Korpus bibliotekarstva
bibliometrijski podatki | čim | bolj pravilno in objektivno | DD 1998_JP 297 |
pritisk na raziskovalce, da | čim | več in čim hitreje objavljajo | DD 1998_JP 888 |
raziskovalce, da čim več in | čim | hitreje objavljajo (zlohotni | DD 1998_JP 888 |
in je zato nujno vedeti | čim | več o tako pomembni zadevi | DD 1998_JP 1060 |
napisan kot soavtor na | čim | več objavljenih in potencialno | DD 1998_JP 1547 |
pričakovane. To pomeni, da | čim | bolj enakomerno so razvite | DD 1998_JP 1825 |
odkritja, zato skušajo | čim | prej poskrbeti za dokazilo | DD 2005_KM 183 |
avtorji želijo, da bi jih | čim | prej navajali v svojih | DD 2005_KM 482 |
zelo pomemben dober in | čim | bolj popoln izbor revij | DD 2005_KM 904 |
sekundarnih virov, da bi dosegli | čim | popolnejšo vključenost | DD 2005_KM 1235 |
da smo v analizo zajeli | čim | več avtorjev.Shaw opozarja | DD 2005_KM 1564 |
kateri je znotraj skupin | čim | večja homogenost in med | DD 2005_KM 1576 |
homogenost in med skupinami | čim | večja heterogenost (Hair | DD 2005_KM 1576 |
pomeni zagotavljanje | čim | bolj ustrezne, učinkovite | DD 2007_VP 15 |
To pomeni omogočanje | čim | učinkovitejše, enostavnejše | DD 2007_VP 94 |
pomembno, da so jim omogočeni | čim | bolj enostavni in učinkoviti | DD 2007_VP 100 |
Treba je poskrbeti za | čim | manjšo obremenitev kratkoročnega | DD 2007_VP 161 |
uporabniku znane in domače - | Čim | manjše obremenjevanje | DD 2007_VP 168 |
določeno akcijo izvede v | čim | manj korakih, s čimer | DD 2007_VP 168 |
prikaza podatkov naj bo | čim | bolj soroden, če je mogoče | DD 2007_VP 168 |
so pripravljeni vložiti | čim | manj napora (Zipfov zakon | DD 2007_VP 207 |
vmesnik prikaže zadetke | čim | bolj pregledno, dobro | DD 2007_VP 244 |
pomenita, naj uporabnik v | čim | krajšem času in s čim | DD 2007_VP 294 |
čim krajšem času in s | čim | manjšim naporom osvoji | DD 2007_VP 294 |
uporabe pomenita uporabniku | čim | bolj znana in ne zelo | DD 2007_VP 295 |
uporabniku primerno hitrost in | čim | manj posebnih spretnosti | DD 2007_VP 296 |
njih naj uporabnik naredi | čim | manjše število napak. | DD 2007_VP 297 |
Prilagodljivost vključuje | čim | večjo skladnost z uporabnikovimi | DD 2007_VP 302 |
vmesnika morajo biti v | čim | večji meri skladni s tistim | DD 2007_VP 308 |
uporabnik pri delu naredi | čim | manj napak. - Spodbujanje | DD 2007_VP 311 |
kognitivnim lastnostim - | čim | manjša obremenitev za | DD 2007_VP 318 |
Prilagajanje lastnostim vida - | čim | manj potrebe po očesnem | DD 2007_VP 319 |
združevanje funkcionalnosti in | čim | prijetnejšega delovnega | DD 2007_VP 328 |
okolje, v katerem se lahko | čim | bolj posveti vsebini svojega | DD 2007_VP 332 |
pomoči, - omogočati mora | čim | bolj neovirano gibanje | DD 2007_VP 338 |
jih lahko uporabljajo s | čim | manjšim naporom.Zadovoljni | DD 2007_VP 340 |
oblikovanje temeljev za | čim | bolj kakovostne informacijske | DD 2007_VP 393 |
poskušajo upoštevati s | čim | fleksibilnejšim načrtovanjem | DD 2007_VP 603 |
dosežke in storilnost, torej | čim | večjo uspešnost in čim | DD 2007_VP 622 |
čim večjo uspešnost in | čim | boljše rezultate.Njihova | DD 2007_VP 622 |
spustnih menijih. Za | čim | uspešnejše načrtovanje | DD 2007_VP 839 |
s tem poskušali doseči | čim | bolj reprezentativno zastopanost | DD 2007_VP 1052 |
sistemov. Da bi torej | čim | bolj zmanjšali vpliv percepcije | DD 2007_VP 1068 |
delajo, ter naj poskušajo | čim | bolj podrobno razložiti | DD 2007_VP 1078 |
zaradi dveh razlogov, | čim | manjšega poseganja v njegovo | DD 2007_VP 1268 |
skrb, da je število napak | čim | manjše, ne sodi neposredno | DD 2007_VP 1524 |
posvečanja pozornosti | čim | manjši potrebi po memoriranju | DD 2007_VP 1593 |
opazili izrazit poudarek na | čim | preprostejšem poizvedovanju | DD 2007_VP 1605 |
smo želeli zagotoviti | čim | večjo točnost in zanesljivost | DD 2007_VP 2201 |
sistemom za poizvedovanje | čim | preprosteje, po principu | DD 2007_VP 2225 |
vprašanja. Povedale so nam, s | čim | je posamezen izmed vmesnikov | DD 2007_VP 2304 |
pozornost posvetiti možnosti | čim | širšega poizvedovanja | DD 2007_VP 2370 |
računalnika. o Naj bo | čim | manj kratkoročnega pomnjenja | D 2004_KA 183 |
želi doseči svoj cilj s | čim | manj napora.Pri tem je | D 2004_KA 191 |
odgovor na problem dobiti v | čim | krajši obliki.Zelo pomembno | D 2004_KA 225 |
zato je potrebno besedilo | čim | bolj minimalizirati. 6 | D 2004_KA 450 |
drugih strani). - Pisati | čim | krajše, saj uporabniki | D 2004_KA 469 |
jih imajo, vedno želijo | čim | hitreje priti do odgovora | D 2004_KA 472 |
težnja uporabnikov da | čim | hitreje in lažje rešijo | D 2004_KA 475 |
razmerje, da bi hkrati v | čim | večji meri dosegel cilje | D 2004_VD 88 |
bodo delavce spodbujale k | čim | bolj uspešnemu opravljanju | D 2004_VD 171 |
začnejo delati takoj, s | čim | krajšim in čim cenejšim | D 2004_VD 176 |
takoj, s čim krajšim in | čim | cenejšim osnovnim usposabljanjem | D 2004_VD 176 |
tisti, ki skuša hkrati v | čim | večji meri doseči cilje | D 2004_VD 216 |
zato potrebno zapolniti s | čim | boljšimi kandidati.Izbrati | D 2004_VD 502 |
motiviran za delo, da ga bo | čim | bolje opravljal.Zato pri | D 2004_VD 593 |
ali vsaj zainteresirati | čim | več ustreznih kandidatov | D 2004_VD 624 |
oblikovati tako, da bo potekal | čim | bolj objektivno in bo | D 2004_VD 740 |
potrebno o njem zbrati | čim | več relevantnih podatkov | D 2004_VD 743 |
agresivno, zato jo je bolje | čim | manj uporabljati. Pripravi | D 2004_VD 868 |
poskušamo intervju začeti na | čim | bolj neformalen način | D 2004_VD 872 |
da kandidata obvestimo | čim | hitreje po izbiri najboljšega | D 2004_VD 891 |
selekcije je potrebno | čim | bolj objektivno ocenjevati | D 2004_VD 999 |
knjižnice, da bi privabile | čim | več primernih kandidatov | D 2004_VD 1122 |
izvajane tako, da zaposleni v | čim | večji meri prispevajo | D 2004_VD 1473 |
knjižnic, da bi pridobile | čim | večje število kandidatov | D 2004_VD 1566 |
knjižnici, ki naj bi bila | čim | bližje izposojevalnemu | D 2005_KM 347 |
in poskušali odstraniti | čim | več ovir, ki jih ločijo | D 2005_KM 750 |
izobraževanje za osebni razvoj | čim | več ljudi, v postmoderni | D 2006_FM 69 |
spodbujala izobraževanje | čim | večjega števila ljudi | D 2006_FM 137 |
izobraževanje dostopne | čim | širšemu krogu ljudi, ta | D 2006_FM 223 |
uporabnikov in poskrbeti, da jih | čim | bolj učinkovito zadovoljijo | D 2006_FM 502 |
institucije bi morale | čim | prej začeti s sistematičnim | D 2006_FM 636 |
tem pa moramo pridobiti | čim | bolj jasno sliko o izkušnjah | D 2006_FM 830 |
informacije tem večja, | čim | bolj je ta smiselna.Smiselna | D 2006_FM 857 |
da poskušamo vključiti | čim | več različnih metod in | D 2006_FM 989 |
da se trudi ustvarjati | čim | bolj sproščeno ozračje | D 2006_FM 1020 |
metode, zato da dobimo | čim | bolj objektivno sliko | D 2006_FM 1363 |
informacije kar se da hitro in s | čim | manj napora, kar moramo | D 2006_FM 1383 |
miz itn.), ki naj bi | čim | manj spominjal na šolo | D 2006_FM 1418 |
so metode izobraževanja | čim | bolj raznolike ter da | D 2006_FM 1503 |
primerno. Zato je potrebno | čim | hitreje zajeti čim večje | D 2006_FM 1612 |
potrebno čim hitreje zajeti | čim | večje število študentov | D 2006_FM 1612 |
rešitev, ki bi zajela | čim | več študentov čim hitreje | D 2006_FM 1620 |
zajela čim več študentov | čim | hitreje.Veliko bi naredili | D 2006_FM 1620 |
potrebno začeti izvajati | čim | hitreje.Poleg tega bi | D 2006_FM 1643 |
doseči. Le-ti morajo biti | čim | bolj specifični, jasni | D 2006_FM 1775 |
priporočljivo uporabljati | čim | več metod, ki vzpodbujajo | D 2006_FM 1796 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |