Korpus bibliotekarstva
Mateja Purg OSNOVNOŠOLSKA | KNJIŽNICA | KOT MOTIVACIJA ZA BRANJE Diplomsko delo Maribor | D 2009_PM 0 |
da je diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska | knjižnica | kot motivacija za branje pri mentorici dr. Dragici | D 2009_PM 5 |
UVOD Diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska | knjižnica | kot motivacija za branje je teoretično.Temeljno | D 2009_PM 17 |
splošne raziskovalne hipoteze. Hipoteza 1 Šolska | knjižnica | je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2 | D 2009_PM 32 |
je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2 | Knjižnica | šole Leskovec deluje po navodilih Zakona o organizaciji | D 2009_PM 33 |
financiranju vzgoje in izobraževanja. Hipoteza 3 | Knjižnica | vzpodbuja učence, da bi postali dobri bralci | D 2009_PM 34 |
so odgovorni učitelji in starši. Hipoteza 6 | Knjižnica | je najpomembnejši dejavnik za vzpodbujanje bralne | D 2009_PM 37 |
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska | knjižnica | Knjižnica je ustanova oziroma prostor, kjer | D 2009_PM 48 |
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska knjižnica | Knjižnica | je ustanova oziroma prostor, kjer uporabniki | D 2009_PM 48 |
(Dolinar 2004: 7). "Beseda | knjižnica | izhaja iz besede knjiga, ki jo je prvi zapisal | D 2009_PM 54 |
(ZOFVI 2008: čl. 68). Šolska | knjižnica | je tiste vrste knjižnica, ki deluje v osnovnih | D 2009_PM 60 |
2008: čl. 68). Šolska knjižnica je tiste vrste | knjižnica, | ki deluje v osnovnih šolah in podružnicah ter | D 2009_PM 60 |
in financiranju vzgoje in izobraževanja šolska | knjižnica | zagotavlja knjižnično gradivo za učence, dijake | D 2009_PM 61 |
(ZOFVI 2008). | Knjižnica | šole Leskovec ima 2676 enot knjižničnega gradiva | D 2009_PM 67 |
Leskovec gl. poglavje 2.5.1 na str. 37. Šolska | knjižnica | zagotavlja informacije in ideje, ki so temelj | D 2009_PM 69 |
Osnove knjižničarstva 1987). Tudi osnovnošolska | knjižnica | mora imeti ustrezen obseg knjižničnega gradiva | D 2009_PM 73 |
tudi drugim obiskovalcem. Poimenovanje šolska | knjižnica | označuje organizirano knjižničarsko dejavnost | D 2009_PM 75 |
učiti s pomočjo branja (Pečjak, Gradišar 2002). | Knjižnica | je informacijsko središče šole, zato ne sme zaspati | D 2009_PM 144 |
prostor, kjer se srečajo z informacijami, je šolska | knjižnica, | kjer še vedno niso prepuščeni sami sebi, tu je | D 2009_PM 182 |
pomaga, učenci se v šolski knjižnici znajdejo, | knjižnica | jim je blizu, saj tukaj preživljajo tudi čas | D 2009_PM 182 |
Koritnik in Mojca Tomc Župančič v reviji Šolska | knjižnica. | S prenovo devetletke so v osnovnošolski predmetnik | D 2009_PM 184 |
jezikovnega razvoja predbralcev (Grginič 2006). 3.5 | Knjižnica | kot motivacija za branje Pomen knjižnice se | D 2009_PM 221 |
za domače branje ali bralno značko, ampak je | knjižnica | tudi pomemben dejavnik pri motivaciji za branje | D 2009_PM 222 |
podatki. Potrebno pa je tudi skrbeti, da je | knjižnica | primerno osvetljena, da je pravšnja količina | D 2009_PM 226 |
gradiva. Bralno značko za odrasle organizira | Knjižnica | Ivana Potrča Ptuj.Šolskim knjižničarjem pošljejo | D 2009_PM 233 |
Letos bralna značka za odrasle poteka že petič. | Knjižnica | je dejavnost, ki se v glavnem izvaja izven ur | D 2009_PM 241 |
ponedeljek v aprilu ob 7. 30 in 12. 30. 3.5.1 | Knjižnica | Osnovne šole Videm, podružnice Leskovec Knjižničarska | D 2009_PM 254 |
podružnicah, šoli Leskovec in Sela. Podružnična | knjižnica | šole Leskovec deluje samostojno na področju nabave | D 2009_PM 255 |
tudi pri načrtovanju bibliopedagoških ur. Naša | knjižnica | ima knjižnični fond postavljen po pravilniku | D 2009_PM 257 |
pomeni, da ima veliko število naslovov več enot. | Knjižnica | je namenjena 101 učencu in 14 učiteljem.Uporabniki | D 2009_PM 270 |
obdelavo, predstavljanje, uporabo ... Šolska | knjižnica | v šoli z 20 oddelki naj meri najmanj 80 m 2" | D 2009_PM 285 |
(Pravilnik 2009: čl.22). " | Knjižnica | mora v svojih prostorih ali v okviru šole zagotoviti | D 2009_PM 287 |
čl. 23). 3.5.1.1 Prostorska predstavitev | Knjižnica | je locirana na odmaknjenem hodniku na prehodu | D 2009_PM 290 |
učenci več miru pri obisku knjižnice in čitalnice. | Knjižnica | je zelo prostorna, ima tudi ločen prostor za | D 2009_PM 291 |
Ta prostor imajo učenci še posebej radi. | Knjižnica | je opremljena z dvema daljšima policama, izposojevalni | D 2009_PM 296 |
računalnik za knjižničarja s programom Šolska | knjižnica. | V knjižnici se lahko nemoteno izvajajo dejavnosti | D 2009_PM 299 |
tudi knjižničarjevo delo je postalo zahtevnejše. | Knjižnica | mora biti urejena tako, da je moč v množici gradiva | D 2009_PM 306 |
velja nabavi gradiva. Paziti je treba, da je | knjižnica | založena z literaturo z različnih predmetnih | D 2009_PM 308 |
od prostora, kamor gradivo postavimo. Vsaka | knjižnica | mora imeti prostor, katerega velikost je sorazmerna | D 2009_PM 314 |
velikost je sorazmerna s številom nalog, ki jih | knjižnica | opravlja, pa tudi s številom in potrebami potencialnih | D 2009_PM 314 |
Najpogostejša praksa je postavitev C (cicibanova | knjižnica) | , P (pionirska literatura) in M (mladinska literatura | D 2009_PM 320 |
informacijske pismenosti. Zato je prav, da ima šolska | knjižnica | sistematično in pregledno postavitev gradiva | D 2009_PM 337 |
močno povečale zahtevnost knjižničarjevega dela. | Knjižnica | mora biti urejena tako, da je moč v množici gradiva | D 2009_PM 353 |
torej ena izmed temeljnih knjižničarjevih nalog. | Knjižnica | mora biti založena z literaturo z različnih področij | D 2009_PM 355 |
učenci kot učitelji, najbolje ve, katero gradivo | knjižnica | potrebuje.Velikokrat se posvetuje tudi z učitelji | D 2009_PM 383 |
čim več gradiva, je to zmotno mišljenje. Če | knjižnica | ne odpisuje gradiva, se kmalu sooči s pomanjkanjem | D 2009_PM 391 |
nekateri tipi knjižnic, kot je npr. nacionalna | knjižnica, | imajo nologo, da hranijo vse gradivo.Vendar pa | D 2009_PM 392 |
obstajajo fizična in vsebinska merila. Vsaka | knjižnica | si pa določi svoj pravilnik ter natančne postopke | D 2009_PM 395 |
seboj kot tudi s splošnimi knjižnicami. Naša | knjižnica | je s splošnoizobraževalno knjižnico Ivana Potrča | D 2009_PM 410 |
Nevenka Poteko in Vlasta Zabukovec v reviji Šolska | knjižnica. | Z uvedbo devetletke so se tudi knjižnice dotaknile | D 2009_PM 422 |
katerih je učenje usmerjeno v učenca. Šolska | knjižnica | zavzema pomembno mesto pri doseganju ciljev devetletke | D 2009_PM 433 |
informacije. Pri tem ima prav gotovo pomembno vlogo | knjižnica. | O tem je pisala Majda Čelik. | D 2009_PM 459 |
aziskovanju, bolj odprt in podprt z aktualnimi viri. | Knjižnica | se povezuje z ostalimi predmeti predvsem tam | D 2009_PM 462 |
znanja. In če upoštevamo to dejstvo, naj bi | knjižnica | postala njeno informacijsko in kulturno središče | D 2009_PM 466 |
Osnovni šoli Otona Župančiča, enota Pionirska | knjižnica, | v sodelovanju s splošnimi in šolskimi knjižnicami | D 2009_PM 490 |
okviru bibliopedagoških ur, med počitnicami, ko je | knjižnica | odprta, pa tudi po pouku, saj zelo radi zahajajo | D 2009_PM 532 |
v zvezi s priznanjem. Priznanje so osnovali | Knjižnica | Otona Župančiča, Slovenska sekcija IBBY in Zveza | D 2009_PM 563 |
knjižnice. Z merjenjem uspešnosti se ugotovi, če je | knjižnica | pri izvajanju svojih storitev uspešna in učinkovita | D 2009_PS 2 |
Higher Education NUK - Narodna in univerzitetna | knjižnica | CTK -Centralna tehniška knjižnica UKM - | D 2009_PS 15 |
univerzitetna knjižnica CTK - Centralna tehniška | knjižnica | UKM -Univerzitetna knjižnica Maribor COBISS | D 2009_PS 16 |
Centralna tehniška knjižnica UKM - Univerzitetna | knjižnica | Maribor COBISS -Kooperativni bibliografski sistem | D 2009_PS 17 |
OCENJEVANJE KNJIŽNIČNIH IN INFORMACIJSKIH STORITEV | Knjižnica | po Modelu odličnost EFQM (www.efqm.org, 2009 | D 2009_PS 100 |
celovite kakovosti. Politika in strategija: kako | knjižnica | uresničuje svoje poslanstvo in vizijo.Knjižnica | D 2009_PS 101 |
knjižnica uresničuje svoje poslanstvo in vizijo. | Knjižnica | ocenjuje, kako se v politiki in strategiji knjižnice | D 2009_PS 102 |
koncept celovite kakovosti. Zaposleni: kako | knjižnica | upravlja, razvija, sprošča znanje in potenciale | D 2009_PS 103 |
upravlja svoje notranje vire. Procesi: kako | knjižnica | določa procese, ki so bistveni za njeno delovanje | D 2009_PS 105 |
izboljšuje. REZULTATI: Zadovoljstvo uporabnikov: ali | knjižnica | izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, kakšno raven | D 2009_PS 106 |
zaposlenih do njih. Zadovoljstvo zaposlenih: kaj | knjižnica | dosega v smislu zadovoljstva zaposlenih, kako | D 2009_PS 108 |
zaposleni dojemajo knjižnico. Vpliv na družbo: | knjižnica | v tem merilu prepozna, kako jo dojema širša družba | D 2009_PS 109 |
vpliv na okolje. Ključni rezultati delovanja: | knjižnica | ugotavlja, kaj dosega glede na načrtovane dejavnosti | D 2009_PS 110 |
predvsem za meritve storitev in virov, brez katerih | knjižnica | ne more funkcionirati. Kot piše Susan Hanczel | D 2009_PS 114 |
primerjanje. Pomembno je nenehno opazovanje, saj | knjižnica | tako opazuje svoj lastni napredek.Slabost te | D 2009_PS 165 |
kakovost to, kar uporabnik potrebuje, ne to kar | knjižnica | meni, da potrebuje.Uporabnik je namreč tisti | D 2009_PS 182 |
način dostopa do virov se hitro spreminjajo in | knjižnica | mora temu slediti. - zavezanost kakovosti TQM | D 2009_PS 189 |
uporabe. Temeljni namen je, da s pomočjo kazalcev | knjižnica | ugotovi svoje trenutno stanje in rezultate primerja | D 2009_PS 206 |
dokumentacijskih in informacijskih storitev specialna | knjižnica | biti sposobna: - ugotavljati informacijske potrebe | D 2009_PS 308 |
morali naslednja vprašanja: - Kakšen vpliv ima | knjižnica | na izobraževanje svojih uporabnikov? - Ali uporabniki | D 2009_PS 324 |
obisk knjižnice izplačal? - Ali visokošolska | knjižnica | pomaga fakulteti pri privabljanju novih študentov | D 2009_PS 326 |
privabljanju novih študentov? - Ali specialna | knjižnica | pomaga pri delu zaposlenih v njeni matični organizaciji | D 2009_PS 327 |
njeni matični organizaciji? - Kakšen ugled ima | knjižnica | v svojem okolju in ali ta vpliva tudi na njeno | D 2009_PS 328 |
knjižnicah v Sloveniji 2.4.3.1 Univerzitetna | knjižnica | Maribor UKM se je prvič lotil samoevalvacije | D 2009_PS 337 |
primerljiva in sodobna osrednja univerzitetna | knjižnica. | Ugotavljanje kakovosti knjižnice je tesno povezano | D 2009_PS 338 |
poudarkom na zagotavljanju kakovosti UKM. 2.4.3.2 | Knjižnica | Inštituta za varovanje zdravja Republike Slovenije | D 2009_PS 343 |
poslovati pregledneje. (Miholič, 2008) 2.4.3.3 | Knjižnica | Evropskega parlamenta Leta 2003 je bila v Evropskem | D 2009_PS 347 |
organizacijo in kje se v procesu napredka nahajajo. | Knjižnica | Evropskega parlamenta se je odločila za "Committed | D 2009_PS 355 |
zelo zadovoljni z delom knjižnice. 2.4.3.4 | Knjižnica | Krke, d. d. Potrebe po izboljšanju kakovosti | D 2009_PS 364 |
konkurenčnem boju sta kakovost proizvodov in storitev. | Knjižnica | podjetja Krka deluje po standardu ISO 9001, uvaja | D 2009_PS 367 |
Čuk, Berus, 2008) 2.4.3.5 Centralna tehniška | knjižnica | (metodologija BIX) Knjižnice kakovost svojih | D 2009_PS 369 |
vključevale knjižnice iz Avstrije, kot prva slovenska | knjižnica | pa je leta 2006 sodelovala tudi CTK.(Pušnik, | D 2009_PS 374 |
prihodkov). (Pušnik, Intihar, 2008, str. 157) | Knjižnica | v obdobju od 1. januarja do 31. marca izpolnjuje | D 2009_PS 377 |
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi | knjižnica | lahko dosegla zgoraj našteto, je potrebna komunikacija | D 2009_PS 394 |
Uspeh pa je zelo odvisen od okolja, v katerem | knjižnica | deluje.Specialne knjižnice delujejo v ožjem okolju | D 2009_PS 398 |
POSVETOVANJA KOT OBLIKA PERMANENTNEGA IZOBRAŽEVANJA | Knjižnica | bi morala imeti izoblikovano sliko o profilu | D 2009_PS 411 |
vsako uspešno ustanovo stoji uspešna specialna | knjižnica | in za njo uspešen knjižničarski strokovnjak. | D 2009_PS 432 |
knjižnico Gozdarskega inštituta, ki je hkrati tudi | knjižnica | Biotehniške fakultete). Slika 2: Vrsta knjižnice | D 2009_PS 475 |
da so uporabniki na prvem mestu in da uspešna | knjižnica | pomeni predvsem zadovoljne uporabnike. Pri vprašanj | D 2009_PS 489 |
modele v sklopu uporabe v matični organizaciji. 5 | Knjižnica | z enim knjižničarjem. Slika 5: Poznavanje modelov | D 2009_PS 493 |
razmišljajo o tem, da bi jih začeli uvajati". Ena | knjižnica | je modele začela uporabljati, tri pa jih uporabljajo | D 2009_PS 497 |
rutinskimi opravili" (51,7 %), ter da se jim zdi " | knjižnica | premajhna" (prav tako 51,7 %), da bi bila uporaba | D 2009_PS 501 |
visokošolske ustanove, kamor bo spadala tudi | knjižnica. | - Knjižnica, ki deluje v okviru javnega zavoda | D 2009_PS 523 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |