Korpus bibliotekarstva
tudi drugim obiskovalcem. Poimenovanje šolska | knjižnica | označuje organizirano knjižničarsko dejavnost | D 2009_PM 75 |
prostor, kjer se srečajo z informacijami, je šolska | knjižnica, | kjer še vedno niso prepuščeni sami sebi, tu je | D 2009_PM 182 |
pomaga, učenci se v šolski knjižnici znajdejo, | knjižnica | jim je blizu, saj tukaj preživljajo tudi čas | D 2009_PM 182 |
Koritnik in Mojca Tomc Župančič v reviji Šolska | knjižnica. | S prenovo devetletke so v osnovnošolski predmetnik | D 2009_PM 184 |
za domače branje ali bralno značko, ampak je | knjižnica | tudi pomemben dejavnik pri motivaciji za branje | D 2009_PM 222 |
podatki. Potrebno pa je tudi skrbeti, da je | knjižnica | primerno osvetljena, da je pravšnja količina | D 2009_PM 226 |
podružnicah, šoli Leskovec in Sela. Podružnična | knjižnica | šole Leskovec deluje samostojno na področju nabave | D 2009_PM 255 |
tudi pri načrtovanju bibliopedagoških ur. Naša | knjižnica | ima knjižnični fond postavljen po pravilniku | D 2009_PM 257 |
obdelavo, predstavljanje, uporabo ... Šolska | knjižnica | v šoli z 20 oddelki naj meri najmanj 80 m 2" | D 2009_PM 285 |
računalnik za knjižničarja s programom Šolska | knjižnica. | V knjižnici se lahko nemoteno izvajajo dejavnosti | D 2009_PM 299 |
velja nabavi gradiva. Paziti je treba, da je | knjižnica | založena z literaturo z različnih predmetnih | D 2009_PM 308 |
od prostora, kamor gradivo postavimo. Vsaka | knjižnica | mora imeti prostor, katerega velikost je sorazmerna | D 2009_PM 314 |
velikost je sorazmerna s številom nalog, ki jih | knjižnica | opravlja, pa tudi s številom in potrebami potencialnih | D 2009_PM 314 |
Najpogostejša praksa je postavitev C (cicibanova | knjižnica) | , P (pionirska literatura) in M (mladinska literatura | D 2009_PM 320 |
informacijske pismenosti. Zato je prav, da ima šolska | knjižnica | sistematično in pregledno postavitev gradiva | D 2009_PM 337 |
učenci kot učitelji, najbolje ve, katero gradivo | knjižnica | potrebuje.Velikokrat se posvetuje tudi z učitelji | D 2009_PM 383 |
čim več gradiva, je to zmotno mišljenje. Če | knjižnica | ne odpisuje gradiva, se kmalu sooči s pomanjkanjem | D 2009_PM 391 |
nekateri tipi knjižnic, kot je npr. nacionalna | knjižnica, | imajo nologo, da hranijo vse gradivo.Vendar pa | D 2009_PM 392 |
obstajajo fizična in vsebinska merila. Vsaka | knjižnica | si pa določi svoj pravilnik ter natančne postopke | D 2009_PM 395 |
seboj kot tudi s splošnimi knjižnicami. Naša | knjižnica | je s splošnoizobraževalno knjižnico Ivana Potrča | D 2009_PM 410 |
Nevenka Poteko in Vlasta Zabukovec v reviji Šolska | knjižnica. | Z uvedbo devetletke so se tudi knjižnice dotaknile | D 2009_PM 422 |
katerih je učenje usmerjeno v učenca. Šolska | knjižnica | zavzema pomembno mesto pri doseganju ciljev devetletke | D 2009_PM 433 |
informacije. Pri tem ima prav gotovo pomembno vlogo | knjižnica. | O tem je pisala Majda Čelik. | D 2009_PM 459 |
znanja. In če upoštevamo to dejstvo, naj bi | knjižnica | postala njeno informacijsko in kulturno središče | D 2009_PM 466 |
Osnovni šoli Otona Župančiča, enota Pionirska | knjižnica, | v sodelovanju s splošnimi in šolskimi knjižnicami | D 2009_PM 490 |
okviru bibliopedagoških ur, med počitnicami, ko je | knjižnica | odprta, pa tudi po pouku, saj zelo radi zahajajo | D 2009_PM 532 |
knjižnice. Z merjenjem uspešnosti se ugotovi, če je | knjižnica | pri izvajanju svojih storitev uspešna in učinkovita | D 2009_PS 2 |
Higher Education NUK - Narodna in univerzitetna | knjižnica | CTK -Centralna tehniška knjižnica UKM - | D 2009_PS 15 |
univerzitetna knjižnica CTK - Centralna tehniška | knjižnica | UKM -Univerzitetna knjižnica Maribor COBISS | D 2009_PS 16 |
Centralna tehniška knjižnica UKM - Univerzitetna | knjižnica | Maribor COBISS -Kooperativni bibliografski sistem | D 2009_PS 17 |
celovite kakovosti. Politika in strategija: kako | knjižnica | uresničuje svoje poslanstvo in vizijo.Knjižnica | D 2009_PS 101 |
koncept celovite kakovosti. Zaposleni: kako | knjižnica | upravlja, razvija, sprošča znanje in potenciale | D 2009_PS 103 |
upravlja svoje notranje vire. Procesi: kako | knjižnica | določa procese, ki so bistveni za njeno delovanje | D 2009_PS 105 |
izboljšuje. REZULTATI: Zadovoljstvo uporabnikov: ali | knjižnica | izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, kakšno raven | D 2009_PS 106 |
zaposlenih do njih. Zadovoljstvo zaposlenih: kaj | knjižnica | dosega v smislu zadovoljstva zaposlenih, kako | D 2009_PS 108 |
zaposleni dojemajo knjižnico. Vpliv na družbo: | knjižnica | v tem merilu prepozna, kako jo dojema širša družba | D 2009_PS 109 |
vpliv na okolje. Ključni rezultati delovanja: | knjižnica | ugotavlja, kaj dosega glede na načrtovane dejavnosti | D 2009_PS 110 |
predvsem za meritve storitev in virov, brez katerih | knjižnica | ne more funkcionirati. Kot piše Susan Hanczel | D 2009_PS 114 |
primerjanje. Pomembno je nenehno opazovanje, saj | knjižnica | tako opazuje svoj lastni napredek.Slabost te | D 2009_PS 165 |
kakovost to, kar uporabnik potrebuje, ne to kar | knjižnica | meni, da potrebuje.Uporabnik je namreč tisti | D 2009_PS 182 |
način dostopa do virov se hitro spreminjajo in | knjižnica | mora temu slediti. - zavezanost kakovosti TQM | D 2009_PS 189 |
uporabe. Temeljni namen je, da s pomočjo kazalcev | knjižnica | ugotovi svoje trenutno stanje in rezultate primerja | D 2009_PS 206 |
dokumentacijskih in informacijskih storitev specialna | knjižnica | biti sposobna: - ugotavljati informacijske potrebe | D 2009_PS 308 |
morali naslednja vprašanja: - Kakšen vpliv ima | knjižnica | na izobraževanje svojih uporabnikov? - Ali uporabniki | D 2009_PS 324 |
obisk knjižnice izplačal? - Ali visokošolska | knjižnica | pomaga fakulteti pri privabljanju novih študentov | D 2009_PS 326 |
privabljanju novih študentov? - Ali specialna | knjižnica | pomaga pri delu zaposlenih v njeni matični organizaciji | D 2009_PS 327 |
njeni matični organizaciji? - Kakšen ugled ima | knjižnica | v svojem okolju in ali ta vpliva tudi na njeno | D 2009_PS 328 |
knjižnicah v Sloveniji 2.4.3.1 Univerzitetna | knjižnica | Maribor UKM se je prvič lotil samoevalvacije | D 2009_PS 337 |
primerljiva in sodobna osrednja univerzitetna | knjižnica. | Ugotavljanje kakovosti knjižnice je tesno povezano | D 2009_PS 338 |
Čuk, Berus, 2008) 2.4.3.5 Centralna tehniška | knjižnica | (metodologija BIX) Knjižnice kakovost svojih | D 2009_PS 369 |
vključevale knjižnice iz Avstrije, kot prva slovenska | knjižnica | pa je leta 2006 sodelovala tudi CTK.(Pušnik, | D 2009_PS 374 |
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi | knjižnica | lahko dosegla zgoraj našteto, je potrebna komunikacija | D 2009_PS 394 |
Uspeh pa je zelo odvisen od okolja, v katerem | knjižnica | deluje.Specialne knjižnice delujejo v ožjem okolju | D 2009_PS 398 |
vsako uspešno ustanovo stoji uspešna specialna | knjižnica | in za njo uspešen knjižničarski strokovnjak. | D 2009_PS 432 |
knjižnico Gozdarskega inštituta, ki je hkrati tudi | knjižnica | Biotehniške fakultete). Slika 2: Vrsta knjižnice | D 2009_PS 475 |
da so uporabniki na prvem mestu in da uspešna | knjižnica | pomeni predvsem zadovoljne uporabnike. Pri vprašanj | D 2009_PS 489 |
razmišljajo o tem, da bi jih začeli uvajati". Ena | knjižnica | je modele začela uporabljati, tri pa jih uporabljajo | D 2009_PS 497 |
rutinskimi opravili" (51,7 %), ter da se jim zdi " | knjižnica | premajhna" (prav tako 51,7 %), da bi bila uporaba | D 2009_PS 501 |
visokošolske ustanove, kamor bo spadala tudi | knjižnica. | - Knjižnica, ki deluje v okviru javnega zavoda | D 2009_PS 523 |
so večinoma nesamostojne (Centralna tehniška | knjižnica | in Nacionalna in univerzitetna knjižnica sta | D 2009_PS 544 |
tehniška knjižnica in Nacionalna in univerzitetna | knjižnica | sta pridruženi člani Univerze v Ljubljani, Univerzitetne | D 2009_PS 544 |
kvalitete dela vpeljala matična organizacija, | knjižnica | pa na tak način ne bi imela problemov z odobritvijo | D 2009_PS 544 |
kakovosti ter aktivno sodelovati pri uvajanju. Tako | knjižnica | podpira osebnostni razvoj zaposlenih ter tudi | D 2009_PS 551 |
nesamostojnost knjižnice ter pogosto tudi to, da | knjižnica | deluje v drugi delovni enoti.Knjižnice, ki izvajajo | D 2009_PS 555 |
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi | knjižnica | lahko dosegla našteto, je potrebna komunikacija | D 2009_PS 568 |
osnovi nekaterih izbranih kriterijev. Če želi | knjižnica | ohraniti in povečati število uporabnikov, mora | D 2009_PS 580 |
Na posvetovanju je bila prisotna tudi vaša | knjižnica. | Diplomska naloga je zasnovana kot evalvacija | D 2009_PS 595 |
____________________________________ 1. Vaša | knjižnica | je: a) visokošolska b) univerzitetna c) specialna | D 2009_PS 601 |
katerem področju delovanja menite, da je vaša | knjižnica | najbolj oziroma najmanj uspešna?(Pri vsaki trditvi | D 2009_PS 605 |
modeli smo bolje seznanjeni e) ne 7. Če vaša | knjižnica | ne uporablja nobenega od modelov vrednotenja | D 2009_PS 611 |
za naše delovanje je vseeno, kako uspešna je | knjižnica | f) smo premajhna knjižnica 8.Če vaša knjižnica | D 2009_PS 611 |
kako uspešna je knjižnica f) smo premajhna | knjižnica | 8.Če vaša knjižnica modelov ne uporablja, napišite | D 2009_PS 611 |
knjižnica f) smo premajhna knjižnica 8. Če vaša | knjižnica | modelov ne uporablja, napišite, kako bi te sisteme | D 2009_PS 612 |
za vašo knjižnico (ne)primerni.) Če pa vaša | knjižnica | že uporablja katerega od modelov vrednotenja | D 2009_PS 614 |
je branje pomembno za življenje. - razredna | knjižnica | Dostopnost knjig je pomemben motivacijski dejavnik | D 2009_SS 357 |
razveseljiv, saj bi morala šolska (gimnazijska) | knjižnica | zadovoljevati nekako do 70 % informacijskih potreb | D 2009_SS 567 |
da to zaradi tega, ker splošnoizobraževalna | knjižnica | (knjižnica v domačem kraju) ves čas sledi novostim | D 2009_SS 871 |
zaradi tega, ker splošnoizobraževalna knjižnica ( | knjižnica | v domačem kraju) ves čas sledi novostim.Prav | D 2009_SS 871 |
sredovanja uporabnikom. Če smo pred časom pod pojmom " | knjižnica" | samoumevno razumeli, da gre za kulturno ustanovo | D 2010_PL 21 |
dostopnega na tržišču v tem trenutku, s katerim bi | knjižnica | omogočila uporabnikom izposojo e-knjig.Z dodajanjem | D 2010_PL 29 |
ponudbo kot prva v Sloveniji vključila tudi Mestna | knjižnica | Ljubljana.Izbrane e-knjige klasičnih in sodobnih | D 2010_PL 188 |
dostopnega na tržišču v tem trenutku, s katerim bo | knjižnica | svojim uporabnikom omogočila izposojo e-knjig | D 2010_PL 345 |
preference. Izbiramo e-bralnik, s katerim bo | knjižnica | svojim uporabnikom omogočala izposojo e-knjig | D 2010_PL 359 |
visokošolske, šolske, specialne in splošne. Splošna | knjižnica | izpolnjuje informacijske, kulturne, izobraževalne | D 2011_BK 26 |
knjižnicami ji je v samopostrežni izposoji sledila | knjižnica | na univerzi Bradford (Bradford University).Knjižnica | D 2011_BK 202 |
z RFID so zmogljivi sortirni sistemi. Kadar | knjižnica | v svojem konceptu postavitve sistema RFID vračanju | D 2011_BK 232 |
prejela tudi Čopovo diplomo. V teh letih se je | knjižnica | uspešno razvijala in po statistikah v posavskem | D 2011_BK 290 |
kulturno-prosvetnega društva Stanko Černelč je | knjižnica | leta 1964 postala samostojna Občinska matična | D 2011_BK 292 |
leta 1964 postala samostojna Občinska matična | knjižnica | Brežice, v sredini osemdesetih let ena od enot | D 2011_BK 292 |
zavod. Prostor za svoje delovanje je dobila | knjižnica | po vojni najprej v učilnici osnovne šole, leta | D 2011_BK 293 |
lokacijo v zgornje nadstropje. Leta 2005 je | knjižnica | pridobila pritličje, v letu 2006 pa še prizidek | D 2011_BK 294 |
Ob tridesetletnici je bila največja posavska | knjižnica. | Z novo pridobljenimi prostori leta 1980 sta se | D 2011_BK 298 |
obdobje upočasnjenega razvoja do leta 1993, ko je | knjižnica | postala samostojna.Ob petdesetletnici je Knjižnica | D 2011_BK 300 |
Brežice Knjižnica Brežice je osrednja splošna | knjižnica, | ki opravlja javno službo na področju knjižnične | D 2011_BK 309 |
ki so bila končana v avgustu 2006, ko se je | knjižnica | preselila v dograjene prostore.Skupna površina | D 2011_BK 317 |
zbirka je specializirani informacijski center - | knjižnica | v malem.V domoznanski zbirki se zbira, obdeluje | D 2011_BK 328 |
knjigomate z RFID: Knjižnica Brežice; Osrednja | knjižnica | Celje; Osrednja knjižnica Kranj; Knjižnica | D 2011_BK 396 |
Brežice; Osrednja knjižnica Celje; Osrednja | knjižnica | Kranj; Knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica | D 2011_BK 396 |
kulturo za nakup IKT-opreme v letu 2007, ko je | knjižnica | pridobila del sredstev za nakup takšne opreme | D 2011_BK 460 |
pa z lokalnim sistemom izposoje ni povezan. Če | knjižnica | namerava uvesti nalepke RFID, ima dve možnosti | D 2011_BK 529 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |