Korpus bibliotekarstva
družin pridobila osnove | branja | in pisanja.Čeprav obstaja | DD 2000_DF 376 |
spremenil odnos do knjige in | branja. | To seje seveda odražalo | DD 2000_DF 689 |
oziroma učbenike za učenje | branja | so veljale antične Esopove | DD 2000_DF 1460 |
trikrat je izdal zbirko | Branja | inu evangeliumi (1768 | DD 2000_DF 1635 |
kreativnega pisanja in hitrega | branja. | Visokošolske knjižnice | D 2004_VD 1470 |
z maksimalnim dosegom | branja | 90 cm, medtem ko ima prenosni | D 2005_KM 383 |
pri učenju v hitrosti | branja | in razumevanju prebranega | D 2006_FM 933 |
poučnega in razvedrilnega | branja. | Invalidom in starejšim | D 2007_GZ 155 |
dejavnik pri spodbujanju | branja | je tudi sodelovanje učiteljev | D 2008_KT 317 |
višje nivoje pismenosti, | branja, | učenja, reševanja problemov | D 2008_KT 318 |
dejavnik učinkovitega | branja | in njen pomen za kakovostno | D 2008_KT 321 |
pri branju, slaba jih od | branja | odvrača.Glavni dejavniki | D 2008_KT 906 |
Branje: tudi promocija | branja | za odrasle je vse bolj | D 2008_KT 1111 |
knjižnice in pomen ter vpliv | branja | za predšolskega otroka | D 2009_KD 23 |
otroka. 2.7 Pomen in vpliv | branja | za predšolskega otroka | D 2009_KD 225 |
dobi, vendar se pomen | branja | ne zmanjšuje. Sodobna | D 2009_KD 225 |
ki jih dobi s pomočjo | branja. | Branje je kljub številnim | D 2009_KD 227 |
otroku pomeni poslušanje | branja | knjig tudi bližino staršev | D 2009_KD 236 |
otroke uvajajo v svet | branja | že mnogo pred vstopom | D 2009_KD 237 |
stališči in odnosom do | branja | vplivajo na otrokov kasnejši | D 2009_KD 239 |
ne samo, da je deležen | branja. | Takšen bralni vzor bo otroku | D 2009_KD 240 |
branju. Vpliv in pomen | branja | ter količina vzpodbud | D 2009_KD 242 |
komunikacijo. Pomen | branja | v predšolskem obdobju | D 2009_KD 245 |
pojme. S takšnim načinom | branja | otroku bogatimo njegov | D 2009_KD 246 |
branje otroku olajša učenje | branja | in pisanja, saj se otrok | D 2009_KD 247 |
ki so deležni pogostega | branja | že v predšolskem obdobju | D 2009_KD 254 |
je otrok deležen samo | branja, | ampak je zanj velikega | D 2009_KD 258 |
dobre in pozitivne učinke | branja, | saj to ne pomeni prav | D 2009_KD 261 |
pokazali vzor do knjig in | branja. | Branje odraslih mora | D 2009_KD 263 |
str. 10). V odnosu do | branja | nas otrok lahko poveže | D 2009_KD 271 |
knjižnice nasploh, zaradi | branja | pravljic, zaradi zgodnjega | D 2009_KD 521 |
ki deluje le v načinu | branja, | povečajo zanesljivost | D 2009_MB 139 |
ki deluje le v načinu | branja | (Read-Only Domain Controller | D 2009_MB 141 |
ki deluje le v načinu | branja | (Read-Only Domain Controller | D 2009_MB 146 |
nekdo, ki razume pomen | branja, | pismenosti.Namen diplomskega | D 2009_PM 12 |
je, če se je pojmovanje | branja | v osnovnih šolah v zadnjih | D 2009_PM 25 |
Predpostavljam, da se je pojmovanje | branja | v zadnjih letih v osnovni | D 2009_PM 28 |
proces. Eden izmed ciljev | branja | v šoli je, da ga lahko | D 2009_PM 80 |
raziskovanja in poučevanja | branja | premik od pojmovanja pismenosti | D 2009_PM 82 |
pri učencih k poučevanju | branja | pri vseh predmetih in | D 2009_PM 82 |
razumevanja pri branju k uporabi | branja | za učenje oz. k razvijanju | D 2009_PM 82 |
zavedajo cilja svojega | branja, | ves čas ocenjujejo, če | D 2009_PM 86 |
branjem in celo po zaključku | branja, | o razumevanje je trajna | D 2009_PM 86 |
učitelje seznanili s pomenom | branja, | jim predstavili ustrezno | D 2009_PM 91 |
podkovani na področju | branja | in motivacije, in da so | D 2009_PM 93 |
bere, da se poučevanju | branja | z leti šolanja namenja | D 2009_PM 103 |
usposobljeni za poučevanje | branja, | pa tudi šole namenjajo | D 2009_PM 103 |
ne vidijo kot učiteljev | branja. | Mnogo učiteljev pa tudi | D 2009_PM 106 |
programe za spodbujanje | branja | pri učencih in učiteljih | D 2009_PM 108 |
pristopih pri poučevanju | branja | (Pečjak, Gradišar 2002 | D 2009_PM 108 |
učenec pridobi veščini | branja | in pisanja, zelo pomembno | D 2009_PM 122 |
je prilagajati tehniko | branja | glede na vrsto bralnega | D 2009_PM 125 |
bralnega gradiva in cilj | branja. | Včasih je bil svet tudi | D 2009_PM 125 |
pozitivnega stališča učenca do | branja, | razumevanje procesa branja | D 2009_PM 134 |
branja, razumevanje procesa | branja | in razumevanje vsebine | D 2009_PM 134 |
sposobnosti, usvajanje tehnike | branja | in urjenje/avtomatizacijo | D 2009_PM 138 |
torej za usvajanje tehnike | branja | in pisanja, v tretji, | D 2009_PM 139 |
do utrjevanja tehnike | branja | z urjenjem, posledica | D 2009_PM 139 |
avtomatizirana tehnika | branja, | ki se kaže kot tekoče | D 2009_PM 139 |
sposoben učiti s pomočjo | branja | (Pečjak, Gradišar 2002 | D 2009_PM 143 |
literarnoestetski in pragmatični tip | branja. | Knjižnična vzgoja pa mlademu | D 2009_PM 246 |
knjižničar zaveda pomena | branja, | če pozna načine, kako | D 2009_PM 613 |
situacijah. Ker se je pomen | branja | sčasoma spremenil, je | D 2009_PM 616 |
življenje, zato je učenje | branja | vseživljenjski proces | D 2009_SS 13 |
umetnostna besedila. Cilj | branja | je torej razumevanje prebranega | D 2009_SS 18 |
Nato sledijo definicije | branja, | vrste branja, bralna zmožnost | D 2009_SS 21 |
definicije branja, vrste | branja, | bralna zmožnost, bralni | D 2009_SS 21 |
kakšen je njihov odnos do | branja, | itd. Nato so dijaki izražali | D 2009_SS 23 |
obravnave maturitetnega | branja, | o predlogih za maturitetno | D 2009_SS 24 |
zanimala zmožnost literarnega | branja | (razumevanje, doživljanje | D 2009_SS 27 |
šolanja. V srednji šoli se | branja | ne poučuje posebej, ampak | D 2009_SS 49 |
vidikov: - opredelitev | branja; | - definicija branja; | D 2009_SS 53 |
opredelitev branja; - definicija | branja; | - vrste branja; - bralne | D 2009_SS 53 |
definicija branja; - vrste | branja; | - bralne zmožnosti; - | D 2009_SS 53 |
Košir) 2 OPREDELITEV | BRANJA | 2.1 "Kaj je branje?" | D 2009_SS 71 |
je branje?" Definicija | branja | je v Pedagoški enciklopediji | D 2009_SS 72 |
30). S preučevanjem | branja | so se sistematično pričeli | D 2009_SS 74 |
značilnosti zaznavanja v procesu | branja, | predvsem v povezavi z | D 2009_SS 74 |
stoletja so psihološke osnove | branja | nasploh, predvsem pa razlike | D 2009_SS 75 |
kurikuluma. Preučevanje | branja | se je nadaljevalo tudi | D 2009_SS 78 |
oz. usvajanje veščine | branja | so spremljali po bralnih | D 2009_SS 80 |
pridobivanja znanja. | Branja | se učimo zato, da bomo | D 2009_SS 83 |
kar pomeni, da se učimo | branja | zato, da bomo znali brati | D 2009_SS 83 |
znali pisati. S pomočjo | branja | otrok pridobiva znanje | D 2009_SS 84 |
pisanju (bralec ves čas | branja | opazuje pisano rabo jezika | D 2009_SS 90 |
2003: 11). 3 DEFINICIJE | BRANJA | Z vsebinskega vidika | D 2009_SS 93 |
skušajo opredeliti pojem | branja, | razdelili v več skupin | D 2009_SS 94 |
Razlike v definicijah | branja | se pojavljajo predvsem | D 2009_SS 95 |
Slovarske definicije SSKJ | branja | kot zmožnosti ne obravnava | D 2009_SS 110 |
jagode. Navajam primere | branja, | kot jih označuje The Literacy | D 2009_SS 112 |
povzamem navedene razlage | branja, | lahko rečem, da se pri | D 2009_SS 115 |
Pečjak 1999: 50). 4 VRSTE | BRANJA | Vrst branja, ki jih uporablj | D 2009_SS 120 |
4 VRSTE BRANJA Vrst | branja, | ki jih uporabljamo, je | D 2009_SS 121 |
loči dve osnovni vrsti | branja: | - pragmatično in - literarnoestetsko | D 2009_SS 123 |
Pri obeh osnovnih vrstah | branja | pa loči več stopenj.Pragmatičn | D 2009_SS 124 |
branje označuje vse vrste | branja, | ko se človek s pomočjo | D 2009_SS 130 |
domišljije. Cilj takega | branja | je literarnoestetsko doživetje | D 2009_SS 131 |
značilnosti literarnega | branja | je, da se bralec večkrat | D 2009_SS 139 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |