Korpus bibliotekarstva
Methods, Selection Rules ( | cilji, | operatorji, metode, pravila | DD 2007_VP 134 |
akcije. Uporabnikovi | cilji | in nameni se torej pretvorijo | DD 2007_VP 220 |
to, da se posameznikovi | cilji | lahko spremenijo. - hierarhični | DD 2007_VP 671 |
ukvarjanje s številnimi | cilji | in potrebami, vendar pri | DD 2007_VP 674 |
ukvarjanje s številnimi | cilji | in potrebami, a neupoštevanje | DD 2007_VP 1225 |
1 UVOD 1.1 NAMEN IN | CILJI | NALOGE Delo s podatki | D 2004_KA 14 |
uporabniškega vmesnika. | Cilji | raziskave so lahko vezani | D 2004_KA 481 |
Najprej sem jo seznanil s | cilji | in nameni vrednotenja | D 2004_KA 817 |
posrednik med potrebami in | cilji | organizacije ter potrebami | D 2004_VD 40 |
organizacije ter potrebami in | cilji | zaposlenih v njej.Je proces | D 2004_VD 40 |
kadri v tesni povezavi s | cilji | organizacije, v našem | D 2004_VD 44 |
definiramo s tremi osnovnimi | cilji | oz. nameni: - pridobivanje | D 2004_VD 146 |
cilje, saj so delovni | cilji | usklajeni z njenimi cilji | D 2004_VD 158 |
cilji usklajeni z njenimi | cilji | (Možina, Jamšek, 2002 | D 2004_VD 158 |
predvsem tehniko vodenja s | cilji. | V tistih organizacijah | D 2004_VD 160 |
motivacijska in povezana s | cilji | organizacije, da bi dejansko | D 2004_VD 167 |
pomanjkanja stika z realnimi | cilji | in se ponovno pojavil | D 2006_FM 125 |
braževanja itn. Vendar ostajajo | cilji | povezani z vseživljenjskim | D 2006_FM 395 |
prostorih knjižnice". Ti | cilji | izobraževanja uporabnikov | D 2006_FM 507 |
Obenem je tudi jasno, da ti | cilji | izobraževanja uporabnikov | D 2006_FM 508 |
naslednjem razdelku. | Cilji | in naloge izobraževanja | D 2006_FM 509 |
(Virkus, 2003). 5.5.2 | Cilji | in standardi informacijskega | D 2006_FM 590 |
vseživljenjskega učenja. | Cilji | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 591 |
izobraževanja (učitelj, študent, | cilji | in metode ter vsebino | D 2006_FM 720 |
učenje) ter filozofija ( | cilji | in namen izobraževanja | D 2006_FM 727 |
glede sposobnosti učenja. | Cilji | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1024 |
katerih se uresničujejo | cilji | izobraževanja odraslih | D 2006_FM 1358 |
izpopolnjevanja so: o | cilji | in naloge izobraževalne | D 2006_FM 1381 |
uporabnikov, katerega | cilji | so naslednji (Valentinčič | D 2006_FM 1568 |
vrednotenju. Programski | cilji | namreč zrcalijo pričakovane | D 2006_FM 1773 |
udeleženci programa. 2. | Cilji | programa IO: 1. cilj: | D 2006_FM 1774 |
povezavi s prej naštetimi | cilji | programa dosegli: 3.Učni | D 2006_FM 1778 |
programa dosegli: 3. Učni | cilji | oz. rezultati: 1.Učni | D 2006_FM 1779 |
1.2 Namen, | cilji | in osnovne trditve Moj | D 2006_PP 72 |
so delovne hipoteze in | cilji | naloge. | D 2006_PP 1173 |
Turjak, 2006, str. 36). | Cilji | izobraževanja zaposlenih | D 2007_GZ 219 |
novo tehnologijo. 1.2 | Cilji | in metode raziskave Cilj | D 2007_MA 21 |
na svetovnem spletu. | Cilji, | ki jih z diplomskim delom | D 2008_KT 38 |
informacijska znanja, | cilji | in vsebine za osnovno | D 2008_KT 234 |
stopnjo šole so končali. | Cilji | s predlaganimi vsebinami | D 2008_KT 239 |
viri se hkratno usvajajo | cilji | in vsebine predmeta in | D 2008_KT 243 |
(tudi informacijskem) | Cilji | vzgoje in izobraževanja | D 2008_KT 306 |
vzgoje in izobraževanja. | Cilji | so naslednji: - zagotavljanje | D 2008_KT 307 |
pismenosti, so med specifičnimi | cilji | za dosego pismenosti in | D 2008_KT 324 |
standardi pismenosti tudi | cilji | knjižnično informacijskega | D 2008_KT 324 |
matizacije knjižnice. Nameni in | cilji | digitalne knjižnice so | D 2008_KT 376 |
knjižnice so isti kot | cilji | klasične knjižnice: zbiranje | D 2008_KT 376 |
predstave v zvezi z njegovimi | cilji | in ga pri tem uresničevanju | D 2009_KD 258 |
EMPIRIČNI DEL 3.1 Namen ( | cilji) | Namen zastavljenega | D 2009_KD 316 |
predšolskega otroka. | Cilji: | Glavni cilji diplomske | D 2009_KD 317 |
Cilji: Glavni | cilji | diplomske naloge so: | D 2009_KD 318 |
sistema kot celote. | Cilji | uvajanja centraliziranega | D 2009_MB 183 |
pismenosti vodijo trije delni | cilji: | razvijanje pozitivnega | D 2009_PM 134 |
doseganju ciljev devetletke. | Cilji | in vsebine KIZ-a izhajajo | D 2009_PM 434 |
predvsem tam, kjer so | cilji | naravnani na vseživljenjsko | D 2009_PM 462 |
vzgojno- izobraževalni | cilji | osnovnošolske knjižnice | D 2009_PM 468 |
so doseženi zastavljeni | cilji, | ali so viri primerno razporejeni | D 2009_PS 63 |
Ambrožič, 2000) Kvantitativni | cilji | so ponavadi kratkoročni | D 2009_PS 147 |
načrtovanje (poslanstvo, | cilji, | pričakovana kakovost storitev | D 2009_PS 194 |
rezultate primerja s svojimi | cilji | in rezultati preteklih | D 2009_PS 206 |
mora biti merljiv. Takšni | cilji | so na primer pridobitev | D 2009_PS 263 |
povezano s poslanstvom in | cilji | univerze.Samoevalvacijo | D 2009_PS 339 |
merilih: namen, politika, | cilji, | strategija, organiziranost | D 2009_PS 341 |
udeležencev. V skladu s | cilji | diplomske naloge je bil | D 2009_PS 453 |
ga obvlada. Temeljni | cilji | pouka književnosti v osnovni | D 2009_SS 50 |
uporabljati književno znanje. | Cilji, | ki jih postavlja književna | D 2009_SS 51 |
povedati. Vsi trije delni | cilji | vključujejo tako kognitivne | D 2009_SS 314 |
drugo neknjižno gradivo. | Cilji | in namen naloge V diplomskem | D 2011_BK 33 |
informacijskega opismenjevanja. | Cilji | informacijskega opismenjevanja | D 2011_SB 555 |
dela ter organizacijskimi | cilji. | Usmerjeno je k reševanju | D 2011_SB 600 |
posabljanja oziroma učne cilje. | Cilji | so merila za presojo uspešnosti | D 2011_SB 690 |
koristno, ali so bili | cilji | doseženi, kaj lahko izboljšamo | D 2011_SB 724 |
finančnimi viri ter nalogami in | cilji | knjižnice.Pri postopku | KN 2008_12_PM 69 |
V skladu s splošnimi | cilji | našega okolja je uspešna | K 1997_1_NS 63 |
splošnosti, ker so tudi | cilji | na državnem in na lokalnem | K 1997_1_NS 77 |
vendar pa morajo biti | cilji | in namen vsakega izmed | K 1997_2_3_AM 114 |
str. 31 273 - Namen in | cilji | oz. poslanstvo izobraževalnega | K 1997_2_3_AM 118 |
liotekarstva. 3.1. Izhodišča in | cilji | delovne prakse Izhodišča | K 1997_2_3_FS 48 |
radovednosti študentov. | Cilji | delovne prakse so zajeti | K 1997_2_3_FS 52 |
v katerem so opisani | cilji | oz. smotri za posamezni | K 1997_2_3_FS 53 |
ampak se njihove naloge in | cilji | prepletajo in dopolnjujejo | K 1997_2_3_FS 99 |
povezavi z interesi in | cilji | organizacije.Takih izobraževan | K 1997_2_3_GJ 53 |
združuje cilje posameznika s | cilji | organizacije. Ker so knjižnice | K 1997_2_3_GJ 93 |
njim postavi temeljni | cilji | delovanja javnih zavodov | K 1997_2_3_GV_CN 18 |
katerimi bodo doseženi | cilji | organizacije.Z nadzorom | K 1997_2_3_GV_CN 47 |
pravzaprav niso neposredno | cilji | zaposlenih, temveč tisto | K 1997_2_3_GV_CN 114 |
srednjih šol našega območja. | Cilji | in naloge šolske knjižnice | K 1997_2_3_MZJ 19 |
naloge šolske knjižnice | Cilji | in naloge šolskih knjižnic | K 1997_2_3_MZJ 19 |
področjih. Sodobni razvojni | cilji | knjižničnega informacijskega | K 1997_2_3_NS 6 |
enakim poslanstvom in | cilji, | ki v določene službe vlagajo | K 1997_4_AM 306 |
Nakazani so načrti in | cilji | na pragu drugega desetletja | K 1997_4_SM 2 |
posebej pomembni naslednji | cilji: | - razvoj grafičnih uporabniških | K 1997_4_SM 142 |
posebej pomembni naslednji | cilji: | - uveljavitev objektnega | K 1997_4_SM 144 |
kolektivnim/javnim znanjem ter | cilji | in nameni, željami, pričakovanji | K 1997_4_ZS 115 |
družbeno okolje - domene / | cilji | <- modeli -> funkcije | K 1997_4_ZS 133 |
uporabnika sistema z določenimi | cilji | in informacijskimi potrebami | K 1997_4_ZS 137 |
držav, da vemo, kakšni so | cilji | in prioritete, ki sijih | K 1998_1_CV 116 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |