Korpus bibliotekarstva
Drugi opozarjajo na | cilje, | ki jih želimo doseči z | DD 1998_JP 304 |
računalnikom oblikujejo | cilje | (in podcilje), te pa dosegajo | DD 2007_VP 135 |
motivacijske sestavine ( | cilje, | namere) in pojmovanja | DD 2007_VP 570 |
vrednotijo probleme in | cilje, | ki jih želijo doseči. | DD 2007_VP 670 |
sistema dosega zastavljene | cilje) | , uspešnost (viri, kot | DD 2007_VP 811 |
poizvedovanju postavljajo | cilje | in kako jih vrednotijo | DD 2007_VP 2398 |
uporabniki res razumejo | cilje | in namen sistema in njegovih | D 2004_KA 87 |
najlažje dosegle zastavljene | cilje. | V prvem poglavju predstavljamo | D 2004_VD 51 |
čim večji meri dosegel | cilje | organizacije in omogočil | D 2004_VD 88 |
viri dosegli postavljene | cilje. | Torej je ravnanje z ljudmi | D 2004_VD 102 |
nenehno usklajuje potrebe in | cilje | kadrov in organizacije | D 2004_VD 140 |
integrirajo v strategijo in | cilje | organizacije in tako zagotavlja | D 2004_VD 141 |
ima organizacija jasne | cilje, | saj so delovni cilji usklajeni | D 2004_VD 158 |
čim večji meri doseči | cilje | organizacije in omogočiti | D 2004_VD 216 |
Takoj, ko opredelimo | cilje | organizacije, je nujno | D 2004_VD 252 |
organizacije, da bi dosegla | cilje. | Med absentizme štejemo | D 2004_VD 290 |
lahko uresničevali njene | cilje. | Odvisno je od: - obsega | D 2004_VD 317 |
na pomembnost dela in | cilje | organizacije, kmalu izgubijo | D 2004_VD 544 |
izpraševalcev, določiti | cilje | intervjuja, njegovo trajanje | D 2004_VD 845 |
hitreje dosegle svoje | cilje. | Opozorili smo že na možnost | D 2004_VD 1477 |
Vsekakor je potrebno | cilje | pred uvajanjem natančno | D 2005_KM 217 |
način bi lahko dosegli | cilje, | kot so demokracija, humanizem | D 2006_FM 132 |
Ne glede na različne | cilje, | ki jih želi v različnih | D 2006_FM 169 |
koncu doseči vsi iste | cilje | informacijske pismenosti | D 2006_FM 951 |
pomočjo katerega prikažemo | cilje | programa.Ta model moramo | D 2006_FM 957 |
premalo, da bi dosegli vse | cilje | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1135 |
programa dosegli predpisane | cilje | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1150 |
natančneje ne določa, katere | cilje | naj bi s tem usposabljanjem | D 2006_FM 1152 |
je, da postavimo jasne | cilje, | zato da študentje z lahkoto | D 2006_FM 1234 |
imajo jasno definirane | cilje, | dobro oblikovano predstavitev | D 2006_FM 1317 |
je vključene v splošne | cilje | splošnega izobraževanja | D 2006_FM 1351 |
informacijsko pismenost v | cilje | učnih rezultatov oddelka | D 2006_FM 1351 |
želimo, da dosežejo te | cilje. | Na ta način lahko upoštevamo | D 2006_FM 1372 |
torej sedaj izpeljemo | cilje | in naloge in določimo | D 2006_FM 1382 |
upošteva njihovih potreb. | Cilje | nato zapišemo v obliki | D 2006_FM 1388 |
ali pogovora. Glede na | cilje | izobraževanja, predznanje | D 2006_FM 1394 |
ciljne skupine ter določene | cilje | in naloge programa, šele | D 2006_FM 1396 |
smo dosegli predvidene | cilje | programa, ugotavljamo | D 2006_FM 1436 |
uporabnikov in postavimo nove | cilje | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1437 |
enako uspešno dosegli | cilje | kot mladi. 9.Odrasli so | D 2006_FM 1513 |
da doseže zastavljene | cilje. | - Identificira ključne | D 2006_FM 1681 |
ciklusa bomo določili: o | cilje | in naloge izobraževalne | D 2006_FM 1769 |
inštruktorji, učitelji) Namen in | cilje | programa bomo izpeljali | D 2006_FM 1769 |
jih uporabljali Naštete | cilje | pa lahko še natančneje | D 2006_FM 1774 |
programa, oblikovali njegove | cilje | ter učne cilje oz. želene | D 2006_FM 1783 |
njegove cilje ter učne | cilje | oz. želene rezultate. | D 2006_FM 1783 |
dovolili, da vplivajo na | cilje, | oblike, metode in vsebino | D 2006_FM 1786 |
upoštevati vsebino in | cilje | programa, pričakovane | D 2006_FM 1797 |
bomo glede na določene | cilje | programa, predznanje in | D 2006_FM 1821 |
uporabniki dosegli učne | cilje. | Gradivo za evalvacijo, | D 2006_FM 1902 |
si zastavila naslednje | cilje: | D 2006_PP 74 | |
učinkovito uresničevali | cilje | knjižnice. 1. UVOD | D 2007_GZ 19 |
dosegajo njene dolgoročne | cilje. | Izobraževanje in usposabljanje | D 2007_GZ 48 |
opravljajo dejavnost, | cilje | dejavnosti, kar označijo | D 2007_GZ 82 |
učinkovito uresničevali | cilje | knjižnice. Strokovno | D 2007_GZ 216 |
pismenost ter opredeliti | cilje | in naloge šolske knjižnice | D 2008_KT 38 |
uvodu predstavimo namen in | cilje | naloge. V drugem poglavju | D 2008_KT 41 |
pismenosti in naloge ter | cilje | šolske knjižnice pri informacijskem | D 2008_KT 43 |
si zastavljajo končne | cilje | in se odločajo za različne | D 2008_KT 104 |
jih prepričati, da svoje | cilje | uresničujejo s poukom | D 2008_KT 200 |
splošne in specifične | cilje | knjižnično informacijskega | D 2008_KT 229 |
knjižnice zastavljene | cilje | in naloge v vseh treh | D 2008_KT 840 |
poudarja najpomembnejše | cilje | in naloge šolske knjižnice | D 2008_KT 929 |
najpomembnejše naloge in | cilje | knjižnice.Pisava je čitljiva | D 2008_KT 1016 |
digitalna pismenost in | cilje | ter naloge šolske knjižnice | D 2008_KT 1123 |
dela bistveno presegla | cilje | te diplomske naloge. | D 2008_KT 1130 |
oziroma človekovo bit, - | cilje | in smeri otrokovega razvoja | D 2009_KD 199 |
značilnosti, namere in | cilje | ter realne možnosti.K | D 2009_PM 70 |
Knjižničarji dosegajo zastavljene | cilje | v okviru knjižničnih informacijskih | D 2009_PM 424 |
odprtost učnih načrtov. | Cilje | je torej možno dosegati | D 2009_PM 444 |
in učitelj predstavita | cilje, | podata navodila za delo | D 2009_PM 456 |
usmeritve, strategije in | cilje | z vodenjem in medsebojno | D 2009_PS 85 |
korakih. Najprej opredelimo | cilje | dejavnosti, nato procese | D 2009_PS 120 |
dejavnosti si lahko postavimo | cilje, | ki temeljijo na odličnih | D 2009_PS 160 |
naslednja poslanstva in | cilje | visokošolskih knjižnic | D 2009_PS 264 |
podpirajo poslanstvo in | cilje | matične institucije, tj | D 2009_PS 265 |
156) Metodologija BIX | cilje | in strategijo institucije | D 2009_PS 375 |
informacije, oblikovati | cilje | in strategije ter dosegati | D 2009_PS 390 |
da bi dosegel konkretne | cilje. | Bere z namenom, da bi zadovolji | D 2009_SS 140 |
radoveden, ima raznolike | cilje. | je prilagodljiv. si sam | D 2009_SS 367 |
si sam postavi bralne | cilje. | bralne cilje mu postavijo | D 2009_SS 367 |
postavi bralne cilje. bralne | cilje | mu postavijo drugi. rad | D 2009_SS 367 |
branjem dosega še druge | cilje | radovednosti. (priznanje | D 2009_SS 367 |
imajo nasprotujoče si | cilje | in o omejitve časa in | D 2010_PL 258 |
problem in opredeliti | cilje | in zahteve.Sledi ji faza | D 2010_PL 275 |
na naše želje, zahteve, | cilje | in preference.Izbiramo | D 2010_PL 358 |
imeti mora jasne naloge in | cilje | ter ocenjevanje in vrednotenje | D 2011_SB 652 |
potrebami je treba opredeliti | cilje | praktikuma, potrebne prilagoditve | D 2011_SB 658 |
potreb oblikujemo tudi | cilje | usposabljanja oziroma | D 2011_SB 689 |
usposabljanja oziroma učne | cilje. | Cilji so merila za presojo | D 2011_SB 689 |
usposabljanja. Dosežene | cilje | in učinke usposabljanja | D 2011_SB 728 |
Balanced Scorecard), kjer | cilje | in strategijo knjižnic | KN 2007_6_7_PM_IT 8 |
Balanced Scorecard, ki | cilje | in strategijo institucije | KN 2007_6_7_PM_IT 28 |
dosegli predvsem naslednje | cilje: | " dostopnost in trajno | KN 2009_6_7_KM 57 |
opozoriti na razvojne | cilje: | kaj želijo doseči, izboljšati | K 1997_1_NS 73 |
uresničuje zastavljene | cilje. | Vključeni so lahko tudi | K 1997_2_3_AM 107 |
program zapisane jasne | cilje, | namen in poti za njihovo | K 1997_2_3_AM 121 |
informacije, ki naj vsebujejo: | cilje | izobraževalnega programa | K 1997_2_3_AM 132 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |