Korpus bibliotekarstva
šele odpre seznam zadetkov (slika 23). če ima | knjižnica | več različnih izdaj določene knjige, so vse združene | D 2007_MT 414 |
knjižnic v Michiganu. 6.1.3 Queens Library Splošna | knjižnica | Queens 18 je v svoj katalog marca 2006 implementirala | D 2007_MT 445 |
knjige«, »glasba« in »filmi« se pojavijo rubrike » | knjižnica | priporoča«, »nove izdaje« in »najbolj popularni | D 2007_MT 467 |
participacije uporabnikov pri ustvarjanju vsebin, je pa | knjižnica | vključena v skupni projekt treh knjižnic »Summer | D 2007_MT 481 |
poizvedbi z nič zadetki Znotraj hitrega iskanja | knjižnica | tudi obvešča uporabnike o novostih v zvezi s | D 2007_MT 493 |
Znotraj bookspace dela spletne strani pa ima | knjižnica | tudi blog, na katerem knjižničarji predstavljajo | D 2007_MT 539 |
50: Blog knjižnice Hennepin Hennepin okrožna | knjižnica | je razvila tudi nekaj prav posebnih iskalnih | D 2007_MT 540 |
Amazon, Barnes&Noble in Netflix vidi, ali ima | knjižnica | naslov, ki ga zanima (slika 51). Slika 51: Iskalno | D 2007_MT 540 |
lahko naročijo skoraj na vse vrste vsebin, ki jih | knjižnica | ponuja in so bile opisane v tej analizi. Na | D 2007_MT 544 |
neposredni klepet s knjižničarjem. Hennepin | knjižnica | pa ima poleg standardnega kataloga še en katalog | D 2007_MT 546 |
ter si pogleda kazalo in anotacije. Kot novost | knjižnica | uvaja tudi podatke iz Amazona: kritike Amazonovih | D 2007_MT 578 |
košarici Uporabnik se lahko v rubriki »Moja | knjižnica« | prijavi v vsako izmed knjižnic, v katere je včlanjen | D 2007_MT 633 |
70: Nastavitve za obveščanje v rubriki »Moja | knjižnica« | Aktivna participacija uporabnika v katalogu | D 2007_MT 635 |
oblak besed. Zanimivo je, da recimo Hennepin | knjižnica, | ki ima resnično veliko dodatnih vsebin v okviru | D 2007_MT 664 |
še največ možnosti zaenkrat ponuja Hennepin | knjižnica. | Kot je razvidno od predstavitve v preglednici | D 2007_MT 678 |
razvidno od predstavitve v preglednici 6, je vsaka | knjižnica | implementirala nekoliko drugačno kombinacijo | D 2007_MT 679 |
spletu, se je pokazala z ugotovitvijo, da Hennepin | knjižnica | v tem pogledu ponuja več kot Amazon. Ostale knjižnice | D 2007_MT 683 |
med izbranimi knjižnicami ponuja le Hennepin | knjižnica, | ki v obliki avdio posnetkov ponuja anotacije | D 2007_MT 690 |
neposredno iz spletne strani knjižnice, Phoenix | knjižnica | pa uporabniku, ko ta najde želeno e-gradivo v | D 2007_MT 695 |
nekoliko bolj omejeni obliki pa ponujata tudi | knjižnica | Queens in slovenski COBISS (s povezavo na spletni | D 2007_MT 698 |
Amazonovih zapisih pokažejo, ali njihova izbrana | knjižnica | ima določeno gradivo ali ne. Na tem mestu bi | D 2007_MT 726 |
vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je | knjižnica | srednje šole informacijski center šole, se mora | D 2008_KT 13 |
pismenost, kaj je spletno mesto, kaj je digitalna | knjižnica, | zato smo z deskriptivno metodo opredelili in | D 2008_KT 51 |
problema. Ker je na vsaki šoli organizirana šolska | knjižnica, | je nujno, da se v tem procesu povežejo učitelji | D 2008_KT 128 |
petstopenjsko lestvico pomoči, ki jo zagotavlja šolska | knjižnica | v odnosu do učenja.To lestvico so uporabili za | D 2008_KT 146 |
knjižnice na učenje.1 Učenci so izjavili, da šolska | knjižnica | najbolj pomaga: - pri različnih korakih iskanja | D 2008_KT 149 |
informacije naslednjič 92,36% Izkazalo se je, da šolska | knjižnica | najbolj vpliva na (rangirano): - pridobivanje | D 2008_KT 150 |
očarljivega pohištva od knjig? Motite se, kajti | knjižnica | je lahko še veliko več od zatohlega in zaprašenega | D 2008_KT 217 |
službe (2003). V šolski zakonodaji je šolska | knjižnica | opredeljena v Zakonu o organizaciji in financiranju | D 2008_KT 225 |
delo v šoli, uvršča tudi knjižničarja. Šolska | knjižnica | je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami | D 2008_KT 228 |
uporabljati različne vire informacij. Šolska | knjižnica | v kurikulu s programom knjižnično informacijsko | D 2008_KT 246 |
pismenosti pomembno vlogo, pri čemer sodeluje tudi | knjižnica | s programom informacijske pismenosti. Nacionalni | D 2008_KT 325 |
različnih življenjskih okoliščinah. Šolska | knjižnica | učence navaja na samostojno uporabo knjižnic | D 2008_KT 328 |
Žumer (2003, str. 83, 84) meni, "da je šolska | knjižnica | pri informacijskem opismenjevanju nenadomestljiva | D 2008_KT 336 |
vstopajo vsi mladi, je to za večino tudi prva | knjižnica, | s katero se srečajo in v kateri bi morali spoznati | D 2008_KT 337 |
knjižničar." (Žumer, 2004, str. 240) Šolska | knjižnica | je nenadomestljiva, ker posamezniku pomaga razvijati | D 2008_KT 339 |
pojme: internet, svetovni splet in digitalna | knjižnica. | Internet in svetovni splet Internet je pojem | D 2008_KT 347 |
po informacijah. Svetovni splet ni digitalna | knjižnica | in ga tako tudi ne smemo razumeti, saj informacijskim | D 2008_KT 360 |
uporabljamo tudi sinonim spletišče. Digitalna | knjižnica | Težave pri razumevanju in poimenovanju pomena | D 2008_KT 367 |
Sinonimno v praksi uporabljajo še izraze elektronska | knjižnica, | virtualna, hibridna, knjižnica brez sten, knjižnica | D 2008_KT 368 |
izraze elektronska knjižnica, virtualna, hibridna, | knjižnica | brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica | D 2008_KT 368 |
knjižnica, virtualna, hibridna, knjižnica brez sten, | knjižnica | prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna knjižnica | D 2008_KT 368 |
knjižnica brez sten, knjižnica prihodnosti, "gateway" | knjižnica, | spletna knjižnica ali "online" knjižnica. Strokovna | D 2008_KT 368 |
knjižnica prihodnosti, "gateway" knjižnica, spletna | knjižnica | ali "online" knjižnica. Strokovna literatura | D 2008_KT 368 |
gateway" knjižnica, spletna knjižnica ali "online" | knjižnica. | Strokovna literatura prinaša mnoge definicije | D 2008_KT 368 |
Science iz New Yorka se sprašuje, kaj je digitalna | knjižnica | in kako jo definirati: "...na to vprašanje ni enostavnega | D 2008_KT 370 |
/.../. Jasne predstave o tem, kaj je digitalna | knjižnica, | zaenkrat še ni.Različne skupnosti razpravljajo | D 2008_KT 372 |
ni določeno. Nekateri ji rečejo 'elektronska | knjižnica' | , drugi 'virtualna knjižnica', tretji pa metaforično | D 2008_KT 375 |
rečejo 'elektronska knjižnica', drugi 'virtualna | knjižnica' | , tretji pa metaforično govorijo o 'knjižnici | D 2008_KT 375 |
knjižnici brez sten', vendar bo zmagala 'digitalna | knjižnica' | ." (Saračević, 2008) Bibliotekarska stroka obravnava | D 2008_KT 375 |
Kooperativni online bibliografski sistem, Digitalna | knjižnica | Univerze v Ljubljani in Dlib -Digitalna knjižnica | D 2008_KT 379 |
knjižnica Univerze v Ljubljani in Dlib - Digitalna | knjižnica | Slovenije. 5.2 Uporabnost spletnega mesta Tudi | D 2008_KT 380 |
tiskanih in elektronskih revij, na katere je | knjižnica | naročena - povezave do drugih spletnih mest | D 2008_KT 401 |
omogoča vpogled v knjižnično gradivo in na ta način | knjižnica | daje informacije o dostopnosti svojega gradiva | D 2008_KT 485 |
skupine: uporabnike seznanimo s storitvami, ki jih | knjižnica | nudi.Govorimo o dveh vrstah storitev: tradicionalne | D 2008_KT 490 |
nisem našla podatka o številu učencev, ki jim je | knjižnica | namenjena.Šolska knjižnica ima tri podstrani | D 2008_KT 663 |
učencev, ki jim je knjižnica namenjena. Šolska | knjižnica | ima tri podstrani na šolski spletni strani.Na | D 2008_KT 664 |
pridobivanju znanja, je pa zgolj obvestilo o tem, da ima | knjižnica | nove prostore.S tretje strani Učbeniški sklad | D 2008_KT 666 |
Učbeniški sklad lahko razberemo zgolj informacijo, da | knjižnica | ta sklad ima, iz sporočila, da bodo naslednje | D 2008_KT 667 |
kriteriji (nadomestni npr. Prisotna virtualna | knjižnica, | izjemno izvirnost, posebnost...) veliko število | D 2008_KT 784 |
1.10 Schulbibliothek Türmli Zollikofen Šolska | knjižnica | v švicarskem mestu se ponaša s kantonsko nagrado | D 2008_KT 784 |
predstavitve šole v maju. V vseh teh dejavnostih | knjižnica | aktivno sodeluje. 7.2 Programi Srednje šole za | D 2008_KT 820 |
Brez te luči bi bila tema Tone Kunter 7.3 Šolska | knjižnica | Srednje šole za oblikovanje Maribor - SŠOM Zgodovina | D 2008_KT 841 |
izbira barve za pohištvo sta vplivala na to, da je | knjižnica | postala sproščujoče okolje za učence in profesorje | D 2008_KT 847 |
podatki o gradivih, do katerih omogoča šolska | knjižnica | dostop.Uporabniki lahko dostopajo do lokalnega | D 2008_KT 1051 |
katerem uporabniki iščejo gradivo, ki ga hrani | knjižnica | Srednje šole za oblikovanje Maribor.Učenci bodo | D 2008_KT 1053 |
pregled izposojenega gradiva, rezervacije COBISS- | knjižnica | Srednje šole za oblikovanje je pridružena članica | D 2008_KT 1057 |
zaposlene v knjižnici. Konverzija iz programa Šolska | knjižnica | v COBISS žal še ni bila uspešno izpeljana v nobeni | D 2008_KT 1059 |
- Digitalna | knjižnica | Slovenije je spletni portal za dostop do slovenskega | D 2008_KT 1070 |
vse bolj pomembna - posebno za mlade. Ker je | knjižnica | srednje šole informacijski center šole, se mora | D 2008_KT 1120 |
digitalne pismenosti je pomembna naloga, ki jo šolska | knjižnica | rešuje na različne načine.Eden od korakov pri | D 2008_KT 1121 |
prav s pomočjo knjižnice, po drugi strani pa | knjižnica | skupaj z drugimi ustvarjalnimi silami kulturo | D 2009_KD 38 |
razmišljanja. Smisel svojega obstoja najde | knjižnica | v uporabniku in ne sama v sebi. Uporabnik je | D 2009_KD 42 |
in deluje. Zato je bistvenega pomena, da ima | knjižnica | odprta vrata tudi za tiste uporabnike, ki še | D 2009_KD 44 |
otrokom pojasnimo pojme knjiga, knjižničar in | knjižnica. | Skupaj z otroki iščemo razlike med knjižnico in | D 2009_KD 65 |
obisku knjižnice in vseh njenih dejavnosti, ki jih | knjižnica | pripravlja za predšolske otroke.Za otroke pripravimo | D 2009_KD 75 |
uporabnikom. Pri izboru gradiva mora splošna | knjižnica | upoštevati: - otrokovo starost, - otrokove razvojne | D 2009_KD 152 |
knjižnice v domačem okolju. Dejavnosti, ki jih ponuja | knjižnica, | so mnogokrat tiste, ki pritegnejo v knjižnico | D 2009_KD 162 |
ponudbo in pravilno izbiro knjižničnega gradiva bo | knjižnica | v predšolskem otroku zbudila zanimanje za knjige | D 2009_KD 222 |
obisk knjižnice? * Katere dejavnosti, ki jih | knjižnica | nudi, so se udeležili? * Katere sociološke vidike | D 2009_KD 325 |
priročniki) ter leposlovnih knjig (pravljice), ker je | knjižnica | zelo lepa in bogato založena s knjigami, ker | D 2009_KD 396 |
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna | knjižnica. | Za obisk v knjižnici pa se starši pogosteje kot | D 2009_KD 397 |
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna | knjižnica, | za predšolske otroke med vzgojitelji dobro poznane | D 2009_KD 405 |
lutkovnih predstavah in ostalih dejavnostih, ki jih | knjižnica | ponuja. Le (1) vzgojiteljica je prepričana, da | D 2009_KD 449 |
dejavnosti, ki jih ponuja splošnoizobraževalna | knjižnica. | Vzpodbuden pa je tudi rezultat, da se starši | D 2009_KD 522 |
spodbudila vzgojiteljica. Med dejavnostmi, ki jih | knjižnica | ponuja tako vzgojiteljem kot staršem predšolskih | D 2009_KD 526 |
izbiri gradiva kot pri dejavnostih, ki mu jih | knjižnica | ponuja.Malce nenavaden podatek je odgovor ene | D 2009_KD 559 |
drugih podatkov. Na avtomatizirano izposojo je | knjižnica | prešla leta 1992.Uporabili so programsko opremo | D 2009_MB 50 |
dodatni razdelilniki, kjer je to potrebno. Ker je | knjižnica | vključena tudi v slovensko mrežo e-točk, je organizacija | D 2009_MB 78 |
centralizacije informacijske infrastrukture, bi | knjižnica | morala kupiti primerno strojno opremo, in sicer | D 2009_MB 306 |
da je diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska | knjižnica | kot motivacija za branje pri mentorici dr. Dragici | D 2009_PM 5 |
UVOD Diplomsko delo z naslovom Osnovnošolska | knjižnica | kot motivacija za branje je teoretično.Temeljno | D 2009_PM 17 |
splošne raziskovalne hipoteze. Hipoteza 1 Šolska | knjižnica | je mnogo več kot izposoja knjig. Hipoteza 2 | D 2009_PM 32 |
3 OBRAVNAVA TEME 3.1 Šolska | knjižnica | Knjižnica je ustanova oziroma prostor, kjer | D 2009_PM 48 |
(Dolinar 2004: 7). "Beseda | knjižnica | izhaja iz besede knjiga, ki jo je prvi zapisal | D 2009_PM 54 |
(ZOFVI 2008: čl. 68). Šolska | knjižnica | je tiste vrste knjižnica, ki deluje v osnovnih | D 2009_PM 60 |
2008: čl. 68). Šolska knjižnica je tiste vrste | knjižnica, | ki deluje v osnovnih šolah in podružnicah ter | D 2009_PM 60 |
in financiranju vzgoje in izobraževanja šolska | knjižnica | zagotavlja knjižnično gradivo za učence, dijake | D 2009_PM 61 |
Leskovec gl. poglavje 2.5.1 na str. 37. Šolska | knjižnica | zagotavlja informacije in ideje, ki so temelj | D 2009_PM 69 |
Osnove knjižničarstva 1987). Tudi osnovnošolska | knjižnica | mora imeti ustrezen obseg knjižničnega gradiva | D 2009_PM 73 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |