Korpus bibliotekarstva

knjižnic* (201-300)


bogljivost. Te značilnosti so zaželene pri vseh tipih      knjižnic.     Presenetilo nas je, da po ena knjižnica vsakega  D 2004_VD 1467
vsaj delno prisoten v dobri polovici anketiranih      knjižnic      71 (56,6%) in čeprav dejavnosti kadrovskega managementa  D 2004_VD 1475
kadrovskega managementa potekajo v 81,1% anketiranih      knjižnic,      osebe, ki bi se ukvarjala z vodenjem kadrovskih  D 2004_VD 1475
ukvarjala z vodenjem kadrovskih virov, nima 66%      knjižnic      72.Hitro lahko opazimo neskladje med številom  D 2004_VD 1475
72. Hitro lahko opazimo neskladje med številom      knjižnic,      ki izvajajo dejavnosti kadrovskega managementa  D 2004_VD 1476
dejavnosti kadrovskega managementa, številom      knjižnic,      kjer je ta prisoten in številom tistih knjižnic  D 2004_VD 1476
knjižnic, kjer je ta prisoten in številom tistih      knjižnic,      pri katerih imajo osebo, ki se ukvarja s kadrovskim  D 2004_VD 1476
primeru anketiranci, povečini so bili to vodje      knjižnic,      pošiljajo zaposlene na izobraževanja, jih motivirajo  D 2004_VD 1479
vseh anketiranih splošnih knjižnicah. 10 šolskih      knjižnic      nima osebe, ki bi se ukvarjala s kadrovskim managementom  D 2004_VD 1480
managementom, čeprav je ta prisoten v večini      knjižnic      tega tipa.Očitno je, da so anketiranci pri odgovarjan  D 2004_VD 1480
specialnih knjižnicah, saj to poteka v 53,3%      knjižnic.      Med pregledom rezultatov prvega dela ankete smo  D 2004_VD 1485
anketiranci, med katerimi so prevladovali vodje      knjižnic,      so podajali nasprotujoče si podatke o številu  D 2004_VD 1486
podatkov že sami po sebi presenetili. Edini tip      knjižnic,      kjer podatki o zaposlenih med posameznimi odgovori  D 2004_VD 1488
zaposlenim predstavljajo 41,5% (22 od 53) anketiranih      knjižnic,      20,7% (11 od 53) anketirancev pa je odgovorilo  D 2004_VD 1490
je ženskega spola (81,4%), pri čimer med tipi      knjižnic      ne prihaja do razlik.Starost večine zaposlenih  D 2004_VD 1491
slovenskih knjižnicah v povprečju mlajši od kolektiva      knjižnic      v Združenih državah Amerike in Velike Britanije  D 2004_VD 1494
moramo upoštevati dejstvo, da se nekateri vodje      knjižnic      niso odločili za reševanje anketnega vprašalnika  D 2004_VD 1494
odločili za sodelovanje v raziskavi, bi bil odstotek      knjižnic,      kjer je kadrovski management vsaj delno prisoten  D 2004_VD 1495
managementa prisotno v večini (84,9%) anketiranih      knjižnic.     Vendar gre pri tem bolj za naključno izvajanje  D 2004_VD 1498
1996). To se odraža tudi v ugotovitvi, da vodje      knjižnic      ne razumejo oz. napačno interpretirajo pojem  D 2004_VD 1504
prihaja. Gazvoda (1997) ugotavlja, da so vodje      knjižnic      bolj kot vodenju predani strokovnemu delu. Čeprav  D 2004_VD 1507
se njena ugotovitev nanaša le na vodje večjih      knjižnic,      smo z raziskavo potrdili, da tudi vsi ostali  D 2004_VD 1508
knjižnični delavci vse prej kot zanemarljivi potencial      knjižnic,      svetujemo vsem, ki se ukvarjajo s kadri v knjižnicah  D 2004_VD 1509
zaposlenih. Raziskava je pokazala, da se 49%      knjižnic      z načrtovanjem kadrov ukvarja le ob izpraznitvi  D 2004_VD 1514
sredstva pri načrtovanju ozira le 41,5% vseh      knjižnic.     Glede na to je presenetljivo, da se 28,3% knjižnic  D 2004_VD 1516
knjižnic. Glede na to je presenetljivo, da se 28,3%      knjižnic,      pri katerih je prisoten stalni primanjkljaj kadrovskih  D 2004_VD 1517
občasno. Razlogi za primanjkljaj se med tipi      knjižnic      razlikujejo.Splošne knjižnice se zaradi prenizkega  D 2004_VD 1519
klimi. Ker je v raziskavi sodelovalo 41,5%      knjižnic      z enim zaposlenim, ni presenetljivo, da je letni  D 2004_VD 1523
da je letni obrat kadra v večini anketiranih      knjižnic      ničeln ali pa 100%.So pa rezultati raziskave  D 2004_VD 1523
Čeprav se tudi splošne knjižnice, ki edine od      knjižnic      v večini izvajajo dolgoročno načrtovanje, srečujejo  D 2004_VD 1537
ne temelji na analizi dela. Pri ostalih tipih      knjižnic      gre povečini za manjše, nesamostojne knjižnice  D 2004_VD 1539
iskanju in zaposlovanju knjižničnih delavcev. Od      knjižnic,      ki so oglaševale v zadnjih dveh letih, smo želeli  D 2004_VD 1542
izbire. Raziskava je potrdila domnevo, da 60,4%      knjižnic      prosto delovno mesto oglašujejo le preko Zavoda  D 2004_VD 1551
oglašuje v dnevnem časopisju. Za razliko tujih      knjižnic,      ki prosta delovna mesta oglašujejo preko spletnih  D 2004_VD 1552
razpisanih pogojev. Raziskava je pokazala, da 42%      knjižnic      ne bi zaposlilo kandidata, ki ne ustreza razpisnim  D 2004_VD 1555
postopka zaposlovanja. To in pa neangažiranost      knjižnic,      da bi pridobile čim večje število kandidatov  D 2004_VD 1566
financerjev, ki se razlikujejo med posameznimi tipi      knjižnic.     Večina knjižnic je po svojem statusu nesamostojna  D 2004_VD 1594
razlikujejo med posameznimi tipi knjižnic. Večina      knjižnic      je po svojem statusu nesamostojna, kar ne pomeni  D 2004_VD 1595
finančne odvisnosti, temveč tudi prilagajanje ciljev      knjižnic      ciljem organizacij znotraj katerih delujejo.  D 2004_VD 1595
delujejo. Problem ne predstavlja le slab položaj      knjižnic      in stalno omejevanje virov, temveč tudi status  D 2004_VD 1596
praksi. Z raziskavo smo ugotovili, da vodje      knjižnic      kljub pomembnosti človeških virov, zanemarjajo  D 2004_VD 1602
vodenje kadrovskih virov morali skrbeti vodje      knjižnic.      V diplomskem delu nas je zanimalo tudi, kako  D 2004_VD 1604
potrdili primanjkljaj kadrovskih virov v večini      knjižnic      in obenem ugotovili, da večina knjižnic ne izvaja  D 2004_VD 1607
večini knjižnic in obenem ugotovili, da večina      knjižnic      ne izvaja dolgoročnega načrtovanja kadrovskih  D 2004_VD 1607
izvedene študije bi bilo mogoče na povečane potrebe      knjižnic      prilagoditi trg ustreznih človeških virov. Ker  D 2004_VD 1618
kandidatih. Glede na to, da so kadri pomemben vir      knjižnic,      bi te v bodoče morale več pozornosti usmeriti  D 2004_VD 1623
A: ELEKTRONSKO SPOROČILO, POSREDOVANO VODJEM      KNJIŽNIC      Spoštovani! Sem študentka Oddelka za bibliotekarstvo  D 2004_VD 1627
Vovk PRILOGA B: ELEKTRONSKO SPOROČILO, KI VODJE      KNJIŽNIC      PONOVNO POVABI K REŠEVANJU ANKETNEGA VPRAŠALNIKA  D 2004_VD 1635
identifikacijo, ki je v kontekstu slovenskih      knjižnic      predstavljena kot tehnologija prihodnosti. SEZNAM  D 2005_KM 6
več (z)mogli zadovoljivo opravljati. Razvoj      knjižnic      - od pultnega sistema do prostega pristopa, samopostrežne  D 2005_KM 20
gotovo se bo v prihodnjih razvojnih obdobjih      knjižnic      prav samostojnost pri uporabi knjižničnih storitev  D 2005_KM 20
knjižnicah ohranila svojo vlogo, ob čemer večina      knjižnic      danes za izposojo uporablja dvodelne zadolžnice  D 2005_KM 42
razlogi so bili zadostni za odločitev večine      knjižnic,      da opustijo njegovega predhodnika (357 data collector  D 2005_KM 75
in programsko opremo za popolno avtomatizacijo      knjižnic      ter vzdrževanje (Farrow, 1997). 2.1.2 Avtomatizacij  D 2005_KM 82
regionalnih (pokrajinskih) splošno-izobraževalnih      knjižnic      ter Univerzitetne knjižnice Maribor. Kanič   D 2005_KM 91
programom VIR vpeljali v 20 slovenskih splošnih      knjižnic      (Rugelj, 1991). ATLASS - je program za vzajemno  D 2005_KM 109
takratne Skupnosti jugoslovanskih nacionalnih      knjižnic      je sprejelo IZUM-ov koncept vzajemne katalogizacije  D 2005_KM 121
leta 1993 v sistem COBISS/Izposoja vključenih 11      knjižnic,      je njihovo število do leta 2000 naraslo na  D 2005_KM 131
notranji strani platnic, spredaj ali zadaj. Večina      knjižnic      se dandanes odloča za postavitev nalepke na platnico  D 2005_KM 152
splošnoizobraževalne knjižnice in vrsta šolskih      knjižnic      ...". (Korže-Strajnar, 1985, str. 129) Slika  D 2005_KM 169
čas in delo (DeJoice in Sennyey, 2000). Mnogo      knjižnic      je kazalo zanimanje za samopostrežno izposojo  D 2005_KM 187
Morris, Thornley in Snudden, 2001) veriga splošnih      knjižnic      v Shropshiru (Shropshire Public Libraries).Med  D 2005_KM 190
International), podjetje, ki se z avtomatizacijo      knjižnic      ukvarja že preko 30 let, je svoj prvi knjigomat  D 2005_KM 198
in komunikacijske opreme za potrebe splošnih      knjižnic,      ki jih je v letu 2003 financirala Republika Slovenija  D 2005_KM 291
delovanje sistema COBISS za potrebe splošnih      knjižnic.     Za namene tega diplomskega dela si bomo podrobneje  D 2005_KM 292
predvidoma 3 do 5 izbranih predlagateljev oz.      knjižnic.     Györkös (2003) predstavi rezultate projekta nakup  D 2005_KM 294
izjema je bila Knjižnica Prežihov Voranc). Število      knjižnic,      ki uvajajo knjigomat, narašča tudi v letu 2005  D 2005_KM 303
njegovo pogosto uporabo; prav nasprotno, izkušnje      knjižnic      iz tujine nakazujejo, da je potrebno ob uvajanju  D 2005_KM 344
čitalniki zelo visoko bralno hitrost, a veliko      knjižnic      se vseeno odloča za le eno funkcijo (izposojo  D 2005_KM 409
enkripciji podatkov na transponderjih. 2.3.5 Prehod      knjižnic      na RFID tehnologijo Chachra (2003) opozarja,  D 2005_KM 452
sistema in navodila za instalacijo. Seznam      knjižnic      v Evropi, ZDA, Aziji in Avstraliji, ki so že  D 2005_KM 462
OPREDELITEV PROBLEMA Izkušnje slovenskih splošnih      knjižnic,      ki so naprave za samopostrežno izposojo uvedle  D 2005_KM 477
uporabe knjigomata v eni od ljubljanskih splošnih      knjižnic,      pri čemer smo analizirali uporabnike, ki knjigomat  D 2005_KM 483
in programsko opremo za popolno avtomatizacijo      knjižnic.     V Sloveniji so posamezne knjižnice začele uvajati  D 2005_KM 723
vzajemne katalogizacije COBISS, je večina slovenskih      knjižnic      prešla na avtomatizirano izposojo v programskem  D 2005_KM 725
LibMaster uvedlo še šest slovenskih splošnih      knjižnic.      Problematika, ki smo jo zaznali med primerjavo  D 2005_KM 731
zaznali med primerjavo izkušenj tujih in slovenskih      knjižnic,      se nanaša na relativno nizko uporabo knjigomata  D 2005_KM 732
Ugotovila sem, da kar 50 odstotkov visokošolskih      knjižnic      ne usposablja svojih uporabnikov, le dobra tretjina  D 2006_FM 5
usposablja svojih uporabnikov, le dobra tretjina      knjižnic      pa ima urnik poslovanja prilagojen potrebam odraslih  D 2006_FM 5
postajajo pomembna skupina uporabnikov visokošolskih      knjižnic.     S spreminjanjem univerze iz elitne v množično  D 2006_FM 12
eksplozijo. Ena pomembnejših nalog visokošolskih      knjižnic      postaja informacijsko opismenjevanje uporabnikov  D 2006_FM 16
odrasli posebna skupina uporabnikov visokošolskih      knjižnic      s specifičnimi potrebami in potrebujejo posebno  D 2006_FM 26
informacijskega opismenjevanja, odprtost naših      knjižnic      ob "netradicionalnih" urah ter usposobljenost  D 2006_FM 28
poglavje sem posvetila opredelitvi visokošolskih      knjižnic      in njihovi vlogi pri informacijskem opismenjevanju  D 2006_FM 32
značilnosti odraslih, ki so povezane z uporabo      knjižnic      in jih moramo še posebej upoštevati pri informacijskem  D 2006_FM 36
število ur usposabljanj uporabnikov visokošolskih      knjižnic      pri nas, odprtost naših visokošolskih knjižnic  D 2006_FM 39
knjižnic pri nas, odprtost naših visokošolskih      knjižnic      ob "netradicionalnih" urah ter usposobljenost  D 2006_FM 39
so vsi potencialni uporabniki visokošolskih      knjižnic.     Tega bi se morale visokošolske knjižnice zavedati  D 2006_FM 357
PEDAGOŠKA FUNKCIJA 5.1 OPREDELITEV VISOKOŠOLSKIH      KNJIŽNIC      UNESCO-va delitev knjižnic iz leta 1974 deli  D 2006_FM 496
OPREDELITEV VISOKOŠOLSKIH KNJIŽNIC UNESCO-va delitev      knjižnic      iz leta 1974 deli visokošolske knjižnice v tri  D 2006_FM 496
osrednja univerzitetna knjižnica ali skupina      knjižnic,      ki so prostorsko ločene, vendar imajo skupno  D 2006_FM 496
iz 2. člena tega zakona in nalog visokošolskih      knjižnic      še dodatne naloge", ki jih zakon našteva.Zakon  D 2006_FM 498
o dejavnosti visokošolskih oz. univerzitetnih      knjižnic,      natančnejše opredelitve pa žal ni zaslediti.  D 2006_FM 499
knjižnice poleg nalog specifičnih za posamezno vrsto      knjižnic      opravljati še dejavnosti, ki spadajo v okvir  D 2006_FM 504
splošno opredeljeni, saj veljajo za vse vrste      knjižnic.     Obenem je tudi jasno, da ti cilji izobraževanja  D 2006_FM 507
pripomorejo k informacijski pismenosti uporabnikov      knjižnic,      kot je opredeljena v naslednjem razdelku. Cilji  D 2006_FM 508
izobraževanja uporabnikov. Med naloge visokošolskih      knjižnic      sicer uvrščajo "/.../ tudi skrb za programe izobraževanja  D 2006_FM 511
VPLIVAJO NA DELO IN POSLANSTVO VISOKOŠOLSKIH      KNJIŽNIC      Spremembam v visokem šolstvu, ki sem jih natančneje  D 2006_FM 515
ki zagovarjajo povečan dostop in kažejo odnos      knjižnic      do netradicionalnih skupin uporabnikov. o služiti  D 2006_FM 521
podpirale številne knjižnice od nastanka splošnih      knjižnic      vse do danes; o tesno povezana s to tradicijo  D 2006_FM 521

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA