Korpus bibliotekarstva
marginalen, vendar nas | branje | drugih tekstov, objavljenih | DD 1998_JP 170 |
ziskovalne dejavnosti. Pazljivo | branje | odmevov na Manifest torej | DD 1998_JP 185 |
jeziku, ki bo omogočil | branje | teksta kar največjemu | DD 1998_JP 1599 |
Osnovna znanja kot so | branje, | pisanje in preračunavanje | DD 2000_DF 401 |
koledarje, almanahe, ceneno | branje, | lesoreze, gravure, molitvenike | DD 2000_DF 506 |
plemstvom v 17. stoletju | branje | ni bila vsakdanja navada | DD 2000_DF 958 |
pa so bili le zanimivo | branje | ([ .. .]). | DD 2000_DF 1280 |
zbirke ([ . . .]. Popularno | branje | so bili v 18. stoletju | DD 2000_DF 1781 |
predstavljale predvsem zanimivo | branje, | čeprav so lahko služile | DD 2000_DF 2004 |
prosvetljenstva, ko postane | branje | vsakdanja potreba, je | DD 2000_DF 2477 |
določen način. Pazljivo | branje | odgovorov na odprta vprašanja | DD 2007_VP 808 |
tiskanje, shranjevanje, | branje | na zaslonu in iskanje | DD 2007_VP 1879 |
urejevalnik besedil, ter | branje | na zaslonu.Pri formatu | DD 2007_VP 1885 |
HTML, tega pa predvsem za | branje | na zaslonu, prenašanje | DD 2007_VP 2250 |
samostojne in preproste za | branje? | Pisanje zaslonske pomoči | D 2004_KA 451 |
očesu vidne povezave, a za | branje | bi potrebovali ustrezen | D 2005_KM 447 |
čitalniku onemogočali | branje | črtne kode.Z naslednjimi | D 2005_KM 695 |
da bi ravno tovrstno | branje | pri študentih, bodočih | D 2006_PP 867 |
Poglobljeno, natančno | branje | delov navodil, ki se nanašajo | D 2006_PP 1217 |
odgovor, pri ustni anketi pa | branje | vprašanj izpraševalca | D 2007_GZ 274 |
saj jim pazljivost in | branje | napotkov vzameta veliko | D 2007_GZ 410 |
uporabniki najdejo ideje za | branje | tudi s pomočjo: -seznamov | D 2007_MT 534 |
predstavitev informacij, kot so | branje, | pisanje, računanje, opazovanje | D 2008_KT 67 |
novodobnih vrst pismenosti ( | branje, | pisanje, poslušanje ... | D 2008_KT 73 |
novodobnih vrst pismenosti ( | branje, | pisanje, poslušanje ... | D 2008_KT 111 |
splošnem zanimanju za | branje; | pri neodvisnem učenju | D 2008_KT 148 |
znanja - šolske dosežke - | branje | - samostojno učenje Ugotovili | D 2008_KT 151 |
vprašanj (4), je lahek za | branje | (3), ima več informacij | D 2008_KT 168 |
obvlada splošno pismenost ( | branje, | poslušanje, pisanje), | D 2008_KT 198 |
treh ključnih področjih: | branje, | informacijska pismenost | D 2008_KT 246 |
knjižničar) vpliv na | branje, | če ga podpirata tudi druga | D 2008_KT 316 |
kažejo večji interes za | branje. | Rezultati raziskav pismenosti | D 2008_KT 322 |
čemer spodbujajo tudi | branje. | " "Počasi umira, kdor | D 2008_KT 345 |
in zagotavlja neovirano | branje. | Glava deluje kot močna | D 2008_KT 1017 |
iskali gradivo za učenje in | branje, | učitelji za poučevanje | D 2008_KT 1054 |
- | Branje | - v sodobnem času šolski | D 2008_KT 1100 |
motivatorja" za takšno | branje. | Posebej strani "nove knjige | D 2008_KT 1101 |
tudi njim. Stran domače | branje | bo vsebovala sezname knjig | D 2008_KT 1104 |
slovenski jezik: o domače | branje | - aktiv učiteljev slovenskega | D 2008_KT 1104 |
in Veliki Britaniji - | Branje: | tudi promocija branja | D 2008_KT 1111 |
KNJIŽNICA KOT MOTIVACIJA ZA | BRANJE | Diplomsko delo Maribor | D 2009_PM 0 |
knjižnica kot motivacija za | branje | pri mentorici dr. Dragici | D 2009_PM 5 |
imajo pri motivaciji za | branje | pomembno vlogo.Na različne | D 2009_PM 9 |
na večjo motivacijo za | branje | pri učencih.Predvsem pa | D 2009_PM 13 |
informacije in se navdušiti za | branje, | ki bi postalo nepogrešljiv | D 2009_PM 14 |
knjižnica kot motivacija za | branje | je teoretično.Temeljno | D 2009_PM 17 |
knjižnico, na motivacijo za | branje, | povedala nekaj o zgodovini | D 2009_PM 19 |
posvetila motivaciji za | branje | in šolski knjižnici, predstavila | D 2009_PM 20 |
izredna motivacija za | branje | v osnovni šoli, nato sem | D 2009_PM 21 |
najbolj motivira učence za | branje, | kdo je bralno pismen, | D 2009_PM 26 |
knjižnice pri motivaciji za | branje | in pri razvijanju pismenosti | D 2009_PM 27 |
da so za motivacijo za | branje | odgovorni učitelji.Pismenost | D 2009_PM 28 |
knjižničarstva 1987). 3.2 | Branje | Branje je zapleten proces | D 2009_PM 79 |
ničarstva 1987). 3.2 Branje | Branje | je zapleten proces.Eden | D 2009_PM 79 |
je značilno, da pojmuje | branje | kot eno od štirih temeljnih | D 2009_PM 84 |
je besedilo in njihovo | branje | skladno z njihovim ciljem | D 2009_PM 86 |
besedila, ki so za njihovo | branje | najbolj pomembni, o med | D 2009_PM 86 |
besedila nadzorujejo in | branje | po potrebi prilagajajo | D 2009_PM 86 |
2002). 3.3 Motivacija za | branje | Termin bralna motivacija | D 2009_PM 87 |
učenci razvijejo interes za | branje. | Če pa želimo doseči rezultate | D 2009_PM 88 |
učitelji približajo učencem | branje, | da jim bo enako zanimivo | D 2009_PM 92 |
razvili trajen interes za | branje, | da bodo brali v prostem | D 2009_PM 96 |
kako naj šola spodbuja | branje | kot sredstvo učenja in | D 2009_PM 96 |
življenje. Motivacija za | branje | se zmanjša na prehodu | D 2009_PM 97 |
učenci zelo motivirani za | branje, | težave nastanejo, ko branje | D 2009_PM 98 |
težave nastanejo, ko | branje | postane tudi glavno sredstvo | D 2009_PM 98 |
učiteljev meni, da so za slabo | branje | krivi učenci sami, pa | D 2009_PM 106 |
nekateri menijo, da je | branje | stvar učiteljev razrednega | D 2009_PM 106 |
učiteljev pa tudi meni, da je | branje | stvar učbenikov oziroma | D 2009_PM 107 |
učitelj le govoril, da je | branje | pomembno, bodo učenci | D 2009_PM 112 |
značilno t. i. slikovno | branje | učenca, vsako besedo zazna | D 2009_PM 139 |
ki se kaže kot tekoče | branje | učencu primernih besedil | D 2009_PM 139 |
vključujejo otroke v lastno | branje | dnevnega časopisa, pisem | D 2009_PM 197 |
pripravljajo večerno družinsko | branje | pravljic.Velikokrat so | D 2009_PM 197 |
knjigah in znanih receptih, | branje | navodil za ravnanje z | D 2009_PM 200 |
nacionalni pomen. Glasno | branje | otrokom naj bi potekalo | D 2009_PM 205 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |