Korpus bibliotekarstva

knjižnica (201-300)


šele odpre seznam zadetkov (slika 23). če ima      knjižnica      več različnih izdaj določene knjige, so vse združene  D 2007_MT 414
knjižnic v Michiganu. 6.1.3 Queens Library Splošna      knjižnica      Queens 18 je v svoj katalog marca 2006 implementirala  D 2007_MT 445
knjige«, »glasba« in »filmi« se pojavijo rubrike »     knjižnica      priporoča«, »nove izdaje« in »najbolj popularni  D 2007_MT 467
participacije uporabnikov pri ustvarjanju vsebin, je pa      knjižnica      vključena v skupni projekt treh knjižnic »Summer  D 2007_MT 481
poizvedbi z nič zadetki Znotraj hitrega iskanja      knjižnica      tudi obvešča uporabnike o novostih v zvezi s  D 2007_MT 493
Znotraj bookspace dela spletne strani pa ima      knjižnica      tudi blog, na katerem knjižničarji predstavljajo  D 2007_MT 539
50: Blog knjižnice Hennepin Hennepin okrožna      knjižnica      je razvila tudi nekaj prav posebnih iskalnih  D 2007_MT 540
Amazon, Barnes&Noble in Netflix vidi, ali ima      knjižnica      naslov, ki ga zanima (slika 51). Slika 51: Iskalno  D 2007_MT 540
lahko naročijo skoraj na vse vrste vsebin, ki jih      knjižnica      ponuja in so bile opisane v tej analizi. Na  D 2007_MT 544
neposredni klepet s knjižničarjem. Hennepin      knjižnica      pa ima poleg standardnega kataloga še en katalog  D 2007_MT 546
ter si pogleda kazalo in anotacije. Kot novost      knjižnica      uvaja tudi podatke iz Amazona: kritike Amazonovih  D 2007_MT 578
košarici Uporabnik se lahko v rubriki »Moja      knjižnica«      prijavi v vsako izmed knjižnic, v katere je včlanjen  D 2007_MT 633
70: Nastavitve za obveščanje v rubriki »Moja      knjižnica«      Aktivna participacija uporabnika v katalogu  D 2007_MT 635
oblak besed. Zanimivo je, da recimo Hennepin      knjižnica,      ki ima resnično veliko dodatnih vsebin v okviru  D 2007_MT 664
še največ možnosti zaenkrat ponuja Hennepin      knjižnica.     Kot je razvidno od predstavitve v preglednici  D 2007_MT 678
razvidno od predstavitve v preglednici 6, je vsaka      knjižnica      implementirala nekoliko drugačno kombinacijo  D 2007_MT 679
spletu, se je pokazala z ugotovitvijo, da Hennepin      knjižnica      v tem pogledu ponuja več kot Amazon. Ostale knjižnice  D 2007_MT 683
med izbranimi knjižnicami ponuja le Hennepin      knjižnica,      ki v obliki avdio posnetkov ponuja anotacije  D 2007_MT 690
neposredno iz spletne strani knjižnice, Phoenix      knjižnica      pa uporabniku, ko ta najde želeno e-gradivo v  D 2007_MT 695
nekoliko bolj omejeni obliki pa ponujata tudi      knjižnica      Queens in slovenski COBISS (s povezavo na spletni  D 2007_MT 698
Amazonovih zapisih pokažejo, ali njihova izbrana      knjižnica      ima določeno gradivo ali ne. Na tem mestu bi  D 2007_MT 726
vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je      knjižnica      srednje šole informacijski center šole, se mora  D 2008_KT 13
pismenost, kaj je spletno mesto, kaj je digitalna      knjižnica,      zato smo z deskriptivno metodo opredelili in  D 2008_KT 51
problema. Ker je na vsaki šoli organizirana šolska      knjižnica,      je nujno, da se v tem procesu povežejo učitelji  D 2008_KT 128
petstopenjsko lestvico pomoči, ki jo zagotavlja šolska      knjižnica      v odnosu do učenja.To lestvico so uporabili za  D 2008_KT 146
knjižnice na učenje.1 Učenci so izjavili, da šolska      knjižnica      najbolj pomaga: - pri različnih korakih iskanja  D 2008_KT 149
informacije naslednjič 92,36% Izkazalo se je, da šolska      knjižnica      najbolj vpliva na (rangirano): - pridobivanje  D 2008_KT 150
očarljivega pohištva od knjig? Motite se, kajti      knjižnica      je lahko še veliko več od zatohlega in zaprašenega  D 2008_KT 217
službe (2003). V šolski zakonodaji je šolska      knjižnica      opredeljena v Zakonu o organizaciji in financiranju  D 2008_KT 225
delo v šoli, uvršča tudi knjižničarja. Šolska      knjižnica      je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami  D 2008_KT 228
uporabljati različne vire informacij. Šolska      knjižnica      v kurikulu s programom knjižnično informacijsko  D 2008_KT 246
pismenosti pomembno vlogo, pri čemer sodeluje tudi      knjižnica      s programom informacijske pismenosti. Nacionalni  D 2008_KT 325
različnih življenjskih okoliščinah. Šolska      knjižnica      učence navaja na samostojno uporabo knjižnic  D 2008_KT 328
Žumer (2003, str. 83, 84) meni, "da je šolska      knjižnica      pri informacijskem opismenjevanju nenadomestljiva  D 2008_KT 336
vstopajo vsi mladi, je to za večino tudi prva      knjižnica,      s katero se srečajo in v kateri bi morali spoznati  D 2008_KT 337
knjižničar." (Žumer, 2004, str. 240) Šolska      knjižnica      je nenadomestljiva, ker posamezniku pomaga razvijati  D 2008_KT 339
pojme: internet, svetovni splet in digitalna      knjižnica.      Internet in svetovni splet Internet je pojem  D 2008_KT 347
po informacijah. Svetovni splet ni digitalna      knjižnica      in ga tako tudi ne smemo razumeti, saj informacijskim  D 2008_KT 360
uporabljamo tudi sinonim spletišče. Digitalna      knjižnica      Težave pri razumevanju in poimenovanju pomena  D 2008_KT 367
Sinonimno v praksi uporabljajo še izraze elektronska      knjižnica,      virtualna, hibridna, knjižnica brez sten, knjižnica  D 2008_KT 368
izraze elektronska knjižnica, virtualna, hibridna,      knjižnica      brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica  D 2008_KT 368
knjižnica, virtualna, hibridna, knjižnica brez sten,      knjižnica      prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna knjižnica  D 2008_KT 368
knjižnica brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway"      knjižnica,      spletna knjižnica ali "online" knjižnica. Strokovna  D 2008_KT 368
knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna      knjižnica      ali "online" knjižnica. Strokovna literatura  D 2008_KT 368
gateway" knjižnica, spletna knjižnica ali "online"      knjižnica.      Strokovna literatura prinaša mnoge definicije  D 2008_KT 368
Science iz New Yorka se sprašuje, kaj je digitalna      knjižnica      in kako jo definirati: "...na to vprašanje ni enostavnega  D 2008_KT 370
/.../. Jasne predstave o tem, kaj je digitalna      knjižnica,      zaenkrat še ni.Različne skupnosti razpravljajo  D 2008_KT 372
ni določeno. Nekateri ji rečejo 'elektronska      knjižnica'     , drugi 'virtualna knjižnica', tretji pa metaforično  D 2008_KT 375
rečejo 'elektronska knjižnica', drugi 'virtualna      knjižnica'     , tretji pa metaforično govorijo o 'knjižnici  D 2008_KT 375
knjižnici brez sten', vendar bo zmagala 'digitalna      knjižnica'     ." (Saračević, 2008) Bibliotekarska stroka obravnava  D 2008_KT 375
Kooperativni online bibliografski sistem, Digitalna      knjižnica      Univerze v Ljubljani in Dlib -Digitalna knjižnica  D 2008_KT 379
knjižnica Univerze v Ljubljani in Dlib - Digitalna      knjižnica      Slovenije. 5.2 Uporabnost spletnega mesta Tudi  D 2008_KT 380
tiskanih in elektronskih revij, na katere je      knjižnica      naročena - povezave do drugih spletnih mest  D 2008_KT 401
omogoča vpogled v knjižnično gradivo in na ta način      knjižnica      daje informacije o dostopnosti svojega gradiva  D 2008_KT 485
skupine: uporabnike seznanimo s storitvami, ki jih      knjižnica      nudi.Govorimo o dveh vrstah storitev: tradicionalne  D 2008_KT 490
nisem našla podatka o številu učencev, ki jim je      knjižnica      namenjena.Šolska knjižnica ima tri podstrani  D 2008_KT 663
učencev, ki jim je knjižnica namenjena. Šolska      knjižnica      ima tri podstrani na šolski spletni strani.Na  D 2008_KT 664
pridobivanju znanja, je pa zgolj obvestilo o tem, da ima      knjižnica      nove prostore.S tretje strani Učbeniški sklad  D 2008_KT 666
Učbeniški sklad lahko razberemo zgolj informacijo, da      knjižnica      ta sklad ima, iz sporočila, da bodo naslednje  D 2008_KT 667
kriteriji (nadomestni npr. Prisotna virtualna      knjižnica,      izjemno izvirnost, posebnost...) veliko število  D 2008_KT 784
1.10 Schulbibliothek Türmli Zollikofen Šolska      knjižnica      v švicarskem mestu se ponaša s kantonsko nagrado  D 2008_KT 784
predstavitve šole v maju. V vseh teh dejavnostih      knjižnica      aktivno sodeluje. 7.2 Programi Srednje šole za  D 2008_KT 820
Brez te luči bi bila tema Tone Kunter 7.3 Šolska      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje Maribor - SŠOM Zgodovina  D 2008_KT 841
izbira barve za pohištvo sta vplivala na to, da je      knjižnica      postala sproščujoče okolje za učence in profesorje  D 2008_KT 847
podatki o gradivih, do katerih omogoča šolska      knjižnica      dostop.Uporabniki lahko dostopajo do lokalnega  D 2008_KT 1051
katerem uporabniki iščejo gradivo, ki ga hrani      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje Maribor.Učenci bodo  D 2008_KT 1053
pregled izposojenega gradiva, rezervacije COBISS-      knjižnica      Srednje šole za oblikovanje je pridružena članica  D 2008_KT 1057
zaposlene v knjižnici. Konverzija iz programa Šolska      knjižnica      v COBISS žal še ni bila uspešno izpeljana v nobeni  D 2008_KT 1059
- Digitalna      knjižnica      Slovenije je spletni portal za dostop do slovenskega  D 2008_KT 1070
vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je      knjižnica      srednje šole informacijski center šole, se mora  D 2008_KT 1120
digitalne pismenosti je pomembna naloga, ki jo šolska      knjižnica      rešuje na različne načine.Eden od korakov pri  D 2008_KT 1121
prav s pomočjo knjižnice, po drugi strani pa      knjižnica      skupaj z drugimi ustvarjalnimi silami kulturo  D 2009_KD 38
razmišljanja. Smisel svojega obstoja najde      knjižnica      v uporabniku in ne sama v sebi. Uporabnik je  D 2009_KD 42
in deluje. Zato je bistvenega pomena, da ima      knjižnica      odprta vrata tudi za tiste uporabnike, ki še  D 2009_KD 44
otrokom pojasnimo pojme knjiga, knjižničar in      knjižnica.     Skupaj z otroki iščemo razlike med knjižnico in  D 2009_KD 65
obisku knjižnice in vseh njenih dejavnosti, ki jih      knjižnica      pripravlja za predšolske otroke.Za otroke pripravimo  D 2009_KD 75
uporabnikom. Pri izboru gradiva mora splošna      knjižnica      upoštevati: - otrokovo starost, - otrokove razvojne  D 2009_KD 152
knjižnice v domačem okolju. Dejavnosti, ki jih ponuja      knjižnica,      so mnogokrat tiste, ki pritegnejo v knjižnico  D 2009_KD 162
ponudbo in pravilno izbiro knjižničnega gradiva bo      knjižnica      v predšolskem otroku zbudila zanimanje za knjige  D 2009_KD 222
obisk knjižnice? * Katere dejavnosti, ki jih      knjižnica      nudi, so se udeležili? * Katere sociološke vidike  D 2009_KD 325
priročniki) ter leposlovnih knjig (pravljice), ker je      knjižnica      zelo lepa in bogato založena s knjigami, ker  D 2009_KD 396
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica.      Za obisk v knjižnici pa se starši pogosteje kot  D 2009_KD 397
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica,      za predšolske otroke med vzgojitelji dobro poznane  D 2009_KD 405
lutkovnih predstavah in ostalih dejavnostih, ki jih      knjižnica      ponuja. Le (1) vzgojiteljica je prepričana, da  D 2009_KD 449
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna      knjižnica.      Vzpodbuden pa je tudi rezultat, da se starši  D 2009_KD 522
spodbudila vzgojiteljica. Med dejavnostmi, ki jih      knjižnica      ponuja tako vzgojiteljem kot staršem predšolskih  D 2009_KD 526
izbiri gradiva kot pri dejavnostih, ki mu jih      knjižnica      ponuja.Malce nenavaden podatek je odgovor ene  D 2009_KD 559
drugih podatkov. Na avtomatizirano izposojo je      knjižnica      prešla leta 1992.Uporabili so programsko opremo  D 2009_MB 50
dodatni razdelilniki, kjer je to potrebno. Ker je      knjižnica      vključena tudi v slovensko mrežo e-točk, je organizacija  D 2009_MB 78
centralizacije informacijske infrastrukture, bi      knjižnica      morala kupiti primerno strojno opremo, in sicer  D 2009_MB 306
da je diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska      knjižnica      kot motivacija za branje pri mentorici dr. Dragici  D 2009_PM 5
UVOD Diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska      knjižnica      kot motivacija za branje je teoretično.Temeljno  D 2009_PM 17
splošne raziskovalne hipoteze. Hipoteza 1 Šolska      knjižnica      je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2  D 2009_PM 32
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska      knjižnica      Knjižnica je ustanova oziroma prostor, kjer  D 2009_PM 48
(Dolinar 2004: 7). "Beseda      knjižnica      izhaja iz besede knjiga, ki jo je prvi zapisal  D 2009_PM 54
(ZOFVI 2008: čl. 68). Šolska      knjižnica      je tiste vrste knjižnica, ki deluje v osnovnih  D 2009_PM 60
2008: čl. 68). Šolska knjižnica je tiste vrste      knjižnica,      ki deluje v osnovnih šolah in podružnicah ter  D 2009_PM 60
in financiranju vzgoje in izobraževanja šolska      knjižnica      zagotavlja knjižnično gradivo za učence, dijake  D 2009_PM 61
Leskovec gl. poglavje 2.5.1 na str. 37. Šolska      knjižnica      zagotavlja informacije in ideje, ki so temelj  D 2009_PM 69
Osnove knjižničarstva 1987). Tudi osnovnošolska      knjižnica      mora imeti ustrezen obseg knjižničnega gradiva  D 2009_PM 73

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA