Korpus bibliotekarstva
poteka v okviru dejavnosti za odrasle bralce. | Knjižnica | je spodbujevalka in organizatorka razvejanih | K 1997_2_3_KD_PM 2 |
aktivnostih intenzivno uporabljajo knjižnično gradivo. | Knjižnica | z neformalnimi oblikami izobraževanja izboljšuje | K 1997_2_3_KD_PM 4 |
dela, kadrovskih in prostorskih možnostih, da bi | knjižnica | z visoko ravnjo svoje ponudbe razvijala v svojem | K 1997_2_3_KD_PM 21 |
Lutkovnega gledališča, kije v isti stavbi kot | knjižnica. | Na prvo srečanje je prišlo 29 obiskovalcev, med | K 1997_2_3_KD_PM 42 |
spodbuja. Zato pravijo, kako krasno je, da | knjižnica | za njih pripravlja tako zanimive stvari, sami | K 1997_2_3_KD_PM 142 |
tretje življenjsko obdobje zahtevna naloga. | Knjižnica | dejavnost podpira kadrovsko, prostorsko, s knjižničnim | K 1997_2_3_KD_PM 167 |
bi radi potovali po isti poti. Tudi Mariborska | knjižnica | je uporabila to gradivo, ko seje njeno osebje | K 1997_2_3_KD_PM 179 |
urejeno na državni ravni. Za sedaj Mariborska | knjižnica | dobi nekaj namenskih sredstev od Mestne občine | K 1997_2_3_KD_PM 188 |
Svojo kulturno in izobraževalno funkcijo sodobna | knjižnica | v polni meri uveljavi šele z neposrednim stikom | K 1997_2_3_KD_PM 193 |
darom proži, se mu roka polni. In tako je ta | knjižnica | še toliko bolj moja. | K 1997_2_3_KD_PM 204 |
Močnik in Alenka Logar Skobir, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Naraščajoče število | K 1997_2_3_MV_LSA 0 |
izposoje. V medknjižnični izposoji lahko sodeluje | knjižnica, | kije vpisana v nacionalni register in je pripravljena | K 1997_2_3_MV_LSA 6 |
zagotoviti svojim uporabnikom predvsem gradivo, ki ga | knjižnica | nima v svojih zbirkah, bodisi iz domovine ali | K 1997_2_3_MV_LSA 23 |
Cincinnatiju v ZDA. Predstavil je, kako je virtualna | knjižnica | spremenila medknjižnično izposojo. Izposoja knjig | K 1997_2_3_MV_LSA 60 |
Knjige, katere datum izdaje je mlajši od dveh let, | knjižnica | ne sme reproducirati v celoti, ko pa knjige že | K 1997_2_3_MV_LSA 72 |
izjavo, da je naklada izčrpana, če želi, da mu | knjižnica | fotokopira celotno knjigo. Za podatkovne baze | K 1997_2_3_MV_LSA 74 |
v tej tekmi ne bi smele zaostajati. Kajti če | knjižnica | ne bo zmogla nuditi uporabnikom informacije neposredno | K 1997_2_3_MV_LSA 93 |
DELOVANJE ŠOLSKE KNJIŽNICE Jadranka Matič-Zupančič, | Knjižnica | Mirana Jarca, Novo mesto Povzetek Članek daje | K 1997_2_3_MZJ 0 |
revija namenjena šolskim knjižničarjem Šolska | knjižnica, | knjižnice na šolah so začele posodabljati svoje | K 1997_2_3_MZJ 9 |
uvedbo računalnikov in programske opreme Šolska | knjižnica, | ki ga je pripravilo podjetje SAOP iz Nove Gorice | K 1997_2_3_MZJ 9 |
v letu 1992, avtorice Silve Novljan. Šolska | knjižnica | vse bolj postaja informacijsko in učno središče | K 1997_2_3_MZJ 13 |
knjižnic Silve Novljan iz publikacije Šolska | knjižnica | v izobraževanju (za 21.stoletje), katere podatki | K 1997_2_3_MZJ 17 |
opredeljeni s standardi, ki pravijo, da je šolska | knjižnica | sestavni del vzgojno-izobraževalnega dela v osnovni | K 1997_2_3_MZJ 19 |
enot, - 2 knjižnici imata 11000-15000 enot, - 1 | knjižnica | ima 15000 enot. Vse šolske knjižnice imajo v | K 1997_2_3_MZJ 60 |
opreme v knjižnice, zlasti pa s programom Šolska | knjižnica, | ki s pomočjo enkratnega računalniškega vnosa | K 1997_2_3_MZJ 120 |
spretnosti. Šole imajo računalniški program Šolska | knjižnica | in to različne verzije, 3.11, 4.00,4.11,4.12 | K 1997_2_3_MZJ 127 |
tega da imata zadnji verziji programa Šolska | knjižnica, | že vključeni v COBISS/OPAC kot pridruženi članici | K 1997_2_3_MZJ 128 |
potrebne klasične kataloge (AIK,UDK,naslovni), ena | knjižnica | pa ima samo računalniške kataloge.Vse knjižnice | K 1997_2_3_MZJ 131 |
sta tudi pridruženi članici COBISS/OPAC, ena | knjižnica | pa ima verzijo 3.11 programa Šolska knjižnica | K 1997_2_3_MZJ 133 |
knjižnica pa ima verzijo 3.11 programa Šolska | knjižnica. | Dve knjižnici imata avtomatizirano izposojo, | K 1997_2_3_MZJ 133 |
izposojo, izposojata s pomočjo črtne kode, ena | knjižnica | pa še retrospektivno vnaša v računalnik knjižnično | K 1997_2_3_MZJ 134 |
INFORMATIKA Marko Nemec-Pečjak, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Napredek informacijsko | K 1997_2_3_NPM 0 |
Procesi, primerni za delo na domu V povprečju ima | knjižnica, | ki opravlja knjižničarsko in informacijsko dejavnost | K 1997_2_3_NPM 23 |
prihranke pri letnih obratovalnih stroških: o - mala | knjižnica | (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) letni prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
390 m ) letni prihranek vsaj 2%; 2 - srednja | knjižnica | (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - velika | knjižnica | (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
to je pri investicijskih stroških: 2 - mala | knjižnica | (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
domu, 390 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - srednja | knjižnica | (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 2%; 2 - velika | knjižnica | (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
USPEH dr. Silva Novljan, Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Ljubljana Povzetek V knjižnice se še vedno namešča | K 1997_2_3_NS 0 |
izboru knjig. 1. Vloga profesionalnega delovanja | Knjižnica | sodi v tisti krog pomembnih materialnih pogojev | K 1997_2_3_NS 3 |
opazovalca sredine v njenega aktivnega člana. | Knjižnica | pa hkrati povečuje učinkovitost, racionalnost | K 1997_2_3_NS 4 |
informacijskih virov in knjižničnega gradiva. Zato | knjižnica | uresničuje svojo vlogo pri spreminjanju predstavniške | K 1997_2_3_NS 7 |
in jo ovrednotiti z očmi okolja: kaj je on oz. | knjižnica | naredila za okolje in ne samo, kaj je naredila | K 1997_2_3_NS 12 |
dejansko je potrebno uresničiti javnost delovanja. | Knjižnica, | ki je javna ustanova, in v našem knjižničnem | K 1997_2_3_NS 14 |
prenosljivi, ponovljivi in nezamenljivi. S tem se | knjižnica | bistveno razlikuje od privatnega sektorja, ki | K 1997_2_3_NS 16 |
knjigi njenega bralca, spoštuj uporabnikov čas, | knjižnica | je rastoči organizem (ALA, 1986, str. 691).Knjižničar | K 1997_2_3_NS 36 |
2.2. Delavec v šolski knjižnici in razredna | knjižnica | Razredna knjižnica je za razvoj bralne pismenosti | K 1997_2_3_NS 59 |
šolski knjižnici in razredna knjižnica Razredna | knjižnica | je za razvoj bralne pismenosti pomemben dejavnik | K 1997_2_3_NS 59 |
rezultatov učencev. Nas je zanimalo, ali razredna | knjižnica | kot pomemben dejavnik bralnega razvoja uspešneje | K 1997_2_3_NS 61 |
znaša 10 točk v primeru, koje na šoli razredna | knjižnica. | Ta razlika je manjša od razlike, ki znaša 19 točk | K 1997_2_3_NS 68 |
drug dejavnik, v našem primeru je to razredna | knjižnica, | in mu izboljša učinkovitost.Razredna knjižnica | K 1997_2_3_NS 70 |
knjižnica, in mu izboljša učinkovitost. Razredna | knjižnica | dobro dopolnjuje pomanjkljivo organizacijo in | K 1997_2_3_NS 71 |
knjižnicah, kadar je učencem dostopna tudi razredna | knjižnica. | Omenili smo že priporočila stroke za zaposlovanje | K 1997_2_3_NS 73 |
Delavec v šolski knjižnici in splošnoizobraževalna | knjižnica | Če je šolska knjižnica v osnovni šoli zagotovilo | K 1997_2_3_NS 76 |
in splošnoizobraževalna knjižnica Če je šolska | knjižnica | v osnovni šoli zagotovilo, da se bo vsak prebivalec | K 1997_2_3_NS 76 |
osnovna šola obvezna, je splošnoizobraževalna | knjižnica | možnost, da se bo vanjo vračal vse življenje | K 1997_2_3_NS 76 |
pouka; več možnosti jim splošnoizobraževalna | knjižnica | nudi tudi z uporabo gradiva v sami knjižnici | K 1997_2_3_NS 83 |
knjižničarji opozarjajo; skratka, splošnoizobraževalna | knjižnica | daje več možnosti za prebujanje potrebe po branju | K 1997_2_3_NS 83 |
je bila učencem dostopna splošnoizobraževalna | knjižnica, | manjša (9 točk).Šolski knjižničaručitelj dobi | K 1997_2_3_NS 85 |
RAZISKOVALCEV Lenka Perko, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Prispevek poudarja | K 1997_2_3_PL 0 |
mladih raziskovalcev, razgovorih s študenti: - | knjižnica | se mora začeti obnašati kot podjetje na trgu | K 1997_2_3_PL 48 |
Reklama knjižnice je lahko že to, da ima vsaka | knjižnica | vsaj prospekt o lastni dejavnosti, kakor tudi | K 1997_2_3_PL 53 |
objava v sredstvih javnega obveščanja...). Vsaka | knjižnica | naj ima seznam tudi drugih knjižnic iz lastnega | K 1997_2_3_PL 55 |
celo mentorji oz. somentorji raziskovalcem); - | knjižnica | je lahko kraj, kjer se srečujejo mentorji mladih | K 1997_2_3_PL 62 |
Gimnaziji Celje-Center v šolskem raziskovalnem delu | Knjižnica | Celje posveča temu področju svojega delovanja | K 1997_2_3_SJ 39 |
svoj vpogled v razpoložljive fonde literature. | Knjižnica | po dogovoru z gibanjem Mladi za napredek Celja | K 1997_2_3_SJ 46 |
kot pa sami mentorji raziskovalcem na šolah. | Knjižnica | bi lahko preko gibanja ponudila v raziskavo določene | K 1997_2_3_SJ 50 |
na Gimnaziji Celje-Center slovesno odprta nova | knjižnica, | ena najmodernejših v Sloveniji.Za knjižničarko | K 1997_2_3_SJ 57 |
vsake raziskovalne naloge se nahaja tukaj. | Knjižnica | je v tretjem letu obstoja postala ne samo izposojevalnica | K 1997_2_3_SJ 64 |
Knjižnica 41 (1997) 2-3, stran 155-169 | KNJIŽNICA | JE TUDI OKOLJE ZA URESNIČEVANJE DRUGAČNIH DUHOVNIH | K 1997_2_3_TPD 0 |
INTERESOV BRALCEV Desanka Tavčar-Pernek, Mariborska | knjižnica | Povzetek V prispevku skušam opozoriti na pomembno | K 1997_2_3_TPD 0 |
Mariborski knjižnici od leta 1992 do 1996. 1. Uvod | Knjižnica | je javna kulturna ustanova, v kateri se knjižničarji | K 1997_2_3_TPD 2 |
način bogatijo svoje osebno življenje in znanje. | Knjižnica | je ustanova, ki s svojim knjižničnim fondom, | K 1997_2_3_TPD 6 |
Oblike dejavnosti so lahko dvojne: 1. | Knjižnica | se lahko vključi v različne programe za propagando | K 1997_2_3_TPD 19 |
Med mnogimi vrstami knjižnih razstav, ki jih | knjižnica | lahko pripravlja, lahko izdvojimo dve osnovni | K 1997_2_3_TPD 28 |
sicer: razstavo dragocenosti in raritet, ki jih | knjižnica | hrani, in pa razstavo novitet, ki jih prejema | K 1997_2_3_TPD 28 |
za predstavitev zunanjih ustvarjalcev, ki jih | knjižnica | povabi, da razstavljajo, ali pa svojo razstavo | K 1997_2_3_TPD 35 |
razstavah predstavlja prostor, saj ima le malokatera | knjižnica | ustrezen prostor, ki bi ustrezal pogojem, ki | K 1997_2_3_TPD 36 |
postavitev likovna razstava zahteva. 2.2. Prireditve | Knjižnica | mora pri organizaciji različnih prireditev skrbeti | K 1997_2_3_TPD 37 |
ustaljena oblika afirmacije knjižnice, s katero | knjižnica | omogoča predstavitev znanih in neznanih literatov | K 1997_2_3_TPD 47 |
možnost za svojo javno predstavitev. Seveda pa | knjižnica | stremi za tem, da pripravlja literarne večere | K 1997_2_3_TPD 49 |
kliče po obujanju te stare čitalniške navade. | Knjižnica | 41(1997)2/3 PREDAVANJA Sodobno življenje nam | K 1997_2_3_TPD 54 |
organiziramo v knjižnici velja, da mora imeti | knjižnica | zanje ustrezne razstavne in druge prostore, v | K 1997_2_3_TPD 58 |
v uporabo knjižnice, pomembno pa je tudi, da | knjižnica | sama povabi ciljne skupine (predšolske in šolske | K 1997_2_3_TPD 61 |
je pomembna oblika dejavnosti, s katero lahko | knjižnica | direktno vpliva na bralca.Pomembno je, da skrbimo | K 1997_2_3_TPD 71 |
strani na internetu, na katerih se predstavlja | knjižnica | kot ustanova v celoti, predstavlja svoje oblike | K 1997_2_3_TPD 77 |
bolj uporabljena in primerna za čas, v katerem | knjižnica | v tem trenutku eksistira. 3.Skupina za dejavnosti | K 1997_2_3_TPD 78 |
(njeno javnostjo)."2 Ce povzamemo te besede: | knjižnica | lahko pripravi še tako dober "proizvod", vendar | K 1997_2_3_TPD 91 |
pa izpeljati še vrsto različnih aktivnosti, bo | knjižnica | uživala sloves ustanove, ki svojim obiskovalcem | K 1997_2_3_TPD 95 |
Pomen in oblikovanje identitete knjižnice, v | Knjižnica, | 33,3-4, Lj, 1989 Takšemu stihijskemu delu kulturnih | K 1997_2_3_TPD 102 |
odrasle bralce v Mariborski knjižnici, kije splošna | knjižnica | s 17 enotami, od katerih so trije oddelki za | K 1997_2_3_TPD 109 |
obvestimo javnost, predvsem šole. Mariborska | knjižnica | ima izdelano tudi domačo stran na internetu, | K 1997_2_3_TPD 133 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |