Korpus bibliotekarstva

cilji (579)


Methods, Selection Rules (     cilji,      operatorji, metode, pravila  DD 2007_VP 134
akcije. Uporabnikovi      cilji      in nameni se torej pretvorijo  DD 2007_VP 220
to, da se posameznikovi      cilji      lahko spremenijo. - hierarhični  DD 2007_VP 671
ukvarjanje s številnimi      cilji      in potrebami, vendar pri  DD 2007_VP 674
ukvarjanje s številnimi      cilji      in potrebami, a neupoštevanje  DD 2007_VP 1225
1 UVOD 1.1 NAMEN IN      CILJI      NALOGE Delo s podatki  D 2004_KA 14
uporabniškega vmesnika.      Cilji      raziskave so lahko vezani  D 2004_KA 481
Najprej sem jo seznanil s      cilji      in nameni vrednotenja  D 2004_KA 817
posrednik med potrebami in      cilji      organizacije ter potrebami  D 2004_VD 40
organizacije ter potrebami in      cilji      zaposlenih v njej.Je proces  D 2004_VD 40
kadri v tesni povezavi s      cilji      organizacije, v našem  D 2004_VD 44
definiramo s tremi osnovnimi      cilji      oz. nameni: - pridobivanje  D 2004_VD 146
cilje, saj so delovni      cilji      usklajeni z njenimi cilji  D 2004_VD 158
cilji usklajeni z njenimi      cilji      (Možina, Jamšek, 2002  D 2004_VD 158
predvsem tehniko vodenja s      cilji.     V tistih organizacijah  D 2004_VD 160
motivacijska in povezana s      cilji      organizacije, da bi dejansko  D 2004_VD 167
pomanjkanja stika z realnimi      cilji      in se ponovno pojavil  D 2006_FM 125
braževanja itn. Vendar ostajajo      cilji      povezani z vseživljenjskim  D 2006_FM 395
prostorih knjižnice". Ti      cilji      izobraževanja uporabnikov  D 2006_FM 507
Obenem je tudi jasno, da ti      cilji      izobraževanja uporabnikov  D 2006_FM 508
naslednjem razdelku.      Cilji      in naloge izobraževanja  D 2006_FM 509
(Virkus, 2003). 5.5.2      Cilji      in standardi informacijskega  D 2006_FM 590
vseživljenjskega učenja.      Cilji      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 591
izobraževanja (učitelj, študent,      cilji      in metode ter vsebino  D 2006_FM 720
učenje) ter filozofija (     cilji      in namen izobraževanja  D 2006_FM 727
glede sposobnosti učenja.      Cilji      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1024
katerih se uresničujejo      cilji      izobraževanja odraslih  D 2006_FM 1358
izpopolnjevanja so: o      cilji      in naloge izobraževalne  D 2006_FM 1381
uporabnikov, katerega      cilji      so naslednji (Valentinčič  D 2006_FM 1568
vrednotenju. Programski      cilji      namreč zrcalijo pričakovane  D 2006_FM 1773
udeleženci programa. 2.      Cilji      programa IO: 1. cilj:  D 2006_FM 1774
povezavi s prej naštetimi      cilji      programa dosegli: 3.Učni  D 2006_FM 1778
programa dosegli: 3. Učni      cilji      oz. rezultati: 1.Učni  D 2006_FM 1779
1.2 Namen,      cilji      in osnovne trditve Moj  D 2006_PP 72
so delovne hipoteze in      cilji      naloge.   D 2006_PP 1173
Turjak, 2006, str. 36).      Cilji      izobraževanja zaposlenih  D 2007_GZ 219
novo tehnologijo. 1.2      Cilji      in metode raziskave Cilj  D 2007_MA 21
na svetovnem spletu.      Cilji,      ki jih z diplomskim delom  D 2008_KT 38
informacijska znanja,      cilji      in vsebine za osnovno  D 2008_KT 234
stopnjo šole so končali.      Cilji      s predlaganimi vsebinami  D 2008_KT 239
viri se hkratno usvajajo      cilji      in vsebine predmeta in  D 2008_KT 243
(tudi informacijskem)      Cilji      vzgoje in izobraževanja  D 2008_KT 306
vzgoje in izobraževanja.      Cilji      so naslednji: - zagotavljanje  D 2008_KT 307
pismenosti, so med specifičnimi      cilji      za dosego pismenosti in  D 2008_KT 324
standardi pismenosti tudi      cilji      knjižnično informacijskega  D 2008_KT 324
matizacije knjižnice. Nameni in      cilji      digitalne knjižnice so  D 2008_KT 376
knjižnice so isti kot      cilji      klasične knjižnice: zbiranje  D 2008_KT 376
predstave v zvezi z njegovimi      cilji      in ga pri tem uresničevanju  D 2009_KD 258
EMPIRIČNI DEL 3.1 Namen (     cilji)      Namen zastavljenega  D 2009_KD 316
predšolskega otroka.      Cilji:      Glavni cilji diplomske  D 2009_KD 317
Cilji: Glavni      cilji      diplomske naloge so:   D 2009_KD 318
sistema kot celote.      Cilji      uvajanja centraliziranega  D 2009_MB 183
pismenosti vodijo trije delni      cilji:      razvijanje pozitivnega  D 2009_PM 134
doseganju ciljev devetletke.      Cilji      in vsebine KIZ-a izhajajo  D 2009_PM 434
predvsem tam, kjer so      cilji      naravnani na vseživljenjsko  D 2009_PM 462
vzgojno- izobraževalni      cilji      osnovnošolske knjižnice  D 2009_PM 468
so doseženi zastavljeni      cilji,      ali so viri primerno razporejeni  D 2009_PS 63
Ambrožič, 2000) Kvantitativni      cilji      so ponavadi kratkoročni  D 2009_PS 147
načrtovanje (poslanstvo,      cilji,      pričakovana kakovost storitev  D 2009_PS 194
rezultate primerja s svojimi      cilji      in rezultati preteklih  D 2009_PS 206
mora biti merljiv. Takšni      cilji      so na primer pridobitev  D 2009_PS 263
povezano s poslanstvom in      cilji      univerze.Samoevalvacijo  D 2009_PS 339
merilih: namen, politika,      cilji,      strategija, organiziranost  D 2009_PS 341
udeležencev. V skladu s      cilji      diplomske naloge je bil  D 2009_PS 453
ga obvlada. Temeljni      cilji      pouka književnosti v osnovni  D 2009_SS 50
uporabljati književno znanje.      Cilji,      ki jih postavlja književna  D 2009_SS 51
povedati. Vsi trije delni      cilji      vključujejo tako kognitivne  D 2009_SS 314
drugo neknjižno gradivo.      Cilji      in namen naloge V diplomskem  D 2011_BK 33
informacijskega opismenjevanja.      Cilji      informacijskega opismenjevanja  D 2011_SB 555
dela ter organizacijskimi      cilji.     Usmerjeno je k reševanju  D 2011_SB 600
posabljanja oziroma učne cilje.      Cilji      so merila za presojo uspešnosti  D 2011_SB 690
koristno, ali so bili      cilji      doseženi, kaj lahko izboljšamo  D 2011_SB 724
finančnimi viri ter nalogami in      cilji      knjižnice.Pri postopku  KN 2008_12_PM 69
V skladu s splošnimi      cilji      našega okolja je uspešna  K 1997_1_NS 63
splošnosti, ker so tudi      cilji      na državnem in na lokalnem  K 1997_1_NS 77
vendar pa morajo biti      cilji      in namen vsakega izmed  K 1997_2_3_AM 114
str. 31 273 - Namen in      cilji      oz. poslanstvo izobraževalnega  K 1997_2_3_AM 118
liotekarstva. 3.1. Izhodišča in      cilji      delovne prakse Izhodišča  K 1997_2_3_FS 48
radovednosti študentov.      Cilji      delovne prakse so zajeti  K 1997_2_3_FS 52
v katerem so opisani      cilji      oz. smotri za posamezni  K 1997_2_3_FS 53
ampak se njihove naloge in      cilji      prepletajo in dopolnjujejo  K 1997_2_3_FS 99
povezavi z interesi in      cilji      organizacije.Takih izobraževan  K 1997_2_3_GJ 53
združuje cilje posameznika s      cilji      organizacije. Ker so knjižnice  K 1997_2_3_GJ 93
njim postavi temeljni      cilji      delovanja javnih zavodov  K 1997_2_3_GV_CN 18
katerimi bodo doseženi      cilji      organizacije.Z nadzorom  K 1997_2_3_GV_CN 47
pravzaprav niso neposredno      cilji      zaposlenih, temveč tisto  K 1997_2_3_GV_CN 114
srednjih šol našega območja.      Cilji      in naloge šolske knjižnice  K 1997_2_3_MZJ 19
naloge šolske knjižnice      Cilji      in naloge šolskih knjižnic  K 1997_2_3_MZJ 19
področjih. Sodobni razvojni      cilji      knjižničnega informacijskega  K 1997_2_3_NS 6
enakim poslanstvom in      cilji,      ki v določene službe vlagajo  K 1997_4_AM 306
Nakazani so načrti in      cilji      na pragu drugega desetletja  K 1997_4_SM 2
posebej pomembni naslednji      cilji:      - razvoj grafičnih uporabniških  K 1997_4_SM 142
posebej pomembni naslednji      cilji:      - uveljavitev objektnega  K 1997_4_SM 144
kolektivnim/javnim znanjem ter      cilji      in nameni, željami, pričakovanji  K 1997_4_ZS 115
družbeno okolje - domene /      cilji      <- modeli -> funkcije  K 1997_4_ZS 133
uporabnika sistema z določenimi      cilji      in informacijskimi potrebami  K 1997_4_ZS 137
držav, da vemo, kakšni so      cilji      in prioritete, ki sijih  K 1998_1_CV 116

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA