Korpus bibliotekarstva

knjižnic* (401-500)


Breeding (2006) meni, da je največji izziv današnjih      knjižnic,      kako s svojimi storitvami na spletu pritegniti  D 2007_MT 87
moral izraz uporabljati izključno za storitve      knjižnic      na spletu (Maness, 2006).Maness (2006) elemente  D 2007_MT 167
prodajanju knjig, pa vendar se ne razlikuje toliko od      knjižnic      oziroma od tistega, kar knjižnice želijo postati  D 2007_MT 182
privlačne možnosti, kako izboljšati online kataloge      knjižnic.     Uporaba principov spleta in knjižnice 2.0 lahko  D 2007_MT 183
recepta za vse probleme, ki težijo spletne storitve      knjižnic.     Kljub temu pa se danes, v skladu s knjižnico 2  D 2007_MT 185
bibliografskem zapisu in v kazalu. V Endeca katalogu      knjižnic      NCSU13 je določanje relevantnosti sestavljeno  D 2007_MT 290
IN VZOREC Proces primerjave online katalogov      knjižnic      z Amazonom je potekal v več fazah.S pomočjo literatur  D 2007_MT 312
in možnosti Amazona s šestimi online katalogi      knjižnic.      Zaradi velikega števila obstoječih katalogov  D 2007_MT 316
Zaradi velikega števila obstoječih katalogov      knjižnic      in njihove raznolikosti, izbrani katalogi ne  D 2007_MT 317
preostanek vzorca smo želeli izbrati kataloge splošnih      knjižnic,      saj so namenjeni najširšemu krogu uporabnikov  D 2007_MT 320
Po naključnem pregledovanju katalogov splošnih      knjižnic      smo ugotovili, da so vsi klasični katalogi zelo  D 2007_MT 320
različne kataloge, ki pa vsi prihajajo iz splošnih      knjižnic      v Združenih državah Amerike. Ker smo se pri izbiri  D 2007_MT 322
skoraj vsi izbrani katalogi prihajajo iz ameriških      knjižnic,      ni zdelo sporno.Diplomsko delo tako primerja  D 2007_MT 322
katalogi: katalogoma COBISS in WorldCat ter katalogi      knjižnic      Ann Arbor District Library, Queens Library, Hennepin  D 2007_MT 323
gradivo«. Slika 24: Izpis zadetka v katalogu      knjižnic      Ann Arbor Znotraj izpisa se pojavi tudi spustni  D 2007_MT 422
storitev namreč omogoča preko portala konzorcija      knjižnic      v Michiganu. 6.1.3 Queens Library Splošna knjižnica  D 2007_MT 444
pa knjižnica vključena v skupni projekt treh      knjižnic      »Summer Reading 200720«, kjer uporabniki ocenjujejo  D 2007_MT 481
preusmerjen na digitalno knjižnico, ki jo vzdržuje več      knjižnic      v Phoenixu. Knjižnica ponuja tudi nekaj vsebin  D 2007_MT 585
podatkov (COBIB. SI), do lokalnih katalogov      knjižnic,      vključenih v sistem COBISS.SI in do drugih baz  D 2007_MT 614
podatkov. Uporabnik lahko išče po gradivu 335      knjižnic      iz Slovenije in tujine (npr. knjižnice zamejskih  D 2007_MT 616
avtorju ali predmetni oznaki. V lokalnih katalogih      knjižnic,      vključenih v COBISS, lahko uporabnik tudi rezervira  D 2007_MT 628
vzajemnem katalogu pa ob zapisu dobi le seznam      knjižnic,      ki imajo izbrano gradivo.Zapis lahko uporabnik  D 2007_MT 628
rubriki »Moja knjižnica« prijavi v vsako izmed      knjižnic,      v katere je včlanjen.Poleg pregleda izposojenega  D 2007_MT 633
brskanja po katalogu oglašujeta tudi kataloga      knjižnic      Ann Arbor in Queens, vendar se to brskanje pravzaprav  D 2007_MT 646
ne more primerjati z Amazonovim. Nobena izmed      knjižnic      zaenkrat še ne omogoča iskanja po celotnih besedilih  D 2007_MT 647
personaliziranih priporočil zaenkrat ne omogoča še nobena od      knjižnic.      Preglednica 6: Uporabniški profil  D 2007_MT 679
izbranimi knjižnicami našli le pri dveh. Na blogih      knjižnic      Ann Arbor in Hennepin, tako kot na Amazonovem  D 2007_MT 692
izpis zadetka odpre na skupni spletni strani več      knjižnic,      kjer si lahko uporabnik potem tudi izposodi oziroma  D 2007_MT 695
literature smo ugotavljali, da si uporabniki      knjižnic      želijo, da bi bili online knjižnični katalogi  D 2007_MT 702
na drugih. Tako so recimo funkcije katalogov      knjižnic      Queens in Phoenix povsem primerljive ali celo  D 2007_MT 710
obratno situacijo pa lahko najdemo pri katalogih      knjižnic      Ann Arbor in Hennepin, kjer sta ravno iskanje  D 2007_MT 711
ustvarjanju vsebin. To sta področji, kjer le nekaj      knjižnic      nudi precej omejen nabor funkcij, hkrati pa obstajajo  D 2007_MT 714
Samo za primerjavo naj povemo, da kataloga      knjižnic      Hennepin in Phoenix izpolnjujeta kar 25 (58%  D 2007_MT 719
katalogov, lahko v katalogu WorldCat in v katalogih      knjižnic      Ann Arbor in Hennepin uporabniki dodajajo nekatere  D 2007_MT 746
iskanja in obogatitev zapisov, kar sta kataloga      knjižnic      Phoenix in Queens v veliki meri izpolnila.Ob  D 2007_MT 753
ksibilnosti. Tak primer smo imeli recimo pri katalogih      knjižnic      Ann Arbor in Hennepin, kjer je bilo iskanje oteženo  D 2007_MT 756
funkcije spleta 2.0. Nasprotno pa pri katalogih      knjižnic      Queens in Phoenix pomanjkanje vsebin spleta 2  D 2007_MT 756
dojemanje kataloga. 8 ZAKLJUčEK Online katalogi      knjižnic      so z razvojem spleta in spletnih orodij dobili  D 2007_MT 760
razvoju katalogov (t.i. inovatorji), manjši delež      knjižnic      pa jim sledi in predstavljajo zgodnje posvojitelje  D 2007_MT 780
standardi za oblikovanje spletnih mest šolskih      knjižnic      ne obstajajo, smo na podlagi teoretskih priporočil  D 2008_KT 15
pismenosti. Na podlagi analize sorodnih spletnih mest      knjižnic      na vzgojno izobraževalnem področju oblikujemo  D 2008_KT 39
petem poglavju govorimo o spletnih mestih šolskih      knjižnic.     Šesto poglavje je namenjeno analizi sorodnih knjižnic  D 2008_KT 45
Šesto poglavje je namenjeno analizi sorodnih      knjižnic.     V sedmem poglavju predstavimo arhitekturo spletne  D 2008_KT 46
izbrali pet tujih in pet domačih strani šolskih      knjižnic.     Med tuje smo uvrstili strani, ki jih je nagradilo  D 2008_KT 55
in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol,      knjižnic)     , za to pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske  D 2008_KT 75
in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol,      knjižnic)     , za kar pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske  D 2008_KT 113
decembra 2003. Vključenih je bilo 39 šolskih      knjižnic,      13.123 učencev od 3. do 12. razreda in 879 zaposlenih  D 2008_KT 145
ŠOLSKA KNJIŽNICA Po mednarodni klasifikaciji      knjižnic,      ki jo v 7. členu povzema jo tudi slovenski Zakon  D 2008_KT 218
o knjižničarstvu (ZoK, 2001), je med vrstami      knjižnic      opredeljena tudi šolska, vse vrste knjižnic tvorijo  D 2008_KT 218
vrstami knjižnic opredeljena tudi šolska, vse vrste      knjižnic      tvorijo knjižnični informacijski sistem in opravljajo  D 2008_KT 218
sestavni del je tudi knjižnični sistem z vrstami      knjižnic,      ki omogočajo aktivno vključevanje v vseživljenjsko  D 2008_KT 240
knjižnica učence navaja na samostojno uporabo      knjižnic,      knjižničnega gradiva in informacijskih virov  D 2008_KT 328
opismenjevanju nenadomestljiva, saj je to edini tip      knjižnic,      s katerim se sreča prav vsak in to v obdobju  D 2008_KT 336
in v kateri bi morali spoznati vlogo in pomen      knjižnic      v sodobni družbi.To poslanstvo lahko opravlja  D 2008_KT 337
mu zagotavlja samozavesten vstop v druge vrste      knjižnic      tudi po končanem formalnem izobraževanju, s tem  D 2008_KT 339
moralo biti eden od glavnih ciljev visokošolskih      knjižnic.     "To bi moral postati načrtovan, kontinuiran proces  D 2008_KT 341
str. 183): "... pod sodobnim poslovanjem šolskih      knjižnic      lahko razumemo opravljanje nalog in obveznosti  D 2008_KT 345
tem, kar ve." Pablo Neruda 5 SPLETNA MESTA      KNJIŽNIC      5.1 Definicije osnovnih pojmov Ker se bomo ukvarjali  D 2008_KT 347
pojmov Ker se bomo ukvarjali s spletnimi mesti      knjižnic,      ki so del svetovnega spleta, je smiselno opredeliti  D 2008_KT 347
knjižnicah. Iz tega razloga morajo spletna mesta      knjižnic      vpeljati nove tehnološke rešitve, ki bodo privlačile  D 2008_KT 359
potrebujejo. Osrednje poslanstvo spletnih mest      knjižnic      je poslanstvo komunikacije med informacijami  D 2008_KT 362
modeli in pristopi. /.../. Ime za to novo vrsto      knjižnic      še ni določeno.Nekateri ji rečejo 'elektronska  D 2008_KT 374
informacij - povezave na spletna mesta drugih      knjižnic      in njihovih knjižničnih katalogov. 3.Tehnologija  D 2008_KT 401
5.5 Osnovni elementi spletnih strani šolskih      knjižnic      Elementi oblikovanja strani Načrt oblikovanja  D 2008_KT 437
123) predlaga pregled nagrajenih strani šolskih      knjižnic,      posebej tistih, ki jih je nagradila IASL.Tudi  D 2008_KT 442
Osnovni vsebinski elementi spletnih strani šolskih      knjižnic      Svetovalka za knjižnično dejavnost na Zavodu  D 2008_KT 476
mreže. (katalog lastnega gradiva, katalog drugih      knjižnic,      skupni katalogi) 5.Elektronski viri Med elektronske  D 2008_KT 486
tudi: - hiperpovezave na strani drugih šolskih      knjižnic      - vladne elektronske vire informacij - elektronske  D 2008_KT 488
uporabnikov, - fotokopiranje - pravila uporabe drugih      knjižnic.      Med nove storitve uvrščamo:   D 2008_KT 494
5.8 Kriteriji za ovrednotenje spletnih mest      knjižnic      V tabeli 5.1 so navedeni kriteriji, ki smo jih  D 2008_KT 535
izdelali za ocenjevanje spletnih strani šolskih      knjižnic.      Tabela 5-1: Kriteriji za ovrednotenje spletnih  D 2008_KT 535
5-1: Kriteriji za ovrednotenje spletnih mest      knjižnic      Št. kriterija Kriterij Zadovoljevanje kriterijev  D 2008_KT 536
VI. Online povezave do spletnih strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) VIII.   D 2008_KT 541
Dalajlama 6 ANALIZA SPLETNIH STRANI ŠOLSKIH      KNJIŽNIC      Cilj analize je primerjava spletnih strani slovenskih  D 2008_KT 558
primerjava spletnih strani slovenskih šolskih      knjižnic      s spletnimi stranmi tujih šolskih knjižnic po  D 2008_KT 558
šolskih knjižnic s spletnimi stranmi tujih šolskih      knjižnic      po kriterijih, ki so navedeni v prejšnjem poglavju  D 2008_KT 558
raziskovanja Vzorec je sestavljalo deset šolskih      knjižnic.     Glede na Herringova (2008) priporočila smo pregledali  D 2008_KT 558
pregledali večino spletnih strani slovenskih šolskih      knjižnic      in po krajši preliminarni analizi in glede na  D 2008_KT 559
in glede na dejstvo, da se uporabniki šolskih      knjižnic      bistveno razlikujejo po programu, ki ga obiskujejo  D 2008_KT 559
IASL smo izbrali štiri spletna mesta šolskih      knjižnic,      ki veljajo za zgledna, in eno knjižnico iz nemško  D 2008_KT 560
spletnih Omogočena, veliko število. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 569
je vodilna med spletnimi mesti srednješolskih      knjižnic.      6.1.2 Srednja šola za oblikovanje in fotografijo  D 2008_KT 583
do spletnih Samo dve povezavi. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 591
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 616
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 641
Online povezave do spletnih Nima. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustre  D 2008_KT 673
spletnih Dostopne povezave do lokalnih strani drugih      knjižnic      knjižnic. VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna  D 2008_KT 698
Dostopne povezave do lokalnih strani drugih knjižnic      knjižnic.      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 698
spletnih Izredno pregledna in izčrpna. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Zelo minimalistična  D 2008_KT 722
Online povezave do spletnih Imajo. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna, želeno  D 2008_KT 744
knjižnico. Od vseh pregledanih strani šolskih      knjižnic,      ta najbolj zadovoljuje opredeljene kriterije  D 2008_KT 762
Izjemno veliko število povezav. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna, intuitivna  D 2008_KT 769
Online povezave do spletnih Imajo. strani drugih      knjižnic      VII. Odzivnost (navigacija) Ustrezna. VIII.   D 2008_KT 791
strani, Online povezave do spletnih strani drugih      knjižnic,      Ustrezna barva strani, Ustrezna tipografija"  D 2008_KT 807
posameznike in skupine o koristnosti uporabe      knjižnic      kot javnih zavodov splošne dostopnosti informacij  D 2008_KT 931
sistemu COBISS (COBIB in lokalne baze podatkov      knjižnic)     ; - drugih baz podatkov COBISS (COLIB, CORES  D 2008_KT 1062
tuji teoriji, analizo sorodnih spletnih mest      knjižnic,      na prakso tujih šolskih knjižnic in lastne izkušnje  D 2008_KT 1125
spletnih mest knjižnic, na prakso tujih šolskih      knjižnic      in lastne izkušnje. Analiza spletnih mest šolskih  D 2008_KT 1125
lastne izkušnje. Analiza spletnih mest šolskih      knjižnic      v Sloveniji je pokazala, da te pri izvajanju  D 2008_KT 1126
2008, 2, str. 27). Vloga spošnoizobraževalnih      knjižnic      je uspešno in učinkovito spodbujanje bralnih  D 2009_KD 143

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA