med našimi in državnimi podatki pa | MD 2004_VZ 1293 |
sicer med 0,3 do 0,9 delavca, povprečno 0,6 na | knjižnico. | 66% (33) knjižnic ima zaposlenega enega ali več | MD 2004_VZ 1294 |
3 delavca, kar znese povprečno 0,6 delavca na | knjižnico. | Na tem mestu si dovoljujemo primerjavo z Združenimi | MD 2004_VZ 1297 |
srednješolski centri združujejo več šol, ki imajo skupno | knjižnico, | zato je v njih običajno zaposlenega več osebja | MD 2004_VZ 1303 |
navedli so, da gre za ugotavljanje zadovoljstva s | knjižnico | na splošno - še potekal in podatki v času anketiranja | MD 2004_VZ 1425 |
posameznimi storitvami, z odpiralnim časom ali s | knjižnico | kot celoto.Avtorji pa ugotavljajo, da ne smemo | MD 2004_VZ 1443 |
nahaja? a) v prostoru, ki je bil zgrajen prav za | knjižnico | b) na hodniku c) v preurejenem razredu č) na | MD 2004_VZ 1576 |
uporabnik oseba, ki je v zadnjem letu obiskala | knjižnico. | **Šteje se uporaba gradiva v knjižnici, tudi | MD 2004_VZ 1602 |
nemerljiv. Na tem mestu sem dolžan imenovati še | Knjižnico | Ivana Tavčarja Škofja Loka, ki mi je s posredovanjem | MD 2005_EM 16 |
ali druge oblike distribucije, npr. potujočo | knjižnico. | Videli smo, da praktično vse komponente, ki | MD 2005_EM 147 |
odločil uporabljati našo storitev kot kako drugo. | Knjižnico | torej obiskujejo ljudje, ki so jo izbrali (Barter | MD 2005_EM 159 |
življenje veliko lažje in prijetneje, ker uporablja | knjižnico | in njene storitve (Barter, 1994, s. 6). Pri skrbi | MD 2005_EM 163 |
principe teorije sistemov bomo aplicirali na splošno | knjižnico | kot eno od oblik odprtega sistema. Tako dojemanje | MD 2005_EM 236 |
praksi predstavljamo uvedbo nove dejavnosti v | knjižnico, | ne da bi upoštevali, da bomo zanjo potrebovali | MD 2005_EM 364 |
stanje v končnem času (Kljajić, 1994, s. 76). Za | knjižnico | kot sistem, ki je izpostavljen različnim vplivom | MD 2005_EM 369 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 47.193 47.293 47.393 47.493 47.593 47.693 47.793 47.893 47.993 48.093 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |