Korpus bibliotekarstva
Breeding (2006) meni, da je največji izziv današnjih | knjižnic, | kako s svojimi storitvami na spletu pritegniti | D 2007_MT 87 |
moral izraz uporabljati izključno za storitve | knjižnic | na spletu (Maness, 2006).Maness (2006) elemente | D 2007_MT 167 |
prodajanju knjig, pa vendar se ne razlikuje toliko od | knjižnic | oziroma od tistega, kar knjižnice želijo postati | D 2007_MT 182 |
privlačne možnosti, kako izboljšati online kataloge | knjižnic. | Uporaba principov spleta in knjižnice 2.0 lahko | D 2007_MT 183 |
recepta za vse probleme, ki težijo spletne storitve | knjižnic. | Kljub temu pa se danes, v skladu s knjižnico 2 | D 2007_MT 185 |
bibliografskem zapisu in v kazalu. V Endeca katalogu | knjižnic | NCSU13 je določanje relevantnosti sestavljeno | D 2007_MT 290 |
IN VZOREC Proces primerjave online katalogov | knjižnic | z Amazonom je potekal v več fazah.S pomočjo literatur | D 2007_MT 312 |
in možnosti Amazona s šestimi online katalogi | knjižnic. | Zaradi velikega števila obstoječih katalogov | D 2007_MT 316 |
Zaradi velikega števila obstoječih katalogov | knjižnic | in njihove raznolikosti, izbrani katalogi ne | D 2007_MT 317 |
preostanek vzorca smo želeli izbrati kataloge splošnih | knjižnic, | saj so namenjeni najširšemu krogu uporabnikov | D 2007_MT 320 |
Po naključnem pregledovanju katalogov splošnih | knjižnic | smo ugotovili, da so vsi klasični katalogi zelo | D 2007_MT 320 |
različne kataloge, ki pa vsi prihajajo iz splošnih | knjižnic | v Združenih državah Amerike. Ker smo se pri izbiri | D 2007_MT 322 |
skoraj vsi izbrani katalogi prihajajo iz ameriških | knjižnic, | ni zdelo sporno.Diplomsko delo tako primerja | D 2007_MT 322 |
katalogi: katalogoma COBISS in WorldCat ter katalogi | knjižnic | Ann Arbor District Library, Queens Library, Hennepin | D 2007_MT 323 |
gradivo«. Slika 24: Izpis zadetka v katalogu | knjižnic | Ann Arbor Znotraj izpisa se pojavi tudi spustni | D 2007_MT 422 |
storitev namreč omogoča preko portala konzorcija | knjižnic | v Michiganu. 6.1.3 Queens Library Splošna knjižnica | D 2007_MT 444 |
pa knjižnica vključena v skupni projekt treh | knjižnic | »Summer Reading 200720«, kjer uporabniki ocenjujejo | D 2007_MT 481 |
preusmerjen na digitalno knjižnico, ki jo vzdržuje več | knjižnic | v Phoenixu. Knjižnica ponuja tudi nekaj vsebin | D 2007_MT 585 |
podatkov (COBIB. SI), do lokalnih katalogov | knjižnic, | vključenih v sistem COBISS.SI in do drugih baz | D 2007_MT 614 |
podatkov. Uporabnik lahko išče po gradivu 335 | knjižnic | iz Slovenije in tujine (npr. knjižnice zamejskih | D 2007_MT 616 |
avtorju ali predmetni oznaki. V lokalnih katalogih | knjižnic, | vključenih v COBISS, lahko uporabnik tudi rezervira | D 2007_MT 628 |
vzajemnem katalogu pa ob zapisu dobi le seznam | knjižnic, | ki imajo izbrano gradivo.Zapis lahko uporabnik | D 2007_MT 628 |
rubriki »Moja knjižnica« prijavi v vsako izmed | knjižnic, | v katere je včlanjen.Poleg pregleda izposojenega | D 2007_MT 633 |
brskanja po katalogu oglašujeta tudi kataloga | knjižnic | Ann Arbor in Queens, vendar se to brskanje pravzaprav | D 2007_MT 646 |
ne more primerjati z Amazonovim. Nobena izmed | knjižnic | zaenkrat še ne omogoča iskanja po celotnih besedilih | D 2007_MT 647 |
personaliziranih priporočil zaenkrat ne omogoča še nobena od | knjižnic. | Preglednica 6: Uporabniški profil | D 2007_MT 679 |
izbranimi knjižnicami našli le pri dveh. Na blogih | knjižnic | Ann Arbor in Hennepin, tako kot na Amazonovem | D 2007_MT 692 |
izpis zadetka odpre na skupni spletni strani več | knjižnic, | kjer si lahko uporabnik potem tudi izposodi oziroma | D 2007_MT 695 |
literature smo ugotavljali, da si uporabniki | knjižnic | želijo, da bi bili online knjižnični katalogi | D 2007_MT 702 |
na drugih. Tako so recimo funkcije katalogov | knjižnic | Queens in Phoenix povsem primerljive ali celo | D 2007_MT 710 |
obratno situacijo pa lahko najdemo pri katalogih | knjižnic | Ann Arbor in Hennepin, kjer sta ravno iskanje | D 2007_MT 711 |
ustvarjanju vsebin. To sta področji, kjer le nekaj | knjižnic | nudi precej omejen nabor funkcij, hkrati pa obstajajo | D 2007_MT 714 |
Samo za primerjavo naj povemo, da kataloga | knjižnic | Hennepin in Phoenix izpolnjujeta kar 25 (58% | D 2007_MT 719 |
katalogov, lahko v katalogu WorldCat in v katalogih | knjižnic | Ann Arbor in Hennepin uporabniki dodajajo nekatere | D 2007_MT 746 |
iskanja in obogatitev zapisov, kar sta kataloga | knjižnic | Phoenix in Queens v veliki meri izpolnila.Ob | D 2007_MT 753 |
ksibilnosti. Tak primer smo imeli recimo pri katalogih | knjižnic | Ann Arbor in Hennepin, kjer je bilo iskanje oteženo | D 2007_MT 756 |
funkcije spleta 2.0. Nasprotno pa pri katalogih | knjižnic | Queens in Phoenix pomanjkanje vsebin spleta 2 | D 2007_MT 756 |
dojemanje kataloga. 8 ZAKLJUčEK Online katalogi | knjižnic | so z razvojem spleta in spletnih orodij dobili | D 2007_MT 760 |
razvoju katalogov (t.i. inovatorji), manjši delež | knjižnic | pa jim sledi in predstavljajo zgodnje posvojitelje | D 2007_MT 780 |
standardi za oblikovanje spletnih mest šolskih | knjižnic | ne obstajajo, smo na podlagi teoretskih priporočil | D 2008_KT 15 |
pismenosti. Na podlagi analize sorodnih spletnih mest | knjižnic | na vzgojno izobraževalnem področju oblikujemo | D 2008_KT 39 |
petem poglavju govorimo o spletnih mestih šolskih | knjižnic. | Šesto poglavje je namenjeno analizi sorodnih knjižnic | D 2008_KT 45 |
Šesto poglavje je namenjeno analizi sorodnih | knjižnic. | V sedmem poglavju predstavimo arhitekturo spletne | D 2008_KT 46 |
izbrali pet tujih in pet domačih strani šolskih | knjižnic. | Med tuje smo uvrstili strani, ki jih je nagradilo | D 2008_KT 55 |
in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol, | knjižnic) | , za to pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske | D 2008_KT 75 |
in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol, | knjižnic) | , za kar pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske | D 2008_KT 113 |
decembra 2003. Vključenih je bilo 39 šolskih | knjižnic, | 13.123 učencev od 3. do 12. razreda in 879 zaposlenih | D 2008_KT 145 |
ŠOLSKA KNJIŽNICA Po mednarodni klasifikaciji | knjižnic, | ki jo v 7. členu povzema jo tudi slovenski Zakon | D 2008_KT 218 |
o knjižničarstvu (ZoK, 2001), je med vrstami | knjižnic | opredeljena tudi šolska, vse vrste knjižnic tvorijo | D 2008_KT 218 |
vrstami knjižnic opredeljena tudi šolska, vse vrste | knjižnic | tvorijo knjižnični informacijski sistem in opravljajo | D 2008_KT 218 |
sestavni del je tudi knjižnični sistem z vrstami | knjižnic, | ki omogočajo aktivno vključevanje v vseživljenjsko | D 2008_KT 240 |
knjižnica učence navaja na samostojno uporabo | knjižnic, | knjižničnega gradiva in informacijskih virov | D 2008_KT 328 |
opismenjevanju nenadomestljiva, saj je to edini tip | knjižnic, | s katerim se sreča prav vsak in to v obdobju | D 2008_KT 336 |
in v kateri bi morali spoznati vlogo in pomen | knjižnic | v sodobni družbi.To poslanstvo lahko opravlja | D 2008_KT 337 |
mu zagotavlja samozavesten vstop v druge vrste | knjižnic | tudi po končanem formalnem izobraževanju, s tem | D 2008_KT 339 |
moralo biti eden od glavnih ciljev visokošolskih | knjižnic. | "To bi moral postati načrtovan, kontinuiran proces | D 2008_KT 341 |
str. 183): "... pod sodobnim poslovanjem šolskih | knjižnic | lahko razumemo opravljanje nalog in obveznosti | D 2008_KT 345 |
tem, kar ve." Pablo Neruda 5 SPLETNA MESTA | KNJIŽNIC | 5.1 Definicije osnovnih pojmov Ker se bomo ukvarjali | D 2008_KT 347 |
pojmov Ker se bomo ukvarjali s spletnimi mesti | knjižnic, | ki so del svetovnega spleta, je smiselno opredeliti | D 2008_KT 347 |
knjižnicah. Iz tega razloga morajo spletna mesta | knjižnic | vpeljati nove tehnološke rešitve, ki bodo privlačile | D 2008_KT 359 |
potrebujejo. Osrednje poslanstvo spletnih mest | knjižnic | je poslanstvo komunikacije med informacijami | D 2008_KT 362 |
modeli in pristopi. /.../. Ime za to novo vrsto | knjižnic | še ni določeno.Nekateri ji rečejo 'elektronska | D 2008_KT 374 |
informacij - povezave na spletna mesta drugih | knjižnic | in njihovih knjižničnih katalogov. 3.Tehnologija | D 2008_KT 401 |
5.5 Osnovni elementi spletnih strani šolskih | knjižnic | Elementi oblikovanja strani Načrt oblikovanja | D 2008_KT 437 |
123) predlaga pregled nagrajenih strani šolskih | knjižnic, | posebej tistih, ki jih je nagradila IASL.Tudi | D 2008_KT 442 |
Osnovni vsebinski elementi spletnih strani šolskih | knjižnic | Svetovalka za knjižnično dejavnost na Zavodu | D 2008_KT 476 |
mreže. (katalog lastnega gradiva, katalog drugih | knjižnic, | skupni katalogi) 5.Elektronski viri Med elektronske | D 2008_KT 486 |
tudi: - hiperpovezave na strani drugih šolskih | knjižnic | - vladne elektronske vire informacij - elektronske | D 2008_KT 488 |
uporabnikov, - fotokopiranje - pravila uporabe drugih | knjižnic. | Med nove storitve uvrščamo: | D 2008_KT 494 |
5.8 Kriteriji za ovrednotenje spletnih mest | knjižnic | V tabeli 5.1 so navedeni kriteriji, ki smo jih | D 2008_KT 535 |
izdelali za ocenjevanje spletnih strani šolskih | knjižnic. | Tabela 5-1: Kriteriji za ovrednotenje spletnih | D 2008_KT 535 |
5-1: Kriteriji za ovrednotenje spletnih mest | knjižnic | Št. kriterija Kriterij Zadovoljevanje kriterijev | D 2008_KT 536 |
VI. Online povezave do spletnih strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) VIII. | D 2008_KT 541 |
Dalajlama 6 ANALIZA SPLETNIH STRANI ŠOLSKIH | KNJIŽNIC | Cilj analize je primerjava spletnih strani slovenskih | D 2008_KT 558 |
primerjava spletnih strani slovenskih šolskih | knjižnic | s spletnimi stranmi tujih šolskih knjižnic po | D 2008_KT 558 |
šolskih knjižnic s spletnimi stranmi tujih šolskih | knjižnic | po kriterijih, ki so navedeni v prejšnjem poglavju | D 2008_KT 558 |
raziskovanja Vzorec je sestavljalo deset šolskih | knjižnic. | Glede na Herringova (2008) priporočila smo pregledali | D 2008_KT 558 |
pregledali večino spletnih strani slovenskih šolskih | knjižnic | in po krajši preliminarni analizi in glede na | D 2008_KT 559 |
in glede na dejstvo, da se uporabniki šolskih | knjižnic | bistveno razlikujejo po programu, ki ga obiskujejo | D 2008_KT 559 |
IASL smo izbrali štiri spletna mesta šolskih | knjižnic, | ki veljajo za zgledna, in eno knjižnico iz nemško | D 2008_KT 560 |
spletnih Omogočena, veliko število. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 569 |
je vodilna med spletnimi mesti srednješolskih | knjižnic. | 6.1.2 Srednja šola za oblikovanje in fotografijo | D 2008_KT 583 |
do spletnih Samo dve povezavi. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 591 |
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 616 |
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 641 |
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustre | D 2008_KT 673 |
spletnih Dostopne povezave do lokalnih strani drugih | knjižnic | knjižnic. VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna | D 2008_KT 698 |
Dostopne povezave do lokalnih strani drugih knjižnic | knjižnic. | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 698 |
spletnih Izredno pregledna in izčrpna. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Zelo minimalistična | D 2008_KT 722 |
Online povezave do spletnih Imajo. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna, želeno | D 2008_KT 744 |
knjižnico. Od vseh pregledanih strani šolskih | knjižnic, | ta najbolj zadovoljuje opredeljene kriterije | D 2008_KT 762 |
Izjemno veliko število povezav. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna, intuitivna | D 2008_KT 769 |
Online povezave do spletnih Imajo. strani drugih | knjižnic | VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII. | D 2008_KT 791 |
strani, Online povezave do spletnih strani drugih | knjižnic, | Ustrezna barva strani, Ustrezna tipografija" | D 2008_KT 807 |
posameznike in skupine o koristnosti uporabe | knjižnic | kot javnih zavodov splošne dostopnosti informacij | D 2008_KT 931 |
sistemu COBISS (COBIB in lokalne baze podatkov | knjižnic) | ; - drugih baz podatkov COBISS (COLIB, CORES | D 2008_KT 1062 |
tuji teoriji, analizo sorodnih spletnih mest | knjižnic, | na prakso tujih šolskih knjižnic in lastne izkušnje | D 2008_KT 1125 |
spletnih mest knjižnic, na prakso tujih šolskih | knjižnic | in lastne izkušnje. Analiza spletnih mest šolskih | D 2008_KT 1125 |
lastne izkušnje. Analiza spletnih mest šolskih | knjižnic | v Sloveniji je pokazala, da te pri izvajanju | D 2008_KT 1126 |
2008, 2, str. 27). Vloga spošnoizobraževalnih | knjižnic | je uspešno in učinkovito spodbujanje bralnih | D 2009_KD 143 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |