Korpus bibliotekarstva

aktivnosti (763)


tako merjene znanstvene      aktivnosti      je bila najdena na Japonskem  DD 1998_JP 1823
njegovih izumiteljskih      aktivnosti.      Po Popperju znanstvenik  DD 2005_KM 158
dejavnost vključuje cel razpon      aktivnosti,      od temeljnih in uporabnih  DD 2005_KM 273
glavne vidike znanstvene      aktivnosti:      na njen obseg, prenos  DD 2005_KM 521
popolno oceno raziskovalnih      aktivnosti      ne-angleško govorečih  DD 2005_KM 997
spremembe intelektualne      aktivnosti      (McCain, 1986b) oziroma  DD 2005_KM 1072
posledice sprememb znanstvenih      aktivnosti      in s tem povezanih sprememb  DD 2005_KM 1133
definirajo tri vrste znanstvene      aktivnosti:      temeljne raziskave, uporabne  DD 2005_KM 1339
njegovem okviru proučujemo      aktivnosti      posameznikov in skupin  DD 2007_VP 22
vzroke in posledice teh      aktivnosti,      različne vrste vedenja  DD 2007_VP 22
motoričnih ali kognitivnih      aktivnosti,      ki so potrebne za spremembo  DD 2007_VP 136
medsebojno prepletene      aktivnosti      oziroma naloge.Nekatere  DD 2007_VP 218
od količine kognitivne      aktivnosti,      ki jo mora vložiti uporabnik  DD 2007_VP 350
mora vložiti uporabnik.      Aktivnosti,      ki zahtevajo največ kognitivne  DD 2007_VP 351
zahtevajo največ kognitivne      aktivnosti      so izbira zbirke, oblikovanje  DD 2007_VP 351
dolgo izvajala kot ločeni      aktivnosti.     To se deloma kaže tudi  DD 2007_VP 442
obliki diagramov, opisuje      aktivnosti      v informacijskem procesu  DD 2007_VP 450
vzroke in posledice teh      aktivnosti      oziroma odnose med stopnjami  DD 2007_VP 450
sprožajo, ter različne vrste      aktivnosti      v procesu iskanja informacij  DD 2007_VP 463
poizvedovanje, strategije in      aktivnosti,      ki jih uporablja posameznik  DD 2007_VP 471
uporabnika v posamezno epizodo,      aktivnosti,      ki jih uporablja v posamezni  DD 2007_VP 472
oziroma dimenzije teh      aktivnosti)     , zaradi česar bi jih lahko  DD 2007_VP 472
imenovali tudi modeli      aktivnosti      ali interakcij: - Epizodni  DD 2007_VP 472
poizvedovanja z individualne      aktivnosti      na aktivnost, pri kateri  DD 2007_VP 479
rmacijskem ciklusu. Sodelovalne      aktivnosti      nastopajo predvsem pri  DD 2007_VP 480
kompleksni kognitivni      aktivnosti,      poleg že opisanih procesov  DD 2007_VP 505
stila, ki temeljijo na      aktivnosti      oziroma učenju (Rayner  DD 2007_VP 564
procesa poskuša opisati      aktivnosti,      povezane s specifičnimi  DD 2007_VP 611
upravljajo svoje miselne      aktivnosti,      v kategorije glede na  DD 2007_VP 665
koliko motivacije in      aktivnosti      nameniti posameznemu izmed  DD 2007_VP 673
kot celota in pri večini      aktivnosti      sodelujeta obe hemisferi  DD 2007_VP 713
dajanja navodil, učne      aktivnosti      ter načine ocenjevanja  DD 2007_VP 725
posameznik pri določeni      aktivnosti      raje uporablja en ali  DD 2007_VP 726
vmesnik za opravljanje      aktivnosti      pri poizvedovanju ter  DD 2007_VP 768
koliko motivacije in      aktivnosti      nameniti posameznemu izmed  DD 2007_VP 1221
posameznik pri določeni      aktivnosti      raje uporablja en ali  DD 2007_VP 1241
velikega števila menjav      aktivnosti,      večinoma se uporablja  DD 2007_VP 1561
celoten dokument. Slika 7:      Aktivnosti      s celotnim besedilom   DD 2007_VP 1884
oziroma 13%). Slika 9:      Aktivnosti      s celotnimi besedili v  DD 2007_VP 1888
formatu HTML Slika 10:      Aktivnosti      s celotnimi besedili v  DD 2007_VP 1888
manjše in manj pomembne      aktivnosti      je ta reakcija majhna  D 2004_KA 179
koristno je, če je vrstni red      aktivnosti      organiziran tako, da ima  D 2004_KA 179
imamo v mislih celo verigo      aktivnosti,      od planiranja do ravnanja  D 2004_VD 111
zajema celoto dogodkov in      aktivnosti      pri planiranju, sprejemanju  D 2004_VD 132
proces kadrovanja ter njune      aktivnosti      bodo v nadaljevanju naloge  D 2004_VD 151
osredotočena predvsem na      aktivnosti      pridobivanja primernih  D 2004_VD 250
razčlenjeni do posameznih      aktivnosti      za vsako funkcijo ali  D 2004_VD 305
nekaj alinej (naziv dela,      aktivnosti      in naloge, za kaj je posameznik  D 2004_VD 549
aktivnost, nato pa učinke te      aktivnosti      merimo, ocenjujemo in  D 2004_VD 901
učenje kot vse namerne učne      aktivnosti      z namenom izboljšanja  D 2006_FM 73
zdravstvena področja). Znotraj      aktivnosti      na področju izobraževanja  D 2006_FM 261
informacij s pomočjo učnih      aktivnosti      vključenih v učni načrt  D 2006_FM 592
5. Zagotoviti vire in      aktivnosti,      ki prispevajo k vseživljenjskemu  D 2006_FM 596
6. Pripraviti vire in      aktivnosti      učenja, ki predstavljajo  D 2006_FM 597
veliki meri odvisen od      aktivnosti      in splošnega intelektualnega  D 2006_FM 745
ter ponudba različnih      aktivnosti.     Omogoča tudi možnost zbiranja  D 2006_FM 1279
se soočajo z menijem      aktivnosti,      kot so objave, dokumenti  D 2006_FM 1326
popolnoma tujega. 3. Princip      aktivnosti      in razvoja Princip aktivnosti  D 2006_FM 1456
aktivnosti in razvoja Princip      aktivnosti      je pri informacijskem  D 2006_FM 1456
je vse znanje produkt      aktivnosti,      kulture in konteksta,  D 2006_FM 1529
rezultati: - Vzdržuje dnevnik      aktivnosti      povezanih z iskanjem,  D 2006_FM 1749
v pogovor, samostojne      aktivnosti      itn.To se zgodi predvsem  D 2006_FM 1873
odmerjamo čas za samostojne      aktivnosti.     Psihofiziološkim spremembam  D 2006_FM 1991
Izobraževanje je sklop zahtevnih      aktivnosti,      za katere je predpogoj  D 2007_GZ 25
tvorita mrežo dogodkov in      aktivnosti      za razvoj individualnih  D 2007_GZ 47
človeka sili k določeni      aktivnosti,      spoznavanju nečesa, boljši  D 2007_GZ 114
sredstva za izobraževalne      aktivnosti,      ki jih nameravamo uresničiti  D 2007_GZ 132
srečevanja in spodbujevalke      aktivnosti      uporabnikov. S tem knjižnica  D 2007_GZ 186
načrtovanje in usklajevanje      aktivnosti      v zvezi z računalniškim  D 2007_MA 53
gumbi za izvedbo določenih      aktivnosti,      o gumb za shranjevanje  D 2007_MA 100
revije že naročili, se      aktivnosti      v COBISS3/Nabava za serijske  D 2007_MA 269
ogledati svoje zadnje      aktivnosti      na strani in jih tudi  D 2007_MT 331
Na podlagi uporabnikove      aktivnosti      (kupljenih ali ogledanih  D 2007_MT 376
kritik in ocen, zadnjih      aktivnosti,      prijateljev, slik, najljubših  D 2007_MT 378
njihovo urejanje, zadnje      aktivnosti,      izbor vsebin za obveščanje  D 2007_MT 673
kritik in ocen, zadnjih      aktivnosti,      prijateljev, slik, najljubših  D 2007_MT 675
uspešno izvajanje osnovnih      aktivnosti      informacijskega procesa  D 2008_KT 68
178). "Cilj izvajanja      aktivnosti      po programu informacijskega  D 2008_KT 182
pri načrtovanju učnih      aktivnosti,      pri pripravi in ocenjevanju  D 2008_KT 821
otrok, da so lahko njihove      aktivnosti      čim bolj svobodne (čim  D 2009_KD 207
povežejo svoje spontane      aktivnosti      z usmerjenimi aktivnostmi  D 2009_KD 273
udeležujejo različnih družbenih      aktivnosti      v krajevni skupnosti,  D 2009_PM 202
primerjavo posameznih      aktivnosti.     Ne zadošča pa le enkratno  D 2009_PS 163
organizacija izvaja ključne      aktivnosti,      druga skupina pa se osredotoča  D 2009_PS 353
drugi fazi pa konkretne      aktivnosti      za izboljšave.V Knjižnici  D 2009_PS 356
kontrolni listi za posamezne      aktivnosti,      letna samoocenitvena poročila  D 2009_PS 525
in komunikacijo idej, v      aktivnosti,      ki se manifestirajo skozi  D 2009_SS 281
predstavo o branju kot      aktivnosti,      s pomočjo katere pridejo  D 2009_SS 307
Odločitveni proces obsega vse      aktivnosti,      ki vodijo do izbire alternative  D 2010_PL 256
okviru katerih potekajo      aktivnosti.     Prva je faza opredelitve  D 2010_PL 273
prednosti in slabosti, katere      aktivnosti      in reorganizacije procesov  D 2011_BK 45
ne morejo opraviti vseh      aktivnosti      tako, kot ostali uporabniki  D 2011_SB 69
ne vključuje se ga v      aktivnosti,      niti si ne prizadeva,  D 2011_SB 74
komunikacije in medsebojnih      aktivnosti.     Otroci se lahko med seboj  D 2011_SB 80
ustvarjajo medsebojne      aktivnosti      v istih prostorih z isto  D 2011_SB 82
opravljanje določenih      aktivnosti      potrebujejo dodatno pomoč  D 2011_SB 118
3. 5      AKTIVNOSTI      INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA  D 2011_SB 554
POSEBNIMI POTREBAMI Med      aktivnosti      knjižnice štejemo izobraževanja  D 2011_SB 554

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA