Korpus bibliotekarstva

knjižnica (301-400)


vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je      knjižnica      srednje šole informacijski center šole, se mora  D 2008_KT 13
pismenost, kaj je spletno mesto, kaj je digitalna      knjižnica,      zato smo z deskriptivno metodo opredelili in  D 2008_KT 51
problema. Ker je na vsaki šoli organizirana šolska      knjižnica,      je nujno, da se v tem procesu povežejo učitelji  D 2008_KT 128
petstopenjsko lestvico pomoči, ki jo zagotavlja šolska      knjižnica      v odnosu do učenja.To lestvico so uporabili za  D 2008_KT 146
knjižnice na učenje.1 Učenci so izjavili, da šolska      knjižnica      najbolj pomaga: - pri različnih korakih iskanja  D 2008_KT 149
informacije naslednjič 92,36% Izkazalo se je, da šolska      knjižnica      najbolj vpliva na (rangirano): - pridobivanje  D 2008_KT 150
knjižničarji, ki so sami informacijsko pismeni.      Knjižnica      je najprimernejši prostor za njeno poučevanje  D 2008_KT 194
očarljivega pohištva od knjig? Motite se, kajti      knjižnica      je lahko še veliko več od zatohlega in zaprašenega  D 2008_KT 217
neprebranih klasikov ... Tatjana Njivar . 4 ŠOLSKA      KNJIŽNICA      Po mednarodni klasifikaciji knjižnic, ki jo v  D 2008_KT 218
službe (2003). V šolski zakonodaji je šolska      knjižnica      opredeljena v Zakonu o organizaciji in financiranju  D 2008_KT 225
delo v šoli, uvršča tudi knjižničarja. Šolska      knjižnica      je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami  D 2008_KT 228
uporabljati različne vire informacij. Šolska      knjižnica      v kurikulu s programom knjižnično informacijsko  D 2008_KT 246
izbora in uporabe " (Novljan, 2002, str. 12).      Knjižnica      s fizično dostopnostjo organiziranih informacijskih  D 2008_KT 305
knjižnice, berejo iz učbenikov in delovnih zvezkov.      Knjižnica      se tako uvršča med pomembne dejavnike razvoja  D 2008_KT 315
pismenosti pomembno vlogo, pri čemer sodeluje tudi      knjižnica      s programom informacijske pismenosti. Nacionalni  D 2008_KT 325
različnih življenjskih okoliščinah. Šolska      knjižnica      učence navaja na samostojno uporabo knjižnic  D 2008_KT 328
Žumer (2003, str. 83, 84) meni, "da je šolska      knjižnica      pri informacijskem opismenjevanju nenadomestljiva  D 2008_KT 336
vstopajo vsi mladi, je to za večino tudi prva      knjižnica,      s katero se srečajo in v kateri bi morali spoznati  D 2008_KT 337
knjižničar." (Žumer, 2004, str. 240) Šolska      knjižnica      je nenadomestljiva, ker posamezniku pomaga razvijati  D 2008_KT 339
pojme: internet, svetovni splet in digitalna      knjižnica.      Internet in svetovni splet Internet je pojem  D 2008_KT 347
po informacijah. Svetovni splet ni digitalna      knjižnica      in ga tako tudi ne smemo razumeti, saj informacijskim  D 2008_KT 360
uporabljamo tudi sinonim spletišče. Digitalna      knjižnica      Težave pri razumevanju in poimenovanju pomena  D 2008_KT 367
Sinonimno v praksi uporabljajo še izraze elektronska      knjižnica,      virtualna, hibridna, knjižnica brez sten, knjižnica  D 2008_KT 368
izraze elektronska knjižnica, virtualna, hibridna,      knjižnica      brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica  D 2008_KT 368
knjižnica, virtualna, hibridna, knjižnica brez sten,      knjižnica      prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna knjižnica  D 2008_KT 368
knjižnica brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway"      knjižnica,      spletna knjižnica ali "online" knjižnica. Strokovna  D 2008_KT 368
knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna      knjižnica      ali "online" knjižnica. Strokovna literatura  D 2008_KT 368
gateway" knjižnica, spletna knjižnica ali "online"      knjižnica.      Strokovna literatura prinaša mnoge definicije  D 2008_KT 368
Science iz New Yorka se sprašuje, kaj je digitalna      knjižnica      in kako jo definirati: "...na to vprašanje ni enostavnega  D 2008_KT 370
/.../. Jasne predstave o tem, kaj je digitalna      knjižnica,      zaenkrat še ni.Različne skupnosti razpravljajo  D 2008_KT 372
ni določeno. Nekateri ji rečejo 'elektronska      knjižnica'     , drugi 'virtualna knjižnica', tretji pa metaforično  D 2008_KT 375
rečejo 'elektronska knjižnica', drugi 'virtualna      knjižnica'     , tretji pa metaforično govorijo o 'knjižnici  D 2008_KT 375
knjižnici brez sten', vendar bo zmagala 'digitalna      knjižnica'     ." (Saračević, 2008) Bibliotekarska stroka obravnava  D 2008_KT 375
Kooperativni online bibliografski sistem, Digitalna      knjižnica      Univerze v Ljubljani in Dlib -Digitalna knjižnica  D 2008_KT 379
knjižnica Univerze v Ljubljani in Dlib - Digitalna      knjižnica      Slovenije. 5.2 Uporabnost spletnega mesta Tudi  D 2008_KT 380
tiskanih in elektronskih revij, na katere je      knjižnica      naročena - povezave do drugih spletnih mest  D 2008_KT 401
omogoča vpogled v knjižnično gradivo in na ta način      knjižnica      daje informacije o dostopnosti svojega gradiva  D 2008_KT 485
skupine: uporabnike seznanimo s storitvami, ki jih      knjižnica      nudi.Govorimo o dveh vrstah storitev: tradicionalne  D 2008_KT 490
oblikovanje Maribor. 6.1.1 Šolski center Celje      Knjižnica      je namenjena učencem petih srednjih šol in študentom  D 2008_KT 561
strokovne šole ter vsem zaposlenim na teh šolah.      Knjižnica      je polnopravna članica knjižnično informacijskega  D 2008_KT 562
kriteriji Nismo upoštevali. 6.1.3 Šolski center Ptuj      Knjižnica      Šolskega centra Ptuj je namenjena učencem štirih  D 2008_KT 607
V knjižnici so zaposlene štiri knjižničarke.      Knjižnica      ima na voljo 292 m? in veliko čitalnico s 40  D 2008_KT 610
voljo 292 m? in veliko čitalnico s 40 sedeži.      Knjižnica      je polnopravna članica sistema COBISS. Slika  D 2008_KT 611
nisem našla podatka o številu učencev, ki jim je      knjižnica      namenjena.Šolska knjižnica ima tri podstrani  D 2008_KT 663
učencev, ki jim je knjižnica namenjena. Šolska      knjižnica      ima tri podstrani na šolski spletni strani.Na  D 2008_KT 664
pridobivanju znanja, je pa zgolj obvestilo o tem, da ima      knjižnica      nove prostore.S tretje strani Učbeniški sklad  D 2008_KT 666
Učbeniški sklad lahko razberemo zgolj informacijo, da      knjižnica      ta sklad ima, iz sporočila, da bodo naslednje  D 2008_KT 667
kriteriji (nadomestni npr. Prisotna virtualna      knjižnica,      izjemno izvirnost, posebnost...) veliko število  D 2008_KT 784
1.10 Schulbibliothek Türmli Zollikofen Šolska      knjižnica      v švicarskem mestu se ponaša s kantonsko nagrado  D 2008_KT 784
predstavitve šole v maju. V vseh teh dejavnostih      knjižnica      aktivno sodeluje. 7.2 Programi Srednje šole za  D 2008_KT 820
Brez te luči bi bila tema Tone Kunter 7.3 Šolska      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje Maribor - SŠOM Zgodovina  D 2008_KT 841
prostore bili stalnica do izgradnje nove šole.      Knjižnica      se je selila iz enega neprimernega prostora v  D 2008_KT 842
svetel in prijazen prostor, ki meri 200 m?.      Knjižnica      deluje v dveh nivojih.V pritličju je izposoja  D 2008_KT 844
izbira barve za pohištvo sta vplivala na to, da je      knjižnica      postala sproščujoče okolje za učence in profesorje  D 2008_KT 847
-      Knjižnica      danes uporabniku predstaviti poslanstvo knjižnice  D 2008_KT 1040
podatki o gradivih, do katerih omogoča šolska      knjižnica      dostop.Uporabniki lahko dostopajo do lokalnega  D 2008_KT 1051
katerem uporabniki iščejo gradivo, ki ga hrani      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje Maribor.Učenci bodo  D 2008_KT 1053
pregled izposojenega gradiva, rezervacije COBISS-      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje je pridružena članica  D 2008_KT 1057
zaposlene v knjižnici. Konverzija iz programa Šolska      knjižnica      v COBISS žal še ni bila uspešno izpeljana v nobeni  D 2008_KT 1059
- Digitalna      knjižnica      Slovenije je spletni portal za dostop do slovenskega  D 2008_KT 1070
vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je      knjižnica      srednje šole informacijski center šole, se mora  D 2008_KT 1120
digitalne pismenosti je pomembna naloga, ki jo šolska      knjižnica      rešuje na različne načine.Eden od korakov pri  D 2008_KT 1121
prav s pomočjo knjižnice, po drugi strani pa      knjižnica      skupaj z drugimi ustvarjalnimi silami kulturo  D 2009_KD 38
razmišljanja. Smisel svojega obstoja najde      knjižnica      v uporabniku in ne sama v sebi. Uporabnik je  D 2009_KD 42
in deluje. Zato je bistvenega pomena, da ima      knjižnica      odprta vrata tudi za tiste uporabnike, ki še  D 2009_KD 44
otrokom pojasnimo pojme knjiga, knjižničar in      knjižnica.     Skupaj z otroki iščemo razlike med knjižnico in  D 2009_KD 65
obisku knjižnice in vseh njenih dejavnosti, ki jih      knjižnica      pripravlja za predšolske otroke.Za otroke pripravimo  D 2009_KD 75
vzgajanju kulturnega kapitala predšolskega otroka      Knjižnica      je kulturna in vzgojna ustanova, ki po drugačni  D 2009_KD 137
otroka je s knjigo in za knjigo vzgajati otroke.      Knjižnica      otroka postopno oblikuje v bralca ter uporabnika  D 2009_KD 141
uporabnikom. Pri izboru gradiva mora splošna      knjižnica      upoštevati: - otrokovo starost, - otrokove razvojne  D 2009_KD 152
knjižnice v domačem okolju. Dejavnosti, ki jih ponuja      knjižnica,      so mnogokrat tiste, ki pritegnejo v knjižnico  D 2009_KD 162
bralne interese in želje mladih uporabnikov.      Knjižnica      si želi imeti tako širok izbor gradiva, da bi  D 2009_KD 218
ponudbo in pravilno izbiro knjižničnega gradiva bo      knjižnica      v predšolskem otroku zbudila zanimanje za knjige  D 2009_KD 222
obisk knjižnice? * Katere dejavnosti, ki jih      knjižnica      nudi, so se udeležili? * Katere sociološke vidike  D 2009_KD 325
priročniki) ter leposlovnih knjig (pravljice), ker je      knjižnica      zelo lepa in bogato založena s knjigami, ker  D 2009_KD 396
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica.      Za obisk v knjižnici pa se starši pogosteje kot  D 2009_KD 397
PREDŠOLSKIM OTROKOM PONUJA SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNA      KNJIŽNICA,      VAS IN VAŠEGA OTROKA NAJBOLJ PRITEGNEJO? ( S  D 2009_KD 400
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica,      za predšolske otroke med vzgojitelji dobro poznane  D 2009_KD 405
DEJAVNOSTI, KI JIH NUDI SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNA      KNJIŽNICA      PREDŠOLSKI OTROKOM, STE SE ŽE UDELEŽILI? Iz  D 2009_KD 413
lutkovnih predstavah in ostalih dejavnostih, ki jih      knjižnica      ponuja. Le (1) vzgojiteljica je prepričana, da  D 2009_KD 449
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica.      Vzpodbuden pa je tudi rezultat, da se starši  D 2009_KD 522
spodbudila vzgojiteljica. Med dejavnostmi, ki jih      knjižnica      ponuja tako vzgojiteljem kot staršem predšolskih  D 2009_KD 526
izbiri gradiva kot pri dejavnostih, ki mu jih      knjižnica      ponuja.Malce nenavaden podatek je odgovor ene  D 2009_KD 559
centralizacije informacijskega sistema v javnem zavodu      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka.V prvem delu je opisano  D 2009_MB 2
oblikovati boljšo ponudbo storitev za uporabnike.      Knjižnica      bi se morala vsakega posega v svoj informacijski  D 2009_MB 17
tehnološkem smislu, deluje kot samostojni individuum.      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka je zaradi svoje sicer  D 2009_MB 29
INFRASTRUKTURE Organizacija, ki se danes imenuje      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka je začela delovati  D 2009_MB 33
svetovnega spleta in on-line knjižničnih katalogov.      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka je vključena v vseslovensko  D 2009_MB 36
drugih podatkov. Na avtomatizirano izposojo je      knjižnica      prešla leta 1992.Uporabili so programsko opremo  D 2009_MB 50
splošnih knjižnic in njihovo vključitev v COBISS.      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka je postala polnopravna  D 2009_MB 56
STANJA INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE ORGANIZACIJE      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka je javni zavod z osrednjo  D 2009_MB 59
dodatni razdelilniki, kjer je to potrebno. Ker je      knjižnica      vključena tudi v slovensko mrežo e-točk, je organizacija  D 2009_MB 78
(MMC) in WLAN-i (RIS, 2009). 3.1. OSREDNJA      KNJIŽNICA      V ŠKOFJI LOKI Slika 1: Informacijska infrastruktura  D 2009_MB 81
3.2. DISLOCIRANA IZPOSOJEVALIŠČA      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka ima dislocirana izposojevališča  D 2009_MB 92
tunel komunikacij, tako imenovani protokol VPN.      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka in njena izposojevališča  D 2009_MB 114
preglednost in varnost omrežja (Intel, 2009).      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka bo morala kupiti licenco  D 2009_MB 131
postavitvijo informacijske infrastrukture je      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka s podružnicami pridobila  D 2009_MB 300
centralizacije informacijske infrastrukture, bi      knjižnica      morala kupiti primerno strojno opremo, in sicer  D 2009_MB 306
informacijsko centralizacijo v javnem zavodu      Knjižnica      Ivana Tavčarja Škofja Loka in njenih podružnicah  D 2009_MB 316
hitrosti prenosa informacij znotraj organizacije.      Knjižnica      bi s centralizacijo svojega informacijskega sistema  D 2009_MB 325

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA