Korpus bibliotekarstva

besedil (574)


zgodovinske knjige). Nekaj      besedil      v drugih jezikih je bilo  DD 2000_DF 1444
njegovo tiskanje slovenskih      besedil.     Trije ponatisi zbirk nedeljskih  DD 2000_DF 1542
natisnil več dramskih      besedil      ([ . . .]). Ignac Merk  DD 2000_DF 1840
zbirko nemških dramskih      besedil      ([ .. .]). Na zalogi je  DD 2000_DF 1845
Precej je bilo odrskih      besedil,      od manj znanih pa vse  DD 2000_DF 2009
je cela vrsta odrskih      besedil.     Kupili so lahko zbirko  DD 2000_DF 2225
števila identičnih izvodov      besedil      namesto prepisov.Pred  DD 2005_KM 297
rokopisov ali prepisov daljših      besedil.     S pismi so raziskovalci  DD 2005_KM 298
interpretacija navajanih      besedil      (Grafton, 1998).Te značilnosti  DD 2005_KM 438
opravil, npr. urejanje      besedil,      preglednic, - brskanje  DD 2007_VP 90
internet, urejevalnikov      besedil,      sistemov za poizvedovanje  DD 2007_VP 92
tudi dostop do celotnih      besedil      dokumentov.Pri proučevanju  DD 2007_VP 850
omogoča dostop do celotnih      besedil      člankov iz serijskih publikacij  DD 2007_VP 946
za ponudnika celotnih      besedil      člankov iz serijskih publikacij  DD 2007_VP 969
formate zadetkov, celotnih      besedil      pa ne.To je gotovo značilnosti  DD 2007_VP 1478
omogoča pošiljanja celotnih      besedil      zadetkov po elektronski  DD 2007_VP 1498
onemogočeno pošiljanje celotnih      besedil      po elektronski pošti v  DD 2007_VP 1679
programe, npr. urejevalnik      besedil,      ter branje na zaslonu  DD 2007_VP 1885
dokumentov v urejevalnike      besedil.     Zanimivo je, da je bilo  DD 2007_VP 1894
gre pri iskanju celotnih      besedil      večinoma za usmerjenost  DD 2007_VP 2016
prenašanje v urejevalnike      besedil      za nadaljnje urejanje  DD 2007_VP 2250
več formatov celotnega      besedil.     Zato tudi ne moremo govoriti  DD 2007_VP 2373
omogočeno v pregledovalniku      besedil      Acrobat Reader ali v predogledu  D 2004_KA 852
tiskanja v urejevalniku      besedil      Microsoft Word), kar pa  D 2004_KA 852
od 53) in urejevalnika      besedil      (84,9% oz. 45 od 53).  D 2004_VD 1454
klepetalnice ter za pisanje      besedil.     Kar 73 odstotkov pa jih  D 2006_FM 702
podatkov, ponudniki polnih      besedil      itn.(Spletno učenje, 2005  D 2006_FM 1340
strokovnih in znanstvenih      besedil      s poudarkom na uporabi  D 2006_PP 20
naslednje funkcijske zvrsti      besedil:        D 2006_PP 140
Uporabnostni namen publicističnih      besedil      je posredovanje najrazličnejših  D 2006_PP 148
Uporabnostni namen publicistični      besedil      ni le posredovanje, pač  D 2006_PP 156
značilnost strokovnih      besedil      je, da so spoznavno naravnana  D 2006_PP 166
Namen takšnih      besedil      je predvsem v objektivnem  D 2006_PP 168
Ločimo več vrst strokovnih      besedil.        D 2006_PP 170
Prav zato je jezik teh      besedil      zelo blizu publicističnemu  D 2006_PP 178
zajemajo širše področje      besedil,      namenjenih široki strokovni  D 2006_PP 186
strokovnih in znanstvenih      besedil      Kot navaja Kobeja (2002  D 2006_PP 194
znanstvena besedila od ostalih      besedil      razlikujejo po več značilnostih  D 2006_PP 194
Spročilni namen strokovnih      besedil      je predvsem posredovanje  D 2006_PP 196
ko je namen znanstvenih      besedil      poleg omenjenega tudi  D 2006_PP 196
Vsebina strokovnih      besedil      se vedno nanaša na neko  D 2006_PP 198
zato so naslovniki teh      besedil      strokovnjaki posameznih  D 2006_PP 198
strokovnih in znanstvenih      besedil,      prav zaradi nje ta besedila  D 2006_PP 204
strokovnih in znanstvenih      besedil      je poleg njihove oblike  D 2006_PP 212
Avtorji      besedil      morajo, ne glede na to  D 2006_PP 214
slogom določene zvrsti      besedil,      ki je bolj ali manj predpisana  D 2006_PP 222
značilnosti strokovnih      besedil      so po Bajtu (1993, 90  D 2006_PP 224
pri pisanju znanstvenih      besedil,      kjer avtor "s pomočjo  D 2006_PP 226
Sestavni del znanstvenih      besedil      so poleg besednih znakov  D 2006_PP 228
še posebej umetnostnih      besedil,      že kar prepoznaven, se  D 2006_PP 230
strokovnih in znanstvenih      besedil      postavlja vprašanje o  D 2006_PP 230
tudi pisci strokovnih      besedil      najti pravo mero.   D 2006_PP 234
strokovnih in znanstvenih      besedil.        D 2006_PP 258
Ker pisci strokovnih      besedil      pri svojem delu ne navajajo  D 2006_PP 264
Priročniku za pisce strokovnih      besedil      (2001, 52) ta stil privzel  D 2006_PP 420
značilnosti strokovnih      besedil.        D 2006_PP 452
Priročnik za pisce strokovnih      besedil:      znanstveni aparat (2001  D 2006_PP 685
za pisanje strokovnih      besedil.        D 2006_PP 687
najznačilnejši lastnosti strokovnih      besedil,      študentje pa se z njima  D 2006_PP 809
prvine pisanja strokovnih      besedil,      in da naj bi posamezne  D 2006_PP 817
programov za urejanje      besedil.        D 2006_PP 1015
Delo z urejevalniki      besedil      piscu omogoča veliko fleksibilnost  D 2006_PP 1017
najznačilnejšo lastnost strokovnih      besedil.        D 2006_PP 1065
poznavanje dela z urejevalniki      besedil,      z različnimi bazami podatkov  D 2007_GZ 246
omogočila lažje dodajanje      besedil,      slik in video posnetkov  D 2007_MT 116
omogočajo dostop do polnih      besedil      oziroma avdio in video  D 2007_MT 331
pri tvorjenju pisnih      besedil      in branju izberejo učinkovite  D 2008_KT 327
prepoznavajo sporočilnost      besedil      v različnih medijih,   D 2008_KT 327
- elektronske zbirke      besedil      in člankov - zabavne  D 2008_KT 487
oblikovanje črk, pisav,      besedil"     . Repovš (1995, str. )  D 2008_KT 900
slovenskih leposlovnih      besedil      -E-časopisi -   D 2008_KT 1074
o razmišljajo o piscih      besedil,      njihovih stilih, prepričanjih  D 2009_PM 86
prebirajo razne vrste      besedil      na različne načine, o  D 2009_PM 86
pri branju pripovednih      besedil      pozorno opazujejo dogajalno  D 2009_PM 86
branje učencu primernih      besedil.     V prvem triletju osnovne  D 2009_PM 139
ko se človek s pomočjo      besedil      odpravi na potep v prijeten  D 2009_SS 130
literature ustrezno "ponudbo"      besedil.     Poleg čustveno motivacijskih  D 2009_SS 160
razumevanje prebranih      besedil.     Pečjakova navaja, da je  D 2009_SS 189
učence k branju vseh vrst      besedil      - tako umetnostnih kot  D 2009_SS 293
zmožnost uporabe vseh      besedil,      skladno z njihovimi nameni  D 2009_SS 322
umetnostnih in neumetnostnih      besedil      in tako spoznavajo različne  D 2009_SS 330
literarnega branja raznovrstnih      besedil      na vseh spoznavno sprejemnih  D 2009_SS 375
raznovrstnih literarnih      besedil,      ki ponujajo bralcu "vrata  D 2009_SS 376
medsebojna primerljivost      besedil,      zlasti po idejno tematski  D 2009_SS 379
sprašujejo o zanimivosti      besedil      za dijake, potem pa se  D 2009_SS 384
in vrednotenja vsebine      besedil.      Strokovnjaki za branje  D 2009_SS 393
in vrednotenja vsebine      besedil.      Raziskovalna vprašanja  D 2009_SS 407
odnos do branja in izbor      besedil      pri otroku močno vplivajo  D 2009_SS 559
interpretacijah maturitetnih      besedil.      Vsako umetnostno besedilo  D 2009_SS 704
interpretacijah maturitetnih      besedil      glede na spol. Iz tabele  D 2009_SS 710
interpretacije maturitetnih      besedil.     Kljub temu pa se več deklet  D 2009_SS 711
interpretacijah maturitetnih      besedil      glede na oceno. Med uspešnim  D 2009_SS 713
vključuje v interpretacije      besedil.      TABELA 47: Sodelovanje  D 2009_SS 715
interpretacijah maturitetnih      besedil      - tisti, ki se VEDNO vključujejo  D 2009_SS 716
interpretacijah maturitetnih      besedil      - tisti, ki se NIKOLI  D 2009_SS 720
interpretacije maturitetnih      besedil.     Deklet, ki se (vedno) vključijo  D 2009_SS 831
obvladovanju prebranih      besedil      ter k učinkovitejši bralni  D 2009_SS 860
bolj podrobno analizo      besedil,      kjer bi lahko spoznali  D 2009_SS 900

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA