Korpus bibliotekarstva
tako merjene znanstvene | aktivnosti | je bila najdena na Japonskem | DD 1998_JP 1823 |
njegovih izumiteljskih | aktivnosti. | Po Popperju znanstvenik | DD 2005_KM 158 |
dejavnost vključuje cel razpon | aktivnosti, | od temeljnih in uporabnih | DD 2005_KM 273 |
glavne vidike znanstvene | aktivnosti: | na njen obseg, prenos | DD 2005_KM 521 |
popolno oceno raziskovalnih | aktivnosti | ne-angleško govorečih | DD 2005_KM 997 |
spremembe intelektualne | aktivnosti | (McCain, 1986b) oziroma | DD 2005_KM 1072 |
posledice sprememb znanstvenih | aktivnosti | in s tem povezanih sprememb | DD 2005_KM 1133 |
definirajo tri vrste znanstvene | aktivnosti: | temeljne raziskave, uporabne | DD 2005_KM 1339 |
njegovem okviru proučujemo | aktivnosti | posameznikov in skupin | DD 2007_VP 22 |
vzroke in posledice teh | aktivnosti, | različne vrste vedenja | DD 2007_VP 22 |
motoričnih ali kognitivnih | aktivnosti, | ki so potrebne za spremembo | DD 2007_VP 136 |
medsebojno prepletene | aktivnosti | oziroma naloge.Nekatere | DD 2007_VP 218 |
od količine kognitivne | aktivnosti, | ki jo mora vložiti uporabnik | DD 2007_VP 350 |
mora vložiti uporabnik. | Aktivnosti, | ki zahtevajo največ kognitivne | DD 2007_VP 351 |
zahtevajo največ kognitivne | aktivnosti | so izbira zbirke, oblikovanje | DD 2007_VP 351 |
dolgo izvajala kot ločeni | aktivnosti. | To se deloma kaže tudi | DD 2007_VP 442 |
obliki diagramov, opisuje | aktivnosti | v informacijskem procesu | DD 2007_VP 450 |
vzroke in posledice teh | aktivnosti | oziroma odnose med stopnjami | DD 2007_VP 450 |
sprožajo, ter različne vrste | aktivnosti | v procesu iskanja informacij | DD 2007_VP 463 |
poizvedovanje, strategije in | aktivnosti, | ki jih uporablja posameznik | DD 2007_VP 471 |
uporabnika v posamezno epizodo, | aktivnosti, | ki jih uporablja v posamezni | DD 2007_VP 472 |
oziroma dimenzije teh | aktivnosti) | , zaradi česar bi jih lahko | DD 2007_VP 472 |
imenovali tudi modeli | aktivnosti | ali interakcij: - Epizodni | DD 2007_VP 472 |
poizvedovanja z individualne | aktivnosti | na aktivnost, pri kateri | DD 2007_VP 479 |
rmacijskem ciklusu. Sodelovalne | aktivnosti | nastopajo predvsem pri | DD 2007_VP 480 |
kompleksni kognitivni | aktivnosti, | poleg že opisanih procesov | DD 2007_VP 505 |
stila, ki temeljijo na | aktivnosti | oziroma učenju (Rayner | DD 2007_VP 564 |
procesa poskuša opisati | aktivnosti, | povezane s specifičnimi | DD 2007_VP 611 |
upravljajo svoje miselne | aktivnosti, | v kategorije glede na | DD 2007_VP 665 |
koliko motivacije in | aktivnosti | nameniti posameznemu izmed | DD 2007_VP 673 |
kot celota in pri večini | aktivnosti | sodelujeta obe hemisferi | DD 2007_VP 713 |
dajanja navodil, učne | aktivnosti | ter načine ocenjevanja | DD 2007_VP 725 |
posameznik pri določeni | aktivnosti | raje uporablja en ali | DD 2007_VP 726 |
vmesnik za opravljanje | aktivnosti | pri poizvedovanju ter | DD 2007_VP 768 |
koliko motivacije in | aktivnosti | nameniti posameznemu izmed | DD 2007_VP 1221 |
posameznik pri določeni | aktivnosti | raje uporablja en ali | DD 2007_VP 1241 |
velikega števila menjav | aktivnosti, | večinoma se uporablja | DD 2007_VP 1561 |
celoten dokument. Slika 7: | Aktivnosti | s celotnim besedilom | DD 2007_VP 1884 |
oziroma 13%). Slika 9: | Aktivnosti | s celotnimi besedili v | DD 2007_VP 1888 |
formatu HTML Slika 10: | Aktivnosti | s celotnimi besedili v | DD 2007_VP 1888 |
manjše in manj pomembne | aktivnosti | je ta reakcija majhna | D 2004_KA 179 |
koristno je, če je vrstni red | aktivnosti | organiziran tako, da ima | D 2004_KA 179 |
imamo v mislih celo verigo | aktivnosti, | od planiranja do ravnanja | D 2004_VD 111 |
zajema celoto dogodkov in | aktivnosti | pri planiranju, sprejemanju | D 2004_VD 132 |
proces kadrovanja ter njune | aktivnosti | bodo v nadaljevanju naloge | D 2004_VD 151 |
osredotočena predvsem na | aktivnosti | pridobivanja primernih | D 2004_VD 250 |
razčlenjeni do posameznih | aktivnosti | za vsako funkcijo ali | D 2004_VD 305 |
nekaj alinej (naziv dela, | aktivnosti | in naloge, za kaj je posameznik | D 2004_VD 549 |
aktivnost, nato pa učinke te | aktivnosti | merimo, ocenjujemo in | D 2004_VD 901 |
učenje kot vse namerne učne | aktivnosti | z namenom izboljšanja | D 2006_FM 73 |
zdravstvena področja). Znotraj | aktivnosti | na področju izobraževanja | D 2006_FM 261 |
informacij s pomočjo učnih | aktivnosti | vključenih v učni načrt | D 2006_FM 592 |
5. Zagotoviti vire in | aktivnosti, | ki prispevajo k vseživljenjskemu | D 2006_FM 596 |
6. Pripraviti vire in | aktivnosti | učenja, ki predstavljajo | D 2006_FM 597 |
veliki meri odvisen od | aktivnosti | in splošnega intelektualnega | D 2006_FM 745 |
ter ponudba različnih | aktivnosti. | Omogoča tudi možnost zbiranja | D 2006_FM 1279 |
se soočajo z menijem | aktivnosti, | kot so objave, dokumenti | D 2006_FM 1326 |
popolnoma tujega. 3. Princip | aktivnosti | in razvoja Princip aktivnosti | D 2006_FM 1456 |
aktivnosti in razvoja Princip | aktivnosti | je pri informacijskem | D 2006_FM 1456 |
je vse znanje produkt | aktivnosti, | kulture in konteksta, | D 2006_FM 1529 |
rezultati: - Vzdržuje dnevnik | aktivnosti | povezanih z iskanjem, | D 2006_FM 1749 |
v pogovor, samostojne | aktivnosti | itn.To se zgodi predvsem | D 2006_FM 1873 |
odmerjamo čas za samostojne | aktivnosti. | Psihofiziološkim spremembam | D 2006_FM 1991 |
Izobraževanje je sklop zahtevnih | aktivnosti, | za katere je predpogoj | D 2007_GZ 25 |
tvorita mrežo dogodkov in | aktivnosti | za razvoj individualnih | D 2007_GZ 47 |
človeka sili k določeni | aktivnosti, | spoznavanju nečesa, boljši | D 2007_GZ 114 |
sredstva za izobraževalne | aktivnosti, | ki jih nameravamo uresničiti | D 2007_GZ 132 |
srečevanja in spodbujevalke | aktivnosti | uporabnikov. S tem knjižnica | D 2007_GZ 186 |
načrtovanje in usklajevanje | aktivnosti | v zvezi z računalniškim | D 2007_MA 53 |
gumbi za izvedbo določenih | aktivnosti, | o gumb za shranjevanje | D 2007_MA 100 |
revije že naročili, se | aktivnosti | v COBISS3/Nabava za serijske | D 2007_MA 269 |
ogledati svoje zadnje | aktivnosti | na strani in jih tudi | D 2007_MT 331 |
Na podlagi uporabnikove | aktivnosti | (kupljenih ali ogledanih | D 2007_MT 376 |
kritik in ocen, zadnjih | aktivnosti, | prijateljev, slik, najljubših | D 2007_MT 378 |
njihovo urejanje, zadnje | aktivnosti, | izbor vsebin za obveščanje | D 2007_MT 673 |
kritik in ocen, zadnjih | aktivnosti, | prijateljev, slik, najljubših | D 2007_MT 675 |
uspešno izvajanje osnovnih | aktivnosti | informacijskega procesa | D 2008_KT 68 |
178). "Cilj izvajanja | aktivnosti | po programu informacijskega | D 2008_KT 182 |
pri načrtovanju učnih | aktivnosti, | pri pripravi in ocenjevanju | D 2008_KT 821 |
otrok, da so lahko njihove | aktivnosti | čim bolj svobodne (čim | D 2009_KD 207 |
povežejo svoje spontane | aktivnosti | z usmerjenimi aktivnostmi | D 2009_KD 273 |
udeležujejo različnih družbenih | aktivnosti | v krajevni skupnosti, | D 2009_PM 202 |
primerjavo posameznih | aktivnosti. | Ne zadošča pa le enkratno | D 2009_PS 163 |
organizacija izvaja ključne | aktivnosti, | druga skupina pa se osredotoča | D 2009_PS 353 |
drugi fazi pa konkretne | aktivnosti | za izboljšave.V Knjižnici | D 2009_PS 356 |
kontrolni listi za posamezne | aktivnosti, | letna samoocenitvena poročila | D 2009_PS 525 |
in komunikacijo idej, v | aktivnosti, | ki se manifestirajo skozi | D 2009_SS 281 |
predstavo o branju kot | aktivnosti, | s pomočjo katere pridejo | D 2009_SS 307 |
Odločitveni proces obsega vse | aktivnosti, | ki vodijo do izbire alternative | D 2010_PL 256 |
okviru katerih potekajo | aktivnosti. | Prva je faza opredelitve | D 2010_PL 273 |
prednosti in slabosti, katere | aktivnosti | in reorganizacije procesov | D 2011_BK 45 |
ne morejo opraviti vseh | aktivnosti | tako, kot ostali uporabniki | D 2011_SB 69 |
ne vključuje se ga v | aktivnosti, | niti si ne prizadeva, | D 2011_SB 74 |
komunikacije in medsebojnih | aktivnosti. | Otroci se lahko med seboj | D 2011_SB 80 |
ustvarjajo medsebojne | aktivnosti | v istih prostorih z isto | D 2011_SB 82 |
opravljanje določenih | aktivnosti | potrebujejo dodatno pomoč | D 2011_SB 118 |
3. 5 | AKTIVNOSTI | INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA | D 2011_SB 554 |
POSEBNIMI POTREBAMI Med | aktivnosti | knjižnice štejemo izobraževanja | D 2011_SB 554 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |