Korpus bibliotekarstva
serijskih publikacij. Osnovni | cilj | je ocena kvalitete potencialnega | DD 1998_JP 2377 |
vpliva in cene teh revij. | Cilj | takšne primerjave v knjižnicah | DD 1998_JP 2494 |
skromnih bralcev. Krošnjarjev | cilj | je bil, najti vedno pravo | DD 2000_DF 505 |
meni, da je publiciranje | cilj | znanstvenega raziskovanja | DD 2005_KM 282 |
in človekovega nadzora | Cilj | upoštevanja smernic je | DD 2007_VP 172 |
interakcijo s sistemom. | Cilj | te interakcije je uspešen | DD 2007_VP 203 |
doseže rešitev oziroma | cilj. | Gre torej za iskanje in | DD 2007_VP 502 |
osredotočenost na en sam | cilj | ali problem, zelo močna | DD 2007_VP 670 |
okolju." Prvi pomembni | cilj | ekspertne ocene je ugotavljanje | DD 2007_VP 793 |
vplivajo na posameznikov | cilj | iskanja ali zaznavanje | DD 2007_VP 881 |
imajo uporabniki. Naš | cilj | je bil ugotoviti te percepcije | DD 2007_VP 1024 |
Analiza vsebine posnetka | Cilj | analize posnetka je bil | DD 2007_VP 1104 |
osredotočenost na en sam | cilj | ali potrebo, povezano | DD 2007_VP 1219 |
in usmerjenost v en sam | cilj, | ignoriranje problemov | DD 2007_VP 1219 |
osredotočenost na en | cilj | ali dejavnost ali pa hkratno | DD 2007_VP 1698 |
na eno nalogo oziroma | cilj. | Izražali so značilnosti | DD 2007_VP 1753 |
Shneiderman, 1998). 2.3 | CILJ | OBLIKOVANJA UPORABNIŠKEGA | D 2004_KA 149 |
UPORABNIŠKEGA VMESNIKA Glavni | cilj | oblikovanja je tako po | D 2004_KA 149 |
skupino uporabnikov, je ta | cilj | lažje dosegljiv.Večje | D 2004_KA 166 |
Uporabnik želi doseči svoj | cilj | s čim manj napora.Pri | D 2004_KA 191 |
raziskave trdita, da je glavni | cilj | oblikovalca zagotoviti | D 2004_KA 235 |
merila in spremenljivke. | Cilj | je razviti posplošen opis | D 2004_KA 278 |
tehnike proučevanja, katerih | cilj | je želeno znanje oz. védenje | D 2004_KA 316 |
za ocenjevanje. Njun | cilj | je bil model, ki bi bil | D 2004_KA 418 |
Slack (1997) menita, da je | cilj | vrednotenja uporabniških | D 2004_KA 421 |
opravila (kako formulirati | cilj | poizvedbe, kako na različne | D 2004_KA 466 |
udeleženec raziskave, je | cilj | naše analize uporabnosti | D 2004_KA 496 |
raziskave ter predvidevanj. | Cilj | vrednotenja je bil ugotoviti | D 2004_KA 528 |
elementov GIS. Zastavljen | cilj | raziskave je bil dosežen | D 2004_KA 788 |
Vrednotenje sistema Geabios | Cilj | vrednotenja sistema Geabios | D 2004_KA 793 |
organizacije, pri katerih je | cilj | dejavnosti ustvarjanje | D 2004_VD 1 |
zadovoljstva med zaposlenimi. | Cilj | kadrovanja je privabitev | D 2004_VD 458 |
organizacije. Glavni | cilj | vsakega postopka pridobivanja | D 2004_VD 496 |
Ferjan, Bernik, 1999). | Cilj | sistematičnega opazovanja | D 2004_VD 942 |
ampak ima pred seboj | cilj, | ki je razrešitev problemske | D 2005_KM 215 |
katero se knjižnica sooča. | Cilj | je lahko razbremenitev | D 2005_KM 216 |
uporabljajo knjigomat. | Cilj | je, da bo knjigomat s | D 2005_KM 348 |
opismenjevanja odraslih glavni | cilj | naloge. 2 KONCEPT VSEŽIVLJENJS | D 2006_FM 44 |
stopnji izobraževanja. | Cilj | ponovnega izobraževanja | D 2006_FM 64 |
V Evropi predvsem kot | cilj | za doseganje večje zaposljivosti | D 2006_FM 104 |
šolski zakonodaji. Njihov | cilj | je uveljavljanje evropske | D 2006_FM 162 |
Moore, 1998). Osrednji | cilj | institucij visokega šolstva | D 2006_FM 614 |
si samostojno postavi | cilj | izobraževanja, načrtuje | D 2006_FM 1115 |
samostojno uresničijo svoj | cilj | (Čuk, 2002).Tu se ponovno | D 2006_FM 1116 |
za uporabnike. Glavni | cilj | vsake evalvacije je izboljšanje | D 2006_FM 1439 |
bodo vsi dosegli isti | cilj, | a po drugačnih poteh. | D 2006_FM 1486 |
da doseže specifičen | cilj | Kazalci uspešnosti: 1 | D 2006_FM 1744 |
Cilji programa IO: 1. | cilj: | usposobiti študente, da | D 2006_FM 1774 |
ki jih potrebujejo 2. | cilj: | usposobiti študente, da | D 2006_FM 1774 |
potrebnih informacij 3. | cilj: | naučiti študente kritičnega | D 2006_FM 1774 |
informacijskih virov 4. | cilj: | opremiti študente z razumevanjem | D 2006_FM 1774 |
delovnih mestih. 5.2. | CILJ | RAZISKAVE Cilj raziskave | D 2007_GZ 267 |
5.2. CILJ RAZISKAVE | Cilj | raziskave je: o ugotoviti | D 2007_GZ 268 |
zastavila v podpoglavju 5.2. ( | cilj | raziskave). 1. | D 2007_GZ 289 |
seminarjev. Naslednji | cilj | je bil ugotoviti, ali | D 2007_GZ 426 |
Cilji in metode raziskave | Cilj | dela je prikazati COBISS3 | D 2007_MA 21 |
elementi. V nadaljevanju je | cilj | podrobneje predstaviti | D 2007_MA 23 |
informacijskega problema. " | Cilj | informacijskega opismenjevanja | D 2008_KT 66 |
Zapisali smo že, da je | cilj | informacijskega opismenjevanja | D 2008_KT 106 |
Novljan, 2005, str. 178). " | Cilj | izvajanja aktivnosti po | D 2008_KT 182 |
pomaga dosegati postavljene | cilj. | Ta prispevek zagotavlja | D 2008_KT 246 |
STRANI ŠOLSKIH KNJIŽNIC | Cilj | analize je primerjava | D 2008_KT 558 |
nformacijsko znanje - Temeljni | cilj | izobraževanja učencev | D 2008_KT 1081 |
sistema, katerega osnovni | cilj | je zagotoviti najustreznejšo | D 2009_MB 333 |
odločitvi človeka, da doseže | cilj | (pomen motivacije), premik | D 2009_PM 82 |
govorjenja in pisanja); za | cilj | ima usposobljenost učenca | D 2009_PM 84 |
vrsto bralnega gradiva in | cilj | branja.Včasih je bil svet | D 2009_PM 125 |
opismenjevanja, kjer je glavni | cilj, | da se učenci spoznavajo | D 2009_PM 176 |
pred seboj vedno imeti | cilj, | ki ga pri učencih želijo | D 2009_PM 448 |
RAZISKOVALNEGA PROBLEMA | Cilj | vsake organizacije je | D 2009_PS 22 |
oziroma presojanje. Njegov | cilj | je kakovost, rezultat | D 2009_PS 135 |
ali izpraševanja. Njihov | cilj | je razumeti in na osnovi | D 2009_PS 152 |
izvaja, da doseže določen | cilj. | Rezultati pa vključujejo | D 2009_PS 237 |
et al., 2008, str. 85) | Cilj | UKM je postati evropsko | D 2009_PS 338 |
uvedena reforma, katere | cilj | je bil dvigniti kvaliteto | D 2009_PS 347 |
kvaliteto le-teh. Glavni | cilj | pobude o zadovoljstvu | D 2009_PS 362 |
umetnostna besedila. | Cilj | branja je torej razumevanje | D 2009_SS 18 |
diferencirani: tako je temeljni | cilj | pouka književnosti na | D 2009_SS 50 |
prijeten svet domišljije. | Cilj | takega branja je literarnoestetsko | D 2009_SS 131 |
enkratnosti in subtilnosti. | Cilj | literarnoestetskega branja | D 2009_SS 150 |
branja. Tako je temeljni | cilj | pouka književnosti vzgoja | D 2009_SS 226 |
zelo različne dijake. | Cilj | pouka književnosti v gimnaziji | D 2009_SS 229 |
težavnost bralnega gradiva ter | cilj | pri branju. Vprašanje | D 2009_SS 288 |
sprejemanje sporočil. | Cilj | receptivnih dejavnosti | D 2009_SS 298 |
govorni ali pisni obliki. | Cilj, | ki ga želimo doseči, je | D 2009_SS 300 |
vrsta dejavnikov. Končni | cilj | celostnega bralnega pouka | D 2009_SS 304 |
vsebine. Prvi delni | cilj | je razvijanje pozitivnega | D 2009_SS 305 |
ob branju. Drugi delni | cilj | je razumevanje procesa | D 2009_SS 309 |
učenje. Tretji delni | cilj | je razumevanje vsebine | D 2009_SS 312 |
branjem, ki je izhodišče in | cilj | literarnega pouka (Krakar | D 2009_SS 371 |
nov, njemu lasten način. | Cilj | vrednotenja je, da učenec | D 2009_SS 743 |
zapletenih problemov. | Cilj | umetne inteligence je | D 2010_PL 290 |
bo mogoče doseči zadani | cilj | ali razhroščevanje (predpisovanje | D 2010_PL 300 |
odločitve in določili | cilj, | ki smo ga želeli doseči | D 2010_PL 589 |
za sortiranje knjig). | Cilj | diplomskega dela je raziskati | D 2011_BK 44 |
njenih storitev. Namen in | cilj | diplomskega dela je podati | D 2011_SB 27 |
1995). Bibliotekarjev | cilj | naj bo doseči inkluzijo | D 2011_SB 93 |
vseh vrstah knjižnic. | Cilj | tečaja je bil udeležence | D 2011_SB 668 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |