Korpus bibliotekarstva

branje (949)


marginalen, vendar nas      branje      drugih tekstov, objavljenih  DD 1998_JP 170
ziskovalne dejavnosti. Pazljivo      branje      odmevov na Manifest torej  DD 1998_JP 185
jeziku, ki bo omogočil      branje      teksta kar največjemu  DD 1998_JP 1599
Osnovna znanja kot so      branje,      pisanje in preračunavanje  DD 2000_DF 401
koledarje, almanahe, ceneno      branje,      lesoreze, gravure, molitvenike  DD 2000_DF 506
plemstvom v 17. stoletju      branje      ni bila vsakdanja navada  DD 2000_DF 958
pa so bili le zanimivo      branje      ([ .. .]).   DD 2000_DF 1280
zbirke ([ . . .]. Popularno      branje      so bili v 18. stoletju  DD 2000_DF 1781
predstavljale predvsem zanimivo      branje,      čeprav so lahko služile  DD 2000_DF 2004
prosvetljenstva, ko postane      branje      vsakdanja potreba, je  DD 2000_DF 2477
določen način. Pazljivo      branje      odgovorov na odprta vprašanja  DD 2007_VP 808
tiskanje, shranjevanje,      branje      na zaslonu in iskanje  DD 2007_VP 1879
urejevalnik besedil, ter      branje      na zaslonu.Pri formatu  DD 2007_VP 1885
HTML, tega pa predvsem za      branje      na zaslonu, prenašanje  DD 2007_VP 2250
samostojne in preproste za      branje?     Pisanje zaslonske pomoči  D 2004_KA 451
očesu vidne povezave, a za      branje      bi potrebovali ustrezen  D 2005_KM 447
čitalniku onemogočali      branje      črtne kode.Z naslednjimi  D 2005_KM 695
da bi ravno tovrstno      branje      pri študentih, bodočih  D 2006_PP 867
Poglobljeno, natančno      branje      delov navodil, ki se nanašajo  D 2006_PP 1217
odgovor, pri ustni anketi pa      branje      vprašanj izpraševalca  D 2007_GZ 274
saj jim pazljivost in      branje      napotkov vzameta veliko  D 2007_GZ 410
uporabniki najdejo ideje za      branje      tudi s pomočjo: -seznamov  D 2007_MT 534
predstavitev informacij, kot so      branje,      pisanje, računanje, opazovanje  D 2008_KT 67
novodobnih vrst pismenosti (     branje,      pisanje, poslušanje ...  D 2008_KT 73
novodobnih vrst pismenosti (     branje,      pisanje, poslušanje ...  D 2008_KT 111
splošnem zanimanju za      branje;      pri neodvisnem učenju  D 2008_KT 148
znanja - šolske dosežke -      branje      - samostojno učenje Ugotovili  D 2008_KT 151
vprašanj (4), je lahek za      branje      (3), ima več informacij  D 2008_KT 168
obvlada splošno pismenost (     branje,      poslušanje, pisanje),  D 2008_KT 198
treh ključnih področjih:      branje,      informacijska pismenost  D 2008_KT 246
knjižničar) vpliv na      branje,      če ga podpirata tudi druga  D 2008_KT 316
kažejo večji interes za      branje.      Rezultati raziskav pismenosti  D 2008_KT 322
čemer spodbujajo tudi      branje.     " "Počasi umira, kdor  D 2008_KT 345
in zagotavlja neovirano      branje.      Glava deluje kot močna  D 2008_KT 1017
iskali gradivo za učenje in      branje,      učitelji za poučevanje  D 2008_KT 1054
-      Branje      - v sodobnem času šolski  D 2008_KT 1100
motivatorja" za takšno      branje.     Posebej strani "nove knjige  D 2008_KT 1101
tudi njim. Stran domače      branje      bo vsebovala sezname knjig  D 2008_KT 1104
slovenski jezik: o domače      branje      - aktiv učiteljev slovenskega  D 2008_KT 1104
in Veliki Britaniji -      Branje:      tudi promocija branja  D 2008_KT 1111
KNJIŽNICA KOT MOTIVACIJA ZA      BRANJE      Diplomsko delo Maribor  D 2009_PM 0
knjižnica kot motivacija za      branje      pri mentorici dr. Dragici  D 2009_PM 5
imajo pri motivaciji za      branje      pomembno vlogo.Na različne  D 2009_PM 9
na večjo motivacijo za      branje      pri učencih.Predvsem pa  D 2009_PM 13
informacije in se navdušiti za      branje,      ki bi postalo nepogrešljiv  D 2009_PM 14
knjižnica kot motivacija za      branje      je teoretično.Temeljno  D 2009_PM 17
knjižnico, na motivacijo za      branje,      povedala nekaj o zgodovini  D 2009_PM 19
posvetila motivaciji za      branje      in šolski knjižnici, predstavila  D 2009_PM 20
izredna motivacija za      branje      v osnovni šoli, nato sem  D 2009_PM 21
najbolj motivira učence za      branje,      kdo je bralno pismen,  D 2009_PM 26
knjižnice pri motivaciji za      branje      in pri razvijanju pismenosti  D 2009_PM 27
da so za motivacijo za      branje      odgovorni učitelji.Pismenost  D 2009_PM 28
knjižničarstva 1987). 3.2      Branje      Branje je zapleten proces  D 2009_PM 79
ničarstva 1987). 3.2 Branje      Branje      je zapleten proces.Eden  D 2009_PM 79
je značilno, da pojmuje      branje      kot eno od štirih temeljnih  D 2009_PM 84
je besedilo in njihovo      branje      skladno z njihovim ciljem  D 2009_PM 86
besedila, ki so za njihovo      branje      najbolj pomembni, o med  D 2009_PM 86
besedila nadzorujejo in      branje      po potrebi prilagajajo  D 2009_PM 86
2002). 3.3 Motivacija za      branje      Termin bralna motivacija  D 2009_PM 87
učenci razvijejo interes za      branje.     Če pa želimo doseči rezultate  D 2009_PM 88
učitelji približajo učencem      branje,      da jim bo enako zanimivo  D 2009_PM 92
razvili trajen interes za      branje,      da bodo brali v prostem  D 2009_PM 96
kako naj šola spodbuja      branje      kot sredstvo učenja in  D 2009_PM 96
življenje. Motivacija za      branje      se zmanjša na prehodu  D 2009_PM 97
učenci zelo motivirani za      branje,      težave nastanejo, ko branje  D 2009_PM 98
težave nastanejo, ko      branje      postane tudi glavno sredstvo  D 2009_PM 98
učiteljev meni, da so za slabo      branje      krivi učenci sami, pa  D 2009_PM 106
nekateri menijo, da je      branje      stvar učiteljev razrednega  D 2009_PM 106
učiteljev pa tudi meni, da je      branje      stvar učbenikov oziroma  D 2009_PM 107
učitelj le govoril, da je      branje      pomembno, bodo učenci  D 2009_PM 112
značilno t. i. slikovno      branje      učenca, vsako besedo zazna  D 2009_PM 139
ki se kaže kot tekoče      branje      učencu primernih besedil  D 2009_PM 139
vključujejo otroke v lastno      branje      dnevnega časopisa, pisem  D 2009_PM 197
pripravljajo večerno družinsko      branje      pravljic.Velikokrat so  D 2009_PM 197
knjigah in znanih receptih,      branje      navodil za ravnanje z  D 2009_PM 200
nacionalni pomen. Glasno      branje      otrokom naj bi potekalo  D 2009_PM 205

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA