Korpus bibliotekarstva

knjižnica (301-400)


tudi drugim obiskovalcem. Poimenovanje šolska      knjižnica      označuje organizirano knjižničarsko dejavnost  D 2009_PM 75
prostor, kjer se srečajo z informacijami, je šolska      knjižnica,      kjer še vedno niso prepuščeni sami sebi, tu je  D 2009_PM 182
pomaga, učenci se v šolski knjižnici znajdejo,      knjižnica      jim je blizu, saj tukaj preživljajo tudi čas  D 2009_PM 182
Koritnik in Mojca Tomc Župančič v reviji Šolska      knjižnica.     S prenovo devetletke so v osnovnošolski predmetnik  D 2009_PM 184
za domače branje ali bralno značko, ampak je      knjižnica      tudi pomemben dejavnik pri motivaciji za branje  D 2009_PM 222
podatki. Potrebno pa je tudi skrbeti, da je      knjižnica      primerno osvetljena, da je pravšnja količina  D 2009_PM 226
podružnicah, šoli Leskovec in Sela. Podružnična      knjižnica      šole Leskovec deluje samostojno na področju nabave  D 2009_PM 255
tudi pri načrtovanju bibliopedagoških ur. Naša      knjižnica      ima knjižnični fond postavljen po pravilniku  D 2009_PM 257
obdelavo, predstavljanje, uporabo ... Šolska      knjižnica      v šoli z 20 oddelki naj meri najmanj 80 m 2"  D 2009_PM 285
računalnik za knjižničarja s programom Šolska      knjižnica.      V knjižnici se lahko nemoteno izvajajo dejavnosti  D 2009_PM 299
velja nabavi gradiva. Paziti je treba, da je      knjižnica      založena z literaturo z različnih predmetnih  D 2009_PM 308
od prostora, kamor gradivo postavimo. Vsaka      knjižnica      mora imeti prostor, katerega velikost je sorazmerna  D 2009_PM 314
velikost je sorazmerna s številom nalog, ki jih      knjižnica      opravlja, pa tudi s številom in potrebami potencialnih  D 2009_PM 314
Najpogostejša praksa je postavitev C (cicibanova      knjižnica)     , P (pionirska literatura) in M (mladinska literatura  D 2009_PM 320
informacijske pismenosti. Zato je prav, da ima šolska      knjižnica      sistematično in pregledno postavitev gradiva  D 2009_PM 337
učenci kot učitelji, najbolje ve, katero gradivo      knjižnica      potrebuje.Velikokrat se posvetuje tudi z učitelji  D 2009_PM 383
čim več gradiva, je to zmotno mišljenje. Če      knjižnica      ne odpisuje gradiva, se kmalu sooči s pomanjkanjem  D 2009_PM 391
nekateri tipi knjižnic, kot je npr. nacionalna      knjižnica,      imajo nologo, da hranijo vse gradivo.Vendar pa  D 2009_PM 392
obstajajo fizična in vsebinska merila. Vsaka      knjižnica      si pa določi svoj pravilnik ter natančne postopke  D 2009_PM 395
seboj kot tudi s splošnimi knjižnicami. Naša      knjižnica      je s splošnoizobraževalno knjižnico Ivana Potrča  D 2009_PM 410
Nevenka Poteko in Vlasta Zabukovec v reviji Šolska      knjižnica.      Z uvedbo devetletke so se tudi knjižnice dotaknile  D 2009_PM 422
katerih je učenje usmerjeno v učenca. Šolska      knjižnica      zavzema pomembno mesto pri doseganju ciljev devetletke  D 2009_PM 433
informacije. Pri tem ima prav gotovo pomembno vlogo      knjižnica.     O tem je pisala Majda Čelik.  D 2009_PM 459
znanja. In če upoštevamo to dejstvo, naj bi      knjižnica      postala njeno informacijsko in kulturno središče  D 2009_PM 466
Osnovni šoli Otona Župančiča, enota Pionirska      knjižnica,      v sodelovanju s splošnimi in šolskimi knjižnicami  D 2009_PM 490
okviru bibliopedagoških ur, med počitnicami, ko je      knjižnica      odprta, pa tudi po pouku, saj zelo radi zahajajo  D 2009_PM 532
knjižnice. Z merjenjem uspešnosti se ugotovi, če je      knjižnica      pri izvajanju svojih storitev uspešna in učinkovita  D 2009_PS 2
Higher Education NUK - Narodna in univerzitetna      knjižnica      CTK -Centralna tehniška knjižnica UKM -  D 2009_PS 15
univerzitetna knjižnica CTK - Centralna tehniška      knjižnica      UKM -Univerzitetna knjižnica Maribor COBISS   D 2009_PS 16
Centralna tehniška knjižnica UKM - Univerzitetna      knjižnica      Maribor COBISS -Kooperativni bibliografski sistem  D 2009_PS 17
celovite kakovosti. Politika in strategija: kako      knjižnica      uresničuje svoje poslanstvo in vizijo.Knjižnica  D 2009_PS 101
koncept celovite kakovosti. Zaposleni: kako      knjižnica      upravlja, razvija, sprošča znanje in potenciale  D 2009_PS 103
upravlja svoje notranje vire. Procesi: kako      knjižnica      določa procese, ki so bistveni za njeno delovanje  D 2009_PS 105
izboljšuje. REZULTATI: Zadovoljstvo uporabnikov: ali      knjižnica      izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, kakšno raven  D 2009_PS 106
zaposlenih do njih. Zadovoljstvo zaposlenih: kaj      knjižnica      dosega v smislu zadovoljstva zaposlenih, kako  D 2009_PS 108
zaposleni dojemajo knjižnico. Vpliv na družbo:      knjižnica      v tem merilu prepozna, kako jo dojema širša družba  D 2009_PS 109
vpliv na okolje. Ključni rezultati delovanja:      knjižnica      ugotavlja, kaj dosega glede na načrtovane dejavnosti  D 2009_PS 110
predvsem za meritve storitev in virov, brez katerih      knjižnica      ne more funkcionirati. Kot piše Susan Hanczel  D 2009_PS 114
primerjanje. Pomembno je nenehno opazovanje, saj      knjižnica      tako opazuje svoj lastni napredek.Slabost te  D 2009_PS 165
kakovost to, kar uporabnik potrebuje, ne to kar      knjižnica      meni, da potrebuje.Uporabnik je namreč tisti  D 2009_PS 182
način dostopa do virov se hitro spreminjajo in      knjižnica      mora temu slediti. - zavezanost kakovosti TQM  D 2009_PS 189
uporabe. Temeljni namen je, da s pomočjo kazalcev      knjižnica      ugotovi svoje trenutno stanje in rezultate primerja  D 2009_PS 206
dokumentacijskih in informacijskih storitev specialna      knjižnica      biti sposobna: - ugotavljati informacijske potrebe  D 2009_PS 308
morali naslednja vprašanja: - Kakšen vpliv ima      knjižnica      na izobraževanje svojih uporabnikov? - Ali uporabniki  D 2009_PS 324
obisk knjižnice izplačal? - Ali visokošolska      knjižnica      pomaga fakulteti pri privabljanju novih študentov  D 2009_PS 326
privabljanju novih študentov? - Ali specialna      knjižnica      pomaga pri delu zaposlenih v njeni matični organizaciji  D 2009_PS 327
njeni matični organizaciji? - Kakšen ugled ima      knjižnica      v svojem okolju in ali ta vpliva tudi na njeno  D 2009_PS 328
knjižnicah v Sloveniji 2.4.3.1 Univerzitetna      knjižnica      Maribor UKM se je prvič lotil samoevalvacije  D 2009_PS 337
primerljiva in sodobna osrednja univerzitetna      knjižnica.     Ugotavljanje kakovosti knjižnice je tesno povezano  D 2009_PS 338
Čuk, Berus, 2008) 2.4.3.5 Centralna tehniška      knjižnica      (metodologija BIX) Knjižnice kakovost svojih  D 2009_PS 369
vključevale knjižnice iz Avstrije, kot prva slovenska      knjižnica      pa je leta 2006 sodelovala tudi CTK.(Pušnik,  D 2009_PS 374
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi      knjižnica      lahko dosegla zgoraj našteto, je potrebna komunikacija  D 2009_PS 394
Uspeh pa je zelo odvisen od okolja, v katerem      knjižnica      deluje.Specialne knjižnice delujejo v ožjem okolju  D 2009_PS 398
vsako uspešno ustanovo stoji uspešna specialna      knjižnica      in za njo uspešen knjižničarski strokovnjak.  D 2009_PS 432
knjižnico Gozdarskega inštituta, ki je hkrati tudi      knjižnica      Biotehniške fakultete). Slika 2: Vrsta knjižnice  D 2009_PS 475
da so uporabniki na prvem mestu in da uspešna      knjižnica      pomeni predvsem zadovoljne uporabnike. Pri vprašanj  D 2009_PS 489
razmišljajo o tem, da bi jih začeli uvajati". Ena      knjižnica      je modele začela uporabljati, tri pa jih uporabljajo  D 2009_PS 497
rutinskimi opravili" (51,7 %), ter da se jim zdi "     knjižnica      premajhna" (prav tako 51,7 %), da bi bila uporaba  D 2009_PS 501
visokošolske ustanove, kamor bo spadala tudi      knjižnica.      - Knjižnica, ki deluje v okviru javnega zavoda  D 2009_PS 523
so večinoma nesamostojne (Centralna tehniška      knjižnica      in Nacionalna in univerzitetna knjižnica sta  D 2009_PS 544
tehniška knjižnica in Nacionalna in univerzitetna      knjižnica      sta pridruženi člani Univerze v Ljubljani, Univerzitetne  D 2009_PS 544
kvalitete dela vpeljala matična organizacija,      knjižnica      pa na tak način ne bi imela problemov z odobritvijo  D 2009_PS 544
kakovosti ter aktivno sodelovati pri uvajanju. Tako      knjižnica      podpira osebnostni razvoj zaposlenih ter tudi  D 2009_PS 551
nesamostojnost knjižnice ter pogosto tudi to, da      knjižnica      deluje v drugi delovni enoti.Knjižnice, ki izvajajo  D 2009_PS 555
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi      knjižnica      lahko dosegla našteto, je potrebna komunikacija  D 2009_PS 568
osnovi nekaterih izbranih kriterijev. Če želi      knjižnica      ohraniti in povečati število uporabnikov, mora  D 2009_PS 580
Na posvetovanju je bila prisotna tudi vaša      knjižnica.      Diplomska naloga je zasnovana kot evalvacija  D 2009_PS 595
____________________________________ 1. Vaša      knjižnica      je: a) visokošolska b) univerzitetna c) specialna  D 2009_PS 601
katerem področju delovanja menite, da je vaša      knjižnica      najbolj oziroma najmanj uspešna?(Pri vsaki trditvi  D 2009_PS 605
modeli smo bolje seznanjeni e) ne 7. Če vaša      knjižnica      ne uporablja nobenega od modelov vrednotenja  D 2009_PS 611
za naše delovanje je vseeno, kako uspešna je      knjižnica      f) smo premajhna knjižnica 8.Če vaša knjižnica  D 2009_PS 611
kako uspešna je knjižnica f) smo premajhna      knjižnica      8.Če vaša knjižnica modelov ne uporablja, napišite  D 2009_PS 611
knjižnica f) smo premajhna knjižnica 8. Če vaša      knjižnica      modelov ne uporablja, napišite, kako bi te sisteme  D 2009_PS 612
za vašo knjižnico (ne)primerni.) Če pa vaša      knjižnica      že uporablja katerega od modelov vrednotenja  D 2009_PS 614
je branje pomembno za življenje. - razredna      knjižnica      Dostopnost knjig je pomemben motivacijski dejavnik  D 2009_SS 357
razveseljiv, saj bi morala šolska (gimnazijska)      knjižnica      zadovoljevati nekako do 70 % informacijskih potreb  D 2009_SS 567
da to zaradi tega, ker splošnoizobraževalna      knjižnica      (knjižnica v domačem kraju) ves čas sledi novostim  D 2009_SS 871
zaradi tega, ker splošnoizobraževalna knjižnica (     knjižnica      v domačem kraju) ves čas sledi novostim.Prav  D 2009_SS 871
sredovanja uporabnikom. Če smo pred časom pod pojmom "     knjižnica"      samoumevno razumeli, da gre za kulturno ustanovo  D 2010_PL 21
dostopnega na tržišču v tem trenutku, s katerim bi      knjižnica      omogočila uporabnikom izposojo e-knjig.Z dodajanjem  D 2010_PL 29
ponudbo kot prva v Sloveniji vključila tudi Mestna      knjižnica      Ljubljana.Izbrane e-knjige klasičnih in sodobnih  D 2010_PL 188
dostopnega na tržišču v tem trenutku, s katerim bo      knjižnica      svojim uporabnikom omogočila izposojo e-knjig  D 2010_PL 345
preference. Izbiramo e-bralnik, s katerim bo      knjižnica      svojim uporabnikom omogočala izposojo e-knjig  D 2010_PL 359
visokošolske, šolske, specialne in splošne. Splošna      knjižnica      izpolnjuje informacijske, kulturne, izobraževalne  D 2011_BK 26
knjižnicami ji je v samopostrežni izposoji sledila      knjižnica      na univerzi Bradford (Bradford University).Knjižnica  D 2011_BK 202
z RFID so zmogljivi sortirni sistemi. Kadar      knjižnica      v svojem konceptu postavitve sistema RFID vračanju  D 2011_BK 232
prejela tudi Čopovo diplomo. V teh letih se je      knjižnica      uspešno razvijala in po statistikah v posavskem  D 2011_BK 290
kulturno-prosvetnega društva Stanko Černelč je      knjižnica      leta 1964 postala samostojna Občinska matična  D 2011_BK 292
leta 1964 postala samostojna Občinska matična      knjižnica      Brežice, v sredini osemdesetih let ena od enot  D 2011_BK 292
zavod. Prostor za svoje delovanje je dobila      knjižnica      po vojni najprej v učilnici osnovne šole, leta  D 2011_BK 293
lokacijo v zgornje nadstropje. Leta 2005 je      knjižnica      pridobila pritličje, v letu 2006 pa še prizidek  D 2011_BK 294
Ob tridesetletnici je bila največja posavska      knjižnica.     Z novo pridobljenimi prostori leta 1980 sta se  D 2011_BK 298
obdobje upočasnjenega razvoja do leta 1993, ko je      knjižnica      postala samostojna.Ob petdesetletnici je Knjižnica  D 2011_BK 300
Brežice Knjižnica Brežice je osrednja splošna      knjižnica,      ki opravlja javno službo na področju knjižnične  D 2011_BK 309
ki so bila končana v avgustu 2006, ko se je      knjižnica      preselila v dograjene prostore.Skupna površina  D 2011_BK 317
zbirka je specializirani informacijski center -      knjižnica      v malem.V domoznanski zbirki se zbira, obdeluje  D 2011_BK 328
knjigomate z RFID: Knjižnica Brežice; Osrednja      knjižnica      Celje; Osrednja knjižnica Kranj; Knjižnica  D 2011_BK 396
Brežice; Osrednja knjižnica Celje; Osrednja      knjižnica      Kranj; Knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica  D 2011_BK 396
kulturo za nakup IKT-opreme v letu 2007, ko je      knjižnica      pridobila del sredstev za nakup takšne opreme  D 2011_BK 460
pa z lokalnim sistemom izposoje ni povezan. Če      knjižnica      namerava uvesti nalepke RFID, ima dve možnosti  D 2011_BK 529

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA