Korpus bibliotekarstva
nimajo samo teoretičnega, | ampak | tudi vse večji uporabni | DD 1998_JP 96 |
z zgoščenke (CD-ROM), | ampak | gre izključno za problem | DD 1998_JP 251 |
kvalitete znanstvenih objav, | ampak | da bi spodbudili njeno | DD 1998_JP 280 |
kvalifikacijsko sredstvo, | ampak | rabijo za diskvalifikacijo | DD 1998_JP 305 |
razvoju ne prispevajo | ampak | le uporabljajo znanstvene | DD 1998_JP 484 |
ozkem pomenu te besede, | ampak | tudi za bibliotekarje | DD 1998_JP 566 |
Vendar ne samo zanje, | ampak | tudi za druge vede, saj | DD 1998_JP 796 |
edini motiv tega pojava, | ampak, | bi ga bilo treba podrobneje | DD 1998_JP 1690 |
rezultat jezikovnih zaprek, | ampak | da pri tem obstajajo tudi | DD 1998_JP 1778 |
podatkov o uporabi gradiva, | ampak | je združila različna merila | DD 1998_JP 2445 |
posebej omenjali tehničnih, | ampak | predvsem vsebinske.Verjetno | DD 1998_JP 2578 |
knjige ne le v Grčiji, | ampak | po vsem grškem svetu | DD 2000_DF 258 |
Ciceronova dela razmnožena, | ampak | tudi daje bil eden najpomemnejših | DD 2000_DF 265 |
knjižnice le s prepisovanjem, | ampak | je bilo med njimi tudi | DD 2000_DF 321 |
kartuzijanskih knjižnicah, | ampak | so bila vmes tudi dela | DD 2000_DF 338 |
vzgajali le bodočih redovnic, | ampak | tudi dekleta, ki so za | DD 2000_DF 400 |
zadovoljevali le svojih potreb, | ampak | so s prepisi zalagali | DD 2000_DF 413 |
popotnico le knjižni zaklad, | ampak | je za rast tega fonda | DD 2000_DF 414 |
le formalne izobrazbe, | ampak | so se tu srečali tudi | DD 2000_DF 433 |
zgolj z vezavo knjig, | ampak | so pogosto skrbeli tudi | DD 2000_DF 495 |
le v nemških deželah, | ampak | tudi drugod po Evropi | DD 2000_DF 641 |
niso bili le gospodarski, | ampak | tudi družabni dogodek | DD 2000_DF 652 |
osnovni verski vzgoji, | ampak | tudi razvedrilu, praktičnim | DD 2000_DF 693 |
uporabljali le njihovi lastniki, | ampak | so pogosto krožile, brali | DD 2000_DF 702 |
le tiskar in založnik, | ampak | tudi avtor predgovorov | DD 2000_DF 742 |
prodajal le svojih tiskov, | ampak | tudi druge katoliške publikacije | DD 2000_DF 874 |
knjige, a ne le slovenske, | ampak | tudi nemške in latinske | DD 2000_DF 914 |
Mayr pa ni bil le tiskar, | ampak | seje uveljavil tudi kot | DD 2000_DF 1072 |
namenjeni zdravnikom, | ampak | predvsem laikom.Poleg | DD 2000_DF 1138 |
za postavitev tiskarne, | ampak | sem tudi svojo knjigarno | DD 2000_DF 1190 |
pomembna le zaradi vsebine, | ampak | je zelo zanimiva tudi | DD 2000_DF 1408 |
Zois pa ni bil le mecen, | ampak | tudi lastnik ene največjih | DD 2000_DF 1612 |
tiskal le za svojo založbo, | ampak | tudi za druge založnike | DD 2000_DF 1640 |
utečeno delo tiskarne, | ampak | je kot tiskar, založnik | DD 2000_DF 1866 |
številčnosti in raznolikosti, | ampak | tudi zaradi aktualnosti | DD 2000_DF 2143 |
zalogi najbrž ni padlo, | ampak | je naraslo.Kje so bila | DD 2000_DF 2195 |
zgodovino knjigotrštva, | ampak | ima tudi širši kulturnozgodovinski | DD 2000_DF 2423 |
domneve niso potrdile, | ampak | celo, da obstajajo velike | DD 2007_VP 1619 |
računalnike uporabljajo redno, | ampak | še niso imeli izkušenj | D 2004_KA 170 |
razumeti človeške zmožnosti, | ampak | jih je potrebno tudi spoštovati | D 2004_VD 77 |
zaposluje iz trenutnih potreb, | ampak | na zalogo. Poskrbi, da | D 2004_VD 180 |
kandidatov za zaposlitev, | ampak | tudi sredstvo predstavljanja | D 2004_VD 657 |
ni popolnoma prenehala, | ampak | je v nekaterih knjižnicah | D 2005_KM 42 |
potekala v realnem času | ampak | paketno.Program in podatke | D 2005_KM 70 |
luknjanih knjižnih kartic, | ampak | so podatke o uporabnikih | D 2005_KM 76 |
praviloma ni samo sebi namen, | ampak | ima pred seboj cilj, ki | D 2005_KM 215 |
tovrstnih senzorskih vrat, | ampak | varnostna vrata, ki delujejo | D 2005_KM 420 |
izposoje in vračanja gradiva, | ampak | analizirati trenutno stanje | D 2005_KM 485 |
posameznikova mlada leta, | ampak | mora imeti posameznik | D 2006_FM 65 |
svobodne izbire posameznika | ampak | postaja nujnost.Če želimo | D 2006_FM 85 |
šolah in na univerzah | ampak | tudi v drugih oblikah | D 2006_FM 91 |
pridobimo enkrat za vselej, | ampak | ga moramo v družbi, ki | D 2006_FM 107 |
moremo gledati izolirano | ampak | v okviru širših sprememb | D 2006_FM 214 |
biti omejeno le na mlade, | ampak | se mora razširiti tudi | D 2006_FM 408 |
predstavlja več ovire | ampak | ravno nasprotno problem | D 2006_FM 568 |
najti dovolj informacij | ampak | v sposobnosti izbire naj | D 2006_FM 569 |
kako najti informacije, | ampak | jim pomagati izbrati in | D 2006_FM 571 |
slabši v fazi učenja, | ampak | bolj v fazi uporabe.Posameznik | D 2006_FM 755 |
izobraževanje po lastni želji, | ampak | so v to prisiljeni neposredno | D 2006_FM 789 |
z lahkoto izboljšati, | ampak | je potrebno dolgo in sistematično | D 2006_FM 827 |
mišljena le vsebina znanja, | ampak | tudi izbire vedenja, načinov | D 2006_FM 888 |
rezultat ni novo znanje | ampak | utrjeno obstoječe razumevanje | D 2006_FM 899 |
ki ni vsiljen od zunaj, | ampak | nastane kot plod lastnih | D 2006_FM 967 |
primanjkuje le študentom, | ampak | tudi knjižničarjem, zato | D 2006_FM 1118 |
zasuti z množico informacij | ampak | moramo biti kratki in | D 2006_FM 1345 |
v direktno poučevanje | ampak | usmerjajo napor v podporo | D 2006_FM 1351 |
ostati pri splošnem opisu, | ampak | razdeliti uporabnike v | D 2006_FM 1364 |
zanašamo na stereotipe, | ampak | upoštevamo jasno zbrane | D 2006_FM 1379 |
izvajalec izobraževanja, | ampak | je bolje, da odrasli znanje | D 2006_FM 1479 |
predstavlja vedno samo prednosti | ampak | lahko ta proces tudi ovira | D 2006_FM 1497 |
nepopisan list papirja", | ampak | da imajo že izoblikovano | D 2006_FM 1498 |
ne morejo naučiti sami, | ampak | so sad sistematičnega | D 2006_FM 1535 |
pri enkratnem dogodku, | ampak | mora potekati neprestano | D 2006_FM 1553 |
odrasli študentje na splošno | ampak | moramo opredeliti tudi | D 2006_FM 1641 |
določene oblike dela, | ampak | jim moramo pomagati, da | D 2006_FM 1875 |
najti dovolj informacij, | ampak | preveč informacij, ki | D 2006_FM 1917 |
visokošolski ustanovi, | ampak | so prevzeli druge vloge | D 2006_FM 1927 |
korektno postopanje s snovjo, | ampak | tudi že kako novo spoznanje | D 2006_PP 488 |
le najbolj kratkoročno, | ampak | tudi z drugih stališč | D 2007_GZ 101 |
zadostuje le znanje (kaj), | ampak | so potrebne veščine, sposobnost | D 2007_GZ 224 |
nam delo samo olajša, | ampak | nam nudi tudi večjo preglednost | D 2007_MA 11 |
ne moremo zaključiti, | ampak | moramo za reklamirane | D 2007_MA 156 |
znanja in informacij, | ampak | v postavitvi svetišča | D 2007_MA 277 |
nastajalo v zadnjih mesecih, | ampak | se je v resnici gradilo | D 2007_MT 13 |
obogatijo svoje kataloge, | ampak | gre pravzaprav za nujo | D 2007_MT 81 |
uporabnike v knjižnico, | ampak | kako lahko knjižnica pride | D 2007_MT 83 |
tehničnih specifikacijah, | ampak | se nanaša na spremembe | D 2007_MT 106 |
tehnologij in storitev | ampak | gre predvsem za šest močnih | D 2007_MT 114 |
obrača več na strokovnjake, | ampak | v duhu moči množic zaupa | D 2007_MT 156 |
pogovora tehnologija, | ampak | način razmišljanja in | D 2007_MT 163 |
pri iskanju »ne misli, | ampak | samo klika« na tisto, | D 2007_MT 244 |
ali predmetnih oznak, | ampak | preprosto vpišejo enostavne | D 2007_MT 269 |
določene karakteristike | ampak | tudi samo izvedbo.Za ta | D 2007_MT 329 |
pri knjižnem gradivu, | ampak | tudi pri avdiovizualnem | D 2007_MT 371 |
končnega seznama zadetkov, | ampak | uporabniku večkrat najprej | D 2007_MT 409 |
določenega uporabnika, | ampak | zadnje poizvedbe, ki so | D 2007_MT 422 |
opredeljujejo le vsebine, | ampak | tudi mnenja uporabnikov | D 2007_MT 425 |
vsebujejo le besede čokolada, | ampak | tudi besedo kuharska knjiga | D 2007_MT 457 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |