Korpus bibliotekarstva

knjižnica (401-500)


Mateja Purg OSNOVNOŠOLSKA      KNJIŽNICA      KOT MOTIVACIJA ZA BRANJE Diplomsko delo Maribor  D 2009_PM 0
da je diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska      knjižnica      kot motivacija za branje pri mentorici dr. Dragici  D 2009_PM 5
UVOD Diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska      knjižnica      kot motivacija za branje je teoretično.Temeljno  D 2009_PM 17
splošne raziskovalne hipoteze. Hipoteza 1 Šolska      knjižnica      je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2  D 2009_PM 32
je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2      Knjižnica      šole Leskovec deluje po navodilih Zakona o organizaciji  D 2009_PM 33
financiranju vzgoje in izobraževanja. Hipoteza 3      Knjižnica      vzpodbuja učence, da bi postali dobri bralci  D 2009_PM 34
so odgovorni učitelji in starši. Hipoteza 6      Knjižnica      je najpomembnejši dejavnik za vzpodbujanje bralne  D 2009_PM 37
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska      knjižnica      Knjižnica je ustanova oziroma prostor, kjer  D 2009_PM 48
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska knjižnica      Knjižnica      je ustanova oziroma prostor, kjer uporabniki  D 2009_PM 48
(Dolinar 2004: 7). "Beseda      knjižnica      izhaja iz besede knjiga, ki jo je prvi zapisal  D 2009_PM 54
(ZOFVI 2008: čl. 68). Šolska      knjižnica      je tiste vrste knjižnica, ki deluje v osnovnih  D 2009_PM 60
2008: čl. 68). Šolska knjižnica je tiste vrste      knjižnica,      ki deluje v osnovnih šolah in podružnicah ter  D 2009_PM 60
in financiranju vzgoje in izobraževanja šolska      knjižnica      zagotavlja knjižnično gradivo za učence, dijake  D 2009_PM 61
(ZOFVI 2008).      Knjižnica      šole Leskovec ima 2676 enot knjižničnega gradiva  D 2009_PM 67
Leskovec gl. poglavje 2.5.1 na str. 37. Šolska      knjižnica      zagotavlja informacije in ideje, ki so temelj  D 2009_PM 69
Osnove knjižničarstva 1987). Tudi osnovnošolska      knjižnica      mora imeti ustrezen obseg knjižničnega gradiva  D 2009_PM 73
tudi drugim obiskovalcem. Poimenovanje šolska      knjižnica      označuje organizirano knjižničarsko dejavnost  D 2009_PM 75
učiti s pomočjo branja (Pečjak, Gradišar 2002).      Knjižnica      je informacijsko središče šole, zato ne sme zaspati  D 2009_PM 144
prostor, kjer se srečajo z informacijami, je šolska      knjižnica,      kjer še vedno niso prepuščeni sami sebi, tu je  D 2009_PM 182
pomaga, učenci se v šolski knjižnici znajdejo,      knjižnica      jim je blizu, saj tukaj preživljajo tudi čas  D 2009_PM 182
Koritnik in Mojca Tomc Župančič v reviji Šolska      knjižnica.     S prenovo devetletke so v osnovnošolski predmetnik  D 2009_PM 184
jezikovnega razvoja predbralcev (Grginič 2006). 3.5      Knjižnica      kot motivacija za branje Pomen knjižnice se  D 2009_PM 221
za domače branje ali bralno značko, ampak je      knjižnica      tudi pomemben dejavnik pri motivaciji za branje  D 2009_PM 222
podatki. Potrebno pa je tudi skrbeti, da je      knjižnica      primerno osvetljena, da je pravšnja količina  D 2009_PM 226
gradiva. Bralno značko za odrasle organizira      Knjižnica      Ivana Potrča Ptuj.Šolskim knjižničarjem pošljejo  D 2009_PM 233
Letos bralna značka za odrasle poteka že petič.      Knjižnica      je dejavnost, ki se v glavnem izvaja izven ur  D 2009_PM 241
ponedeljek v aprilu ob 7. 30 in 12. 30. 3.5.1      Knjižnica      Osnovne šole Videm, podružnice Leskovec Knjižničarska  D 2009_PM 254
podružnicah, šoli Leskovec in Sela. Podružnična      knjižnica      šole Leskovec deluje samostojno na področju nabave  D 2009_PM 255
tudi pri načrtovanju bibliopedagoških ur. Naša      knjižnica      ima knjižnični fond postavljen po pravilniku  D 2009_PM 257
pomeni, da ima veliko število naslovov več enot.      Knjižnica      je namenjena 101 učencu in 14 učiteljem.Uporabniki  D 2009_PM 270
obdelavo, predstavljanje, uporabo ... Šolska      knjižnica      v šoli z 20 oddelki naj meri najmanj 80 m 2"  D 2009_PM 285
(Pravilnik 2009: čl.22). "     Knjižnica      mora v svojih prostorih ali v okviru šole zagotoviti  D 2009_PM 287
čl. 23). 3.5.1.1 Prostorska predstavitev      Knjižnica      je locirana na odmaknjenem hodniku na prehodu  D 2009_PM 290
učenci več miru pri obisku knjižnice in čitalnice.      Knjižnica      je zelo prostorna, ima tudi ločen prostor za  D 2009_PM 291
Ta prostor imajo učenci še posebej radi.      Knjižnica      je opremljena z dvema daljšima policama, izposojevalni  D 2009_PM 296
računalnik za knjižničarja s programom Šolska      knjižnica.      V knjižnici se lahko nemoteno izvajajo dejavnosti  D 2009_PM 299
tudi knjižničarjevo delo je postalo zahtevnejše.      Knjižnica      mora biti urejena tako, da je moč v množici gradiva  D 2009_PM 306
velja nabavi gradiva. Paziti je treba, da je      knjižnica      založena z literaturo z različnih predmetnih  D 2009_PM 308
od prostora, kamor gradivo postavimo. Vsaka      knjižnica      mora imeti prostor, katerega velikost je sorazmerna  D 2009_PM 314
velikost je sorazmerna s številom nalog, ki jih      knjižnica      opravlja, pa tudi s številom in potrebami potencialnih  D 2009_PM 314
Najpogostejša praksa je postavitev C (cicibanova      knjižnica)     , P (pionirska literatura) in M (mladinska literatura  D 2009_PM 320
informacijske pismenosti. Zato je prav, da ima šolska      knjižnica      sistematično in pregledno postavitev gradiva  D 2009_PM 337
močno povečale zahtevnost knjižničarjevega dela.      Knjižnica      mora biti urejena tako, da je moč v množici gradiva  D 2009_PM 353
torej ena izmed temeljnih knjižničarjevih nalog.      Knjižnica      mora biti založena z literaturo z različnih področij  D 2009_PM 355
učenci kot učitelji, najbolje ve, katero gradivo      knjižnica      potrebuje.Velikokrat se posvetuje tudi z učitelji  D 2009_PM 383
čim več gradiva, je to zmotno mišljenje. Če      knjižnica      ne odpisuje gradiva, se kmalu sooči s pomanjkanjem  D 2009_PM 391
nekateri tipi knjižnic, kot je npr. nacionalna      knjižnica,      imajo nologo, da hranijo vse gradivo.Vendar pa  D 2009_PM 392
obstajajo fizična in vsebinska merila. Vsaka      knjižnica      si pa določi svoj pravilnik ter natančne postopke  D 2009_PM 395
seboj kot tudi s splošnimi knjižnicami. Naša      knjižnica      je s splošnoizobraževalno knjižnico Ivana Potrča  D 2009_PM 410
Nevenka Poteko in Vlasta Zabukovec v reviji Šolska      knjižnica.      Z uvedbo devetletke so se tudi knjižnice dotaknile  D 2009_PM 422
katerih je učenje usmerjeno v učenca. Šolska      knjižnica      zavzema pomembno mesto pri doseganju ciljev devetletke  D 2009_PM 433
informacije. Pri tem ima prav gotovo pomembno vlogo      knjižnica.     O tem je pisala Majda Čelik.  D 2009_PM 459
aziskovanju, bolj odprt in podprt z aktualnimi viri.      Knjižnica      se povezuje z ostalimi predmeti predvsem tam  D 2009_PM 462
znanja. In če upoštevamo to dejstvo, naj bi      knjižnica      postala njeno informacijsko in kulturno središče  D 2009_PM 466
Osnovni šoli Otona Župančiča, enota Pionirska      knjižnica,      v sodelovanju s splošnimi in šolskimi knjižnicami  D 2009_PM 490
okviru bibliopedagoških ur, med počitnicami, ko je      knjižnica      odprta, pa tudi po pouku, saj zelo radi zahajajo  D 2009_PM 532
v zvezi s priznanjem. Priznanje so osnovali      Knjižnica      Otona Župančiča, Slovenska sekcija IBBY in Zveza  D 2009_PM 563
knjižnice. Z merjenjem uspešnosti se ugotovi, če je      knjižnica      pri izvajanju svojih storitev uspešna in učinkovita  D 2009_PS 2
Higher Education NUK - Narodna in univerzitetna      knjižnica      CTK -Centralna tehniška knjižnica UKM -  D 2009_PS 15
univerzitetna knjižnica CTK - Centralna tehniška      knjižnica      UKM -Univerzitetna knjižnica Maribor COBISS   D 2009_PS 16
Centralna tehniška knjižnica UKM - Univerzitetna      knjižnica      Maribor COBISS -Kooperativni bibliografski sistem  D 2009_PS 17
OCENJEVANJE KNJIŽNIČNIH IN INFORMACIJSKIH STORITEV      Knjižnica      po Modelu odličnost EFQM (www.efqm.org, 2009  D 2009_PS 100
celovite kakovosti. Politika in strategija: kako      knjižnica      uresničuje svoje poslanstvo in vizijo.Knjižnica  D 2009_PS 101
knjižnica uresničuje svoje poslanstvo in vizijo.      Knjižnica      ocenjuje, kako se v politiki in strategiji knjižnice  D 2009_PS 102
koncept celovite kakovosti. Zaposleni: kako      knjižnica      upravlja, razvija, sprošča znanje in potenciale  D 2009_PS 103
upravlja svoje notranje vire. Procesi: kako      knjižnica      določa procese, ki so bistveni za njeno delovanje  D 2009_PS 105
izboljšuje. REZULTATI: Zadovoljstvo uporabnikov: ali      knjižnica      izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, kakšno raven  D 2009_PS 106
zaposlenih do njih. Zadovoljstvo zaposlenih: kaj      knjižnica      dosega v smislu zadovoljstva zaposlenih, kako  D 2009_PS 108
zaposleni dojemajo knjižnico. Vpliv na družbo:      knjižnica      v tem merilu prepozna, kako jo dojema širša družba  D 2009_PS 109
vpliv na okolje. Ključni rezultati delovanja:      knjižnica      ugotavlja, kaj dosega glede na načrtovane dejavnosti  D 2009_PS 110
predvsem za meritve storitev in virov, brez katerih      knjižnica      ne more funkcionirati. Kot piše Susan Hanczel  D 2009_PS 114
primerjanje. Pomembno je nenehno opazovanje, saj      knjižnica      tako opazuje svoj lastni napredek.Slabost te  D 2009_PS 165
kakovost to, kar uporabnik potrebuje, ne to kar      knjižnica      meni, da potrebuje.Uporabnik je namreč tisti  D 2009_PS 182
način dostopa do virov se hitro spreminjajo in      knjižnica      mora temu slediti. - zavezanost kakovosti TQM  D 2009_PS 189
uporabe. Temeljni namen je, da s pomočjo kazalcev      knjižnica      ugotovi svoje trenutno stanje in rezultate primerja  D 2009_PS 206
dokumentacijskih in informacijskih storitev specialna      knjižnica      biti sposobna: - ugotavljati informacijske potrebe  D 2009_PS 308
morali naslednja vprašanja: - Kakšen vpliv ima      knjižnica      na izobraževanje svojih uporabnikov? - Ali uporabniki  D 2009_PS 324
obisk knjižnice izplačal? - Ali visokošolska      knjižnica      pomaga fakulteti pri privabljanju novih študentov  D 2009_PS 326
privabljanju novih študentov? - Ali specialna      knjižnica      pomaga pri delu zaposlenih v njeni matični organizaciji  D 2009_PS 327
njeni matični organizaciji? - Kakšen ugled ima      knjižnica      v svojem okolju in ali ta vpliva tudi na njeno  D 2009_PS 328
knjižnicah v Sloveniji 2.4.3.1 Univerzitetna      knjižnica      Maribor UKM se je prvič lotil samoevalvacije  D 2009_PS 337
primerljiva in sodobna osrednja univerzitetna      knjižnica.     Ugotavljanje kakovosti knjižnice je tesno povezano  D 2009_PS 338
poudarkom na zagotavljanju kakovosti UKM. 2.4.3.2      Knjižnica      Inštituta za varovanje zdravja Republike Slovenije  D 2009_PS 343
poslovati pregledneje. (Miholič, 2008) 2.4.3.3      Knjižnica      Evropskega parlamenta Leta 2003 je bila v Evropskem  D 2009_PS 347
organizacijo in kje se v procesu napredka nahajajo.      Knjižnica      Evropskega parlamenta se je odločila za "Committed  D 2009_PS 355
zelo zadovoljni z delom knjižnice. 2.4.3.4      Knjižnica      Krke, d. d. Potrebe po izboljšanju kakovosti  D 2009_PS 364
konkurenčnem boju sta kakovost proizvodov in storitev.      Knjižnica      podjetja Krka deluje po standardu ISO 9001, uvaja  D 2009_PS 367
Čuk, Berus, 2008) 2.4.3.5 Centralna tehniška      knjižnica      (metodologija BIX) Knjižnice kakovost svojih  D 2009_PS 369
vključevale knjižnice iz Avstrije, kot prva slovenska      knjižnica      pa je leta 2006 sodelovala tudi CTK.(Pušnik,  D 2009_PS 374
prihodkov). (Pušnik, Intihar, 2008, str. 157)      Knjižnica      v obdobju od 1. januarja do 31. marca izpolnjuje  D 2009_PS 377
njihovih potreb, zahtev in pričakovanj. Da bi      knjižnica      lahko dosegla zgoraj našteto, je potrebna komunikacija  D 2009_PS 394
Uspeh pa je zelo odvisen od okolja, v katerem      knjižnica      deluje.Specialne knjižnice delujejo v ožjem okolju  D 2009_PS 398
POSVETOVANJA KOT OBLIKA PERMANENTNEGA IZOBRAŽEVANJA      Knjižnica      bi morala imeti izoblikovano sliko o profilu  D 2009_PS 411
vsako uspešno ustanovo stoji uspešna specialna      knjižnica      in za njo uspešen knjižničarski strokovnjak.  D 2009_PS 432
knjižnico Gozdarskega inštituta, ki je hkrati tudi      knjižnica      Biotehniške fakultete). Slika 2: Vrsta knjižnice  D 2009_PS 475
da so uporabniki na prvem mestu in da uspešna      knjižnica      pomeni predvsem zadovoljne uporabnike. Pri vprašanj  D 2009_PS 489
modele v sklopu uporabe v matični organizaciji. 5      Knjižnica      z enim knjižničarjem. Slika 5: Poznavanje modelov  D 2009_PS 493
razmišljajo o tem, da bi jih začeli uvajati". Ena      knjižnica      je modele začela uporabljati, tri pa jih uporabljajo  D 2009_PS 497
rutinskimi opravili" (51,7 %), ter da se jim zdi "     knjižnica      premajhna" (prav tako 51,7 %), da bi bila uporaba  D 2009_PS 501
visokošolske ustanove, kamor bo spadala tudi      knjižnica.      - Knjižnica, ki deluje v okviru javnega zavoda  D 2009_PS 523

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA