Korpus bibliotekarstva

knjižnica (1.101-1.200)


poteka v okviru dejavnosti za odrasle bralce.      Knjižnica      je spodbujevalka in organizatorka razvejanih  K 1997_2_3_KD_PM 2
aktivnostih intenzivno uporabljajo knjižnično gradivo.      Knjižnica      z neformalnimi oblikami izobraževanja izboljšuje  K 1997_2_3_KD_PM 4
dela, kadrovskih in prostorskih možnostih, da bi      knjižnica      z visoko ravnjo svoje ponudbe razvijala v svojem  K 1997_2_3_KD_PM 21
Lutkovnega gledališča, kije v isti stavbi kot      knjižnica.      Na prvo srečanje je prišlo 29 obiskovalcev, med  K 1997_2_3_KD_PM 42
spodbuja. Zato pravijo, kako krasno je, da      knjižnica      za njih pripravlja tako zanimive stvari, sami  K 1997_2_3_KD_PM 142
tretje življenjsko obdobje zahtevna naloga.      Knjižnica      dejavnost podpira kadrovsko, prostorsko, s knjižničnim  K 1997_2_3_KD_PM 167
bi radi potovali po isti poti. Tudi Mariborska      knjižnica      je uporabila to gradivo, ko seje njeno osebje  K 1997_2_3_KD_PM 179
urejeno na državni ravni. Za sedaj Mariborska      knjižnica      dobi nekaj namenskih sredstev od Mestne občine  K 1997_2_3_KD_PM 188
Svojo kulturno in izobraževalno funkcijo sodobna      knjižnica      v polni meri uveljavi šele z neposrednim stikom  K 1997_2_3_KD_PM 193
darom proži, se mu roka polni. In tako je ta      knjižnica      še toliko bolj moja.   K 1997_2_3_KD_PM 204
Močnik in Alenka Logar Skobir, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Naraščajoče število  K 1997_2_3_MV_LSA 0
izposoje. V medknjižnični izposoji lahko sodeluje      knjižnica,      kije vpisana v nacionalni register in je pripravljena  K 1997_2_3_MV_LSA 6
zagotoviti svojim uporabnikom predvsem gradivo, ki ga      knjižnica      nima v svojih zbirkah, bodisi iz domovine ali  K 1997_2_3_MV_LSA 23
Cincinnatiju v ZDA. Predstavil je, kako je virtualna      knjižnica      spremenila medknjižnično izposojo. Izposoja knjig  K 1997_2_3_MV_LSA 60
Knjige, katere datum izdaje je mlajši od dveh let,      knjižnica      ne sme reproducirati v celoti, ko pa knjige že  K 1997_2_3_MV_LSA 72
izjavo, da je naklada izčrpana, če želi, da mu      knjižnica      fotokopira celotno knjigo. Za podatkovne baze  K 1997_2_3_MV_LSA 74
v tej tekmi ne bi smele zaostajati. Kajti če      knjižnica      ne bo zmogla nuditi uporabnikom informacije neposredno  K 1997_2_3_MV_LSA 93
DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE Jadranka Matič-Zupančič,      Knjižnica      Mirana Jarca, Novo mesto Povzetek Članek daje  K 1997_2_3_MZJ 0
revija namenjena šolskim knjižničarjem Šolska      knjižnica,      knjižnice na šolah so začele posodabljati svoje  K 1997_2_3_MZJ 9
uvedbo računalnikov in programske opreme Šolska      knjižnica,      ki ga je pripravilo podjetje SAOP iz Nove Gorice  K 1997_2_3_MZJ 9
v letu 1992, avtorice Silve Novljan. Šolska      knjižnica      vse bolj postaja informacijsko in učno središče  K 1997_2_3_MZJ 13
knjižnic Silve Novljan iz publikacije Šolska      knjižnica      v izobraževanju (za 21.stoletje), katere podatki  K 1997_2_3_MZJ 17
opredeljeni s standardi, ki pravijo, da je šolska      knjižnica      sestavni del vzgojno-izobraževalnega dela v osnovni  K 1997_2_3_MZJ 19
enot, - 2 knjižnici imata 11000-15000 enot, - 1      knjižnica      ima 15000 enot. Vse šolske knjižnice imajo v  K 1997_2_3_MZJ 60
opreme v knjižnice, zlasti pa s programom Šolska      knjižnica,      ki s pomočjo enkratnega računalniškega vnosa  K 1997_2_3_MZJ 120
spretnosti. Šole imajo računalniški program Šolska      knjižnica      in to različne verzije, 3.11, 4.00,4.11,4.12  K 1997_2_3_MZJ 127
tega da imata zadnji verziji programa Šolska      knjižnica,      že vključeni v COBISS/OPAC kot pridruženi članici  K 1997_2_3_MZJ 128
potrebne klasične kataloge (AIK,UDK,naslovni), ena      knjižnica      pa ima samo računalniške kataloge.Vse knjižnice  K 1997_2_3_MZJ 131
sta tudi pridruženi članici COBISS/OPAC, ena      knjižnica      pa ima verzijo 3.11 programa Šolska knjižnica  K 1997_2_3_MZJ 133
knjižnica pa ima verzijo 3.11 programa Šolska      knjižnica.      Dve knjižnici imata avtomatizirano izposojo,  K 1997_2_3_MZJ 133
izposojo, izposojata s pomočjo črtne kode, ena      knjižnica      pa še retrospektivno vnaša v računalnik knjižnično  K 1997_2_3_MZJ 134
INFORMATIKA Marko Nemec-Pečjak, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Napredek informacijsko  K 1997_2_3_NPM 0
Procesi, primerni za delo na domu V povprečju ima      knjižnica,      ki opravlja knjižničarsko in informacijsko dejavnost  K 1997_2_3_NPM 23
prihranke pri letnih obratovalnih stroških: o - mala      knjižnica      (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) letni prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
390 m ) letni prihranek vsaj 2%; 2 - srednja      knjižnica      (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - velika      knjižnica      (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
to je pri investicijskih stroških: 2 - mala      knjižnica      (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
domu, 390 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - srednja      knjižnica      (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 2%; 2 - velika      knjižnica      (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
USPEH dr. Silva Novljan, Narodna in univerzitetna      knjižnica,      Ljubljana Povzetek V knjižnice se še vedno namešča  K 1997_2_3_NS 0
izboru knjig. 1. Vloga profesionalnega delovanja      Knjižnica      sodi v tisti krog pomembnih materialnih pogojev  K 1997_2_3_NS 3
opazovalca sredine v njenega aktivnega člana.      Knjižnica      pa hkrati povečuje učinkovitost, racionalnost  K 1997_2_3_NS 4
informacijskih virov in knjižničnega gradiva. Zato      knjižnica      uresničuje svojo vlogo pri spreminjanju predstavniške  K 1997_2_3_NS 7
in jo ovrednotiti z očmi okolja: kaj je on oz.      knjižnica      naredila za okolje in ne samo, kaj je naredila  K 1997_2_3_NS 12
dejansko je potrebno uresničiti javnost delovanja.      Knjižnica,      ki je javna ustanova, in v našem knjižničnem  K 1997_2_3_NS 14
prenosljivi, ponovljivi in nezamenljivi. S tem se      knjižnica      bistveno razlikuje od privatnega sektorja, ki  K 1997_2_3_NS 16
knjigi njenega bralca, spoštuj uporabnikov čas,      knjižnica      je rastoči organizem (ALA, 1986, str. 691).Knjižničar  K 1997_2_3_NS 36
2.2. Delavec v šolski knjižnici in razredna      knjižnica      Razredna knjižnica je za razvoj bralne pismenosti  K 1997_2_3_NS 59
šolski knjižnici in razredna knjižnica Razredna      knjižnica      je za razvoj bralne pismenosti pomemben dejavnik  K 1997_2_3_NS 59
rezultatov učencev. Nas je zanimalo, ali razredna      knjižnica      kot pomemben dejavnik bralnega razvoja uspešneje  K 1997_2_3_NS 61
znaša 10 točk v primeru, koje na šoli razredna      knjižnica.     Ta razlika je manjša od razlike, ki znaša 19 točk  K 1997_2_3_NS 68
drug dejavnik, v našem primeru je to razredna      knjižnica,      in mu izboljša učinkovitost.Razredna knjižnica  K 1997_2_3_NS 70
knjižnica, in mu izboljša učinkovitost. Razredna      knjižnica      dobro dopolnjuje pomanjkljivo organizacijo in  K 1997_2_3_NS 71
knjižnicah, kadar je učencem dostopna tudi razredna      knjižnica.     Omenili smo že priporočila stroke za zaposlovanje  K 1997_2_3_NS 73
Delavec v šolski knjižnici in splošnoizobraževalna      knjižnica      Če je šolska knjižnica v osnovni šoli zagotovilo  K 1997_2_3_NS 76
in splošnoizobraževalna knjižnica Če je šolska      knjižnica      v osnovni šoli zagotovilo, da se bo vsak prebivalec  K 1997_2_3_NS 76
osnovna šola obvezna, je splošnoizobraževalna      knjižnica      možnost, da se bo vanjo vračal vse življenje  K 1997_2_3_NS 76
pouka; več možnosti jim splošnoizobraževalna      knjižnica      nudi tudi z uporabo gradiva v sami knjižnici  K 1997_2_3_NS 83
knjižničarji opozarjajo; skratka, splošnoizobraževalna      knjižnica      daje več možnosti za prebujanje potrebe po branju  K 1997_2_3_NS 83
je bila učencem dostopna splošnoizobraževalna      knjižnica,      manjša (9 točk).Šolski knjižničaručitelj dobi  K 1997_2_3_NS 85
RAZISKOVALCEV Lenka Perko, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Prispevek poudarja  K 1997_2_3_PL 0
mladih raziskovalcev, razgovorih s študenti: -      knjižnica      se mora začeti obnašati kot podjetje na trgu  K 1997_2_3_PL 48
Reklama knjižnice je lahko že to, da ima vsaka      knjižnica      vsaj prospekt o lastni dejavnosti, kakor tudi  K 1997_2_3_PL 53
objava v sredstvih javnega obveščanja...). Vsaka      knjižnica      naj ima seznam tudi drugih knjižnic iz lastnega  K 1997_2_3_PL 55
celo mentorji oz. somentorji raziskovalcem); -      knjižnica      je lahko kraj, kjer se srečujejo mentorji mladih  K 1997_2_3_PL 62
Gimnaziji Celje-Center v šolskem raziskovalnem delu      Knjižnica      Celje posveča temu področju svojega delovanja  K 1997_2_3_SJ 39
svoj vpogled v razpoložljive fonde literature.      Knjižnica      po dogovoru z gibanjem Mladi za napredek Celja  K 1997_2_3_SJ 46
kot pa sami mentorji raziskovalcem na šolah.      Knjižnica      bi lahko preko gibanja ponudila v raziskavo določene  K 1997_2_3_SJ 50
na Gimnaziji Celje-Center slovesno odprta nova      knjižnica,      ena najmodernejših v Sloveniji.Za knjižničarko  K 1997_2_3_SJ 57
vsake raziskovalne naloge se nahaja tukaj.      Knjižnica      je v tretjem letu obstoja postala ne samo izposojevalnica  K 1997_2_3_SJ 64
Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 155-169      KNJIŽNICA      JE TUDI OKOLJE ZA URESNIČEVANJE DRUGAČNIH DUHOVNIH  K 1997_2_3_TPD 0
INTERESOV BRALCEV Desanka Tavčar-Pernek, Mariborska      knjižnica      Povzetek V prispevku skušam opozoriti na pomembno  K 1997_2_3_TPD 0
Mariborski knjižnici od leta 1992 do 1996. 1. Uvod      Knjižnica      je javna kulturna ustanova, v kateri se knjižničarji  K 1997_2_3_TPD 2
način bogatijo svoje osebno življenje in znanje.      Knjižnica      je ustanova, ki s svojim knjižničnim fondom,  K 1997_2_3_TPD 6
Oblike dejavnosti so lahko dvojne: 1.      Knjižnica      se lahko vključi v različne programe za propagando  K 1997_2_3_TPD 19
Med mnogimi vrstami knjižnih razstav, ki jih      knjižnica      lahko pripravlja, lahko izdvojimo dve osnovni  K 1997_2_3_TPD 28
sicer: razstavo dragocenosti in raritet, ki jih      knjižnica      hrani, in pa razstavo novitet, ki jih prejema  K 1997_2_3_TPD 28
za predstavitev zunanjih ustvarjalcev, ki jih      knjižnica      povabi, da razstavljajo, ali pa svojo razstavo  K 1997_2_3_TPD 35
razstavah predstavlja prostor, saj ima le malokatera      knjižnica      ustrezen prostor, ki bi ustrezal pogojem, ki  K 1997_2_3_TPD 36
postavitev likovna razstava zahteva. 2.2. Prireditve      Knjižnica      mora pri organizaciji različnih prireditev skrbeti  K 1997_2_3_TPD 37
ustaljena oblika afirmacije knjižnice, s katero      knjižnica      omogoča predstavitev znanih in neznanih literatov  K 1997_2_3_TPD 47
možnost za svojo javno predstavitev. Seveda pa      knjižnica      stremi za tem, da pripravlja literarne večere  K 1997_2_3_TPD 49
kliče po obujanju te stare čitalniške navade.      Knjižnica      41(1997)2/3 PREDAVANJA Sodobno življenje nam  K 1997_2_3_TPD 54
organiziramo v knjižnici velja, da mora imeti      knjižnica      zanje ustrezne razstavne in druge prostore, v  K 1997_2_3_TPD 58
v uporabo knjižnice, pomembno pa je tudi, da      knjižnica      sama povabi ciljne skupine (predšolske in šolske  K 1997_2_3_TPD 61
je pomembna oblika dejavnosti, s katero lahko      knjižnica      direktno vpliva na bralca.Pomembno je, da skrbimo  K 1997_2_3_TPD 71
strani na internetu, na katerih se predstavlja      knjižnica      kot ustanova v celoti, predstavlja svoje oblike  K 1997_2_3_TPD 77
bolj uporabljena in primerna za čas, v katerem      knjižnica      v tem trenutku eksistira. 3.Skupina za dejavnosti  K 1997_2_3_TPD 78
(njeno javnostjo)."2 Ce povzamemo te besede:      knjižnica      lahko pripravi še tako dober "proizvod", vendar  K 1997_2_3_TPD 91
pa izpeljati še vrsto različnih aktivnosti, bo      knjižnica      uživala sloves ustanove, ki svojim obiskovalcem  K 1997_2_3_TPD 95
Pomen in oblikovanje identitete knjižnice, v      Knjižnica,      33,3-4, Lj, 1989 Takšemu stihijskemu delu kulturnih  K 1997_2_3_TPD 102
odrasle bralce v Mariborski knjižnici, kije splošna      knjižnica      s 17 enotami, od katerih so trije oddelki za  K 1997_2_3_TPD 109
obvestimo javnost, predvsem šole. Mariborska      knjižnica      ima izdelano tudi domačo stran na internetu,  K 1997_2_3_TPD 133

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA