Korpus bibliotekarstva
zgodovinske knjige). Nekaj | besedil | v drugih jezikih je bilo | DD 2000_DF 1444 |
njegovo tiskanje slovenskih | besedil. | Trije ponatisi zbirk nedeljskih | DD 2000_DF 1542 |
natisnil več dramskih | besedil | ([ . . .]). Ignac Merk | DD 2000_DF 1840 |
zbirko nemških dramskih | besedil | ([ .. .]). Na zalogi je | DD 2000_DF 1845 |
Precej je bilo odrskih | besedil, | od manj znanih pa vse | DD 2000_DF 2009 |
je cela vrsta odrskih | besedil. | Kupili so lahko zbirko | DD 2000_DF 2225 |
števila identičnih izvodov | besedil | namesto prepisov.Pred | DD 2005_KM 297 |
rokopisov ali prepisov daljših | besedil. | S pismi so raziskovalci | DD 2005_KM 298 |
interpretacija navajanih | besedil | (Grafton, 1998).Te značilnosti | DD 2005_KM 438 |
opravil, npr. urejanje | besedil, | preglednic, - brskanje | DD 2007_VP 90 |
internet, urejevalnikov | besedil, | sistemov za poizvedovanje | DD 2007_VP 92 |
tudi dostop do celotnih | besedil | dokumentov.Pri proučevanju | DD 2007_VP 850 |
omogoča dostop do celotnih | besedil | člankov iz serijskih publikacij | DD 2007_VP 946 |
za ponudnika celotnih | besedil | člankov iz serijskih publikacij | DD 2007_VP 969 |
formate zadetkov, celotnih | besedil | pa ne.To je gotovo značilnosti | DD 2007_VP 1478 |
omogoča pošiljanja celotnih | besedil | zadetkov po elektronski | DD 2007_VP 1498 |
onemogočeno pošiljanje celotnih | besedil | po elektronski pošti v | DD 2007_VP 1679 |
programe, npr. urejevalnik | besedil, | ter branje na zaslonu | DD 2007_VP 1885 |
dokumentov v urejevalnike | besedil. | Zanimivo je, da je bilo | DD 2007_VP 1894 |
gre pri iskanju celotnih | besedil | večinoma za usmerjenost | DD 2007_VP 2016 |
prenašanje v urejevalnike | besedil | za nadaljnje urejanje | DD 2007_VP 2250 |
več formatov celotnega | besedil. | Zato tudi ne moremo govoriti | DD 2007_VP 2373 |
omogočeno v pregledovalniku | besedil | Acrobat Reader ali v predogledu | D 2004_KA 852 |
tiskanja v urejevalniku | besedil | Microsoft Word), kar pa | D 2004_KA 852 |
od 53) in urejevalnika | besedil | (84,9% oz. 45 od 53). | D 2004_VD 1454 |
klepetalnice ter za pisanje | besedil. | Kar 73 odstotkov pa jih | D 2006_FM 702 |
podatkov, ponudniki polnih | besedil | itn.(Spletno učenje, 2005 | D 2006_FM 1340 |
strokovnih in znanstvenih | besedil | s poudarkom na uporabi | D 2006_PP 20 |
naslednje funkcijske zvrsti | besedil: | D 2006_PP 140 | |
Uporabnostni namen publicističnih | besedil | je posredovanje najrazličnejših | D 2006_PP 148 |
Uporabnostni namen publicistični | besedil | ni le posredovanje, pač | D 2006_PP 156 |
značilnost strokovnih | besedil | je, da so spoznavno naravnana | D 2006_PP 166 |
Namen takšnih | besedil | je predvsem v objektivnem | D 2006_PP 168 |
Ločimo več vrst strokovnih | besedil. | D 2006_PP 170 | |
Prav zato je jezik teh | besedil | zelo blizu publicističnemu | D 2006_PP 178 |
zajemajo širše področje | besedil, | namenjenih široki strokovni | D 2006_PP 186 |
strokovnih in znanstvenih | besedil | Kot navaja Kobeja (2002 | D 2006_PP 194 |
znanstvena besedila od ostalih | besedil | razlikujejo po več značilnostih | D 2006_PP 194 |
Spročilni namen strokovnih | besedil | je predvsem posredovanje | D 2006_PP 196 |
ko je namen znanstvenih | besedil | poleg omenjenega tudi | D 2006_PP 196 |
Vsebina strokovnih | besedil | se vedno nanaša na neko | D 2006_PP 198 |
zato so naslovniki teh | besedil | strokovnjaki posameznih | D 2006_PP 198 |
strokovnih in znanstvenih | besedil, | prav zaradi nje ta besedila | D 2006_PP 204 |
strokovnih in znanstvenih | besedil | je poleg njihove oblike | D 2006_PP 212 |
Avtorji | besedil | morajo, ne glede na to | D 2006_PP 214 |
slogom določene zvrsti | besedil, | ki je bolj ali manj predpisana | D 2006_PP 222 |
značilnosti strokovnih | besedil | so po Bajtu (1993, 90 | D 2006_PP 224 |
pri pisanju znanstvenih | besedil, | kjer avtor "s pomočjo | D 2006_PP 226 |
Sestavni del znanstvenih | besedil | so poleg besednih znakov | D 2006_PP 228 |
še posebej umetnostnih | besedil, | že kar prepoznaven, se | D 2006_PP 230 |
strokovnih in znanstvenih | besedil | postavlja vprašanje o | D 2006_PP 230 |
tudi pisci strokovnih | besedil | najti pravo mero. | D 2006_PP 234 |
strokovnih in znanstvenih | besedil. | D 2006_PP 258 | |
Ker pisci strokovnih | besedil | pri svojem delu ne navajajo | D 2006_PP 264 |
Priročniku za pisce strokovnih | besedil | (2001, 52) ta stil privzel | D 2006_PP 420 |
značilnosti strokovnih | besedil. | D 2006_PP 452 | |
Priročnik za pisce strokovnih | besedil: | znanstveni aparat (2001 | D 2006_PP 685 |
za pisanje strokovnih | besedil. | D 2006_PP 687 | |
najznačilnejši lastnosti strokovnih | besedil, | študentje pa se z njima | D 2006_PP 809 |
prvine pisanja strokovnih | besedil, | in da naj bi posamezne | D 2006_PP 817 |
programov za urejanje | besedil. | D 2006_PP 1015 | |
Delo z urejevalniki | besedil | piscu omogoča veliko fleksibilnost | D 2006_PP 1017 |
najznačilnejšo lastnost strokovnih | besedil. | D 2006_PP 1065 | |
poznavanje dela z urejevalniki | besedil, | z različnimi bazami podatkov | D 2007_GZ 246 |
omogočila lažje dodajanje | besedil, | slik in video posnetkov | D 2007_MT 116 |
omogočajo dostop do polnih | besedil | oziroma avdio in video | D 2007_MT 331 |
pri tvorjenju pisnih | besedil | in branju izberejo učinkovite | D 2008_KT 327 |
prepoznavajo sporočilnost | besedil | v različnih medijih, | D 2008_KT 327 |
- elektronske zbirke | besedil | in člankov - zabavne | D 2008_KT 487 |
oblikovanje črk, pisav, | besedil" | . Repovš (1995, str. ) | D 2008_KT 900 |
slovenskih leposlovnih | besedil | -E-časopisi - | D 2008_KT 1074 |
o razmišljajo o piscih | besedil, | njihovih stilih, prepričanjih | D 2009_PM 86 |
prebirajo razne vrste | besedil | na različne načine, o | D 2009_PM 86 |
pri branju pripovednih | besedil | pozorno opazujejo dogajalno | D 2009_PM 86 |
branje učencu primernih | besedil. | V prvem triletju osnovne | D 2009_PM 139 |
ko se človek s pomočjo | besedil | odpravi na potep v prijeten | D 2009_SS 130 |
literature ustrezno "ponudbo" | besedil. | Poleg čustveno motivacijskih | D 2009_SS 160 |
razumevanje prebranih | besedil. | Pečjakova navaja, da je | D 2009_SS 189 |
učence k branju vseh vrst | besedil | - tako umetnostnih kot | D 2009_SS 293 |
zmožnost uporabe vseh | besedil, | skladno z njihovimi nameni | D 2009_SS 322 |
umetnostnih in neumetnostnih | besedil | in tako spoznavajo različne | D 2009_SS 330 |
literarnega branja raznovrstnih | besedil | na vseh spoznavno sprejemnih | D 2009_SS 375 |
raznovrstnih literarnih | besedil, | ki ponujajo bralcu "vrata | D 2009_SS 376 |
medsebojna primerljivost | besedil, | zlasti po idejno tematski | D 2009_SS 379 |
sprašujejo o zanimivosti | besedil | za dijake, potem pa se | D 2009_SS 384 |
in vrednotenja vsebine | besedil. | Strokovnjaki za branje | D 2009_SS 393 |
in vrednotenja vsebine | besedil. | Raziskovalna vprašanja | D 2009_SS 407 |
odnos do branja in izbor | besedil | pri otroku močno vplivajo | D 2009_SS 559 |
interpretacijah maturitetnih | besedil. | Vsako umetnostno besedilo | D 2009_SS 704 |
interpretacijah maturitetnih | besedil | glede na spol. Iz tabele | D 2009_SS 710 |
interpretacije maturitetnih | besedil. | Kljub temu pa se več deklet | D 2009_SS 711 |
interpretacijah maturitetnih | besedil | glede na oceno. Med uspešnim | D 2009_SS 713 |
vključuje v interpretacije | besedil. | TABELA 47: Sodelovanje | D 2009_SS 715 |
interpretacijah maturitetnih | besedil | - tisti, ki se VEDNO vključujejo | D 2009_SS 716 |
interpretacijah maturitetnih | besedil | - tisti, ki se NIKOLI | D 2009_SS 720 |
interpretacije maturitetnih | besedil. | Deklet, ki se (vedno) vključijo | D 2009_SS 831 |
obvladovanju prebranih | besedil | ter k učinkovitejši bralni | D 2009_SS 860 |
bolj podrobno analizo | besedil, | kjer bi lahko spoznali | D 2009_SS 900 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |